quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
ts reageert niet want is wow aan het spelen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
ts reageert niet want is wow aan het spelen
Sorry...bij deze....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:34 schreef Myraela het volgende:
Heulemaal niet. we gingen gewoon de post boven ons quoten. jij begon.
quote:
Wehehehe, NEVER.quote:
quote:
je vergeet:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:25 schreef sinadO het volgende:
Mensen die WoW spelen.
Mensen die WoW speelden.
Mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
quote:
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
quote:
Daarom speel ik UT99 die kun je ook niet uitspelen maar begint standaard altijd met 0
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:49 schreef Chandler het volgende:
Daarom speel ik UT99 die kun je ook niet uitspelen maar begint standaard altijd met 0
Socios sowieso.quote:_!
Helaas gaan ze tot #010 , kansloosquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hopelijk houd hij het bij #001. Wat een kansloze humor.
.![]()
ben ook gestopt succes ermee"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
Unreal Tournament overigens.Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
De beste gear zeggen en dan in die screenshot er zo n00b uitzien![]()
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
WoW. Never played, never will."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*![]()
We hebben een kenner!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
_!
:-)![]()
iddquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.![]()
quote:![]()
wat een filmpje
Wel beetje lullig dat je dat op youtube zet..als het echt is tenminste![]()
![]()
TS, ga dan ook niet hardcore raiden
Iedereen weet dat dat zonde is van je tijd.op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!![]()
ditquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:24 schreef Ezio het volgende:
![]()
![]()
Dat je het nog volhield man, was al 2 jaar geen ruk meer aan.Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
hahahah t9 shoulders+chest. wat nou met je 'beste gear'halen je faalt, zelfs met wellfare shit!
edit; oh en die pole arm die faalt.
sowieso, polearm? i
l1!!1Ja, nou ja, best stekelig dus.![]()
LF39M Molten Core, be attuned - Need some Healers/Tanks and DPS.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:14 schreef Stekelbees het volgende:
hahahah t9 shoulders. wat nou met je 'beste gear'halen je faalt, zelfs met wellfare shit!
l1!!1
Roken is lekker![]()
Ja ik heb het gespeeld t/m Ragnarok als een Paladin Tank.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
LF39M Molten Core, be attuned - Need some Healers/Tanks and DPS.
Roken is lekker![]()
In before the Level 80 paladium
ofzoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Geniaalquote:
The greatest trick the Devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.![]()
haha, jij herkent jezelf er dus inquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Hopelijk houd hij het bij #001. Wat een kansloze humor.
![]()
![]()
Goeie grap man.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
haha, jij herkent jezelf er dus in
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:14 schreef Stekelbees het volgende:
hahahah t9 shoulders+chest. wat nou met je 'beste gear'halen je faalt, zelfs met wellfare shit!
edit; oh en die pole arm die faalt.
sowieso, polearm? i
l1!!1idd polearms..
Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
POLEARMS!
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |