quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:55 schreef shinydiscoball het volgende:
Wow Nynke!! *jaloers is*
Ben je blij dat je weer terug bent? (omdat het me toch wel freezing cold lijkt daar)de kou viel wel mee hoor, rond de -5 overdag en -20/25 's nachts..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vooral blij terug te zijn omdat dat betekend niet meer in een groep te zijn. Ik word daar na een dag al knettergek van, en deze groep was wel extreem. Onder andere iemand die 's avonds als we wat zaten te drinken met z'n ipod in erbij kwam zitten mokken om niets, heerlijk...Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Ja.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:46 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh de MP. Als ik in Utrecht had gewoond, en het iets eerder had geweten
, was ik gegaan. Ik ga hem dit jaar weer niet live luisteren... Zing jij mee?
En inderdaad, mooie foto's van Nynke!
Morgen, naar Amerika inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:54 schreef AKnynke het volgende:
[..]
waar ga je naar toe? Is dit de vakantie naar de US? Wanneer ga je weg dan?
Lijkt me supertof! Ik zou alleen al bij een koor willen zingen om de MP 1 keertje te kunnen doen. Maar ik ben een beetje bang dat alle koren zo "grijs" zijn als die van mijn moeder. En zo fantastisch is mijn zangstem nou ook weer nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja.Gewoon één van de 15 ofzo alten, maar toch. Echt leuk om aan mee te doen.
![]()
Zo, even snel een lijstje en dan ben ik weg.
O: 1x volkorenbrood met pindakaas
T: koffie met melk
L: tosti kaas met curry
T: 1 snee brood met een plak chocolade![]()
D: waarschijnlijk een broodje Mario of iets anders ongezonds tussen repetitie en concert
T: in elk geval fruit en waarschijnlijk een drankje
Ik lijk in die broek waarschijnlijk (omdat ie een beetje wijd is, maar das het model) slanker dan ik ben. Bovendien wil ik me fijn voelen in een badpak/bikini in de zomer, en dat zou ik nu nog niet zijn. Ik zou daar iets meer voor moeten sporten denk ik, maar ik voel me ook gewoon fijner met 3 kilo erafquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Morgen, naar Amerika inderdaad.
En groepen zijn inderdaad the hell.
SDB: ik vind eigenlijk dat jij een heel mooi vrouwelijk figuur hebt en vraag me af waar die kilo#s er nog vanaf moeten
Ik loop met een schema voor blessuregevoelige typjes van hardloopschema.nl. Evy gaat wat te hard van start van wat ik zo las. Ik ben echt begonnen met 5x1 minuut hardlopen met 2 minuten lopen tussendoor, terwijl je bij Evy volgens mij in les 1 al een keer 3 minuten moet hardlopen. Bij een van mijn vele vorige pogingen om te beginnen met hardlopen dacht ik dat het wel grappig was om in week 3 te beginnen met 3 minuten hardlopen (want 1 minuut hardlopen is voor mietjesquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:08 schreef neen het volgende:
Hoe loop jij nu eigenlijk dan? Ook met dat schema van Evy of niet?
Ja, voorheen begon ik wel eens in week 4 met Evy om vervolgens op de datum van de volgende les nog spierpijn te hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik loop met een schema voor blessuregevoelige typjes van hardloopschema.nl. Evy gaat wat te hard van start van wat ik zo las. Ik ben echt begonnen met 5x1 minuut hardlopen met 2 minuten lopen tussendoor, terwijl je bij Evy volgens mij in les 1 al een keer 3 minuten moet hardlopen. Bij een van mijn vele vorige pogingen om te beginnen met hardlopen dacht ik dat het wel grappig was om in week 3 te beginnen met 3 minuten hardlopen (want 1 minuut hardlopen is voor mietjes), alleen zat ik toen na een week thuis met een blessure.
Vanavond loop ik 4x1 en 3x2. En als ik het niet vergeet neem ik Runkeeper ook mee.
![]()
Samenvatting: Nee, hardloopschema.nl.
Ja? Was het zo lekker?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:26 schreef P.F het volgende:
Ik werd net preventief gefouilleerd. Helemaal gek geworden!
Gaan !quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik over drie kwartier naar Zumba zal gaan
Oh ik wist niet dat ik een team had, maar okéquote:Op woensdag 24 maart 2010 17:30 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, voorheen begon ik wel eens in week 4 met Evy om vervolgens op de datum van de volgende les nog spierpijn te hebbenals je weet hoe je me aan je street team moet toevoegen ik weet niet hoe dat moet
moet je dat maar doen
m'n nick daar is ikbenkapot
Gaan natuurlijk! Hup hup, sporten jij!quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik over drie kwartier naar Zumba zal gaan
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat ik een team had, maar oké![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |