abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79611551
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef voice-over het volgende:
De situatie met de Marokkanen is schier onhoudbaar geworden.
Niet zo overdrijven... paniekzaaien is haatzaaien
quote:
Het heeft inmiddels de status van een nationaal veiligheidsprobleem.
In jouw griezelig denkwereldje
quote:
Gelukkig komen binnenkort onze militairen uit Uruzgan terug. Zij zullen hard nodig zijn om de gevolgen van de multikul in toom te houden.
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
  vrijdag 26 maart 2010 @ 15:45:34 #202
225540 Pugg
Friends forever
pi_79612273
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

[..]

Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
Amen
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:06:20 #203
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79613120
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.
pi_79613901
quote:

[..]

[..]

[..]

http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_79617465
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als dit je repliek is zegt dat wel weer voldoende over hoe goed je hebt nagedacht over je posts in dit topic.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:04:36 #206
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79617518
Het lijkt goddomme de Telegraaf wel, zo onderdehand. Het enige wat er in die reacties daar (en hier) uit komt is gezeik over 'thee'. Mensen snappen echt niet hoe besturen werkt.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:23:23 #207
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79618179
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:
Tja.... met dit soort posts is het niet heel gek dat er steeds meer mensen zijn die je totaal niet serieus nemen. Je zaait overbodig paniek. Er is inderdaad sprake van verhoogde criminaliteit onder Marokkanen, en dat kan op individuele basis best harder aangepakt worden.

Maar het LEGER inzetten zoals jij wil..... maakt van Nederland niet meer dan een fascistische politiestaat. Maar misschien is dat eigenlijk ook wel wat je graag wil.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:16:05 #208
268409 voice-over
pi_79620089
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef maartena het volgende:

Maar het LEGER inzetten zoals jij wil..... maakt van Nederland niet meer dan een fascistische politiestaat. Maar misschien is dat eigenlijk ook wel wat je graag wil.
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 19:18:23 #209
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79620175
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:
Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_79620628
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:

[..]

Welke thee zou Wilders met Lieberman gedronken hebben? Lekker met een ex Kach lid theedrinken
Of lekker theedrinken met idioten zoals Martin Mawyer of Robert Spencer Proost!

[ Bericht 9% gewijzigd door dramatiek op 26-03-2010 19:36:50 ]
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:26:00 #211
268409 voice-over
pi_79623295
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef maartena het volgende:

[..]

Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?

Rooibos of mint, was de vraag!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:13:24 #212
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79628498
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef voice-over het volgende:
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?
Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?

Uiteraard vergt dat wel enig denkwerk, wat voor iets roepen over thee verder niet nodig is. Je wil er dus op een makkelijke manier onderuit komen, dan hoef je verder niet na te denken of te onderbouwen..... alleen ben ik bang dat niemand er echt van overtuigd wordt dat je wel in staat bent een fatsoenlijke onderbouwing te geven.
quote:
Rooibos of mint, was de vraag!
Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?
-
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:47:32 #213
268409 voice-over
pi_79630047
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef maartena het volgende:

[..]

Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?

Uiteraard vergt dat wel enig denkwerk, wat voor iets roepen over thee verder niet nodig is. Je wil er dus op een makkelijke manier onderuit komen, dan hoef je verder niet na te denken of te onderbouwen..... alleen ben ik bang dat niemand er echt van overtuigd wordt dat je wel in staat bent een fatsoenlijke onderbouwing te geven.
[..]

Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?
Koekje erbij?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:47:53 #214
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79630056
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:09 schreef maartena het volgende:

En hoe draagt zo'n verbod nu echt bij tot een verbetering van de Nederlandse maatschappij?
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:59:36 #215
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79630485
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef damian5700 het volgende:
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?
Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.

Maar afgezien van waar jij precies voor pleit, denk jij dat een Koran verbod, en een eventueel verbod op nieuwe moskeeën - waardoor je dus serieus de kans loopt dat Koran-preken naar de huiskamer verdwijnt zoals bij de Katholieken in de 17e eeuw - een goede ontwikkeling is voor de Nederlandse maatschappij?
-
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:01:04 #216
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79630538
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef voice-over het volgende:
Koekje erbij?
Goed, met jou valt dus niet op serieus niveau een discussie te voeren. En verlagen naar jouw thee-en-koekjes niveau.... doe ik liever niet, dus ik wacht wel tot je wat meer intelligente onderbouwing neerzet.
-
pi_79630778
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
Ik heb het over de verboden waar de PVV iedere partij voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:10:25 #218
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79630873
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit.
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:49:19 #219
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79631971
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef damian5700 het volgende:
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?
Pure interesse

Als je je mening liever voor je houdt, is dat ook goed hoor.
-
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:53:56 #220
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79632139
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef maartena het volgende:

[..]

Pure interesse

Als je je mening liever voor je houdt, is dat ook goed hoor.
Ik vind jouw gepreek zwaar irritant, dus je gaat bot vangen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:13:36 #221
207372 bastibro
I`ll get there
pi_79632786
Geert is een van de eersten die het fenomeen islamisering, lees toenemende moslim bevolking, in ons land aan de kaak stelt.

Misschien is hij te vroeg, omdat islamisering(toenemende moslim bevolking) de meeste Nederlanders nog niet bijt.

De laatste zal hij zeker niet zijn.

Naarmate de moslim bevolking in Nederland verder groeit, en dat doet ie, zullen er steeds nieuwe mensen als Geert Wilders opstaan die, mede afhankelijk van hun charisma natuurlijk, meer en meer stemmen zullen gaan trekken.

Zeker wanneer vooral de Marokkanen blijven aantonen dat ze hier niet thuishoren, Israel bestookt blijft worden door hamas en consorten en de moslim bevolking in Nederland dit steunt.
pi_79632935
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef bastibro het volgende:
Geert is een van de eersten die het fenomeen islamisering, lees toenemende moslim bevolking, in ons land aan de kaak stelt.

Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:19:50 #223
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79632962
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:18 schreef gelly het volgende:

[..]

Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:31:57 #224
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79633273
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:19 schreef Sachertorte het volgende:
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.
Janmaat had het er in de jaren 80 ook al over. Dat was 1. Maar Janmaat had natuurlijk tegen zich dat hij een houterige hark was zonder charisma.

Pim Fortuyn gaf zelfs toe in de media dat hij veel ideeën uit de Centrumpartij-stroming had gehaald, maar dat hij niet zover wilde gaan als Janmaat met het eruit zetten van mensen, maar alleen de immigratie wilde stoppen. In elk geval was Pim Fortuyn en de LPF de tweede grote politicus in de afgelopen 30 jaar die het over Islamisering heeft gehad.

Wilders is - in ieder geval in recente geschiedenis - de derde politicus die over Islamisering bezig is gegaan.

En dan vergeet ik eigenlijk nog Rita Verdonk.... en de partijvoormannen van niet meer bestaande partijen als Nieuw Rechts, en Marco Pastors van EenNL.

Er kan dus inderdaad terecht opgemerkt worden dat hen die denken dat Wilders de eerste is..... toch niet echt goed hebben opgelet in de recente geschiedenis en de Nederlandse politiek.
-
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:40:02 #225
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_79633497
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:31 schreef maartena het volgende:

Er kan dus inderdaad terecht opgemerkt worden dat hen die denken dat Wilders de eerste is..... toch niet echt goed hebben opgelet in de recente geschiedenis en de Nederlandse politiek.
Er werd gesteld, een van de eersten en niet de eerste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')