Niet zo overdrijven... paniekzaaien is haatzaaienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef voice-over het volgende:
De situatie met de Marokkanen is schier onhoudbaar geworden.
In jouw griezelig denkwereldjequote:Het heeft inmiddels de status van een nationaal veiligheidsprobleem.
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.quote:Gelukkig komen binnenkort onze militairen uit Uruzgan terug. Zij zullen hard nodig zijn om de gevolgen van de multikul in toom te houden.
Amenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven... paniekzaaien is haatzaaien
[..]
In jouw griezelig denkwereldje
[..]
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als dit je repliek is zegt dat wel weer voldoende over hoe goed je hebt nagedacht over je posts in dit topic.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.
Tja.... met dit soort posts is het niet heel gek dat er steeds meer mensen zijn die je totaal niet serieus nemen. Je zaait overbodig paniek. Er is inderdaad sprake van verhoogde criminaliteit onder Marokkanen, en dat kan op individuele basis best harder aangepakt worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef maartena het volgende:
Maar het LEGER inzetten zoals jij wil..... maakt van Nederland niet meer dan een fascistische politiestaat. Maar misschien is dat eigenlijk ook wel wat je graag wil.
Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.
Welke thee zou Wilders met Lieberman gedronken hebben? Lekker met een ex Kach lid theedrinkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?
Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef voice-over het volgende:
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?
Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?quote:Rooibos of mint, was de vraag!
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?
Uiteraard vergt dat wel enig denkwerk, wat voor iets roepen over thee verder niet nodig is. Je wil er dus op een makkelijke manier onderuit komen, dan hoef je verder niet na te denken of te onderbouwen..... alleen ben ik bang dat niemand er echt van overtuigd wordt dat je wel in staat bent een fatsoenlijke onderbouwing te geven.
[..]
Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:09 schreef maartena het volgende:
En hoe draagt zo'n verbod nu echt bij tot een verbetering van de Nederlandse maatschappij?
Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef damian5700 het volgende:
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?
Goed, met jou valt dus niet op serieus niveau een discussie te voeren. En verlagen naar jouw thee-en-koekjes niveau.... doe ik liever niet, dus ik wacht wel tot je wat meer intelligente onderbouwing neerzet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef voice-over het volgende:
Koekje erbij?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
Ik heb het over de verboden waar de PVV iedere partij voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit.
Pure interessequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef damian5700 het volgende:
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?
Ik vind jouw gepreek zwaar irritant, dus je gaat bot vangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Pure interesse
Als je je mening liever voor je houdt, is dat ook goed hoor.
Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef bastibro het volgende:
Geert is een van de eersten die het fenomeen islamisering, lees toenemende moslim bevolking, in ons land aan de kaak stelt.
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.
Janmaat had het er in de jaren 80 ook al over. Dat was 1. Maar Janmaat had natuurlijk tegen zich dat hij een houterige hark was zonder charisma.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:19 schreef Sachertorte het volgende:
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.
Er werd gesteld, een van de eersten en niet de eerste.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:31 schreef maartena het volgende:
Er kan dus inderdaad terecht opgemerkt worden dat hen die denken dat Wilders de eerste is..... toch niet echt goed hebben opgelet in de recente geschiedenis en de Nederlandse politiek.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind het werkelijk schokkend dat de PVV vlucht uit de gesprekken voor de Haagse raad. 'Omdat men niet op hun belangrijkste punt willen toegeven.'
Hoe halen ze het in hun debiele hoofd om een hoofddoekjesverbod tot breekpunt te verheffen? Er zijn veel belangrijker problemen in NL. Een hoofddoekjesverbod lost helemaal geen ene fuck op. Nada noppes. Niet haalbaar ook, want de verplichte lange rokken voor zwaar gereformeerde vrouwen worden ook niet verboden. Het is gewoon te idioot voor woorden. Ze hebben nog een tig punten waar ze over zouden kunnen onderhandelen. Wie noemt er nou zoiets onbenulligs als een kopvoddenverbod het BELANGRIJKSTE PARTIJPUNT van de totale raad van de PVV in Den Haag.
Ik dacht dat de PVV alle problemen in NL kon oplossen?
En dan zijn er ook geestelijk mindervalide mensen deze onzin gaan verdedigen ook
Hoe ongelooflijk blind moet je zijn om NIET in te zien dat ze gewoon geen zin hebben om te regeren. Het rariteitenkabinet van de PVV laat zijn ware gezicht weer eens zien. Schokken, provoceren, roepen, schoppen en vervolgens huilend wegrennen. En nu mogen de andere partijen het weer proberen terwijl de PVV heerlijk aan de zijkant de beste stuurlui mag gaan spelen... 'kijk eens al die problemen hier in DH, als ze ons lieten regeren, dan waren die problemen zo foetsjie; die linkse graaiers kunnen er niets van'. En dan komen de onderbuikhuilies zonder enige politiek verstand van Fok, de Haagse volkswijken en Geenstijl uit hun huisjes om als makke schaapjes de PVV hun stem te geven.
Ik vind jou ook annoying dus dat gaat inderdaad niet opschieten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Goed, met jou valt dus niet op serieus niveau een discussie te voeren. En verlagen naar jouw thee-en-koekjes niveau.... doe ik liever niet, dus ik wacht wel tot je wat meer intelligente onderbouwing neerzet.
Helemaal mee eens. Maar hoe zit het met de ideeën en daadkracht van de theeslurpende PvdA-regenten? De enige vraag die die machtsgeile bestuurders vragen aan onaangepaste Marokkanen is: "koekje erbij?"quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
Ik vind het werkelijk schokkend dat de PVV vlucht uit de gesprekken voor de Haagse raad. 'Omdat men niet op hun belangrijkste punt willen toegeven.'
Hoe halen ze het in hun debiele hoofd om een hoofddoekjesverbod tot breekpunt te verheffen? Er zijn veel belangrijker problemen in NL. Een hoofddoekjesverbod lost helemaal geen ene fuck op. Nada noppes. Niet haalbaar ook, want de verplichte lange rokken voor zwaar gereformeerde vrouwen worden ook niet verboden. Het is gewoon te idioot voor woorden. Ze hebben nog een tig punten waar ze over zouden kunnen onderhandelen. Wie noemt er nou zoiets onbenulligs als een kopvoddenverbod het BELANGRIJKSTE PARTIJPUNT van de totale raad van de PVV in Den Haag.
En dan zijn er ook geestelijk mindervalide mensen deze onzin gaan verdedigen ook
Hoe ongelooflijk blind moet je zijn om NIET in te zien dat ze gewoon geen zin hebben om te regeren. Het rariteitenkabinet van de PVV laat zijn ware gezicht weer eens zien. Schokken, provoceren, roepen, schoppen en vervolgens huilend wegrennen. En nu mogen de andere partijen het weer proberen terwijl de PVV heerlijk aan de zijkant de beste stuurlui mag gaan spelen... 'kijk eens al die problemen hier in DH, als ze ons lieten regeren, dan waren die problemen zo foetsjie; die linkse graaiers kunnen er niets van'. En dan komen de onderbuikhuilies zonder enige politiek verstand van Fok, de Haagse volkswijken en Geenstijl uit hun huisjes om als makke schaapjes de PVV hun stem te geven.
De PVV wil geen politiek bedrijven maar hun zakken vullen....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:47 schreef Knipoogje het volgende:
Goed, de PVV wordt niet geschikt geacht om deze problemen effectief aan te pakken.quote:Vijf medewerkers vervoerbedrijf RET mishandeld
26 maart 2010
Bij een vervoerscontrole zijn gisteravond vijf medewerkers van het Rotterdamse vervoerbedrijf RET zwaar mishandeld. Een aantal jongeren keerde zich tegen de controleurs om een boete te ontlopen.
Vijf controleurs van de RET zijn aangevallen Vijf controleurs van de RET zijn aangevallen
Drie jongeren bleken geen vervoerbewijs te hebben. Toen de controleurs hen beboetten, keerde een hele groep van vijf tot tien jongeren zich tegen de medewerkers van de RET.
Een van de medewerkers heeft een gebroken kaak opgelopen, de anderen hebben ook zware kneuzingen en andere verwondingen. Zij zijn inmiddels alle vijf uit het ziekenhuis.
De medewerkers konden een 18-jarige dader uit Rotterdam aanhouden, die is overgedragen aan de politie. De politie is nog op zoek naar de andere jongeren maar verwacht binnenkort meer aanhoudingen te kunnen verrichten, zegt politiewoordvoerder Tinet de Jonge.
Blijf van onze mensen af!
In januari werden ook al vier medewerkers van de RET mishandeld. De acht daders, tussen de 16 en 25 jaar oud, hadden een honkbalknuppel en een mes bij zich. Burgemeester Ahmed Aboutaleb (PvdA) riep de inwoners van de stad toen op ‘met de handen van onze mensen af te blijven’. Het Rotterdamse vervoerbedrijf heeft ook problemen met vandalisme.
Onlangs bleek dat er steeds meer agressie en geweld in het openbaar vervoer plaatsheeft, vooral in de Randstad. Er wordt nauwelijks actie tegen ondernomen.
Heb je ook nog argumenten in plaats van als een gebarsten grammofoonplaat over thee te blijven doorleuteren?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:27 schreef voice-over het volgende:
[..]
Goed, de PVV wordt niet geschikt geacht om deze problemen effectief aan te pakken.
Maar wat stelt de PvdA daar dan tegenover, anders dan thee te drinken met de jongens en hun ouders?
Dit verklaat toch een hoop over geert wilders en zijn frustraties na zijn schooltijd.....En dan zijn haar blond vervenquote:Geert Wilders was de Neger van Venlo
Geert Wilders werd op school de Neger van Venlo genoemd. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.
Al in de eerste klas van zijn lagere school, de Sint Mattheusschool in Venlo, was het raak. De jonge Geert werd regelmatig door een groep jongens in een hoek van het schoolplein gedreven. Ze duwden hem en riepen ‘neger’ in zijn oor. Oud-klasgenoot Kas Verhoeff herinnert zich het nog goed. “Sjefke, een populaire jongen bij ons in de klas, begon ermee en al snel deed iedereen mee. Geert was gewoon het pispaaltje zoals iedere klas wel een pispaaltje heeft.”
Neger
Hoe Sjefke erbij kwam om Wilders neger te noemen, weet Verhoeff niet. Ludde Gubbels, de inmiddels gepensioneerde leraar van Wilders, heeft echter wel een vermoeden. “Wij hadden op school, en überhaupt in Venlo, vrijwel geen allochtonen. De Indische gelaatstrekken van Geert vielen daardoor op. Natuurlijk is iemand van Indische komaf geen neger, maar probeer dat een kind maar eens uit te leggen.” De school deed er vervolgens alles aan om het pesten te stoppen. Zonder succes. “Het was eigenlijk niet te doen”, legt Gubbels uit. “Je kon wel streng optreden op het schoolplein, maar dan kreeg hij het op weg naar huis extra hard voor zijn kiezen.”
Leerplichtambtenaar
Op het Venlose Sint Thomas College, waar Wilders de mavo volgde, nam het pesten serieuze vormen aan. De huidige PVV-leider kwam regelmatig bont en blauw thuis. Op school werd alleen nog maar over hem gesproken als ‘de Neger van Venlo’. Het leidde tot een zeer hevige pubertijd, waarin Wilders vaak spijbelde om de pesterijen te ontlopen. Uiteindelijk moest leerplichtambtenaar Trees Hupkens eraan te pas komen om ervoor te zorgen dat hij zijn diploma haalde. “Hij luisterde naar niemand meer. Niet naar zijn ouders, niet naar zijn leraren, en vaak ook niet naar mij”, vertelt Hupkens. “Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”
geert wilders tijdens zin schooljaren
bron: geen stijl
http://deverwardeman.word(...)-de-neger-van-venlo/
theeslurpende regentenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:00 schreef voice-over het volgende:
Helemaal mee eens. Maar hoe zit het met de ideeën en daadkracht van de theeslurpende PvdA-regenten? De enige vraag die die machtsgeile bestuurders vragen aan onaangepaste Marokkanen is: "koekje erbij?"
Tja, of je daarmee de overlast kan beteugelen? Wil de Pvda eigenlijk wel problemen aanpakken of is deze door de allochtonen gegijzelde partij bevreesd voor electoraal verlies?
Mijn vraag aan jou staat ook nog steeds:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?
Rooibos of mint, was de vraag!
Je lijkt wel de taliban.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:41 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Dit verklaat toch een hoop over geert wilders en zijn frustraties na zijn schooltijd.....En dan zijn haar blond verven![]()
en hij is gewoon een mavo klantje geweest
Heeft de PvdA nog iets anders te doen dan uitsluitend een kopje thee drinken met haar allochtoonse achterban?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Heb je ook nog argumenten in plaats van als een gebarsten grammofoonplaat over thee te blijven doorleuteren?
nee lul, wilders was de zielepoot heel zijn jeugd en ook nog is na zijn jeugd...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je lijkt wel de taliban.
Het verklaart ook een hoop dat Marijnissen, Bos, Pechtold, Balkenende,Halsema enz. vroeger in de broek poepten en derhalve luiers omkregen.
Mijn god, zoek een hobby zeg zielepoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |