En dan geen idee hebben hoe erg je jezelf voor lul zet hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
En anders ? Stuur je dan je vrienden van de scouting op me af ?
[ afbeelding ]
Een voltooid deelwoord met DT aan het eind ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ik heb geuserdt
Wij hebben geuserdt
Gebiedende wijs: Userrrrr!!!!
Bijvoegelijk naamwoord: Ik ben deze userende gebruiker zat.
Ga je Akela beffen ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
En dan geen idee hebben hoe erg je jezelf voor lul zet he
Laatste keer:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Righteous het volgende:
[..]
Een voltooid deelwoord met DT aan het eind ?
Wat voor achterlijke bende ben ik in beland ?![]()
![]()
Lurk? gfto??quote:
Geen slecht topique, voor een kudtklacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Multivitamine het volgende:
Ja, fok mijn serieuze topic maar op![]()
Weheheh, ik zei fok.
Wehe klopt, maar vandaag logde ik weer snel even in, het ging automatisch!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Geen slecht topique, voor een kudtklacht.
Gelukkig kun je dat onderbouwen he, met je mooie witte sokkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Lurk? gfto??
En jaaa we weten nu wel dat je een autistische internetheld zonder sociaal netwerk bent .
Het is maar wat binnen je referentiekader valtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Shoombak het volgende:
[..]
wat een tyfus topic, enige positieve aan dit topic is ^^
Waarom?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef leeell het volgende:
wat zitten die mods te doen dan dit had echt allang gesloten moeten worden
Jaloers ??? , Bij jou op de scouting lopen ze allemaal nog op deze :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je dat onderbouwen he, met je mooie witte sokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |