Niet zo overdrijven... paniekzaaien is haatzaaienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef voice-over het volgende:
De situatie met de Marokkanen is schier onhoudbaar geworden.
In jouw griezelig denkwereldjequote:Het heeft inmiddels de status van een nationaal veiligheidsprobleem.
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.quote:Gelukkig komen binnenkort onze militairen uit Uruzgan terug. Zij zullen hard nodig zijn om de gevolgen van de multikul in toom te houden.
Amenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven... paniekzaaien is haatzaaien
[..]
In jouw griezelig denkwereldje
[..]
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als dit je repliek is zegt dat wel weer voldoende over hoe goed je hebt nagedacht over je posts in dit topic.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.
Tja.... met dit soort posts is het niet heel gek dat er steeds meer mensen zijn die je totaal niet serieus nemen. Je zaait overbodig paniek. Er is inderdaad sprake van verhoogde criminaliteit onder Marokkanen, en dat kan op individuele basis best harder aangepakt worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef maartena het volgende:
Maar het LEGER inzetten zoals jij wil..... maakt van Nederland niet meer dan een fascistische politiestaat. Maar misschien is dat eigenlijk ook wel wat je graag wil.
Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.
Welke thee zou Wilders met Lieberman gedronken hebben? Lekker met een ex Kach lid theedrinkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?
Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef voice-over het volgende:
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?
Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?quote:Rooibos of mint, was de vraag!
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?
Uiteraard vergt dat wel enig denkwerk, wat voor iets roepen over thee verder niet nodig is. Je wil er dus op een makkelijke manier onderuit komen, dan hoef je verder niet na te denken of te onderbouwen..... alleen ben ik bang dat niemand er echt van overtuigd wordt dat je wel in staat bent een fatsoenlijke onderbouwing te geven.
[..]
Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:09 schreef maartena het volgende:
En hoe draagt zo'n verbod nu echt bij tot een verbetering van de Nederlandse maatschappij?
Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef damian5700 het volgende:
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?
Goed, met jou valt dus niet op serieus niveau een discussie te voeren. En verlagen naar jouw thee-en-koekjes niveau.... doe ik liever niet, dus ik wacht wel tot je wat meer intelligente onderbouwing neerzet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef voice-over het volgende:
Koekje erbij?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
Ik heb het over de verboden waar de PVV iedere partij voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit.
Pure interessequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef damian5700 het volgende:
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?
Ik vind jouw gepreek zwaar irritant, dus je gaat bot vangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Pure interesse
Als je je mening liever voor je houdt, is dat ook goed hoor.
Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef bastibro het volgende:
Geert is een van de eersten die het fenomeen islamisering, lees toenemende moslim bevolking, in ons land aan de kaak stelt.
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.
Janmaat had het er in de jaren 80 ook al over. Dat was 1. Maar Janmaat had natuurlijk tegen zich dat hij een houterige hark was zonder charisma.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:19 schreef Sachertorte het volgende:
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.
Er werd gesteld, een van de eersten en niet de eerste.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:31 schreef maartena het volgende:
Er kan dus inderdaad terecht opgemerkt worden dat hen die denken dat Wilders de eerste is..... toch niet echt goed hebben opgelet in de recente geschiedenis en de Nederlandse politiek.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind het werkelijk schokkend dat de PVV vlucht uit de gesprekken voor de Haagse raad. 'Omdat men niet op hun belangrijkste punt willen toegeven.'
Hoe halen ze het in hun debiele hoofd om een hoofddoekjesverbod tot breekpunt te verheffen? Er zijn veel belangrijker problemen in NL. Een hoofddoekjesverbod lost helemaal geen ene fuck op. Nada noppes. Niet haalbaar ook, want de verplichte lange rokken voor zwaar gereformeerde vrouwen worden ook niet verboden. Het is gewoon te idioot voor woorden. Ze hebben nog een tig punten waar ze over zouden kunnen onderhandelen. Wie noemt er nou zoiets onbenulligs als een kopvoddenverbod het BELANGRIJKSTE PARTIJPUNT van de totale raad van de PVV in Den Haag.
Ik dacht dat de PVV alle problemen in NL kon oplossen?
En dan zijn er ook geestelijk mindervalide mensen deze onzin gaan verdedigen ook
Hoe ongelooflijk blind moet je zijn om NIET in te zien dat ze gewoon geen zin hebben om te regeren. Het rariteitenkabinet van de PVV laat zijn ware gezicht weer eens zien. Schokken, provoceren, roepen, schoppen en vervolgens huilend wegrennen. En nu mogen de andere partijen het weer proberen terwijl de PVV heerlijk aan de zijkant de beste stuurlui mag gaan spelen... 'kijk eens al die problemen hier in DH, als ze ons lieten regeren, dan waren die problemen zo foetsjie; die linkse graaiers kunnen er niets van'. En dan komen de onderbuikhuilies zonder enige politiek verstand van Fok, de Haagse volkswijken en Geenstijl uit hun huisjes om als makke schaapjes de PVV hun stem te geven.
Ik vind jou ook annoying dus dat gaat inderdaad niet opschieten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Goed, met jou valt dus niet op serieus niveau een discussie te voeren. En verlagen naar jouw thee-en-koekjes niveau.... doe ik liever niet, dus ik wacht wel tot je wat meer intelligente onderbouwing neerzet.
Helemaal mee eens. Maar hoe zit het met de ideeën en daadkracht van de theeslurpende PvdA-regenten? De enige vraag die die machtsgeile bestuurders vragen aan onaangepaste Marokkanen is: "koekje erbij?"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind het werkelijk schokkend dat de PVV vlucht uit de gesprekken voor de Haagse raad. 'Omdat men niet op hun belangrijkste punt willen toegeven.'
Hoe halen ze het in hun debiele hoofd om een hoofddoekjesverbod tot breekpunt te verheffen? Er zijn veel belangrijker problemen in NL. Een hoofddoekjesverbod lost helemaal geen ene fuck op. Nada noppes. Niet haalbaar ook, want de verplichte lange rokken voor zwaar gereformeerde vrouwen worden ook niet verboden. Het is gewoon te idioot voor woorden. Ze hebben nog een tig punten waar ze over zouden kunnen onderhandelen. Wie noemt er nou zoiets onbenulligs als een kopvoddenverbod het BELANGRIJKSTE PARTIJPUNT van de totale raad van de PVV in Den Haag.
En dan zijn er ook geestelijk mindervalide mensen deze onzin gaan verdedigen ook
Hoe ongelooflijk blind moet je zijn om NIET in te zien dat ze gewoon geen zin hebben om te regeren. Het rariteitenkabinet van de PVV laat zijn ware gezicht weer eens zien. Schokken, provoceren, roepen, schoppen en vervolgens huilend wegrennen. En nu mogen de andere partijen het weer proberen terwijl de PVV heerlijk aan de zijkant de beste stuurlui mag gaan spelen... 'kijk eens al die problemen hier in DH, als ze ons lieten regeren, dan waren die problemen zo foetsjie; die linkse graaiers kunnen er niets van'. En dan komen de onderbuikhuilies zonder enige politiek verstand van Fok, de Haagse volkswijken en Geenstijl uit hun huisjes om als makke schaapjes de PVV hun stem te geven.
De PVV wil geen politiek bedrijven maar hun zakken vullen....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
Goed, de PVV wordt niet geschikt geacht om deze problemen effectief aan te pakken.quote:Vijf medewerkers vervoerbedrijf RET mishandeld
26 maart 2010
Bij een vervoerscontrole zijn gisteravond vijf medewerkers van het Rotterdamse vervoerbedrijf RET zwaar mishandeld. Een aantal jongeren keerde zich tegen de controleurs om een boete te ontlopen.
Vijf controleurs van de RET zijn aangevallen Vijf controleurs van de RET zijn aangevallen
Drie jongeren bleken geen vervoerbewijs te hebben. Toen de controleurs hen beboetten, keerde een hele groep van vijf tot tien jongeren zich tegen de medewerkers van de RET.
Een van de medewerkers heeft een gebroken kaak opgelopen, de anderen hebben ook zware kneuzingen en andere verwondingen. Zij zijn inmiddels alle vijf uit het ziekenhuis.
De medewerkers konden een 18-jarige dader uit Rotterdam aanhouden, die is overgedragen aan de politie. De politie is nog op zoek naar de andere jongeren maar verwacht binnenkort meer aanhoudingen te kunnen verrichten, zegt politiewoordvoerder Tinet de Jonge.
Blijf van onze mensen af!
In januari werden ook al vier medewerkers van de RET mishandeld. De acht daders, tussen de 16 en 25 jaar oud, hadden een honkbalknuppel en een mes bij zich. Burgemeester Ahmed Aboutaleb (PvdA) riep de inwoners van de stad toen op ‘met de handen van onze mensen af te blijven’. Het Rotterdamse vervoerbedrijf heeft ook problemen met vandalisme.
Onlangs bleek dat er steeds meer agressie en geweld in het openbaar vervoer plaatsheeft, vooral in de Randstad. Er wordt nauwelijks actie tegen ondernomen.
Heb je ook nog argumenten in plaats van als een gebarsten grammofoonplaat over thee te blijven doorleuteren?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Goed, de PVV wordt niet geschikt geacht om deze problemen effectief aan te pakken.
Maar wat stelt de PvdA daar dan tegenover, anders dan thee te drinken met de jongens en hun ouders?
Dit verklaat toch een hoop over geert wilders en zijn frustraties na zijn schooltijd.....En dan zijn haar blond vervenquote:Geert Wilders was de Neger van Venlo
Geert Wilders werd op school de Neger van Venlo genoemd. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.
Al in de eerste klas van zijn lagere school, de Sint Mattheusschool in Venlo, was het raak. De jonge Geert werd regelmatig door een groep jongens in een hoek van het schoolplein gedreven. Ze duwden hem en riepen ‘neger’ in zijn oor. Oud-klasgenoot Kas Verhoeff herinnert zich het nog goed. “Sjefke, een populaire jongen bij ons in de klas, begon ermee en al snel deed iedereen mee. Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft.”
Neger
Hoe Sjefke erbij kwam om Wilders neger te noemen, weet Verhoeff niet. Ludde Gubbels, de inmiddels gepensioneerde leraar van Wilders, heeft echter wel een vermoeden. “Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen. De Indische gelaatstrekken van Geert vielen daardoor op. Natuurlijk is iemand van Indische komaf geen neger, maar probeer dat een kind maar eens uit te leggen.” De school deed er vervolgens alles aan om het pesten te stoppen. Zonder succes. “Het was eigenlijk niet te doen”, legt Gubbels uit. “Je kon wel streng optreden op het schoolplein, maar dan kreeg hij het op weg naar huis extra hard voor zijn kiezen.”
Leerplichtambtenaar
Op het Venlose Sint Thomas College, waar Wilders de mavo volgde, nam het pesten serieuze vormen aan. De huidige PVV-leider kwam regelmatig bont en blauw thuis. Op school werd alleen nog maar over hem gesproken als ‘de Neger van Venlo’. Het leidde tot een zeer hevige pubertijd, waarin Wilders vaak spijbelde om de pesterijen te ontlopen. Uiteindelijk moest leerplichtambtenaar Trees Hupkens eraan te pas komen om ervoor te zorgen dat hij zijn diploma haalde. “Hij luisterde naar niemand meer. Niet naar zijn ouders, niet naar zijn leraren, en vaak ook niet naar mij”, vertelt Hupkens. “Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”
geert wilders tijdens zin schooljaren
bron: geen stijl
http://deverwardeman.word(...)-de-neger-van-venlo/
theeslurpende regentenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:00 schreef voice-over het volgende:
Helemaal mee eens. Maar hoe zit het met de ideeën en daadkracht van de theeslurpende PvdA-regenten? De enige vraag die die machtsgeile bestuurders vragen aan onaangepaste Marokkanen is: "koekje erbij?"
Tja, of je daarmee de overlast kan beteugelen? Wil de Pvda eigenlijk wel problemen aanpakken of is deze door de allochtonen gegijzelde partij bevreesd voor electoraal verlies?
Mijn vraag aan jou staat ook nog steeds:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?
Rooibos of mint, was de vraag!
Je lijkt wel de taliban.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:41 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Dit verklaat toch een hoop over geert wilders en zijn frustraties na zijn schooltijd.....En dan zijn haar blond verven![]()
en hij is gewoon een mavo klantje geweest
Heeft de PvdA nog iets anders te doen dan uitsluitend een kopje thee drinken met haar allochtoonse achterban?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je ook nog argumenten in plaats van als een gebarsten grammofoonplaat over thee te blijven doorleuteren?
nee lul, wilders was de zielepoot heel zijn jeugd en ook nog is na zijn jeugd...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je lijkt wel de taliban.
Het verklaart ook een hoop dat Marijnissen, Bos, Pechtold, Balkenende,Halsema enz. vroeger in de broek poepten en derhalve luiers omkregen.
Mijn god, zoek een hobby zeg zielepoot.
Zeker nooit in de spiegel gekeken, of je moet je jampotglazen een keer laten vervangen..quote:
Jij bent een nog grotere zielepoot maar je hebt het niet eens in de gaten mislukte taliban.quote:wilders was de zielepoot heel zijn jeugd en ook nog is na zijn jeugd...
Je bent écht te dom om te zelfstandig te poepen en nog proberen de shrink uit te hangen ookquote:WIlders moet gewoon psychisch onderzocht worden, zijn jeugd heeft ervoor gezorgd dat hij zelf nu mensen wil gaan pesten.......
jongen ik ben ben nog gevaarlijker dan de Talibanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:06 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeker nooit in de spiegel gekeken, of je moet je jampotglazen een keer laten vervangen..
[..]
Jij bent een nog grotere zielepoot maar je hebt het niet eens in de gaten mislukte taliban.
[..]
Je bent écht te dom om te zelfstandig te poepen en nog proberen de shrink uit te hangen ook![]()
Als je het allemaal zo goed weet vraag ik mij af waarom jij niet in de regering zit, met jouw IQ moet dat een piece of cake zijn.
Wie geeft jou een schop onder je reet extremistische dramaqueen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:09 schreef dramatiek het volgende:
Wie geef de plaat van voice-over een tikje?
Ok, geweldig, superquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:12 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wie geeft jou een schop onder je reet extremistische dramaqueen?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:41 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Dit verklaat toch een hoop over geert wilders en zijn frustraties na zijn schooltijd.....En dan zijn haar blond verven![]()
en hij is gewoon een mavo klantje geweest
Dit is toch te mooi.quote:“Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”
Doet me denken aan de 15 jarige jongen die zich voordoet als gangsta-neger.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch te mooi.
"Nou Geert, als je nou een neger was, dan zou het terecht zijn dat ze je pesten. Maar je bent geen neger, echt niet!" Wat een invalshoek
Als er zulke mensen in je jeugd voorbij komen, is het inderdaad geen wonder dat je zo knetter geflipt wordt.
Hiermee is ook het blonderen van zijn haar verklaard: "Nooit, nooit zullen ze me nog neger noemen! Nooooooooiiiiit!!!"
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch te mooi.
"Nou Geert, als je nou een neger was, dan zou het terecht zijn dat ze je pesten. Maar je bent geen neger, echt niet!" Wat een invalshoek
Als er zulke mensen in je jeugd voorbij komen, is het inderdaad geen wonder dat je zo knetter geflipt wordt.
Hiermee is ook het blonderen van zijn haar verklaard: "Nooit, nooit zullen ze me nog neger noemen! Nooooooooiiiiit!!!"
Je was dit stukje vergeten, uit de link die je postte:quote:
Ach, het was toch ook al bekend dat zijn afkeer van Moslims komt omdat hij een tijdje in een kiboets heeft gezeten. Daar gooiden de Palestijnen stenen naartoe ofzo. Dat dat een reactie was op Israeliërs die de Palestijnen het leven onmogelijk maken, die link heeft onze blonde intellectueel nooit kunnen leggen.quote:Diepgewortelde frustratie
Volgens oud-klasgenoot Kas Verhoeff werkt de moeilijke jeugd van Wilders door in zijn politieke gedachtegoed. “Ik heb het idee dat veel van wat hij zegt voortkomt uit een diepgewortelde frustratie. En dan geen frustratie over de wereld om hem heen, maar frustratie over iets dat binnen in hem zit.” Volgens Verhoeff diskwalificeert Wilders zich daarmee als politicus. “Zo’n persoonlijke frustratie is natuurlijk geen goede basis voor een politiek partijprogramma. Zijn geblondeerde haar laat zien dat hij nog steeds kampt met de vooroordelen uit zijn schooltijd. Laat hem eerst maar eens met zichzelf in het reine komen voordat hij zich op Nederland stort.”
jezus man, je denkt toch niet dat wilders zich echt zou gaan bezighouden met buitenlandse politiekquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:43 schreef ErikT het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af waar Wilders zich positioneert in het huidige conflict tussen de VS en Israel.
Zou hij dat kunnen bevatten, dat de VS ook niet alles goedkeurt wat hun bondgenoten daar uitvreten?
Ik verwacht eigenlijk iets als: "Ja die Obama is toch ook gewoon een buitenlander. Levensgevaarlijk." Iets van die strekking.
Denk jij dat Cohen zich echt gaat bezighouden met de straatterreur van de Marokkanen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:39 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
jezus man, je denkt toch niet dat wilders zich echt zou gaan bezighouden met buitenlandse politiek![]()
![]()
Dronk die man maar eens koffie, ipv thee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Denk jij dat Cohen zich echt gaat bezighouden met de straatterreur van de Marokkanen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en wilders gaat dat probleem wel effe op lossen, alsof die marokkaantjes wakker liggen van wilders.....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Denk jij dat Cohen zich echt gaat bezighouden met de straatterreur van de Marokkanen?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, hij ziet de moslimproblematiek toch in een wereldwijde context? Hij is niet voor niks naar Engeland geweest om zijn film te laten zien. En binnenkort gaat hij toch naar de VS om de sequel te promoten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:39 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
jezus man, je denkt toch niet dat wilders zich echt zou gaan bezighouden met buitenlandse politiek![]()
![]()
ja en wat wil hij daar allemaal mee bereiken, zijn bekende gelul is toch overal al bekend?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, hij ziet de moslimproblematiek toch in een wereldwijde context? Hij is niet voor niks naar Engeland geweest om zijn film te laten zien. En binnenkort gaat hij toch naar de VS om de sequel te promoten?
quote:Brinkman (PVV) slaags met aannemer
door Martijn Koolhoven
MIDDENBEEMSTER - De regiopolitie Zaanstreek-Waterland is bezig met een onderzoek naar een uit de hand gelopen burenruzie met PVV-Kamerlid Hero Brinkman.
Hero Brinkman
De zaak is zo geëscaleerd dat de politie Purmerend de afgelopen tijd vele malen is uitgerukt na 112-meldingen. Over en weer zijn diverse aangiften gedaan van mishandeling en poging tot doodslag. Op 1 maart dit jaar blijkt de politie een voorhamer op het perceel van Brinkman in beslag te hebben genomen.
Het conflict komt voort uit de splitsing en verbouwing van de achtpalige stolpboerderij van het PVV-Kamerlid in Middenbeemster. Om zijn boerderij te splitsen had Brinkman een aannemer in huis genomen. Tijdens de verbouwingswerkzaamheden is onenigheid ontstaan over facturen en huurpenningen. De aannemer deed aangifte van mishandeling en poging tot doodslag. Het Kamerlid op zijn beurt deed ook verschillende aangiften van mishandeling.
"Het onderzoek loopt, we kunnen er nog niets over zeggen", aldus mr. A.M. Zwiers van het parket Haarlem. De politie Zaanstreek-Waterland bevestigt dat er in deze zaak over en weer aangiften zijn gedaan. "Er is een conflict, we doen onderzoek", aldus woordvoerster Geertje Marijnisse van de regiopolitie. Brinkman kwam vorig jaar in opspraak nadat hij een barman had geslagen die hem weigerde drank te schenken.
Welke film van Wilders?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:04 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, hij ziet de moslimproblematiek toch in een wereldwijde context? Hij is niet voor niks naar Engeland geweest om zijn film te laten zien. En binnenkort gaat hij toch naar de VS om de sequel te promoten?
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:08 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
ja en wat wil hij daar allemaal mee bereiken, zijn bekende gelul is toch overal al bekend?
Ik denk dat hij daar weinig over zal zeggen....wilders heeft nog weinig over het buitenland gezegd behalve als het over assielzoekers en moslims ging en dan was het alleen maar dom geblaat met beledigingen.....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:29 schreef ErikT het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik zeg alleen maar dat hij wel degelijk over de landsgrenzen kijkt, en dus ben ik benieuwd wat hij vindt van de bekoelde relatie tussen de VS en Israel.
Namelijk: commentaar op Israel verwacht ik van hem niet. Blijft over als mogelijkheid: kritiek op de VS. Dat ze met de vijand heulen ofzo, en dat Obama gek is.
Ik ben benieuwd op welke wijze hij zich daar (niet) uit redt.
Volgens de reacties in de Telegraaf is dat vooral aan de linkse aannemer te wijten..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:08 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
ja en wat wil hij daar allemaal mee bereiken, zijn bekende gelul is toch overal al bekend?
Nog meer goed nieuws over de pvv...wat een stelletje associalen, lijken wel marokkaantjes...
[..]
![]()
![]()
Welke thee drinkt Wilders eigenlijk met zijn radicale vrienden? Of heet het bij Wilders " een vorkje prikken" ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:08 schreef voice-over het volgende:
Wanneer ziet links in dat een kopje thee drinken niet genoeg is?
Als er nog eens 50 miljard verkwanselt is aan het multiculturele drama gaan ze misschien zich eens achter de oren krabben.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:08 schreef voice-over het volgende:
yippppp er horen ook koekjes erbij...... die shitlinksvergeet dat altijd..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:08 schreef voice-over het volgende:
Mail hem dramaqueen als je zo nieuwsgierig bent. Vraag gelijk welk merk WC-papier hij gebruikt kun je daarover topics vol spammen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:16 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Welke thee drinkt Wilders eigenlijk met zijn radicale vrienden? Of heet het bij Wilders " een vorkje prikken" ?
Wanneer zie jij in dat die mensen Nederland nooit meer gaan verlaten?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:08 schreef voice-over het volgende:
Sommige mensen willen blijkbaar nog 2000 jaar op klompen blijven lopen. Ze leven liever in het verleden dan in de toekomst.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wanneer zie jij in dat die mensen Nederland nooit meer gaan verlaten?
Het zal vast WC-papier zijn waar op elk velletje "PVV Kiezer" staat.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Mail hem dramaqueen als je zo nieuwsgierig bent. Vraag gelijk welk merk WC-papier hij gebruikt kun je daarover topics vol spammen.
Meer dan huilen over thee zit er bij jou echt niet in he?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:23 schreef voice-over het volgende:
Aangezien de theeleuten onder ons geen echte oplossingen willen voor de maatschappelijke problemen waar Nederland onder gebukt gaat, hier dan maar een paar goede tips over thee.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Meer dan huilen over thee zit er bij jou echt niet in he?
als aanvullingquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:24 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het zal vast WC-papier zijn waar op elk velletje "PVV Kiezer" staat.
ohohoh wat een DRAMA.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:24 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Het zal vast WC-papier zijn waar op elk velletje "PVV Kiezer" staat.
En, lukt het om je zure leventje daar een beetje mee op te vrolijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:34 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik gebruik WC-papier met de koran erop, snuit mijn neus in kopvodden en dweil met pisjurken waar de haatbaard nog inzit.
Elka dag is een genot.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
En, lukt het om je zure leventje daar een beetje mee op te vrolijken?
Cohen weet heus wel wat hij drinkt.....quote:Drie kopjes thee helpen tegen beroerte WAGENINGEN -
Wie elke dag tenminste drie kopjes thee drinkt, vermindert de kans om een beroerte te krijgen met 20 procent. Dat komt omdat thee flavonolen bevat, die een beschermende werking hebben tegen een herseninfarct of hersenbloeding, zegt Peter Hollman van de afdeling Humane Voeding en onderzoeksinstituut RIKILT, onderdeel van de Wageningen Universiteit.
Het was al bekend dat theedrinken goed is voor hart en bloedvaten. Wetenschappers vermoedden dat dat te danken zou zijn aan het voorkomen van flavonoïden in thee, een stof die een sterk anti-oxiderende werking heeft. Maar niet duidelijk was welk stofje precies voor het gunstige effect van theedrinken zorgde.
Hollman analyseerde de gegevens van ruim 100.000 mensen in zes internationale studies. Hij concludeert dat flavonol voor het blijvend positieve effect op het voorkomen van een beroerte zorgt. Flavonol komt overigens niet alleen in thee voor, de stof zit ook in onder meer rode wijn, chocola en diverse groenten. Nog niet bekend is hoeveel mensen daarvan zouden moeten consumeren voor eenzelfde gunstig effect als drie kopjes thee.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eroerte__.html?p=2,1
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
Yep, marokkanenpis.
Zielig meisje. Je laat je wel kennen zeg. marokkanenpis......dat is het zieligste wat ik hier de laatste 12 maanden gehoord heb.quote:
Een kinderhand is snel gevuld.dramaqueen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:03 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Zielig meisje. Je laat je wel kennen zeg. marokkanenpis......dat is het zieligste wat ik hier de laatste 12 maanden gehoord heb.
Nee dank je, ik hou het maar bij een paar lekkere tapbiertjes want van thee gaat mijn slokdarm roesten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef voice-over het volgende:
Het is drie uur geweest, tijd voor een kopje thee jongens.
Ik moest bij het lezen van dit stuk eigenlijk meteen aan jou en je klonen denken. Ik zou er een kopje thee bij pakken. Het is nml geen oneliner.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:08 schreef voice-over het volgende:
Het is drie uur geweest, tijd voor een kopje thee jongens.
Als je iets een belachelijk idee vindt, zoals de hoofddoekentaks, hoeven politici van mij echt niet te zeggen dat ze het een goede vondst vinden, omdat ze anders 'toevallig' Wilders in de kaart spelen. Ik zou denken: ja, jammer dan. Bespottelijk idee = bespottelijk idee.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:10 schreef dramatiek het volgende:
Het grote probleem voor de zittende machten is echter dat tegen de strategie van de PVV nauwelijks een passend verweer bestaat. Negeren ze Wilders, dan zal ze arrogantie worden verweten: ze nemen de onvrede die leeft onder het volk niet serieus. Weerleggen ze Wilders met argumenten, dan zal hun een staat van ontkenning worden aangerekend: ze willen de vijanden blijkbaar niet zien. Bestrijden ze Wilders met eigen middelen, dan ligt het verwijt van demonisering op de loer: ze vallen de ‘boodschapper’ aan. En reageren ze met even grote verontwaardiging (zoals bij de hoofddoekentaks), dan heeft Wilders ze precies waar hij ze hebben wil: in de gordijnen.
De beste optie die voorhanden is, is Wilders dus zo serieus mogelijk nemen. De PVV bij voorbaat uitsluiten voor een regering is dan het laatste wat je moet doen, zoals ook de aanstaande rechtszaak tegen de PVV-leider de politieke stabiliteit van het land zeker niet ten goede kan komen. Want één ding is zeker: wie het ressentiment de mond probeert te snoeren, zal het slechts aanwakkeren. Laat dat een wijze les voor dit kabinet zijn.
quote:Jongens (17) neergestoken in speeltuin
AD
27-3-2010
APELDOORN - Twee 17-jarige jongens zijn vrijdag neergestoken in een speeltuin in Apeldoorn. Uit het niets werden ze belaagd door twee volstrekt onbekende jongens. Een getuige kwam tussenbeide, hij werd vervolgens bedreigd. Van de daders ontbreekt elk spoor, meldt de politie.
Iets na 13.00 uur werden de twee in een speeltuintje tussen de Asselsestraat en Sprengenloo aangevallen. Ze werden met een scherp voorwerp gestoken en raakten gewond. Ze zijn door een arts behandeld aan hun verwondingen.
De twee daders, een jongen van zo'n 1,70 meter lang met een licht getinte huidskleur en een jongen van ongeveer 1,80 tot 1,85 lang met een donkere huidskleur, fietsten weg. De politie is een onderzoek gestart. (Novum)
Janmaat was een simpele racist, das wat anders hoor, met een horde skinheads die achter `m aan hobbelden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Janmaat had het er in de jaren 80 ook al over. Dat was 1. Maar Janmaat had natuurlijk tegen zich dat hij een houterige hark was zonder charisma.
Pim Fortuyn gaf zelfs toe in de media dat hij veel ideeën uit de Centrumpartij-stroming had gehaald, maar dat hij niet zover wilde gaan als Janmaat met het eruit zetten van mensen, maar alleen de immigratie wilde stoppen. In elk geval was Pim Fortuyn en de LPF de tweede grote politicus in de afgelopen 30 jaar die het over Islamisering heeft gehad.
Wilders is - in ieder geval in recente geschiedenis - de derde politicus die over Islamisering bezig is gegaan.
En dan vergeet ik eigenlijk nog Rita Verdonk.... en de partijvoormannen van niet meer bestaande partijen als Nieuw Rechts, en Marco Pastors van EenNL.
Er kan dus inderdaad terecht opgemerkt worden dat hen die denken dat Wilders de eerste is..... toch niet echt goed hebben opgelet in de recente geschiedenis en de Nederlandse politiek.
Word je nou zelf niet moe van zo'n vreselijk uitgekauwde, nikszeggende opmerking?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef voice-over het volgende:
Kopje thee drinken dan maar weer?
[..]
De geestelijk minder validen lopen over 20 jaar uit eigen vrije wil zelf met een hoofddoekje.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
ik moet altijd zo lachen om mensen zoals jij. Nog geen 10% van Nederland is moslim, maar toch schrijf je ze bijna magische krachten toe welke ze in staat stellen om in twintig jaar (dat is nog geeneens 1 generatie) heel Nederland over te nemen. De mensen die het hardste roepen dat ze voor de "Westerse beschaving" vechten zijn degenen die het minste vertrouwen erin hebben en er vanuit gaan dat het zonder enige weerstand omver kan worden geworpen door een zeer kleine minderheid. Alleen hebben ze dat zelf niet door, en denken ze dat de mensen die alle vertrouwen hebben in onze samenleving degenen zijn die het verkwanselen.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:23 schreef bastibro het volgende:
[..]
De geestelijk minder validen lopen over 20 jaar uit eigen vrije wil zelf met een hoofddoekje.
Als het aan het links naieve tuig(jij wellicht) ligt geven we het land zonder slag of stoot weg![]()
Dat noemt zich meestal nog intellectueel ook, terwijl ze ten dode zijn opgeschreven
Guantanamo bay openen en ze daar via waterboarding tot ze bekennen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:21 schreef voice-over het volgende:
Kopje thee drinken dan maar weer?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die 20 jaren is natuurlijk bij wijze van sprekenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
ik moet altijd zo lachen om mensen zoals jij. Nog geen 10% van Nederland is moslim, maar toch schrijf je ze bijna magische krachten toe welke ze in staat stellen om in twintig jaar (dat is nog geeneens 1 generatie) heel Nederland over te nemen. De mensen die het hardste roepen dat ze voor de "Westerse beschaving" vechten zijn degenen die het minste vertrouwen erin hebben en er vanuit gaan dat het zonder enige weerstand omver kan worden geworpen door een zeer kleine minderheid. Alleen hebben ze dat zelf niet door, en denken ze dat de mensen die alle vertrouwen hebben in onze samenleving degenen zijn die het verkwanselen.
Dan hoef je dus geen PVV te stemmenquote:Op zondag 28 maart 2010 00:45 schreef bastibro het volgende:
[..]
Die 20 jaren is natuurlijk bij wijze van spreken![]()
Nederland zal ook niet omver geworpen worden of `over genomen`.
In armere wijken heb je sowieso statistisch meer kinderen per gezin, 3x raden waar de meeste moslims wonen...quote:Feit is wel dat tegenover iedere blanke Nederlander die geboren wordt, er 3 of 4 (wat zich moslim noemt) broedertjes worden geboren
<- 3.30 en 4.10quote:, ze fokken als ratten.
Nu generaliseer je je eigen mening over heel Nederlandquote:Veel meer dan de 10 % waar jij het over hebt willen Nederlanders nu eenmaal niet.
Wij/Zij tegenstelling, Conformistisch = geestelijk minder valide om maar de woordkeuze vast te houden.quote:We willen gewoon niet teveel moslims in dit land. Jij uitgezonderd!?
Als jij elke dag stront moet opruimen zou ik je aanraden een toilet hiervoor te gebruiken, deze kan je doorspoelen...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Elka dag is een genot.Een dag geen pisjurken door de stront gehaald is een dag niet geleefd.
Bedankt voor de tip en tevens gebruik jouw kop als pleeborstel om de laatste strontrestjes mee weg te vegen.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:26 schreef JoaC het volgende:
[..]
Als jij elke dag stront moet opruimen zou ik je aanraden een toilet hiervoor te gebruiken, deze kan je doorspoelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |