Hij speelt af en toe dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Braddie het volgende:
laatste keer dat hij het echt intensief speelde was iets van 5 uur achter elkaar!
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Braddie het volgende:
verstandige keuze om te stoppen met WoW![]()
het staat hier op mijn pc omdat een vriend van me het *af en toe* speelt. En die gast wil volgens mij niet echt toegeven aan zijn verslaving, laatste keer dat hij het echt intensief speelde was iets van 5 uur achter elkaar!
OHNOEZ THAT THIS CAN IN ZHE NETHERLANDSquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:48 schreef Braddie het volgende:
verstandige keuze om te stoppen met WoW![]()
het staat hier op mijn pc omdat een vriend van me het *af en toe* speelt. En die gast wil volgens mij niet echt toegeven aan zijn verslaving, laatste keer dat hij het echt intensief speelde was iets van 5 uur achter elkaar!
nee, JIJ vind het een kut spel omdat je er gewoon te dom voor ben, heeft niets met het spel te maken maar met het niveau van jouquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Its no shit sherlock!!
Ik vind WoW echt en kut spel, En snap er geen fuck van!
Klopt; je moet hoogbegaafd zijn om WoW te kunnen spelenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:04 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, JIJ vind het een kut spel omdat je er gewoon te dom voor ben, heeft niets met het spel te maken maar met het niveau van jou
nee, maar raiding op lvl 80 verreist wel degelijk enige intelligentie, en zoals de user wie ik quote al aangaf dat hij er zelf al niets van snapte,quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:27 schreef Sh0t het volgende:
[..]
Klopt; je moet hoogbegaafd zijn om WoW te kunnen spelen
Dat is gewoon onwetendheid of Fok!stoerheid. WoW is gewoon een leuk spel, dat er dan een paar chinezen zijn die zich niet in kunnen houden en zichzelf doodspelen is reden genoeg voor de gemiddelde fokker om te denken dat iedereen zo isquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom? Blizzard maakt alleen maar unieke games, kijk eens naar Starcraft en Diablo. De mensen maken het kut en zielig.
Stop is met plaatsen van die plaatjes.quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:03 schreef Braddie het volgende:
[..]
Its no shit sherlock!!
Ik vind WoW echt en kut spel, En snap er geen fuck van!
Nee, Ik speel WoW niet..quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
nee hoorIk zocht eigenlijk een plaatje met 'Yea rite'
Hij speelt het hoogstwaarschijnlijk zelf en geeft anderen de schuld
zo veel faal in 1 postquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, Ik speel WoW niet..
Vind het nog al kansloos om 30euro in de 2 maanden te besteden, En nutteloos achter je scherm te zitten om te kijken tot welk level je zit, En te raiden en dergelijke!.
Die gozer waar ik het over heb heeft het bijna dagelijks over WoW en hoe ver hij wel al niet is o level 83 met z`n oom zijn poppetje en dungeons en raids en weet ik het.
Word er gek van!
Zijn oom heeft er overigens een pc voor aangeschaft.(core i-7 met tri-sli 1 gb kaart, De man is 40 of zo)
Boeiend, jij hebt er schijnbaar last van.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, Ik speel WoW niet..
Vind het nog al kansloos om 30euro in de 2 maanden te besteden, En nutteloos achter je scherm te zitten om te kijken tot welk level je zit, En te raiden en dergelijke!.
Die gozer waar ik het over heb heeft het bijna dagelijks over WoW en hoe ver hij wel al niet is o level 83 met z`n oom zijn poppetje en dungeons en raids en weet ik het.
Word er gek van!
Zijn oom heeft er overigens een pc voor aangeschaft.(core i-7 met tri-sli 1 gb kaart, De man is 40 of zo)
jij hebt het ook dagelijks over WoW.... stop gewoonquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, Ik speel WoW niet..
Word er gek van!
Je snapt het niet? Als ik WoW speel wil ik de beste zijn. En als mijn 1e character klaar is, wil ik een nieuwe. WoW stopt nooit. 1-2 uurtjes per dag relaxed levelen bestaat bij mij niet, dan moet ik de hele dag powerlevelen (tenzij ik met vrienden samen level).quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ok, zoek een casual guild doe ff een beetje pvp met je lvl 80 toon, krijg de heirloom items die +20% xp geven en maak een nieuwe toon, dan kun je gewoon 1-2 uurtjes per dag relaxed levelen
Nooit een heroineverslaving gehad, wel WoW-verslaving. Nu, 2 jaar nadat ik gestopt ben met WoW, heb ik nog regelmatig een sterke drang om weer te gaan spelen. Nostalgie, online-social aspect, fun, samenspel, ontspanning. Voor mij absoluut niet verstandig ooit nog te beginnen, hoe graag ik het ook zou willen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:34 schreef Mendeljev het volgende:
Volgens Keith Bakker is een gameverslaving even erg als een heroineverslaving. Kunnen mensen dat onderschrijven?
hmm dat is vreemd en rot dat je het niet bij casual kan houden, maarja kun jij ook niets aan doenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:59 schreef CrssY het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Als ik WoW speel wil ik de beste zijn. En als mijn 1e character klaar is, wil ik een nieuwe. WoW stopt nooit. 1-2 uurtjes per dag relaxed levelen bestaat bij mij niet, dan moet ik de hele dag powerlevelen (tenzij ik met vrienden samen level).
En, wtf is een toon? Heb toch aardig lang hardcore gespeeld en hier nog nooit van gehoord
[..]
Nooit een heroineverslaving gehad, wel WoW-verslaving. Nu, 2 jaar nadat ik gestopt ben met WoW, heb ik nog regelmatig een sterke drang om weer te gaan spelen. Nostalgie, online-social aspect, fun, samenspel, ontspanning. Voor mij absoluut niet verstandig ooit nog te beginnen, hoe graag ik het ook zou willen.
Veel mensen die ik ken zullen precies hetzelfde kennen. Heb genoeg mensen ook na weken/maanden quitten terug zien komen en er weer net zoveel tijd en energie in steken als ik. Hoewel ik voornamelijk actief was met deze mensen, betekend niet dat iedere WoW speler zo is. Er zijn voldoende mensen die het gewoon voor de ontspanning 5 uurtjes per week kunnen spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |