Ook die DPS meters. Tering alles word bijgehouden. Je moet constant max dps doen anders vlieg je er ook uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad het voelt echt als een baan. Ook met dkp en aftrek als je weet ik veel, geen flask of foodbuff hebt, dat soort onzin.
Nu is het lekker relaxed, 2 keer per week raid m'n guild (icc10 nu 8/12) en af en toe doe ik eens mee als ze mensen nodig hebben en ik tijd heb. Verder gewoon rustig wat heroics doen of af en toe een pug toc10.
Whatever, ga maar lekker verder raiden n00b. Daarna nog 1tje he, anders mag je niet meer mee van de guildmasterquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
True. Maar het was iig een guild die 25man endgame raids deed op een serieuze manier. Twilight vanquisher en dat soort crap. Ook nog wat ulduar hardmodes gedaan maar daarna gestopt en naar een 10man guild gegaan als social.
Ik ben de guildmasterquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:17 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Whatever, ga maar lekker verder raiden n00b. Daarna nog 1tje he, anders mag je niet meer mee van de guildmaster
World of Warcraft (vaak afgekort tot WoW) is een videospel. Het is een klassengebaseerde MMORPG. Dit houdt in dat de speler een eigen personage creëert en in een virtuele wereld (vrijwel) vrij kan rondlopen. Deze wereld wordt naast computergestuurde NPC's ook bewoond door de spelers: De wereld is altijd "online", afgezien van de momenten dat de servers onderhouden worden door Blizzard Entertainment. De virtuele wereld blijft bestaan, ongeacht of de speler deelneemt of niet. In het spel draait het er in principe om het personage verder te ontwikkelen.quote:
Die gasten hebben je van je verslaving afgeholpenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:36 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ach, doe lekker dom zoals ik:
reageer op zo'n mailtje van één of andere hackerssite, log in, log uit, ga slapen, word wakker, ga kijken in WoW en zie dat je hele account leeg is. Nog geen 20 minuten later is je account afgesloten door Blizzard wegens vermeende hacking.
Vervolgens te lui zijn om je ID Te scannen (wat verplicht is bij het restoren van gehackte accounts). Het WOW-gevoel () ebt dan lekker snel weg hoor.
Ik ben ze dan ook zeer dankbaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:39 schreef Trekfiets het volgende:
Die gasten hebben je van je verslaving afgeholpen
daarom hou ik ook niet van hardcore raiden, gelukkig heb ik een semi-pro guild waar je nog wel relaxed kan raidenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:10 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad het voelt echt als een baan. Ook met dkp en aftrek als je weet ik veel, geen flask of foodbuff hebt, dat soort onzin.
Nu is het lekker relaxed, 2 keer per week raid m'n guild (icc10 nu 8/12) en af en toe doe ik eens mee als ze mensen nodig hebben en ik tijd heb. Verder gewoon rustig wat heroics doen of af en toe een pug toc10.
LOLWUD?!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:44 schreef Salatrel het volgende:
http://www.wowcentral.com/download/onyxiawipe.swf
Iedereen was vast heel blij met je. Ragnarok? RagnaroS. Paladin TANK in vanilla? HAHA, droplul. Maar goed dat je gestopt bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja ik heb het gespeeld t/m Ragnarok als een Paladin Tank.![]()
je moet het weer spelen, je wilt het welquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef CrssY het volgende:
[..]
Iedereen was vast heel blij met je. Ragnarok? RagnaroS. Paladin TANK in vanilla? HAHA, droplul. Maar goed dat je gestopt bent.
En ja, WoW is verslavend (voor sommige mensen). Ik heb bijna 2 jaar lang ~10/14u per dag gespeeld, 7 dagen per week. Ben er inmiddels ook bijna 2 jaar vanaf, maar nog steeds de drang om soms te spelen, helaas. Het is een briljant spel, maar onmogelijk voor mij om af-en-toe te spelen, dus ik begin er niet meer aan.
Ik kan ook zo nog 20 mensen opnoemen die net zoveel speelden als ik, alleen die spelen nu nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:54 schreef leeell het volgende:
[..]
je moet het weer spelen, je wilt het welI know!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, teveel tijd in sociaal leven gestoken om dat weer allemaal op te geven![]()
Waarom? Blizzard maakt alleen maar unieke games, kijk eens naar Starcraft en Diablo. De mensen maken het kut en zielig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:47 schreef Phreakingout het volgende:
Zielig kutspel, echt..
Wow, dat vind ik nu toch overkill... goed van je dat je gestopt bent in dat geval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:53 schreef CrssY het volgende:
[..]
Iedereen was vast heel blij met je. Ragnarok? RagnaroS. Paladin TANK in vanilla? HAHA, droplul. Maar goed dat je gestopt bent.
En ja, WoW is verslavend (voor sommige mensen). Ik heb bijna 2 jaar lang ~10/14u per dag gespeeld, 7 dagen per week. Ben er inmiddels ook bijna 2 jaar vanaf, maar nog steeds de drang om soms te spelen, helaas. Het is een briljant spel, maar onmogelijk voor mij om af-en-toe te spelen, dus ik begin er niet meer aan.
Ik kan ook zo nog 20 mensen opnoemen die net zoveel speelden als ik, alleen die spelen nu nog steeds.
Het spel is wel zo opgezet dat er veel tijd tijd in moet stoppen en weinig terug krijgt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Waarom? Blizzard maakt alleen maar unieke games, kijk eens naar Starcraft en Diablo. De mensen maken het kut en zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |