quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
ts reageert niet want is wow aan het spelen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
ts reageert niet want is wow aan het spelen
Sorry...bij deze....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:34 schreef Myraela het volgende:
Heulemaal niet. we gingen gewoon de post boven ons quoten. jij begon.
quote:
Wehehehe, NEVER.quote:
quote:
je vergeet:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:25 schreef sinadO het volgende:
Mensen die WoW spelen.
Mensen die WoW speelden.
Mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
quote:
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
quote:
Daarom speel ik UT99 die kun je ook niet uitspelen maar begint standaard altijd met 0
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:49 schreef Chandler het volgende:
Daarom speel ik UT99 die kun je ook niet uitspelen maar begint standaard altijd met 0
Socios sowieso.quote:_!
Helaas gaan ze tot #010 , kansloosquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hopelijk houd hij het bij #001. Wat een kansloze humor.
.![]()
ben ook gestopt succes ermee"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Unreal Tournament overigens.Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
De beste gear zeggen en dan in die screenshot er zo n00b uitzien![]()
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
WoW. Never played, never will."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*![]()
We hebben een kenner!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
_!
:-)![]()
iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
quote:![]()
wat een filmpje
Wel beetje lullig dat je dat op youtube zet..als het echt is tenminste![]()
![]()
TS, ga dan ook niet hardcore raiden
Iedereen weet dat dat zonde is van je tijd.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!![]()
ditquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
![]()
![]()
Dat je het nog volhield man, was al 2 jaar geen ruk meer aan.Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
hahahah t9 shoulders+chest. wat nou met je 'beste gear'halen je faalt, zelfs met wellfare shit!
edit; oh en die pole arm die faalt.
sowieso, polearm? i
l1!!1Ja, nou ja, best stekelig dus.![]()
LF39M Molten Core, be attuned - Need some Healers/Tanks and DPS.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:14 schreef Stekelbees het volgende:
hahahah t9 shoulders. wat nou met je 'beste gear'halen je faalt, zelfs met wellfare shit!
l1!!1
Roken is lekker![]()
Ja ik heb het gespeeld t/m Ragnarok als een Paladin Tank.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
LF39M Molten Core, be attuned - Need some Healers/Tanks and DPS.
Roken is lekker![]()
In before the Level 80 paladium
ofzoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Geniaalquote:
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.![]()
haha, jij herkent jezelf er dus inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hopelijk houd hij het bij #001. Wat een kansloze humor.
![]()
![]()
Goeie grap man.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
haha, jij herkent jezelf er dus in
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:14 schreef Stekelbees het volgende:
hahahah t9 shoulders+chest. wat nou met je 'beste gear'halen je faalt, zelfs met wellfare shit!
edit; oh en die pole arm die faalt.
sowieso, polearm? i
l1!!1idd polearms..
Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
POLEARMS!
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!![]()
90% van de mensen op fok hebben WoW vroeger ook gespeeld
Maar ze werden geowned en quitten toen snel en kwamen huilen op FOK.There are only 151 Pokémon.![]()
dat waren de echte tijden, lekker 5 uur trash mobs clearenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
LF39M Molten Core, be attuned - Need some Healers/Tanks and DPS.
Dude, war gaat het mis in je leven ? iemand heeft een ander soort humor en dan moet je die maar afzeikenquote:
Je bent een echt Fokheld ! Ga nu maar weer lekker bij paps en mams thee drinken, een lekkere stroopwafel erbij en je kunt er weer tegenaan voor GTST vanavond ..![]()
![]()
Iedere game (vooral online) is uiteindelijk a waste of time.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Die redenering kan je doortrekken op heel het leven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef Sk00p het volgende:Iedere game (vooral online) is uiteindelijk a waste of time.
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
dat waren de echte tijden, lekker 5 uur trash mobs clearenIk vond het best machtig om met een grote groep de laatste baas te killen maar toen ik dat eenmaal had gedaan ben ik eigenlijk ook maar gestopt. Uitgespeeld is uitgespeeld.
Roken is lekker![]()
Ligt eraan wat je doet met je leven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die redenering kan je doortrekken op heel het leven.![]()
nieuwe content die werd toegevoegd? gear sets completen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik vond het best machtig om met een grote groep de laatste baas te killen maar toen ik dat eenmaal had gedaan ben ik eigenlijk ook maar gestopt. Uitgespeeld is uitgespeeld.
There are only 151 Pokémon.![]()
Had er nog bij moeten zetten: Als je het te vaak doet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die redenering kan je doortrekken op heel het leven.
Maar hangt idd af wat je allemaal verder in je leven doet.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Die werd pas later toegevoegd volgens mijn, ik ga geen gear sparen wat ik later toch weer kan vervangen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nieuwe content die werd toegevoegd? gear sets completen?
Roken is lekker![]()
Bij mij is het stoppen met WOW heel geleidelijk gegaan. Vond het gewoon opeens niet meer leuk, aangezien ik nu werk op de tijden dat er geraid word heeft het geen zin meer voor mij om te spelen. Zo nu en dan heb ik nog een terugval, maar das meestal van korte duur![]()
![]()
Meen je echt dat je er aan verslaafd kan raken ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:58 schreef Trekfiets het volgende:
Bij mij is het stoppen met WOW heel geleidelijk gegaan. Vond het gewoon opeens niet meer leuk, aangezien ik nu werk op de tijden dat er geraid word heeft het geen zin meer voor mij om te spelen. Zo nu en dan heb ik nog een terugval, maar das meestal van korte duur
![]()
Net drugs. Een terugval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:58 schreef Trekfiets het volgende:
Bij mij is het stoppen met WOW heel geleidelijk gegaan. Vond het gewoon opeens niet meer leuk, aangezien ik nu werk op de tijden dat er geraid word heeft het geen zin meer voor mij om te spelen. Zo nu en dan heb ik nog een terugval, maar das meestal van korte duur
Roken is lekker![]()
Boeit uiteindelijk toch weinig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet met je leven.
![]()
Natuurlijk kan dat. Er zijn geen eind aan, en je hebt sociale druk om door te gaan. Anders laat je bekenden in de steek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Meen je echt dat je er aan verslaafd kan raken ?![]()
Ik eerder dat ze de sociale druk van de echte wereld proberen weg te drukken door zich in die wereld te storten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Er zijn geen eind aan, en je hebt sociale druk om door te gaan. Anders laat je bekenden in de steek.
![]()
Verslaafd niet, je hebt het lichamelijk niet nodig. Wel liet ik er dingen gewoon voor de schijt krijgen (zie school, werk en vrienden) speelde ik 14 uur per dag voor 8 maanden, maar daarna zag ik spontaan het licht. Al die uren waren voor niks omdat we nu naar lvl 70 konden. Sommige van die gasten waarmee ik in de guild zat spelen gewoon nog steeds zo extreem.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Meen je echt dat je er aan verslaafd kan raken ?
![]()
![]()
Hoe je er in komt maakt verder niet uit. Wat jij zegt kan een reden zijn. Zijn er nog veel meer. Maar dat heeft niks met de verslaving te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik eerder dat ze de sociale druk van de echte wereld proberen weg te drukken door zich in die wereld te storten.![]()
Idd, bijvoorbeeld guilds die gaan zeuren dat je verplicht 4x per week een hele avond mee moet gaan raiden anders wordt je eruit gesodemieterd...gayquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Er zijn geen eind aan, en je hebt sociale druk om door te gaan. Anders laat je bekenden in de steek.
![]()
![]()
Lange tijd dat probleem niet gehad. Voordelen van GM zijn (zat ik alsnog 5x per week te raidenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Idd, bijvoorbeeld guilds die gaan zeuren dat je verplicht 4x per week een hele avond mee moet gaan raiden anders wordt je eruit gesodemieterd...gay)
Nu gelukkig alleen nog af en toe een beetje daytraden op de AH![]()
Fokker die zo nodig moet afgeven op een spelletjequote:
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
Ik speel geen WoW.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Link dan eentje die niet opgezet is.![]()
Dat meisje.![]()
Echt royal sadness.![]()
Ken alleen Ninja Looter Beloo en Leeeeeeeeeeerooooooooooy Jeeeeeeeeenkiiiiiiiiiiiiins (at least I ain't chicken).
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:45 schreef jagga het volgende:
[..]
Fokker die zo nodig moet afgeven op een spelletje
![]()
![]()
At least I have chicken (hij was AFK om kip te halen)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:45 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW.Ken alleen Ninja Looter Beloo en Leeeeeeeeeeerooooooooooy Jeeeeeeeeenkiiiiiiiiiiiiins (at least I ain't chicken).
![]()
Least i got chickenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:45 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW.Ken alleen Ninja Looter Beloo en Leeeeeeeeeeerooooooooooy Jeeeeeeeeenkiiiiiiiiiiiiins (at least I ain't chicken).
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Ik ga morgen weer beginnen met spelen trouwens, er staat een 60 warrior te wachten op me om naar 80 gebracht te wordenAch heb ik weer wat te doen.
![]()
Ik heb nu 6 characters op level 80.
Gelukkig zijn ze niet allemaal volledig gegeared, want dan had ik helemaal geen leven gehad. Alleen m'n rogue is goed. En m'n mage omdat ik daarmee heb geraid en druid omdat het m'n tank/healer is.
![]()
Weheh, en al die gasten die zeggen dat ik faal en neppe gear had. Niet iedereen heeft een leven waarin hij alleen maar spelletjes speelt, om vervolgens over 2 jaar zelfmoord te plegen omdat 'toch niemand om je geeft'!!!1
De klaagbaak is een machine.![]()
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ach zo erg is het niet bij mij (zeggen verslaafden altijd, i know). Ik speelde voordat ik WoW ontdekte ook wel 2/3 uur per dag een game, nu nog steeds alleen is het steeds dezelfde. Ik heb maar een maandje hardcore geraid, toen werd ik gek van 5 uur achter elkaar, 4 dagen per week spelen.
Verder heb ik een sociaal leven (speel nooit WoW in het weekend) doe ik gewoon wat ik moet doen voor m'n opleiding en heb ik een vriendin.![]()
Maar jij wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:53 schreef Multivitamine het volgende:
Weheh, en al die gasten die zeggen dat ik faal en neppe gear had. Niet iedereen heeft een leven waarin hij alleen maar spelletjes speelt, om vervolgens over 2 jaar zelfmoord te plegen omdat 'toch niemand om je geeft'!!!1
5 uur per dag hardcore noemen? NooB LULZ! De echte boys beginnen bij 10 uur per dag! 7 dagen in de weekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ach zo erg is het niet bij mij (zeggen verslaafden altijd, i know). Ik speelde voordat ik WoW ontdekte ook wel 2/3 uur per dag een game, nu nog steeds alleen is het steeds dezelfde. Ik heb maar een maandje hardcore geraid, toen werd ik gek van 5 uur achter elkaar, 4 dagen per week spelen.
Verder heb ik een sociaal leven (speel nooit WoW in het weekend) doe ik gewoon wat ik moet doen voor m'n opleiding en heb ik een vriendin.
![]()
![]()
![]()
True. Maar het was iig een guild die 25man endgame raids deed op een serieuze manier. Twilight vanquisher en dat soort crap. Ook nog wat ulduar hardmodes gedaan maar daarna gestopt en naar een 10man guild gegaan als social.![]()
Ja ik ken het, de sfeer in die guilds is ook niet altijd goed, net alsof je aan het werk bent zo serieus af en toe. Fock op ik speel voor me plezier.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
True. Maar het was iig een guild die 25man endgame raids deed op een serieuze manier. Twilight vanquisher en dat soort crap. Ook nog wat ulduar hardmodes gedaan maar daarna gestopt en naar een 10man guild gegaan als social.
![]()
Inderdaad het voelt echt als een baan. Ook met dkp en aftrek als je weet ik veel, geen flask of foodbuff hebt, dat soort onzin.
Nu is het lekker relaxed, 2 keer per week raid m'n guild (icc10 nu 8/12) en af en toe doe ik eens mee als ze mensen nodig hebben en ik tijd heb. Verder gewoon rustig wat heroics doen of af en toe een pug toc10.![]()
Ook die DPS meters. Tering alles word bijgehouden. Je moet constant max dps doen anders vlieg je er ook uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad het voelt echt als een baan. Ook met dkp en aftrek als je weet ik veel, geen flask of foodbuff hebt, dat soort onzin.
Nu is het lekker relaxed, 2 keer per week raid m'n guild (icc10 nu 8/12) en af en toe doe ik eens mee als ze mensen nodig hebben en ik tijd heb. Verder gewoon rustig wat heroics doen of af en toe een pug toc10.
Ga je dood en sta je laatste kan je het gelijk vergeten. Geen lol meer aan zo.
![]()
Whatever, ga maar lekker verder raiden n00b. Daarna nog 1tje he, anders mag je niet meer mee van de guildmasterquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
True. Maar het was iig een guild die 25man endgame raids deed op een serieuze manier. Twilight vanquisher en dat soort crap. Ook nog wat ulduar hardmodes gedaan maar daarna gestopt en naar een 10man guild gegaan als social.
?
![]()
Ik ben de guildmasterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Whatever, ga maar lekker verder raiden n00b. Daarna nog 1tje he, anders mag je niet meer mee van de guildmaster
ik ben 12 en wat is wowOp dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Patatzeggers hebben dus gelijk.![]()
World of Warcraft (vaak afgekort tot WoW) is een videospel. Het is een klassengebaseerde MMORPG. Dit houdt in dat de speler een eigen personage creëert en in een virtuele wereld (vrijwel) vrij kan rondlopen. Deze wereld wordt naast computergestuurde NPC's ook bewoond door de spelers: De wereld is altijd "online", afgezien van de momenten dat de servers onderhouden worden door Blizzard Entertainment. De virtuele wereld blijft bestaan, ongeacht of de speler deelneemt of niet. In het spel draait het er in principe om het personage verder te ontwikkelen.quote:![]()
Ach, doe lekker dom zoals ik:
reageer op zo'n mailtje van één of andere hackerssite, log in, log uit, ga slapen, word wakker, ga kijken in WoW en zie dat je hele account leeg is. Nog geen 20 minuten later is je account afgesloten door Blizzard wegens vermeende hacking.
Vervolgens te lui zijn om je ID Te scannen (wat verplicht is bij het restoren van gehackte accounts). Het WOW-gevoel () ebt dan lekker snel weg hoor.
![]()
Die gasten hebben je van je verslaving afgeholpenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ach, doe lekker dom zoals ik:
reageer op zo'n mailtje van één of andere hackerssite, log in, log uit, ga slapen, word wakker, ga kijken in WoW en zie dat je hele account leeg is. Nog geen 20 minuten later is je account afgesloten door Blizzard wegens vermeende hacking.
Vervolgens te lui zijn om je ID Te scannen (wat verplicht is bij het restoren van gehackte accounts). Het WOW-gevoel () ebt dan lekker snel weg hoor.
![]()
![]()
Ik ben ze dan ook zeer dankbaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Trekfiets het volgende:
Die gasten hebben je van je verslaving afgeholpen![]()
![]()
daarom hou ik ook niet van hardcore raiden, gelukkig heb ik een semi-pro guild waar je nog wel relaxed kan raidenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Nu is het lekker relaxed, 2 keer per week raid m'n guild (icc10 nu 8/12) en af en toe doe ik eens mee als ze mensen nodig hebben en ik tijd heb. Verder gewoon rustig wat heroics doen of af en toe een pug toc10.
LOLWUD?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:44 schreef Salatrel het volgende:
http://www.wowcentral.com/download/onyxiawipe.swf![]()
Iedereen was vast heel blij met je. Ragnarok? RagnaroS. Paladin TANK in vanilla? HAHA, droplul. Maar goed dat je gestopt bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja ik heb het gespeeld t/m Ragnarok als een Paladin Tank.![]()
En ja, WoW is verslavend (voor sommige mensen). Ik heb bijna 2 jaar lang ~10/14u per dag gespeeld, 7 dagen per week. Ben er inmiddels ook bijna 2 jaar vanaf, maar nog steeds de drang om soms te spelen, helaas. Het is een briljant spel, maar onmogelijk voor mij om af-en-toe te spelen, dus ik begin er niet meer aan.
Ik kan ook zo nog 20 mensen opnoemen die net zoveel speelden als ik, alleen die spelen nu nog steeds.![]()
je moet het weer spelen, je wilt het welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef CrssY het volgende:
[..]
Iedereen was vast heel blij met je. Ragnarok? RagnaroS. Paladin TANK in vanilla? HAHA, droplul. Maar goed dat je gestopt bent.
En ja, WoW is verslavend (voor sommige mensen). Ik heb bijna 2 jaar lang ~10/14u per dag gespeeld, 7 dagen per week. Ben er inmiddels ook bijna 2 jaar vanaf, maar nog steeds de drang om soms te spelen, helaas. Het is een briljant spel, maar onmogelijk voor mij om af-en-toe te spelen, dus ik begin er niet meer aan.
Ik kan ook zo nog 20 mensen opnoemen die net zoveel speelden als ik, alleen die spelen nu nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet het weer spelen, je wilt het welI know!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, teveel tijd in sociaal leven gestoken om dat weer allemaal op te geven![]()
![]()
Waarom? Blizzard maakt alleen maar unieke games, kijk eens naar Starcraft en Diablo. De mensen maken het kut en zielig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:47 schreef Phreakingout het volgende:
Zielig kutspel, echt..
Roken is lekker![]()
Wow, dat vind ik nu toch overkill... goed van je dat je gestopt bent in dat geval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef CrssY het volgende:
[..]
Iedereen was vast heel blij met je. Ragnarok? RagnaroS. Paladin TANK in vanilla? HAHA, droplul. Maar goed dat je gestopt bent.
Ik kan ook zo nog 20 mensen opnoemen die net zoveel speelden als ik, alleen die spelen nu nog steeds.
![]()
Het spel is wel zo opgezet dat er veel tijd tijd in moet stoppen en weinig terug krijgt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom? Blizzard maakt alleen maar unieke games, kijk eens naar Starcraft en Diablo. De mensen maken het kut en zielig.
![]()
ja ok, zoek een casual guild doe ff een beetje pvp met je lvl 80 toon, krijg de heirloom items die +20% xp geven en maak een nieuwe toon, dan kun je gewoon 1-2 uurtjes per dag relaxed levelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:04 schreef CrssY het volgende:
[..]
I know!
Nee, teveel tijd in sociaal leven gestoken om dat weer allemaal op te geven
Blizzardquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom? Blizzard maakt alleen maar unieke games, kijk eens naar Starcraft en Diablo. De mensen maken het kut en zielig.
![]()
* leeell wacht met smart op SC2 en Diablo 3
Er moet niets, ik kan je zeggen dat de vanilla WoW ook goed te spelen was als casual. Geen idee hoe het nu is.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het spel is wel zo opgezet dat er veel tijd tijd in moet stoppen en weinig terug krijgt.
Roken is lekker![]()
Mr.Cooper Vanilla WoW was onmogelijk casual te spelen als je echt wou raidenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Er moet niets, ik kan je zeggen dat de vanilla WoW ook goed te spelen was als casual. Geen idee hoe het nu is.
nu kan je gewoon heroics lopen die 30min-1uurtje duren voor al best goeie gear (emblem systeem) en ICC en dat soort high-level raids zijn heeel veel PuG's voor bijvoorbeeld maar 1 of 2 bossesOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Nou ik heb toch echt geraid hoor als een casual. En als casual bedoel ik 2 avonden in de week raiden (wanneer het goed uitkwam ofc.).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:15 schreef leeell het volgende:
[..]
Mr.Cooper Vanilla WoW was onmogelijk casual te spelen als je echt wou raiden
nu kan je gewoon heroics lopen die 30min-1uurtje duren voor al best goeie gear (emblem systeem) en ICC en dat soort high-level raids zijn heeel veel PuG's voor bijvoorbeeld maar 1 of 2 bosses
Roken is lekker![]()
ja ok, ik heb vanilla ook gespeeld (geen raids though) maar je kan het nu echt niet meer vergelijken, moeilijk uit te leggen zoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou ik heb toch echt geraid hoor als een casual. En als casual bedoel ik 2 avonden in de week raiden (wanneer het goed uitkwam ofc.).
moet je maar weer is spelen
Ja en wat deed je in die 2 avonden? Beetje met een paar skills hakken op dezelfde boss en dan een item ontvangen. De fun in bv. starcraft is veel compacter. Er gebeurd meer in minder tijd en je gebruikt het overgrote deel van de content.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou ik heb toch echt geraid hoor als een casual. En als casual bedoel ik 2 avonden in de week raiden (wanneer het goed uitkwam ofc.).
![]()
ja zo kun je alles de grond in borenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja en wat deed je in die 2 avonden? Beetje met een paar skills hakken op dezelfde boss en dan een item ontvangen. De fun in bv. starcraft is veel compacter. Er gebeurd meer in minder tijd en je gebruikt het overgrote deel van de content.
Nee jong, zoals ik nu hoor gaat het nu meer om cijfers/zogenaamde achievements(?) dan de fun/progress? Nee het lijkt me niets meer, ik vond vanilla leuk maar meer moet ik er niet van hebben.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:18 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ok, ik heb vanilla ook gespeeld (geen raids though) maar je kan het nu echt niet meer vergelijken, moeilijk uit te leggen zo
moet je maar weer is spelen
Roken is lekker![]()
Maar ook die hele vibe. Dat je met 39 andere mensen op teamspeak zit, een beetje fun zit te maken, epische locaties bezocht en monsters met elkaar afslacht. Het is gewoon het totaalplaatje dat WoW zo episch maakt, en dus verslavend.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ja en wat deed je in die 2 avonden? Beetje met een paar skills hakken op dezelfde boss en dan een item ontvangen. De fun in bv. starcraft is veel compacter. Er gebeurd meer in minder tijd en je gebruikt het overgrote deel van de content.
There are only 151 Pokémon.![]()
WAT ???quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
![]()
Nou ik vond het best leuk hoor, een leuke Guild en de samenspel. Ik was ook de tank dus ik was redelijk belangrijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:22 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Roken is lekker![]()
Nee, dat is de fout die de oud spelers makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee jong, zoals ik nu hoor gaat het nu meer om cijfers/zogenaamde achievements(?) dan de fun/progress? Nee het lijkt me niets meer, ik vond vanilla leuk maar meer moet ik er niet van hebben.
JA er zijn die kankerzielige debielen die roepen ACHIEVEMENTS + GEAR CHECK voor iets wat een lvl 80 met greens nog zou kunnen doen, maar zodra je een chille guild heb of wat vaste mensen merk je dat niet eens meer.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
1:10 blijft zo geweldigquote:
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
39 man is wel ok inderdaad. Maar echt boeiend zijn de mensen niet die het spelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:23 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Maar ook die hele vibe. Dat je met 39 andere mensen op teamspeak zit, een beetje fun zit te maken, epische locaties bezocht en monsters met elkaar afslacht. Het is gewoon het totaalplaatje dat WoW zo episch maakt, en dus verslavend.
![]()
quote:
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Arsenal.quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Ik zeg ook niet dat het niet leuk was, maar wel tijdverspilling. Maar counter strike met een paar goede gasten vond ik veel leuker.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nou ik vond het best leuk hoor, een leuke Guild en de samenspel. Ik was ook de tank dus ik was redelijk belangrijk.
![]()
Maar toch doe ik het niet meer hoor. Het is zo'n 4 jaar geleden dat ik gestopt ben en ik wil niet verslaafd worden of iets (ik was toen ook niet verslaafd maar het kost je toch wel wat tijd), toen werkte ik ook een stuk minder dan nu, en ik woon nu ook samen en zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:26 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, dat is de fout die de oud spelers maken
JA er zijn die kankerzielige debielen die roepen ACHIEVEMENTS + GEAR CHECK voor iets wat een lvl 80 met greens nog zou kunnen doen, maar zodra je een chille guild heb of wat vaste mensen merk je dat niet eens meer.
Roken is lekker![]()
dat zeg je nuquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar toch doe ik het niet meer hoor. Het is zo'n 4 jaar geleden dat ik gestopt ben en ik wil niet verslaafd worden of iets (ik was toen ook niet verslaafd maar het kost je toch wel wat tijd), toen werkte ik ook een stuk minder dan nu, en ik woon nu ook samen en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Volgens Keith Bakker is een gameverslaving even erg als een heroineverslaving. Kunnen mensen dat onderschrijven?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece![]()
maar Keith Bakker is een kankermongool die niet fatsoenlijk kan praten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef Mendeljev het volgende:
Volgens Keith Bakker is een gameverslaving even erg als een heroineverslaving. Kunnen mensen dat onderschrijven?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef leeell het volgende:
[..]
maar Keith Bakker is een kankermongool die niet fatsoenlijk kan praten.Ain't nothing to it but to do it.
Greece![]()
hem moeten ze maar een keer naar zoeen kamp sturen waar die een keer fatsoenlijk kan leren pratenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Hij doet het toch best goed voor een Amerikaan?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:40 schreef leeell het volgende:
[..]
hem moeten ze maar een keer naar zoeen kamp sturen waar die een keer fatsoenlijk kan leren pratenAin't nothing to it but to do it.
Greece![]()
Haha true wow sleurt je terug om dat er kwalititief geen mmo zich kan matchen aan wow![]()
Tell me please
Who the fuck did you want me to be?
Was it something that I couldn't see?
Never knew this would be so political![]()
verstandige keuze om te stoppen met WoW![]()
het staat hier op mijn pc omdat een vriend van me het *af en toe* speelt. En die gast wil volgens mij niet echt toegeven aan zijn verslaving, laatste keer dat hij het echt intensief speelde was iets van 5 uur achter elkaar!![]()
Hij speelt af en toe dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Braddie het volgende:
laatste keer dat hij het echt intensief speelde was iets van 5 uur achter elkaar!
Greece![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Braddie het volgende:
het staat hier op mijn pc omdat een vriend van me het *af en toe* speelt. En die gast wil volgens mij niet echt toegeven aan zijn verslaving, laatste keer dat hij het echt intensief speelde was iets van 5 uur achter elkaar!
![]()
![]()
OHNOEZ THAT THIS CAN IN ZHE NETHERLANDSquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Braddie het volgende:
het staat hier op mijn pc omdat een vriend van me het *af en toe* speelt. En die gast wil volgens mij niet echt toegeven aan zijn verslaving, laatste keer dat hij het echt intensief speelde was iets van 5 uur achter elkaar!
nee, JIJ vind het een kut spel omdat je er gewoon te dom voor ben, heeft niets met het spel te maken maar met het niveau van jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Its no shit sherlock!!
Ik vind WoW echt en kut spel, En snap er geen fuck van!
Klopt; je moet hoogbegaafd zijn om WoW te kunnen spelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, JIJ vind het een kut spel omdat je er gewoon te dom voor ben, heeft niets met het spel te maken maar met het niveau van jou
![]()
![]()
nee, maar raiding op lvl 80 verreist wel degelijk enige intelligentie, en zoals de user wie ik quote al aangaf dat hij er zelf al niets van snapte,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:27 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Klopt; je moet hoogbegaafd zijn om WoW te kunnen spelen
so u just trollin'Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe WoW nerds altijd zo benadrukken dat ze alleen raiden en spelen wanneer ze ABSOLUUT niks anders te doen hebben en als vrienden iets willen doen ze GELIJK gaanmaar vervolgens wel 25+ uur in de week spelen
_!
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
Dat is gewoon onwetendheid of Fok!stoerheid. WoW is gewoon een leuk spel, dat er dan een paar chinezen zijn die zich niet in kunnen houden en zichzelf doodspelen is reden genoeg voor de gemiddelde fokker om te denken dat iedereen zo isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Stop is met plaatsen van die plaatjes.quote:
Agiath-kloon of wie het ook was..Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Its no shit sherlock!!
Ik vind WoW echt en kut spel, En snap er geen fuck van!
Ik zocht eigenlijk een plaatje met 'Yea rite'
Hij speelt het hoogstwaarschijnlijk zelf en geeft anderen de schuld![]()
![]()
Nee, Ik speel WoW niet..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
nee hoorIk zocht eigenlijk een plaatje met 'Yea rite'
Hij speelt het hoogstwaarschijnlijk zelf en geeft anderen de schuld
Vind het nog al kansloos om 30euro in de 2 maanden te besteden, En nutteloos achter je scherm te zitten om te kijken tot welk level je zit, En te raiden en dergelijke!.
Die gozer waar ik het over heb heeft het bijna dagelijks over WoW en hoe ver hij wel al niet is o level 83 met z`n oom zijn poppetje en dungeons en raids en weet ik het.
Word er gek van!
Zijn oom heeft er overigens een pc voor aangeschaft.(core i-7 met tri-sli 1 gb kaart, De man is 40 of zo)
![]()
zo veel faal in 1 postquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, Ik speel WoW niet..
Vind het nog al kansloos om 30euro in de 2 maanden te besteden, En nutteloos achter je scherm te zitten om te kijken tot welk level je zit, En te raiden en dergelijke!.
Die gozer waar ik het over heb heeft het bijna dagelijks over WoW en hoe ver hij wel al niet is o level 83 met z`n oom zijn poppetje en dungeons en raids en weet ik het.
Word er gek van!
Zijn oom heeft er overigens een pc voor aangeschaft.(core i-7 met tri-sli 1 gb kaart, De man is 40 of zo)
en je slaapkamer is een gore tyfuzooi, pauperOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Boeiend, jij hebt er schijnbaar last van.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, Ik speel WoW niet..
Word er gek van!
Met Je Fok! account.
Roken is lekker![]()
jij hebt het ook dagelijks over WoW.... stop gewoonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, Ik speel WoW niet..
Word er gek van!
![]()
![]()
Je snapt het niet? Als ik WoW speel wil ik de beste zijn. En als mijn 1e character klaar is, wil ik een nieuwe. WoW stopt nooit. 1-2 uurtjes per dag relaxed levelen bestaat bij mij niet, dan moet ik de hele dag powerlevelen (tenzij ik met vrienden samen level).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ok, zoek een casual guild doe ff een beetje pvp met je lvl 80 toon, krijg de heirloom items die +20% xp geven en maak een nieuwe toon, dan kun je gewoon 1-2 uurtjes per dag relaxed levelen
En, wtf is een toon? Heb toch aardig lang hardcore gespeeld en hier nog nooit van gehoordNooit een heroineverslaving gehad, wel WoW-verslaving. Nu, 2 jaar nadat ik gestopt ben met WoW, heb ik nog regelmatig een sterke drang om weer te gaan spelen. Nostalgie, online-social aspect, fun, samenspel, ontspanning. Voor mij absoluut niet verstandig ooit nog te beginnen, hoe graag ik het ook zou willen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef Mendeljev het volgende:
Veel mensen die ik ken zullen precies hetzelfde kennen. Heb genoeg mensen ook na weken/maanden quitten terug zien komen en er weer net zoveel tijd en energie in steken als ik. Hoewel ik voornamelijk actief was met deze mensen, betekend niet dat iedere WoW speler zo is. Er zijn voldoende mensen die het gewoon voor de ontspanning 5 uurtjes per week kunnen spelen.![]()
hmm dat is vreemd en rot dat je het niet bij casual kan houden, maarja kun jij ook niets aan doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef CrssY het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Als ik WoW speel wil ik de beste zijn. En als mijn 1e character klaar is, wil ik een nieuwe. WoW stopt nooit. 1-2 uurtjes per dag relaxed levelen bestaat bij mij niet, dan moet ik de hele dag powerlevelen (tenzij ik met vrienden samen level).
En, wtf is een toon? Heb toch aardig lang hardcore gespeeld en hier nog nooit van gehoord
[..]
Nooit een heroineverslaving gehad, wel WoW-verslaving. Nu, 2 jaar nadat ik gestopt ben met WoW, heb ik nog regelmatig een sterke drang om weer te gaan spelen. Nostalgie, online-social aspect, fun, samenspel, ontspanning. Voor mij absoluut niet verstandig ooit nog te beginnen, hoe graag ik het ook zou willen.
Veel mensen die ik ken zullen precies hetzelfde kennen. Heb genoeg mensen ook na weken/maanden quitten terug zien komen en er weer net zoveel tijd en energie in steken als ik. Hoewel ik voornamelijk actief was met deze mensen, betekend niet dat iedere WoW speler zo is. Er zijn voldoende mensen die het gewoon voor de ontspanning 5 uurtjes per week kunnen spelen.
en toon is een character maar dat had je vast al ontcijferd.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Game_(spel)
Das pas een verslavend spel. kan je nooit uitspelen. speel mee!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:48 schreef leeell het volgende:
[..]
zo veel faal in 1 post
en je slaapkamer is een gore tyfuzooi, pauper
.
en nog eens
!!!!
Ik denk dat ik een van de schoonste slaapkamers heb van FOK! dweil 1x per week, neem alles minstens 2x per week af, Stofzuig zeker 1x per week, heb altijd mijn raam op een kier staan.
dus shhtpauper
![]()
![]()
Dit was mijn relapsequote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:36 schreef Cudles het volgende:
Ik wens TS succes. Altijd 1 relapse. Ik kan het weten.
Ik stofzuig om de dag.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
.
en nog eens
!!!!
Ik denk dat ik een van de schoonste slaapkamers heb van FOK! dweil 1x per week, neem alles minstens 2x per week af, Stofzuig zeker 1x per week, heb altijd mijn raam op een kier staan.
dus shhtpauper
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
.
en nog eens
!!!!
dus shhtpauper
jaaa, erg netjesOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat heet entertaiment joh.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:12 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Het spel is wel zo opgezet dat er veel tijd tijd in moet stoppen en weinig terug krijgt.![]()
mensen die een beetje lopen te kankeren op een spel zonder enige goede onderbouwing kunnen backfire verwachtenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Jij een beetje zoals jij dus, met je kanker dit kanker dat. En daarna nog zeiken op iemands kamer terwijl er niets mis mee is. Een beetje kritiek is prima maar jij zit gewoon als een marokkaan op de overheid af te geven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef leeell het volgende:
[..]
mensen die een beetje lopen te kankeren op een spel zonder enige goede onderbouwing kunnen backfire verwachten![]()
![]()
dit was een normaal topic, met wat ervaringen ophalen uit het spel, dat zitten er wil een paar trollen vanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
Jij een beetje zoals jij dus, met je kanker dit kanker dat. En daarna nog zeiken op iemands kamer terwijl er niets mis mee is. Een beetje kritiek is prima maar jij zit gewoon als een marokkaan op de overheid af te geven.
HAHAHAH WOW_!!einzeinz KUTSPEL met als clou dat ze er zelf gewoon niets van snappen en dus geen eerlijk oordeel kunnen geven over het spel, dat is gewoon idioot en als zulke mensen blijven zeiken dan ga ik wat zoeken om te kunnen backfire'en
en ze kamer is gewoon een ranzige tyfuszooi
QFT.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet leuk was, maar wel tijdverspilling. Maar counter strike met een paar goede gasten vond ik veel leuker.
Ik pwnde die gasten van mys0d, SK Gaming, Team 3D en NoA met m'n AWM. Beetje mix-games spelen met madb, crimson, HeatoN, elemeNt en shaGuar.
Okay je hebt me overtuigt, je bent gewoon een enorme idioot en dit is blijkbaar je enigste uitlaatklepquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef leeell het volgende:
[..]
dit was een normaal topic, met wat ervaringen ophalen uit het spel, dat zitten er wil een paar trollen van
HAHAHAH WOW_!!einzeinz KUTSPEL met als clou dat ze er zelf gewoon niets van snappen en dus geen eerlijk oordeel kunnen geven over het spel, dat is gewoon idioot en als zulke mensen blijven zeiken dan ga ik wat zoeken om te kunnen backfire'en
en ze kamer is gewoon een ranzige tyfuszooi![]()
![]()
Echte gamers spelen meer games dan alleen wow dus ook MWF2 die hard verschijden games op de 360/ps3 nog een paar wii games als madworld en dan toch alle games goed spelenTell me please
ja hoezo dat nu weer dan, klopt het dan soms niet wat ik zeg?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
Okay je hebt me overtuigt, je bent gewoon een enorme idioot en dit is blijkbaar je enigste uitlaatklep
de meeste users in een WoW topic zitten alleen maar trollen over hoe erg het spel wel niet is, wat vind jij dan
Bradley je moet die boy dominique dumpen man met zn bontkraagjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, op de 2 synthesizers en 2 bureaustoelen na!
En toen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:16 schreef Erwtje het volgende:
[..]
QFT.
Ik pwnde die gasten van mys0d, SK Gaming, Team 3D en NoA met m'n AWM. Beetje mix-games spelen met madb, crimson, HeatoN, elemeNt en shaGuar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Play hard, go pro.![]()
Gast, WOW is een kut spel, Heb je gezien hoe groot dat spel is?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:13 schreef leeell het volgende:
[..]
dit was een normaal topic, met wat ervaringen ophalen uit het spel, dat zitten er wil een paar trollen van
en ze kamer is gewoon een ranzige tyfuszooi
Het spel is ontworpen voor online gamers, dus ik neem aan de jongeren, de meeste jongeren hebben geen systeem die dat spel aan kan!(Ik heb zelf een dualcore 2,8 met 512 mb ati radion 4350HD en 4gb ram, En ik draai op Medium met net 30 FPS......) En mijn pc was niet goedkoop! en NIEUW!
Het is ook te duur, 30 euro per 2 maanden is 180euro per jaar VOOR EEN ONLINE GAME!!!!!, De Expansionpacks zijn te downloaden maar dat duurt ook 1 uur door die kut servers van WOW.
Begrijp me niet verkeerd, De bedoeling van de Game is leuk, maar At The End is het gewoon mensen hun geld aftroggellen door ze verslaafd te maken.
En met mijn kamer is niks mis, hij is klein en hij is zo goed mogelijk in gedeeld, En Op een pak vloetjes na op een stoel is hij hartstikke netjes!![]()
Wanneer heb ik met jou gemixed? Volgens mij lul je.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:16 schreef Erwtje het volgende:
[..]
QFT.
Greece![]()
Dominique?, Bontkraatje?, kennen wij elkaar?, Komt namelijk wel overeen!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:34 schreef leeell het volgende:
[..]
Bradley je moet die boy dominique dumpen man met zn bontkraagje
![]()
Wat lul jequote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:24 schreef steve.T het volgende:
Echte gamers spelen meer games dan alleen wow dus ook MWF2 die hard verschijden games op de 360/ps3 nog een paar wii games als madworld en dan toch alle games goed spelen
WoW heeft juist hele lage Systeemeisen, ik draaide het op een 6 jaar oude computer, op low maar dan nogquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gast, WOW is een kut spel, Heb je gezien hoe groot dat spel is?
Het spel is ontworpen voor online gamers, dus ik neem aan de jongeren, de meeste jongeren hebben geen systeem die dat spel aan kan!(Ik heb zelf een dualcore 2,8 met 512 mb ati radion 4350HD en 4gb ram, En ik draai op Medium met net 30 FPS......) En mijn pc was niet goedkoop! en NIEUW!
Het is ook te duur, 30 euro per 2 maanden is 180euro per jaar VOOR EEN ONLINE GAME!!!!!, De Expansionpacks zijn te downloaden maar dat duurt ook 1 uur door die kut servers van WOW.
Begrijp me niet verkeerd, De bedoeling van de Game is leuk, maar At The End is het gewoon mensen hun geld aftroggellen door ze verslaafd te maken.
En met mijn kamer is niks mis, hij is klein en hij is zo goed mogelijk in gedeeld, En Op een pak vloetjes na op een stoel is hij hartstikke netjes!
en ik speel steeds aan/uit (relapse if you will) en kost me denk ik zon 40 euro in het jaar, terwijl je misschien met een singelplayer spel binnen 2 maandjes klaar ben, dus relatief gezien is het voor mij goedkoper dan een singleplayer spel hoor![]()
En een klein gedeelte is maar verslaafd hooralsof Blizzard erop uit is om mensen verslaafd te maken,
WTf ik vergelijk ze niet... ik noem ze op moeilijk hé lezenTell me please
Heel simpel: jouw postgedrag valt me nogal op, in een negatieve zin en mijn tolerantie is aardig hoog, zou bijna denken dat je je best doen om zo dom mogelijk over te komenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:29 schreef leeell het volgende:
[..]
ja hoezo dat nu weer dan, klopt het dan soms niet wat ik zeg?
de meeste users in een WoW topic zitten alleen maar trollen over hoe erg het spel wel niet is, wat vind jij dan![]()
Ik speel geen wow en heb het nooit gedaan, maar het zal vast een enig spelletje zijn, en als zij zich daarmee vermaken, wat heb ik daar tegenin te brengen? Het is niet alsof wowers mij lastig vallen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dominique?, Bontkraatje?, kennen wij elkaar?, Komt namelijk wel overeen!
Als WoW echt van die lage systeemeisen zou hebben, waarom is het dan aanbevolen om het op een Core2Duo te spelen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:41 schreef leeell het volgende:
[..]
WoW heeft juist hele lage Systeemeisen, ik draaide het op een 6 jaar oude computer, op low maar dan nog
en ik speel steeds aan/uit (relapse if you will) en kost me denk ik zon 40 euro in het jaar, terwijl je misschien met een singelplayer spel binnen 2 maandjes klaar ben, dus relatief gezien is het voor mij goedkoper dan een singleplayer spel hoor![]()
En een klein gedeelte is maar verslaafd hooralsof Blizzard erop uit is om mensen verslaafd te maken,
Als het bij mij op mijn DualCore maar net rond de 30fps zit op Medium, heeft het niet echt lage systeemeisen, 30fps gamet niet echt lekker!![]()
jij leek mij ook wel een aardige user, maar hoe dat zo dan, ik kom heul niet negatief over, ik zeik nooit ik bash amper (alleen Rappers,Bondkraagjes en WoW bashers) is dat nu zo erg? kijk me PH dan, staat er iets negatiefs?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:42 schreef fs180 het volgende:
[..]
Heel simpel: jouw postgedrag valt me nogal op, in een negatieve zin en mijn tolerantie is aardig hoog, zou bijna denken dat je je best doen om zo dom mogelijk over te komen![]()
Ik speel geen wow en heb het nooit gedaan, maar het zal vast een enig spelletje zijn, en als zij zich daarmee vermaken, wat heb ik daar tegenin te brengen? Het is niet alsof wowers mij lastig vallen
LOL, die gast mag mijn huis niet meer in, maar goedquote:![]()
Daar ging het topic niet over.
Ging over WOW!![]()
Ik ga er geen scipties over schrijven en voor mijn part hoef je het neiteens als waarheid aan te nemen, gewoon ter kennisgeving![]()
![]()
Minimaalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als WoW echt van die lage systeemeisen zou hebben, waarom is het dan aanbevolen om het op een Core2Duo te spelen?
Als het bij mij op mijn DualCore maar net rond de 30fps zit op Medium, heeft het niet echt lage systeemeisen, 30fps gamet niet echt lekker!
Aanbevolen
zit verschil tussen
en als je FPS niet onder de 26 FPS zakt word het algemeen beschouwd als ruim voldoende
rot toch op kloonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Righteous het volgende:
leeell kanker gewoon op man met je persoonlijke aanvallen
Minimale Systeemeisenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als WoW echt van die lage systeemeisen zou hebben, waarom is het dan aanbevolen om het op een Core2Duo te spelen?
Als het bij mij op mijn DualCore maar net rond de 30fps zit op Medium, heeft het niet echt lage systeemeisen, 30fps gamet niet echt lekker!
800 MHz Processor
256 MB RAM Geheugen
4 GB Harde Schijf
32 MB Videokaart
DirectX 9.0c
Internetverbinding
Aanbevolen Systeemeisen
1.5 GHz Processor
512 MB RAM Geheugen
4 GB Harde Schijf
128 MB Videokaart
DirectX 9.0c
Breedband-internetverbinding (ADSL of Kabel)
http://www.gamersnet.nl/reviews/world_of_warcraft/![]()
nu het er toch over heb, ik heb een maand geleden een nieuwe computer gekocht voor 490 euro, al weet ik niet wat jou systeem kostte, bij mij draait wow met 60+ FPS op ultra in een random gebiedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:46 schreef Braddie het volgende:
hmm, dat scheelt heb ik toch nog een redelijk systeempje!
Op papier alleen misschien, zegt niets over de daadwerkelijke prestaties. Lijkt me dat je zon spel wel fatsoenlijk moet kunnen spelen..![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:35 schreef Aethereal het volgende:
[..]
En toen?Op kamers, waardeloze internetverbinding en daarom verder op fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:36 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Wanneer heb ik met jou gemixed? Volgens mij lul je.
na je PH gezien te hebben ga ik op jou niet verder zeiken, maar bij dit soort topics ga ik er altijd tegen die bashers in, ja zelfs met persoonlijke aanvallenquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Jij bent dan ook niet PH neutraalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef leeell het volgende:
[..]
na je PH gezien te hebben ga ik op jou niet verder zeiken, maar bij dit soort topics ga ik er altijd tegen die bashers in, ja zelfs met persoonlijke aanvallen
Kliermier![]()
Grappig altijd, hoe die paupers op het vmbo niet genoeg aandacht krijgen en dan in random topic zichzelf laten kennen. En maar niets door hebben..![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:55 schreef Righteous het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet PH neutraal
Kliermier
![]()
Ja, ik doe VMBOquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:57 schreef fs180 het volgende:
Grappig altijd, hoe die paupers op het vmbo niet genoeg aandacht krijgen en dan in random topic zichzelf laten kennen. En maar niets door hebben..
![]()
goed bezig
Die van mij was in December 500euro inclusief Vista instalatie.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef leeell het volgende:
[..]
nu het er toch over heb, ik heb een maand geleden een nieuwe computer gekocht voor 490 euro, al weet ik niet wat jou systeem kostte, bij mij draait wow met 60+ FPS op ultra in een random gebied
Ik draai op Low op een Random gebied rond de 40-45 FPS(met moeite), normaal ligt het rond de 20-25 op medium/high!, maar dan wel alle settings op High, En wow op 1920x1080!![]()
mwoah, mijn resolutie staat dan lager maar volgens mij zou die van jou dan beter moeten draaienquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die van mij was in December 500euro inclusief Vista instalatie.
Ik draai op Low op een Random gebied rond de 40-45 FPS(met moeite), normaal ligt het rond de 20-25 op medium/high!, maar dan wel alle settings op High, En wow op 1920x1080!
kut, heb ik op een verkeerde post gehapt ?quote:
Omdat Gamen ook chill is(ik speel geen wow overigens, alleen Gta IV en NFS Shift en Granturismo 4(op de Playstation 3)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef sig000 het volgende:
Hee Braddie waarom zou je gamen als je zulke coole sounds en multimedia maakt.
![]()
Je weet het zelf niet eens gastquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef leeell het volgende:
[..]
kut, heb ik op een verkeerde post gehapt ?
![]()
![]()
Ik heb geen idee, ik denk dat als ik mijn resolutie op 1024x768 zet dat ik dan gewoon 40-50 fps kan halen op High, maar ik heb een Full HD lcd scherm, dus waarom zou ik dan zo`n anus resolutie gebruiken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah, mijn resolutie staat dan lager maar volgens mij zou die van jou dan beter moeten draaien
![]()
Naast mij of met mij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf hij zich prima kan meten naast jou
![]()
![]()
jezus, nog nooit heb ik zoeen tyfus topic meegemaakt
waar zeuren we nu met zn alle over?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Tof, het topic voor wereldvreemden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf hij zich prima kan meten naast jou
![]()
![]()
Het begon met WOW, Toen over Users en nu random!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef leeell het volgende:
jezus, nog nooit heb ik zoeen tyfus topic meegemaakt
waar zeuren we nu met zn alle over?
![]()
jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Nou daar hoor jij in ieder geval niet in thuis dan .quote:When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.![]()
Volgens mij ben je slimmer dan de gemiddelde Fok! usert.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het begon met WOW, Toen over Users en nu random!
![]()
Ok, doei.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nou daar hoor jij in ieder geval niet in thuis dan .
![]()
![]()
Ik userquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je slimmer dan de gemiddelde Fok! usert.
jij usert
wij useren
Useren als werkwoord ?
Wat is dan het voltooid deelwoord ?![]()
Opbokken kutnewbie, er staat een bushokje te wachtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik user
jij usert
wij useren
Useren als werkwoord ?
Wat is dan het voltooid deelwoord ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Opbokken kutnewbie, er staat een bushokje te wachten
Dat je je halve kankerleven op een of ander levenloos forum rondhangt maakt je eerder inferieur dan superieur hoor
Laat mij maar lekker newbie blijven ja ?![]()
Opbokken kutnewbie!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dat je je halve kankerleven op een of ander levenloos forum rondhangt maakt je eerder inferieur dan superieur hoor
Laat mij maar lekker newbie blijven ja ?
Je faal reactie deed mij toch even laten glimlachen om de dombo's die er hier rondlopen![]()
![]()
mensen die in vrijwel elke zin een Engels woord gebruikenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Waarom is de TT eigenlijk in het Engels :S?Roken is lekker![]()
Jij Fok! toch ook maar, debiele kut.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker newbie blijven ja ?
Roken is lekker![]()
Is mooi.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Waarom is de TT eigenlijk in het Engels :S?
En anders ? Stuur je dan je vrienden van de scouting op me af ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Opbokken kutnewbie!
Je faal reactie deed mij toch even laten glimlachen om de dombo's die er hier rondlopen![]()
![]()
![]()
Ik heb geuserdtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik user
jij usert
wij useren
Useren als werkwoord ?
Wat is dan het voltooid deelwoord ?
Wij hebben geuserdt
Gebiedende wijs: Userrrrr!!!!
Bijvoegelijk naamwoord: Ik ben deze userende gebruiker zat.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
En anders ? Stuur je dan je vrienden van de scouting op me af ?
[ afbeelding ]
Stuur deze maar![]()
![]()
En dan geen idee hebben hoe erg je jezelf voor lul zet hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
En anders ? Stuur je dan je vrienden van de scouting op me af ?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga het topic niet lezen, maar ik wilde dit even melden:
WoW.
Groetjes,
Veldmuis.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)![]()
Een voltooid deelwoord met DT aan het eind ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ik heb geuserdt
Wij hebben geuserdt
Gebiedende wijs: Userrrrr!!!!
Bijvoegelijk naamwoord: Ik ben deze userende gebruiker zat.
Wat voor achterlijke bende ben ik in beland ?![]()
![]()
![]()
![]()
BAGGERTOPIC HEEEEUUUUJOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ga je Akela beffen ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
En dan geen idee hebben hoe erg je jezelf voor lul zet he
![]()
Laatste keer:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Righteous het volgende:
[..]
Een voltooid deelwoord met DT aan het eind ?
Wat voor achterlijke bende ben ik in beland ?![]()
![]()
Lurk of gtfo!
![]()
![]()
Lurk? gfto??quote:
En jaaa we weten nu wel dat je een autistische internetheld zonder sociaal netwerk bent .![]()
Geen slecht topique, voor een kudtklacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Multivitamine het volgende:
Ja, fok mijn serieuze topic maar op![]()
Weheheh, ik zei fok.
Wehe klopt, maar vandaag logde ik weer snel even in, het ging automatisch!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Geen slecht topique, voor een kudtklacht.
Wat een abra cadabra hier
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Gelukkig kun je dat onderbouwen he, met je mooie witte sokkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Lurk? gfto??
En jaaa we weten nu wel dat je een autistische internetheld zonder sociaal netwerk bent .![]()
![]()
Het is maar wat binnen je referentiekader valtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Shoombak het volgende:
[..]
wat een tyfus topic, enige positieve aan dit topic is ^^
!!1
wat zitten die mods te doen dan dit had echt allang gesloten moeten wordenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef leeell het volgende:
wat zitten die mods te doen dan dit had echt allang gesloten moeten worden
Jaloers ??? , Bij jou op de scouting lopen ze allemaal nog op deze :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je dat onderbouwen he, met je mooie witte sokken
Heb je geen sokken nodig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: