Niet zo overdrijven... paniekzaaien is haatzaaienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:37 schreef voice-over het volgende:
De situatie met de Marokkanen is schier onhoudbaar geworden.
In jouw griezelig denkwereldjequote:Het heeft inmiddels de status van een nationaal veiligheidsprobleem.
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.quote:Gelukkig komen binnenkort onze militairen uit Uruzgan terug. Zij zullen hard nodig zijn om de gevolgen van de multikul in toom te houden.
Amenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven... paniekzaaien is haatzaaien
[..]
In jouw griezelig denkwereldje
[..]
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Behalve die discriminerende PVV heeft geen partij zin in Marokkanen te laten mishandelen door het leger.
Je blijdschap is fascistoide en in zijn naieviteit enigszins ontroerend... dat weer wel..
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
[..]
Als dit je repliek is zegt dat wel weer voldoende over hoe goed je hebt nagedacht over je posts in dit topic.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.
Tja.... met dit soort posts is het niet heel gek dat er steeds meer mensen zijn die je totaal niet serieus nemen. Je zaait overbodig paniek. Er is inderdaad sprake van verhoogde criminaliteit onder Marokkanen, en dat kan op individuele basis best harder aangepakt worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef voice-over het volgende:
Ik zou zeggen houd die papjes nat en drink nog een kopje thee.
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:23 schreef maartena het volgende:
Maar het LEGER inzetten zoals jij wil..... maakt van Nederland niet meer dan een fascistische politiestaat. Maar misschien is dat eigenlijk ook wel wat je graag wil.
Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.
Welke thee zou Wilders met Lieberman gedronken hebben? Lekker met een ex Kach lid theedrinkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:16 schreef voice-over het volgende:
[..]
Wil je rooibos of mint? Of nee, doe maar jasmijn, da's lekker en rustgevend.
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:18 schreef maartena het volgende:
[..]
Komt ie weer met z'n thee. In plaats van onderbouwend te reageren op posts (en niet alleen van mij) bazelt ie maar wat over thee.... Is dat werkelijk het niveau van de PVV stemmer?
Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:26 schreef voice-over het volgende:
Ik word voor fascist uitgemaakt, wat wil je dan dat ik zeg?
Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?quote:Rooibos of mint, was de vraag!
Koekje erbij?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou, een intelligente onderbouwing bijvoorbeeld waarom het inzetten van het leger om de orde te handhaven prima onder een democratie zou kunnen, en waarom de situatie in Nederland om een dergelijke inzet van militaire eenheden vraagt?
Uiteraard vergt dat wel enig denkwerk, wat voor iets roepen over thee verder niet nodig is. Je wil er dus op een makkelijke manier onderuit komen, dan hoef je verder niet na te denken of te onderbouwen..... alleen ben ik bang dat niemand er echt van overtuigd wordt dat je wel in staat bent een fatsoenlijke onderbouwing te geven.
[..]
Je dom houden en niet on-topic ingaan op de gestelde zaken helpen je zaak niet echt. Probeer het nog eens zonder thee?
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:09 schreef maartena het volgende:
En hoe draagt zo'n verbod nu echt bij tot een verbetering van de Nederlandse maatschappij?
Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef damian5700 het volgende:
Voor welk verbod heb ik ook alweer gepleit?
Goed, met jou valt dus niet op serieus niveau een discussie te voeren. En verlagen naar jouw thee-en-koekjes niveau.... doe ik liever niet, dus ik wacht wel tot je wat meer intelligente onderbouwing neerzet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:47 schreef voice-over het volgende:
Koekje erbij?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
Ik heb het over de verboden waar de PVV iedere partij voor pleit. Met een stem op de PVV kun je het natuurlijk nog steeds niet eens zijn met een Koran verbod, maar je accepteert wel dat het zou kunnen gebeuren.
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb het over de verboden waar de PVV voor pleit.
Pure interessequote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:10 schreef damian5700 het volgende:
En wat is precies de reden dat ik daarover iets moet zeggen?
Ik vind jouw gepreek zwaar irritant, dus je gaat bot vangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:49 schreef maartena het volgende:
[..]
Pure interesse
Als je je mening liever voor je houdt, is dat ook goed hoor.
Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:13 schreef bastibro het volgende:
Geert is een van de eersten die het fenomeen islamisering, lees toenemende moslim bevolking, in ons land aan de kaak stelt.
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Lol, wat ? De gemiddelde PVV'er heeft het geheugen van een goudvis lijkt wel.
Janmaat had het er in de jaren 80 ook al over. Dat was 1. Maar Janmaat had natuurlijk tegen zich dat hij een houterige hark was zonder charisma.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:19 schreef Sachertorte het volgende:
Generaal Van Heutsz was inderdaad eerder, maar dat was voor onze tijd.
Er werd gesteld, een van de eersten en niet de eerste.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:31 schreef maartena het volgende:
Er kan dus inderdaad terecht opgemerkt worden dat hen die denken dat Wilders de eerste is..... toch niet echt goed hebben opgelet in de recente geschiedenis en de Nederlandse politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |