We hebben een kenner!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
De beste gear zeggen en dan in die screenshot er zo n00b uitzien![]()
iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
quote:
ditquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
LF39M Molten Core, be attuned - Need some Healers/Tanks and DPS.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:14 schreef Stekelbees het volgende:
hahahah t9 shoulders. wat nou met je 'beste gear'halen je faalt, zelfs met wellfare shit!
l1!!1
Ja ik heb het gespeeld t/m Ragnarok als een Paladin Tank.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
LF39M Molten Core, be attuned - Need some Healers/Tanks and DPS.
Geniaalquote:
haha, jij herkent jezelf er dus inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hopelijk houd hij het bij #001. Wat een kansloze humor.
Goeie grap man.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
haha, jij herkent jezelf er dus in
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:14 schreef Stekelbees het volgende:
hahahah t9 shoulders+chest. wat nou met je 'beste gear'halen je faalt, zelfs met wellfare shit!
edit; oh en die pole arm die faalt.
sowieso, polearm? i
l1!!1
dat waren de echte tijden, lekker 5 uur trash mobs clearenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
LF39M Molten Core, be attuned - Need some Healers/Tanks and DPS.
Dude, war gaat het mis in je leven ? iemand heeft een ander soort humor en dan moet je die maar afzeikenquote:
Die redenering kan je doortrekken op heel het leven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:52 schreef Sk00p het volgende:Iedere game (vooral online) is uiteindelijk a waste of time.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef leeell het volgende:
[..]
dat waren de echte tijden, lekker 5 uur trash mobs clearen
Ligt eraan wat je doet met je leven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die redenering kan je doortrekken op heel het leven.
nieuwe content die werd toegevoegd? gear sets completen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik vond het best machtig om met een grote groep de laatste baas te killen maar toen ik dat eenmaal had gedaan ben ik eigenlijk ook maar gestopt. Uitgespeeld is uitgespeeld.
Had er nog bij moeten zetten: Als je het te vaak doet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:53 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Die redenering kan je doortrekken op heel het leven.
Die werd pas later toegevoegd volgens mijn, ik ga geen gear sparen wat ik later toch weer kan vervangen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nieuwe content die werd toegevoegd? gear sets completen?
Meen je echt dat je er aan verslaafd kan raken ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:58 schreef Trekfiets het volgende:
Bij mij is het stoppen met WOW heel geleidelijk gegaan. Vond het gewoon opeens niet meer leuk, aangezien ik nu werk op de tijden dat er geraid word heeft het geen zin meer voor mij om te spelen. Zo nu en dan heb ik nog een terugval, maar das meestal van korte duur
Net drugs. Een terugval.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:58 schreef Trekfiets het volgende:
Bij mij is het stoppen met WOW heel geleidelijk gegaan. Vond het gewoon opeens niet meer leuk, aangezien ik nu werk op de tijden dat er geraid word heeft het geen zin meer voor mij om te spelen. Zo nu en dan heb ik nog een terugval, maar das meestal van korte duur
Boeit uiteindelijk toch weinig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:54 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet met je leven.
Natuurlijk kan dat. Er zijn geen eind aan, en je hebt sociale druk om door te gaan. Anders laat je bekenden in de steek.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Meen je echt dat je er aan verslaafd kan raken ?
Ik eerder dat ze de sociale druk van de echte wereld proberen weg te drukken door zich in die wereld te storten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Er zijn geen eind aan, en je hebt sociale druk om door te gaan. Anders laat je bekenden in de steek.
Verslaafd niet, je hebt het lichamelijk niet nodig. Wel liet ik er dingen gewoon voor de schijt krijgen (zie school, werk en vrienden) speelde ik 14 uur per dag voor 8 maanden, maar daarna zag ik spontaan het licht. Al die uren waren voor niks omdat we nu naar lvl 70 konden. Sommige van die gasten waarmee ik in de guild zat spelen gewoon nog steeds zo extreem.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Meen je echt dat je er aan verslaafd kan raken ?
Hoe je er in komt maakt verder niet uit. Wat jij zegt kan een reden zijn. Zijn er nog veel meer. Maar dat heeft niks met de verslaving te maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:03 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik eerder dat ze de sociale druk van de echte wereld proberen weg te drukken door zich in die wereld te storten.
Idd, bijvoorbeeld guilds die gaan zeuren dat je verplicht 4x per week een hele avond mee moet gaan raiden anders wordt je eruit gesodemieterd...gayquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat. Er zijn geen eind aan, en je hebt sociale druk om door te gaan. Anders laat je bekenden in de steek.
Lange tijd dat probleem niet gehad. Voordelen van GM zijn (zat ik alsnog 5x per week te raidenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:16 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Idd, bijvoorbeeld guilds die gaan zeuren dat je verplicht 4x per week een hele avond mee moet gaan raiden anders wordt je eruit gesodemieterd...gay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |