Omdat Gamen ook chill is(ik speel geen wow overigens, alleen Gta IV en NFS Shift en Granturismo 4(op de Playstation 3)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:01 schreef sig000 het volgende:
Hee Braddie waarom zou je gamen als je zulke coole sounds en multimedia maakt.
Je weet het zelf niet eens gastquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef leeell het volgende:
[..]
kut, heb ik op een verkeerde post gehapt ?
Ik heb geen idee, ik denk dat als ik mijn resolutie op 1024x768 zet dat ik dan gewoon 40-50 fps kan halen op High, maar ik heb een Full HD lcd scherm, dus waarom zou ik dan zo`n anus resolutie gebruiken?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:02 schreef leeell het volgende:
[..]
mwoah, mijn resolutie staat dan lager maar volgens mij zou die van jou dan beter moeten draaien
Naast mij of met mij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf hij zich prima kan meten naast jou
Tof, het topic voor wereldvreemden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk dat zelf hij zich prima kan meten naast jou
Het begon met WOW, Toen over Users en nu random!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:10 schreef leeell het volgende:
jezus, nog nooit heb ik zoeen tyfus topic meegemaakt
waar zeuren we nu met zn alle over?
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Nou daar hoor jij in ieder geval niet in thuis dan .quote:When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.![]()
Volgens mij ben je slimmer dan de gemiddelde Fok! usert.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het begon met WOW, Toen over Users en nu random!
![]()
Ok, doei.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:14 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Nou daar hoor jij in ieder geval niet in thuis dan .
![]()
![]()
Ik userquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je slimmer dan de gemiddelde Fok! usert.
jij usert
wij useren
Useren als werkwoord ?
Wat is dan het voltooid deelwoord ?![]()
Opbokken kutnewbie, er staat een bushokje te wachtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik user
jij usert
wij useren
Useren als werkwoord ?
Wat is dan het voltooid deelwoord ?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef fs180 het volgende:
[..]
Opbokken kutnewbie, er staat een bushokje te wachten
Dat je je halve kankerleven op een of ander levenloos forum rondhangt maakt je eerder inferieur dan superieur hoor
Laat mij maar lekker newbie blijven ja ?![]()
Opbokken kutnewbie!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Dat je je halve kankerleven op een of ander levenloos forum rondhangt maakt je eerder inferieur dan superieur hoor
Laat mij maar lekker newbie blijven ja ?
Je faal reactie deed mij toch even laten glimlachen om de dombo's die er hier rondlopen![]()
![]()
mensen die in vrijwel elke zin een Engels woord gebruikenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Waarom is de TT eigenlijk in het Engels :S?Roken is lekker![]()
Jij Fok! toch ook maar, debiele kut.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef Righteous het volgende:
[..]
Laat mij maar lekker newbie blijven ja ?
Roken is lekker![]()
Is mooi.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:21 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Waarom is de TT eigenlijk in het Engels :S?
De klaagbaak is een machine.![]()
En anders ? Stuur je dan je vrienden van de scouting op me af ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Opbokken kutnewbie!
Je faal reactie deed mij toch even laten glimlachen om de dombo's die er hier rondlopen![]()
![]()
![]()
Ik heb geuserdtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:18 schreef Righteous het volgende:
[..]
Ik user
jij usert
wij useren
Useren als werkwoord ?
Wat is dan het voltooid deelwoord ?
Wij hebben geuserdt
Gebiedende wijs: Userrrrr!!!!
Bijvoegelijk naamwoord: Ik ben deze userende gebruiker zat.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
En anders ? Stuur je dan je vrienden van de scouting op me af ?
[ afbeelding ]
Stuur deze maar![]()
![]()
En dan geen idee hebben hoe erg je jezelf voor lul zet hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Righteous het volgende:
[..]
En anders ? Stuur je dan je vrienden van de scouting op me af ?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ga het topic niet lezen, maar ik wilde dit even melden:
WoW.
Groetjes,
Veldmuis.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)![]()
Een voltooid deelwoord met DT aan het eind ?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:31 schreef Stofzuigerzak het volgende:
[..]
Ik heb geuserdt
Wij hebben geuserdt
Gebiedende wijs: Userrrrr!!!!
Bijvoegelijk naamwoord: Ik ben deze userende gebruiker zat.
Wat voor achterlijke bende ben ik in beland ?![]()
![]()
![]()
![]()
BAGGERTOPIC HEEEEUUUUJOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ga je Akela beffen ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
En dan geen idee hebben hoe erg je jezelf voor lul zet he
![]()
Laatste keer:quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:36 schreef Righteous het volgende:
[..]
Een voltooid deelwoord met DT aan het eind ?
Wat voor achterlijke bende ben ik in beland ?![]()
![]()
Lurk of gtfo!
![]()
![]()
Lurk? gfto??quote:
En jaaa we weten nu wel dat je een autistische internetheld zonder sociaal netwerk bent .![]()
Geen slecht topique, voor een kudtklacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:48 schreef Multivitamine het volgende:
Ja, fok mijn serieuze topic maar op![]()
Weheheh, ik zei fok.
The Sun was born, so it shall die
So only shadows comfort me![]()
Wehe klopt, maar vandaag logde ik weer snel even in, het ging automatisch!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:50 schreef Erwtje het volgende:
[..]
Geen slecht topique, voor een kudtklacht.
Wat een abra cadabra hier
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Gelukkig kun je dat onderbouwen he, met je mooie witte sokkenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:49 schreef Righteous het volgende:
[..]
Lurk? gfto??
En jaaa we weten nu wel dat je een autistische internetheld zonder sociaal netwerk bent .![]()
![]()
Het is maar wat binnen je referentiekader valtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:51 schreef Shoombak het volgende:
[..]
wat een tyfus topic, enige positieve aan dit topic is ^^
!!1
wat zitten die mods te doen dan dit had echt allang gesloten moeten wordenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:54 schreef leeell het volgende:
wat zitten die mods te doen dan dit had echt allang gesloten moeten worden
Jaloers ??? , Bij jou op de scouting lopen ze allemaal nog op deze :quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:52 schreef fs180 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je dat onderbouwen he, met je mooie witte sokken
Heb je geen sokken nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |