abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79637650
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:58 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

nee lul,
Zeker nooit in de spiegel gekeken, of je moet je jampotglazen een keer laten vervangen..
quote:
wilders was de zielepoot heel zijn jeugd en ook nog is na zijn jeugd...
Jij bent een nog grotere zielepoot maar je hebt het niet eens in de gaten mislukte taliban.
quote:
WIlders moet gewoon psychisch onderzocht worden, zijn jeugd heeft ervoor gezorgd dat hij zelf nu mensen wil gaan pesten.......
Je bent écht te dom om te zelfstandig te poepen en nog proberen de shrink uit te hangen ook

Als je het allemaal zo goed weet vraag ik mij af waarom jij niet in de regering zit, met jouw IQ moet dat een piece of cake zijn.
pi_79637685
Wie geef de plaat van voice-over een tikje?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_79637719
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:06 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeker nooit in de spiegel gekeken, of je moet je jampotglazen een keer laten vervangen..
[..]

Jij bent een nog grotere zielepoot maar je hebt het niet eens in de gaten mislukte taliban.
[..]

Je bent écht te dom om te zelfstandig te poepen en nog proberen de shrink uit te hangen ook

Als je het allemaal zo goed weet vraag ik mij af waarom jij niet in de regering zit, met jouw IQ moet dat een piece of cake zijn.
jongen ik ben ben nog gevaarlijker dan de Taliban
pi_79637737
Het volgende woord in het woordenboek is in ieder geval theedoek. Misschien kan je dat woord op de 1 of andere magische manier koppelen aan de Islam en 12 jarige straatterroristen.
pi_79637753
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:09 schreef dramatiek het volgende:
Wie geef de plaat van voice-over een tikje?
Wie geeft jou een schop onder je reet extremistische dramaqueen?
pi_79637820
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:12 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wie geeft jou een schop onder je reet extremistische dramaqueen?
Ok, geweldig, super Klinkt goed, moet ik dan naar Hongarije komen?
Jouw plaat lijkt anders ook al 3-4 weken te hangen. Geloof dat je toen ook zal aardig tegen iedereen was. Regent het daar?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:20:20 #247
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_79637843
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:41 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Dit verklaat toch een hoop over geert wilders en zijn frustraties na zijn schooltijd.....En dan zijn haar blond verven

en hij is gewoon een mavo klantje geweest
quote:
“Dag in dag uit praatte ik op hem in dat hij geen neger was, maar hij had zich helemaal afgesloten.”
Dit is toch te mooi.
"Nou Geert, als je nou een neger was, dan zou het terecht zijn dat ze je pesten. Maar je bent geen neger, echt niet!" Wat een invalshoek
Als er zulke mensen in je jeugd voorbij komen, is het inderdaad geen wonder dat je zo knetter geflipt wordt.

Hiermee is ook het blonderen van zijn haar verklaard: "Nooit, nooit zullen ze me nog neger noemen! Nooooooooiiiiit!!!"
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_79637882
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:20 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]

Dit is toch te mooi.
"Nou Geert, als je nou een neger was, dan zou het terecht zijn dat ze je pesten. Maar je bent geen neger, echt niet!" Wat een invalshoek
Als er zulke mensen in je jeugd voorbij komen, is het inderdaad geen wonder dat je zo knetter geflipt wordt.

Hiermee is ook het blonderen van zijn haar verklaard: "Nooit, nooit zullen ze me nog neger noemen! Nooooooooiiiiit!!!"
Doet me denken aan de 15 jarige jongen die zich voordoet als gangsta-neger.
Allah Al Watan Al Malik
pi_79637950
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:20 schreef ErikT het volgende:

[..]

[..]

Dit is toch te mooi.

zaterdag 27 maart 2010 @ 10:30:28 #250
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_79637972
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:28 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Je was dit stukje vergeten, uit de link die je postte:
quote:
Diepgewortelde frustratie
Volgens oud-klasgenoot Kas Verhoeff werkt de moeilijke jeugd van Wilders door in zijn politieke gedachtegoed. “Ik heb het idee dat veel van wat hij zegt voortkomt uit een diepgewortelde frustratie. En dan geen frustratie over de wereld om hem heen, maar frustratie over iets dat binnen in hem zit.” Volgens Verhoeff diskwalificeert Wilders zich daarmee als politicus. “Zo’n persoonlijke frustratie is natuurlijk geen goede basis voor een politiek partijprogramma. Zijn geblondeerde haar laat zien dat hij nog steeds kampt met de vooroordelen uit zijn schooltijd. Laat hem eerst maar eens met zichzelf in het reine komen voordat hij zich op Nederland stort.”
Ach, het was toch ook al bekend dat zijn afkeer van Moslims komt omdat hij een tijdje in een kiboets heeft gezeten. Daar gooiden de Palestijnen stenen naartoe ofzo. Dat dat een reactie was op Israeliërs die de Palestijnen het leven onmogelijk maken, die link heeft onze blonde intellectueel nooit kunnen leggen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:43:45 #251
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_79638163
Ik vraag me eigenlijk wel af waar Wilders zich positioneert in het huidige conflict tussen de VS en Israel.
Zou hij dat kunnen bevatten, dat de VS ook niet alles goedkeurt wat hun bondgenoten daar uitvreten?

Ik verwacht eigenlijk iets als: "Ja die Obama is toch ook gewoon een buitenlander. Levensgevaarlijk." Iets van die strekking.
pi_79639276
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:43 schreef ErikT het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af waar Wilders zich positioneert in het huidige conflict tussen de VS en Israel.
Zou hij dat kunnen bevatten, dat de VS ook niet alles goedkeurt wat hun bondgenoten daar uitvreten?

Ik verwacht eigenlijk iets als: "Ja die Obama is toch ook gewoon een buitenlander. Levensgevaarlijk." Iets van die strekking.
jezus man, je denkt toch niet dat wilders zich echt zou gaan bezighouden met buitenlandse politiek
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:40:21 #253
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79639299
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:39 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

jezus man, je denkt toch niet dat wilders zich echt zou gaan bezighouden met buitenlandse politiek
Denk jij dat Cohen zich echt gaat bezighouden met de straatterreur van de Marokkanen?

zaterdag 27 maart 2010 @ 11:41:27 #254
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_79639319
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:40 schreef voice-over het volgende:

[..]

Denk jij dat Cohen zich echt gaat bezighouden met de straatterreur van de Marokkanen?

Dronk die man maar eens koffie, ipv thee.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_79639481
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:40 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ja en wilders gaat dat probleem wel effe op lossen, alsof die marokkaantjes wakker liggen van wilders.....

Al krijgt Wilders 60 zetels, die marokkaantjes zijn niet te stoppen door wilders....dat is een illussie....
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:04:51 #256
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_79639921
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:39 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Nou, hij ziet de moslimproblematiek toch in een wereldwijde context? Hij is niet voor niks naar Engeland geweest om zijn film te laten zien. En binnenkort gaat hij toch naar de VS om de sequel te promoten?
pi_79639996
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:04 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nou, hij ziet de moslimproblematiek toch in een wereldwijde context? Hij is niet voor niks naar Engeland geweest om zijn film te laten zien. En binnenkort gaat hij toch naar de VS om de sequel te promoten?
ja en wat wil hij daar allemaal mee bereiken, zijn bekende gelul is toch overal al bekend?

Nog meer goed nieuws over de pvv...wat een stelletje associalen, lijken wel marokkaantjes...
quote:
Brinkman (PVV) slaags met aannemer
door Martijn Koolhoven

MIDDENBEEMSTER - De regiopolitie Zaanstreek-Waterland is bezig met een onderzoek naar een uit de hand gelopen burenruzie met PVV-Kamerlid Hero Brinkman.

Hero Brinkman
De zaak is zo geëscaleerd dat de politie Purmerend de afgelopen tijd vele malen is uitgerukt na 112-meldingen. Over en weer zijn diverse aangiften gedaan van mishandeling en poging tot doodslag. Op 1 maart dit jaar blijkt de politie een voorhamer op het perceel van Brinkman in beslag te hebben genomen.

Het conflict komt voort uit de splitsing en verbouwing van de achtpalige stolpboerderij van het PVV-Kamerlid in Middenbeemster. Om zijn boerderij te splitsen had Brinkman een aannemer in huis genomen. Tijdens de verbouwingswerkzaamheden is onenigheid ontstaan over facturen en huurpenningen. De aannemer deed aangifte van mishandeling en poging tot doodslag. Het Kamerlid op zijn beurt deed ook verschillende aangiften van mishandeling.

"Het onderzoek loopt, we kunnen er nog niets over zeggen", aldus mr. A.M. Zwiers van het parket Haarlem. De politie Zaanstreek-Waterland bevestigt dat er in deze zaak over en weer aangiften zijn gedaan. "Er is een conflict, we doen onderzoek", aldus woordvoerster Geertje Marijnisse van de regiopolitie. Brinkman kwam vorig jaar in opspraak nadat hij een barman had geslagen die hem weigerde drank te schenken.
pi_79640192
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:04 schreef ErikT het volgende:

[..]

Welke film van Wilders?
pi_79640216
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:17 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Welke film van Wilders?
Uhm, Fitna misschien?
Allah Al Watan Al Malik
pi_79640311
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uhm, Fitna misschien?
Ahh die. Dat is toch een film van en over moslims waar Wilders de montage van heeft verzorgd?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:29:11 #261
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_79640549
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:08 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

ja en wat wil hij daar allemaal mee bereiken, zijn bekende gelul is toch overal al bekend?
Weet ik veel.
Ik zeg alleen maar dat hij wel degelijk over de landsgrenzen kijkt, en dus ben ik benieuwd wat hij vindt van de bekoelde relatie tussen de VS en Israel.
Namelijk: commentaar op Israel verwacht ik van hem niet. Blijft over als mogelijkheid: kritiek op de VS. Dat ze met de vijand heulen ofzo, en dat Obama gek is.
Ik ben benieuwd op welke wijze hij zich daar (niet) uit redt.
pi_79640709
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:29 schreef ErikT het volgende:

[..]

Weet ik veel.
Ik zeg alleen maar dat hij wel degelijk over de landsgrenzen kijkt, en dus ben ik benieuwd wat hij vindt van de bekoelde relatie tussen de VS en Israel.
Namelijk: commentaar op Israel verwacht ik van hem niet. Blijft over als mogelijkheid: kritiek op de VS. Dat ze met de vijand heulen ofzo, en dat Obama gek is.
Ik ben benieuwd op welke wijze hij zich daar (niet) uit redt.
Ik denk dat hij daar weinig over zal zeggen....wilders heeft nog weinig over het buitenland gezegd behalve als het over assielzoekers en moslims ging en dan was het alleen maar dom geblaat met beledigingen.....

Fitna is toch ook gewoon een bijeen geraapte zooitje fragmenten die iedere debiel in elkaar had kunnen zetten.....wilders is gewoon niet origineel....
pi_79641255
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:08 schreef ANTI-ALLES het volgende:

[..]

Nog meer goed nieuws over de pvv...wat een stelletje associalen, lijken wel marokkaantjes...
[..]

Volgens de reacties in de Telegraaf is dat vooral aan de linkse aannemer te wijten..
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:08:13 #264
268409 voice-over
pi_79641476
Wanneer ziet links in dat een kopje thee drinken niet genoeg is?
pi_79641689
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:08 schreef voice-over het volgende:
Welke thee drinkt Wilders eigenlijk met zijn radicale vrienden? Of heet het bij Wilders " een vorkje prikken" ?
pi_79641731
quote:
Als er nog eens 50 miljard verkwanselt is aan het multiculturele drama gaan ze misschien zich eens achter de oren krabben.
pi_79641745
quote:
yippppp er horen ook koekjes erbij...... die shitlinksvergeet dat altijd..

linkse hippies die gaan wel eens aan de waterpijp lurken
en andere linkse pijpaerds lurken graag ergens anders aan.
schande.. schande.. met allochtonen knuffelen is tegennatuurlijk en een verraad an het vaderland..
pi_79641808
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:16 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Welke thee drinkt Wilders eigenlijk met zijn radicale vrienden? Of heet het bij Wilders " een vorkje prikken" ?
Mail hem dramaqueen als je zo nieuwsgierig bent. Vraag gelijk welk merk WC-papier hij gebruikt kun je daarover topics vol spammen.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:21:17 #269
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_79641811
quote:
Wanneer zie jij in dat die mensen Nederland nooit meer gaan verlaten?

En bovendien dat we zelf zijn begonnen met ze hierheen halen om de economische groei in stand te houden?
pi_79641887
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef ErikT het volgende:

[..]

Wanneer zie jij in dat die mensen Nederland nooit meer gaan verlaten?
Sommige mensen willen blijkbaar nog 2000 jaar op klompen blijven lopen. Ze leven liever in het verleden dan in de toekomst.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:23:56 #271
268409 voice-over
pi_79641894
Aangezien de theeleuten onder ons geen echte oplossingen willen voor de maatschappelijke problemen waar Nederland onder gebukt gaat, hier dan maar een paar goede tips over thee.

Iedereen tevree aan het kopje thee.

Spoel eerst de pot om met heet water om hem heet te krijgen. Giet dan kokend heet water in de voorverwarmde pot en doe de thee er in, los of in een theezakje. Trek de thee een paar minuten. Bij lang trekken (meer dan 5 minuten) wordt de thee bitterder dan bij korter trekken (2-3 minuten).

Groene thee mag niet te heet getrokken worden, omdat hij dan te bitter smaakt. Giet daarom eerst de voorverwarmde pot voor een kwart vol met koud water en vul met kokend heet water aan. (Tip: zoek een mok waar precies een kwart in past en houd die mok apart.) De temperatuur is met het koude water tussen de 70 en 80 graden. Goede en goed gezette groene thee smaakt kruidig, zwarte thee-achtig en zoetig tegelijk. Het drinken van te hete thee (heter dan 70 graden Celsius) wordt in verband gebracht met slokdarmkanker[1].

Natuurlijk kan thee ook direct in een kop worden gezet.

Thee wordt bij voorkeur gezet in een pot die warmte goed kan vasthouden, zoals aardewerk, porselein of gietijzer. Een theemuts kan gebruikt worden om de pot warm te houden. De pot afwassen is niet echt nodig, omspoelen is voldoende en in elk geval mag er geen zeep worden gebruikt.

Gebruik mineraalarm water. Door de aanwezigheid van gezamenlijk kalk en bicarbonaat in water ontstaat het bekende vieze laagje op de thee.
pi_79641917
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mail hem dramaqueen als je zo nieuwsgierig bent. Vraag gelijk welk merk WC-papier hij gebruikt kun je daarover topics vol spammen.
Het zal vast WC-papier zijn waar op elk velletje "PVV Kiezer" staat.
pi_79642008
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:23 schreef voice-over het volgende:
Aangezien de theeleuten onder ons geen echte oplossingen willen voor de maatschappelijke problemen waar Nederland onder gebukt gaat, hier dan maar een paar goede tips over thee.
Meer dan huilen over thee zit er bij jou echt niet in he?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 13:30:38 #274
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_79642066
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:27 schreef du_ke het volgende:

[..]

Meer dan huilen over thee zit er bij jou echt niet in he?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_79642091
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:24 schreef dramatiek het volgende:

[..]

als aanvulling

Zo zegt een medewerker in het nummer dat morgen in de kiosk ligt: “Naar een partijbijeenkomst? Mij niet gezien. Een beetje tussen die idioten rondlopen zeker!” En Kamerlid Raymond de Roon, als collega-Kamerlid Fleur Agema weigert een persbericht op de homepage van de PVV-website te zetten: “De homepage is zeker voor randdebielen.”
Persvoorlichter Matthijs Weststrate brieft een beleidsmedewerkster als volgt: “Je weet wat voor intellectuele achterban we hebben. Maar niet heus. Vaak stemmen mensen om onduidelijke redenen op een partij, dus als je een beetje extra aandacht aan ze besteedt, heb je ze zo in je zak.”

En waar zitten voice-over(+klonen) en nikita? In de zak.

[ Bericht 1% gewijzigd door dramatiek op 27-03-2010 14:01:25 ]
pi_79642157
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:24 schreef dramatiek het volgende:

[..]

ohohoh wat een DRAMA.

Ik gebruik WC-papier met de koran erop, snuit mijn neus in kopvodden en dweil met pisjurken waar de haatbaard nog inzit.
pi_79642171
[foutje]
pi_79642379
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:34 schreef Dr.Nikita het volgende:

Ik gebruik WC-papier met de koran erop, snuit mijn neus in kopvodden en dweil met pisjurken waar de haatbaard nog inzit.
En, lukt het om je zure leventje daar een beetje mee op te vrolijken ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_79642974
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

En, lukt het om je zure leventje daar een beetje mee op te vrolijken ?
Elka dag is een genot. Een dag geen pisjurken door de stront gehaald is een dag niet geleefd.
pi_79643948
quote:
Drie kopjes thee helpen tegen beroerte WAGENINGEN -

Wie elke dag tenminste drie kopjes thee drinkt, vermindert de kans om een beroerte te krijgen met 20 procent. Dat komt omdat thee flavonolen bevat, die een beschermende werking hebben tegen een herseninfarct of hersenbloeding, zegt Peter Hollman van de afdeling Humane Voeding en onderzoeksinstituut RIKILT, onderdeel van de Wageningen Universiteit.

Het was al bekend dat theedrinken goed is voor hart en bloedvaten. Wetenschappers vermoedden dat dat te danken zou zijn aan het voorkomen van flavonoïden in thee, een stof die een sterk anti-oxiderende werking heeft. Maar niet duidelijk was welk stofje precies voor het gunstige effect van theedrinken zorgde.

Hollman analyseerde de gegevens van ruim 100.000 mensen in zes internationale studies. Hij concludeert dat flavonol voor het blijvend positieve effect op het voorkomen van een beroerte zorgt. Flavonol komt overigens niet alleen in thee voor, de stof zit ook in onder meer rode wijn, chocola en diverse groenten. Nog niet bekend is hoeveel mensen daarvan zouden moeten consumeren voor eenzelfde gunstig effect als drie kopjes thee.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eroerte__.html?p=2,1

Cohen weet heus wel wat hij drinkt.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')