abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79611551
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef voice-over het volgende:
De situatie met de Marokkanen is schier onhoudbaar geworden.
Niet zo overdrijven... paniekzaaien is haatzaaien
quote:
Het heeft inmiddels de status van een nationaal veiligheidsprobleem.
In jouw griezelig denkwereldje
quote:
Gelukkig komen binnenkort onze militairen uit Uruzgan terug. Zij zullen hard nodig zijn om de gevolgen van de multikul in toom te houden.
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:45:34 #202
225540 Pugg
Friends forever
pi_79612273
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

[..]

Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
Amen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:06:20 #203
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79613120
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.
pi_79613901
quote:

[..]

[..]

[..]

http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_79617465
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als dit je repliek is zegt dat wel weer voldoende over hoe goed je hebt nagedacht over je posts in dit topic.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:04:36 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79617518
Het lijkt goddomme de Telegraaf wel, zo onderdehand. Het enige wat er in die reacties daar (en hier) uit komt is gezeik over 'thee'. Mensen snappen echt niet hoe besturen werkt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:23:23 #207
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79618179
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:
Tja.... met dit soort posts is het niet heel gek dat er steeds meer mensen zijn die je totaal niet serieus nemen. Je zaait overbodig paniek. Er is inderdaad sprake van verhoogde criminaliteit onder Marokkanen, en dat kan op individuele basis best harder aangepakt worden.

Maar het LEGER inzetten zoals jij wil..... maakt van Nederland niet meer dan een fascistische politiestaat. Maar misschien is dat eigenlijk ook wel wat je graag wil.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:16:05 #208
268409 voice-over
pi_79620089
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef maartena het volgende:

Maar het LEGER inzetten zoals jij wil..... maakt van Nederland niet meer dan een fascistische politiestaat. Maar misschien is dat eigenlijk ook wel wat je graag wil.
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:18:23 #209
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79620175
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:
Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79620628
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:

[..]

Welke thee zou Wilders met Lieberman gedronken hebben? Lekker met een ex Kach lid theedrinken
Of lekker theedrinken met idioten zoals Martin Mawyer of Robert Spencer Proost!

[ Bericht 9% gewijzigd door dramatiek op 26-03-2010 19:36:50 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:26:00 #211
268409 voice-over
pi_79623295
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef maartena het volgende:

[..]

Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?

Rooibos of mint, was de vraag!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:13:24 #212
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79628498
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef voice-over het volgende:
Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?

Uiteraard vergt dat wel enig denkwerk, wat voor iets roepen over thee verder niet nodig is. Je wil er dus op een makkelijke manier onderuit komen, dan hoef je verder niet na te denken of te onderbouwen..... alleen ben ik bang dat niemand er echt van overtuigd wordt dat je wel in staat bent een fatsoenlijke onderbouwing te geven.
quote:
Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?
-
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:47:32 #213
268409 voice-over
pi_79630047
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef maartena het volgende:

[..]

Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?

Uiteraard vergt dat wel enig denkwerk, wat voor iets roepen over thee verder niet nodig is. Je wil er dus op een makkelijke manier onderuit komen, dan hoef je verder niet na te denken of te onderbouwen..... alleen ben ik bang dat niemand er echt van overtuigd wordt dat je wel in staat bent een fatsoenlijke onderbouwing te geven.
[..]

Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?
Koekje erbij?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:47:53 #214
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79630056
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:09 schreef maartena het volgende:

En hoe draagt zo'n verbod nu echt bij tot een verbetering van de Nederlandse maatschappij?
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:59:36 #215
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79630485
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef damian5700 het volgende:
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?
Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.

Maar afgezien van waar jij precies voor pleit, denk jij dat een Koran verbod, en een eventueel verbod op nieuwe moskeeën - waardoor je dus serieus de kans loopt dat Koran-preken naar de huiskamer verdwijnt zoals bij de Katholieken in de 17e eeuw - een goede ontwikkeling is voor de Nederlandse maatschappij?
-
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:01:04 #216
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79630538
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef voice-over het volgende:
Koekje erbij?
Goed, met jou valt dus niet op serieus niveau een discussie te voeren. En verlagen naar jouw thee-en-koekjes niveau.... doe ik liever niet, dus ik wacht wel tot je wat meer intelligente onderbouwing neerzet.
-
pi_79630778
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
Ik heb het over de verboden waar de PVV iedere partij voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:10:25 #218
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79630873
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit.
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:49:19 #219
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79631971
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef damian5700 het volgende:
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?
Pure interesse

Als je je mening liever voor je houdt, is dat ook goed hoor.
-
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:53:56 #220
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79632139
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Pure interesse

Als je je mening liever voor je houdt, is dat ook goed hoor.
Ik vind jouw gepreek zwaar irritant, dus je gaat bot vangen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:13:36 #221
207372 bastibro
I`ll get there
pi_79632786
Geert is een van de eersten die het fenomeen islamisering, lees toenemende moslim bevolking, in ons land aan de kaak stelt.

Misschien is hij te vroeg, omdat islamisering(toenemende moslim bevolking) de meeste Nederlanders nog niet bijt.

De laatste zal hij zeker niet zijn.

Naarmate de moslim bevolking in Nederland verder groeit, en dat doet ie, zullen er steeds nieuwe mensen als Geert Wilders opstaan die, mede afhankelijk van hun charisma natuurlijk, meer en meer stemmen zullen gaan trekken.

Zeker wanneer vooral de Marokkanen blijven aantonen dat ze hier niet thuishoren, Israel bestookt blijft worden door hamas en consorten en de moslim bevolking in Nederland dit steunt.
pi_79632935
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef bastibro het volgende:
Geert is een van de eersten die het fenomeen islamisering, lees toenemende moslim bevolking, in ons land aan de kaak stelt.

Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:19:50 #223
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79632962
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:31:57 #224
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79633273
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:19 schreef Sachertorte het volgende:
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.
Janmaat had het er in de jaren 80 ook al over. Dat was 1. Maar Janmaat had natuurlijk tegen zich dat hij een houterige hark was zonder charisma.

Pim Fortuyn gaf zelfs toe in de media dat hij veel ideeën uit de Centrumpartij-stroming had gehaald, maar dat hij niet zover wilde gaan als Janmaat met het eruit zetten van mensen, maar alleen de immigratie wilde stoppen. In elk geval was Pim Fortuyn en de LPF de tweede grote politicus in de afgelopen 30 jaar die het over Islamisering heeft gehad.

Wilders is - in ieder geval in recente geschiedenis - de derde politicus die over Islamisering bezig is gegaan.

En dan vergeet ik eigenlijk nog Rita Verdonk.... en de partijvoormannen van niet meer bestaande partijen als Nieuw Rechts, en Marco Pastors van EenNL.

Er kan dus inderdaad terecht opgemerkt worden dat hen die denken dat Wilders de eerste is..... toch niet echt goed hebben opgelet in de recente geschiedenis en de Nederlandse politiek.
-
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:40:02 #225
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79633497
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:31 schreef maartena het volgende:

Er kan dus inderdaad terecht opgemerkt worden dat hen die denken dat Wilders de eerste is..... toch niet echt goed hebben opgelet in de recente geschiedenis en de Nederlandse politiek.
Er werd gesteld, een van de eersten en niet de eerste.
pi_79633680
Ik vind het werkelijk schokkend dat de PVV vlucht uit de gesprekken voor de Haagse raad. 'Omdat men niet op hun belangrijkste punt willen toegeven.'

Hoe halen ze het in hun debiele hoofd om een hoofddoekjesverbod tot breekpunt te verheffen? Er zijn veel belangrijker problemen in NL. Een hoofddoekjesverbod lost helemaal geen ene fuck op. Nada noppes. Niet haalbaar ook, want de verplichte lange rokken voor zwaar gereformeerde vrouwen worden ook niet verboden. Het is gewoon te idioot voor woorden. Ze hebben nog een tig punten waar ze over zouden kunnen onderhandelen. Wie noemt er nou zoiets onbenulligs als een kopvoddenverbod het BELANGRIJKSTE PARTIJPUNT van de totale raad van de PVV in Den Haag.
Ik dacht dat de PVV alle problemen in NL kon oplossen?

En dan zijn er ook geestelijk mindervalide mensen deze onzin gaan verdedigen ook
Hoe ongelooflijk blind moet je zijn om NIET in te zien dat ze gewoon geen zin hebben om te regeren. Het rariteitenkabinet van de PVV laat zijn ware gezicht weer eens zien. Schokken, provoceren, roepen, schoppen en vervolgens huilend wegrennen. En nu mogen de andere partijen het weer proberen terwijl de PVV heerlijk aan de zijkant de beste stuurlui mag gaan spelen... 'kijk eens al die problemen hier in DH, als ze ons lieten regeren, dan waren die problemen zo foetsjie; die linkse graaiers kunnen er niets van'. En dan komen de onderbuikhuilies zonder enige politiek verstand van Fok, de Haagse volkswijken en Geenstijl uit hun huisjes om als makke schaapjes de PVV hun stem te geven.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 27 maart 2010 @ 06:54:40 #227
225540 Pugg
Friends forever
pi_79636308
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind het werkelijk schokkend dat de PVV vlucht uit de gesprekken voor de Haagse raad. 'Omdat men niet op hun belangrijkste punt willen toegeven.'

Hoe halen ze het in hun debiele hoofd om een hoofddoekjesverbod tot breekpunt te verheffen? Er zijn veel belangrijker problemen in NL. Een hoofddoekjesverbod lost helemaal geen ene fuck op. Nada noppes. Niet haalbaar ook, want de verplichte lange rokken voor zwaar gereformeerde vrouwen worden ook niet verboden. Het is gewoon te idioot voor woorden. Ze hebben nog een tig punten waar ze over zouden kunnen onderhandelen. Wie noemt er nou zoiets onbenulligs als een kopvoddenverbod het BELANGRIJKSTE PARTIJPUNT van de totale raad van de PVV in Den Haag.

En dan zijn er ook geestelijk mindervalide mensen deze onzin gaan verdedigen ook
Hoe ongelooflijk blind moet je zijn om NIET in te zien dat ze gewoon geen zin hebben om te regeren. Het rariteitenkabinet van de PVV laat zijn ware gezicht weer eens zien. Schokken, provoceren, roepen, schoppen en vervolgens huilend wegrennen. En nu mogen de andere partijen het weer proberen terwijl de PVV heerlijk aan de zijkant de beste stuurlui mag gaan spelen... 'kijk eens al die problemen hier in DH, als ze ons lieten regeren, dan waren die problemen zo foetsjie; die linkse graaiers kunnen er niets van'. En dan komen de onderbuikhuilies zonder enige politiek verstand van Fok, de Haagse volkswijken en Geenstijl uit hun huisjes om als makke schaapjes de PVV hun stem te geven.

Had je iets anders verwacht dan?

Calimero gedrag van die lui.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 07:03:46 #228
268409 voice-over
pi_79636331
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef maartena het volgende:

[..]

Goed, met jou valt dus niet op serieus niveau een discussie te voeren. En verlagen naar jouw thee-en-koekjes niveau.... doe ik liever niet, dus ik wacht wel tot je wat meer intelligente onderbouwing neerzet.
Ik vind jou ook annoying dus dat gaat inderdaad niet opschieten.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:00:25 #229
268409 voice-over
pi_79636850
quote:

Helemaal mee eens. Maar hoe zit het met de ideeën en daadkracht van de theeslurpende PvdA-regenten? De enige vraag die die machtsgeile bestuurders vragen aan onaangepaste Marokkanen is: "koekje erbij?"

Tja, of je daarmee de overlast kan beteugelen? Wil de Pvda eigenlijk wel problemen aanpakken of is deze door de allochtonen gegijzelde partij bevreesd voor electoraal verlies?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:05:26 #230
268409 voice-over
pi_79636881
Laten we het vooral gezellig houden en geen lastige dingen doen.

Het nieuwe partijlied van de pvda

pi_79637014
quote:

De PVV wil geen politiek bedrijven maar hun zakken vullen....

Het zal me niet vebazen als straks 50 procent van de PVV in den haag straks voortijdig vertrekt omdat ze er gewoon geen zin meer in hebben...
pi_79637029
quote:

Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:27:22 #233
268409 voice-over
pi_79637093
quote:
Vijf medewerkers vervoerbedrijf RET mishandeld
26 maart 2010

Bij een vervoerscontrole zijn gisteravond vijf medewerkers van het Rotterdamse vervoerbedrijf RET zwaar mishandeld. Een aantal jongeren keerde zich tegen de controleurs om een boete te ontlopen.

Vijf controleurs van de RET zijn aangevallen Vijf controleurs van de RET zijn aangevallen

Drie jongeren bleken geen vervoerbewijs te hebben. Toen de controleurs hen beboetten, keerde een hele groep van vijf tot tien jongeren zich tegen de medewerkers van de RET.

Een van de medewerkers heeft een gebroken kaak opgelopen, de anderen hebben ook zware kneuzingen en andere verwondingen. Zij zijn inmiddels alle vijf uit het ziekenhuis.

De medewerkers konden een 18-jarige dader uit Rotterdam aanhouden, die is overgedragen aan de politie. De politie is nog op zoek naar de andere jongeren maar verwacht binnenkort meer aanhoudingen te kunnen verrichten, zegt politiewoordvoerder Tinet de Jonge.

Blijf van onze mensen af!
In januari werden ook al vier medewerkers van de RET mishandeld. De acht daders, tussen de 16 en 25 jaar oud, hadden een honkbalknuppel en een mes bij zich. Burgemeester Ahmed Aboutaleb (PvdA) riep de inwoners van de stad toen op ‘met de handen van onze mensen af te blijven’. Het Rotterdamse vervoerbedrijf heeft ook problemen met vandalisme.

Onlangs bleek dat er steeds meer agressie en geweld in het openbaar vervoer plaatsheeft, vooral in de Randstad. Er wordt nauwelijks actie tegen ondernomen.
Goed, de PVV wordt niet geschikt geacht om deze problemen effectief aan te pakken.

Maar wat stelt de PvdA daar dan tegenover, anders dan thee te drinken met de jongens en hun ouders?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:35:09 #234
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79637196
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:27 schreef voice-over het volgende:

[..]

Goed, de PVV wordt niet geschikt geacht om deze problemen effectief aan te pakken.

Maar wat stelt de PvdA daar dan tegenover, anders dan thee te drinken met de jongens en hun ouders?
Heb je ook nog argumenten in plaats van als een gebarsten grammofoonplaat over thee te blijven doorleuteren?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79637287
quote:
Geert Wilders was de Neger van Venlo

Geert Wilders werd op school de Neger van Venlo genoemd. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.

Al in de eerste klas van zijn lagere school, de Sint Mattheusschool in Venlo, was het raak. De jonge Geert werd regelmatig door een groep jongens in een hoek van het schoolplein gedreven. Ze duwden hem en riepen ‘neger’ in zijn oor. Oud-klasgenoot Kas Verhoeff herinnert zich het nog goed. “Sjefke, een populaire jongen bij ons in de klas, begon ermee en al snel deed iedereen mee. Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft.”

Neger
Hoe Sjefke erbij kwam om Wilders neger te noemen, weet Verhoeff niet. Ludde Gubbels, de inmiddels gepensioneerde leraar van Wilders, heeft echter wel een vermoeden. “Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen. De Indische gelaatstrekken van Geert vielen daardoor op. Natuurlijk is iemand van Indische komaf geen neger, maar probeer dat een kind maar eens uit te leggen.” De school deed er vervolgens alles aan om het pesten te stoppen. Zonder succes. “Het was eigenlijk niet te doen”, legt Gubbels uit. “Je kon wel streng optreden op het schoolplein, maar dan kreeg hij het op weg naar huis extra hard voor zijn kiezen.”

Leerplichtambtenaar
Op het Venlose Sint Thomas College, waar Wilders de mavo volgde, nam het pesten serieuze vormen aan. De huidige PVV-leider kwam regelmatig bont en blauw thuis. Op school werd alleen nog maar over hem gesproken als ‘de Neger van Venlo’. Het leidde tot een zeer hevige pubertijd, waarin Wilders vaak spijbelde om de pesterijen te ontlopen. Uiteindelijk moest leerplichtambtenaar Trees Hupkens eraan te pas komen om ervoor te zorgen dat hij zijn diploma haalde. “Hij luisterde naar niemand meer. Niet naar zijn ouders, niet naar zijn leraren, en vaak ook niet naar mij”, vertelt Hupkens. “Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”

geert wilders tijdens zin schooljaren
bron: geen stijl
http://deverwardeman.word(...)-de-neger-van-venlo/

Dit verklaat toch een hoop over geert wilders en zijn frustraties na zijn schooltijd.....En dan zijn haar blond verven

en hij is gewoon een mavo klantje geweest
pi_79637428
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:00 schreef voice-over het volgende:

Helemaal mee eens. Maar hoe zit het met de ideeën en daadkracht van de theeslurpende PvdA-regenten? De enige vraag die die machtsgeile bestuurders vragen aan onaangepaste Marokkanen is: "koekje erbij?"

Tja, of je daarmee de overlast kan beteugelen? Wil de Pvda eigenlijk wel problemen aanpakken of is deze door de allochtonen gegijzelde partij bevreesd voor electoraal verlies?
theeslurpende regenten
Weet je uberhaupt wel iets van politiek? Die mensen zitten gevangen in een web van polderen, in de loop der tijd ontstane ethiek en -inderdaad- hun achterban. In deze gepolariseerde samenleving is alles wat een regerend lid voorstelt of uitvoert per definitie slecht. De realiteit bewijst keer op keer dat wegnemen van oorzaken van crimineel gedrag beter werkt dan dit gedrag nog harder te bestraffen. Dat onderbuikhuilies dat theeslurpen noemen slaat dus helemaal nergens op. Echter, ik ben het wel met je eens dat in onze huidige samenleving aan de ethiek gesleuteld mag worden. Als je na een paar keer theeslurpen nog die meisjes van hun fiets slaat en ze voor hoer uitmaakt, dan mag je van mijn part in de lijn van een nieuw in te voeren '3 slurps and you're out' systeem direct tot je 25e in een internaat worden geplaatst waar je met keiharde hand en verregaande discipline tot een nuttige opleiding wordt gedwongen. Dan kun je de rest van je volwassen leven wellicht wel aan de maatschappij deelnemen. Dat en het invoeren van anoniem solliciteren zodat je in ieder geval een kans krijgt. Je maten hebben het immers redelijk onmogelijk gemaakt voor mensen met een buitenlandse naam. Je wordt bij voorbaat al in de prullenbak gedonderd. En dan heeft zo'n internaat+opleiding ook weinig zin aangezien je dan wederom crimineel wordt of uitkeringstrekker voor het broodnodige geld op de plank.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_79637471
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef voice-over het volgende:

[..]

Mijn vraag aan jou staat ook nog steeds:
Welke thee zou Wilders met Lieberman gedronken hebben? Lekker met een ex Kach lid theedrinken

Kach:

Kach is een Israëlische extreemrechtse buitenparlementaire organisatie, Kahane Chai is een afsplitsing van de Kach. Terreurdeskundigen gaan ervan uit dat beide organisaties inmiddels weer nauw samenwerken en noemen beide daarom in één adem: Kach/Kahane Chai. Van 1984 tot en met 1988 was Kach een eenmansfractie in het Israëlisch parlement, de partij werd vertegenwoordigd door Kachleider en -oprichter rabbijn Meir Kahane. Kahane werd vermoord in 1990, hierna spleet de beweging in tweeën: Kach en Kahane Chai. Sinds 1994 zijn beide bewegingen in Israël verboden. De Verenigde Staten[2], Canada[3] en de Europese Unie [4] bestempelen Kahane Chai/Kach als terroristische organisaties.
Kahane Chai en Kach willen het Bijbelse Israël herstellen, hiertoe willen ze het grondgebied van Israël uitbreiden met de Palestijnse gebieden en een deel van Jordanië. Om dit doel te bereiken intimideert Kahane Chai/Kach Arabische inwoners van Israël en oefent ze druk uit op de Israëlische regering. Naast politieke druk omvatten de activiteiten van Kach demonstraties, geweld (gericht tegen Palestijnen en Israëlische regeringsfunctionarissen) en bomaanslagen
pi_79637512
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:41 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Dit verklaat toch een hoop over geert wilders en zijn frustraties na zijn schooltijd.....En dan zijn haar blond verven

en hij is gewoon een mavo klantje geweest
Je lijkt wel de taliban.

Het verklaart ook een hoop dat Marijnissen, Bos, Pechtold, Balkenende,Halsema enz. vroeger in de broek poepten en derhalve luiers omkregen.

Mijn god, zoek een hobby zeg zielepoot.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:58:23 #239
268409 voice-over
pi_79637537
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heb je ook nog argumenten in plaats van als een gebarsten grammofoonplaat over thee te blijven doorleuteren?
Heeft de PvdA nog iets anders te doen dan uitsluitend een kopje thee drinken met haar allochtoonse achterban?
pi_79637553
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je lijkt wel de taliban.

Het verklaart ook een hoop dat Marijnissen, Bos, Pechtold, Balkenende,Halsema enz. vroeger in de broek poepten en derhalve luiers omkregen.

Mijn god, zoek een hobby zeg zielepoot.
nee lul, wilders was de zielepoot heel zijn jeugd en ook nog is na zijn jeugd...

WIlders moet gewoon psychisch onderzocht worden, zijn jeugd heeft ervoor gezorgd dat hij zelf nu mensen wil gaan pesten.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')