Fokker die zo nodig moet afgeven op een spelletjequote:
Ik speel geen WoW.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:36 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Link dan eentje die niet opgezet is.![]()
Dat meisje.![]()
Echt royal sadness.![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:45 schreef jagga het volgende:
[..]
Fokker die zo nodig moet afgeven op een spelletje
At least I have chicken (hij was AFK om kip te halen)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:45 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW.Ken alleen Ninja Looter Beloo en Leeeeeeeeeeerooooooooooy Jeeeeeeeeenkiiiiiiiiiiiiins (at least I ain't chicken).
Least i got chickenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:45 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW.Ken alleen Ninja Looter Beloo en Leeeeeeeeeeerooooooooooy Jeeeeeeeeenkiiiiiiiiiiiiins (at least I ain't chicken).
Maar jij wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:53 schreef Multivitamine het volgende:
Weheh, en al die gasten die zeggen dat ik faal en neppe gear had. Niet iedereen heeft een leven waarin hij alleen maar spelletjes speelt, om vervolgens over 2 jaar zelfmoord te plegen omdat 'toch niemand om je geeft'!!!1
5 uur per dag hardcore noemen? NooB LULZ! De echte boys beginnen bij 10 uur per dag! 7 dagen in de weekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ach zo erg is het niet bij mij (zeggen verslaafden altijd, i know). Ik speelde voordat ik WoW ontdekte ook wel 2/3 uur per dag een game, nu nog steeds alleen is het steeds dezelfde. Ik heb maar een maandje hardcore geraid, toen werd ik gek van 5 uur achter elkaar, 4 dagen per week spelen.
Verder heb ik een sociaal leven (speel nooit WoW in het weekend) doe ik gewoon wat ik moet doen voor m'n opleiding en heb ik een vriendin.
Ja ik ken het, de sfeer in die guilds is ook niet altijd goed, net alsof je aan het werk bent zo serieus af en toe. Fock op ik speel voor me plezier.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
True. Maar het was iig een guild die 25man endgame raids deed op een serieuze manier. Twilight vanquisher en dat soort crap. Ook nog wat ulduar hardmodes gedaan maar daarna gestopt en naar een 10man guild gegaan als social.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |