abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79476926
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?

Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen. Geen privacy, geen zwembad, geen sfeer, doch gewoon glorified Hollandse stront. Wil je in je tuin zitten? Dat kan, maar dan zitten dus tussen de 8 en 10 buren in je achtertuin te staren. En we weten allemaal hoe gek Nederlanders zijn op stiekem staren. Voortuin? Nee. In plaats daarvan hebben we de voorstoep. Close but no cigar.

Appartementje in Den Haag voor 175.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/(...)405-suzannaland-602/
Huis in Phoenix, Arizona voor omgerekend nog geen 155.000 Euro: http://www.realtor.com/re(...)_AZ_85085_1115940190
Appartementje in Amsterdam voor 165.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/(...)5-alkmaarstraat-301/
Huis in Atlanta, Georgia voor omgerekend 150.000 Euro: http://www.realtor.com/re(...)_GA_30068_1115068494

Even met de auto lekker de sleur van alledag ontvluchten en heerlijk naar de natuur zoals ze dat in films doen? Vergeet het maar, er is geen natuur! Dit land heeft gewoon geen natuur! Wauw! ALS je al ergens een stukje gras kan vinden, struikel je er over de joggers, gezinnen en stront, want iedereen wil er gebruik van maken. Geen wonder dat de meesten hier geestelijk niet in orde zijn. En nee, de Veluwe noem ik geen natuur.
De Veluwe:

Alweer dat stinkend vee.

Bora Bora:

Phi Phi Eilanden:

De Alpen:

En voor de mensen die zeggen dat de bovenstaande plaatsen alleenmaar voor toeristen zijn.

Rio de Janeiro:

Punta Cana:

Miami:

Meer kun je zelf opzoeken.

En laat de auto liever thuis staan, er is altijd file. Vind je het gek als je 70 moet rijden op de snelweg, dan weer 50, dan weer 90, dan weer 70? Neem ook even een tweede hypotheek als je lekker door het land wilt cruisen, want de benzine is een luxe. Nee, de auto is TE AMERIKAANS voor de Hollanders. Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen.

Naar een andere stad voor de afwisseling? Vergeet het maar, want hoewel Paramaribo niet op Port of Spain lijkt en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in fuck's name voorstellen?

Dan hebben we nog die klotementaliteit van Hollandse collega's waar je als allochtoon mee opgescheept zit. Een soort mix van luiheid die ze je willen opdringen, jaloezie op je betere kwalificaties en superioriteitsgevoelens die steeds moeilijker te rechtvaardigen zijn. Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet

TV aanzetten? Sla al die Hollandse zenders gelijk over als je leven je lief is. Er zijn maar drie soorten programmas op de Nederlandse tv: 1. Zeikprogrammas als Pauw en Witteman 2. immorele programmas als de Gouden Kooi 3. sex programmas (alles na 22:30). Of men is aan het discussiëren, of men is zich aan het verlagen naar een nieuw dieptepunt qua moraal, of een paar Hollandse sletjes smeken je om in hun bek klaar te komen en hun nummer te bellen. Kies maar uit.

Zit je lekker in je huis naar het EK voetbal te kijken; belt de buurman de politie want de TV staat te luid aan.

Denk je een dag vrij te nemen en in de stad te gaan wandelen. Word je aangesproken door mensen die je vragen waarom je niet op het werk zit, want ze zien je als een low life allochtoon die van de bijstand leeft en hun belastings geld op zit te maken, want je hebt donker haar en donkere ogen.

Heb je kinderen die alleen buiten spelen ? Heb je soms ruzie met je partner ? Pas dan op, want dan belt mevrouw de jeugdzorg. Die komen je kinderen dan binnen no-time ophalen.

Elke dag komt er wel ongewild een acceptgiro kaart binnen. Als het nou voor vuilophaal is, gedwongen verbouwing van een flatgebouw, portieklicht, allemaal van je koophuis. Noem maar op. Je kan potverdomme niet in de rust leven.

DE Nederlander:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b(...)_NS_te_helpen__.html
*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.

M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.

Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.

En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.

PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
pi_79476931
ijs_beer fan!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:55:23 #3
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_79476941
Het zit je wel hoog hè

Nu nog even lezen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_79476958
cool story bro
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:58:28 #5
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_79476969
pi_79476974
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Probleem opgelost toch? Slotje?
Flauw he?
pi_79476978
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:54 schreef NanKing het volgende:
deja vu Mensa_Allochtoon
Hij valt misschien in herhaling, maar ergens heeft ie wel gelijk natuurlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:59:28 #8
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_79476979
quote:
We zullen je niet missen
pi_79476994
negers
pi_79476998
Weer een allochtoon minder binnenkort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79477003
TS heeft een fascinatie voor uitwerpselen.
pi_79477046
16 miljoen mensen op een heel klein stukje aarde. In New York heeft ook niet iedereen een voortuin.

Verder is Nederland een van de vredigste, welvarendste landen van de wereld. Het klopt dat je in Nederland geen Rocky Mountains hebt staan, maar hoezo is dat een negatief kenmerk van een land - daar kunnen de bewoners niet veel aan doen he.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:09:04 #13
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477048

Prachtige OP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:12:39 #14
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477064
O, en je hebt de typisch Nederlandse verjaardagen (Kring, koffie, biertje en een blokje kaas) en onze gierigheid niet genoemd.
pi_79477082
Waar ben je dan naartoe geëmigreerd?
pi_79477083
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:09 schreef JJH het volgende:

Prachtige OP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw he?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:16:05 #17
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79477085
quote:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.

M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.

Ik ben het zeker met je eens dat Nederland een probleem heeft wat de filosofische/intellectuele ontwikkeling betreft. die heeft een 'ongure' status, en dat is ten koste van het land.

Maar: Nederland heeft zowel Erasmus als Spinoza voortgebracht. Ik denk dat Spinoza alleen tot zijn religieuze inzichten heeft kunnen komen door het religieuze liberalisme in het Nederland van toentertijd. Denk ook aan Descartes, die publiceerde als inwoner van Nederland(en specifiek naar Nederland afreisde om te kunnen publiceren!).

Ik heb zelf Nederland inmiddels verlaten, maar ik moet terugkeren binnenkort ( ), en ik denk dat het land nog lang niet verloren is. Denk aan de veilige steden(je liet bijvoorbeeld Rio zien als voorbeeld. Nou je bent een knappe vent als je daar 's avond alleen durft rond te lopen), de nog altijd liberale houding en de nuchtere inslag.

Je hebt voornamelijk gelijk in je kritische analyse, maar dat betekend niet dat het land als verloren kan worden beschouwd.
pi_79477101
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:12 schreef JJH het volgende:
O, en je hebt de typisch Nederlandse verjaardagen (Kring, koffie, biertje en een blokje kaas) en onze gierigheid niet genoemd.
De doorzonwoningen issie ook vergeten.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:22:20 #19
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477107
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:15 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Bewust hoor! Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:24:01 #20
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79477116
Nou prima toch, dan ga je lekker ergens anders heen, heb je meteen je hele probleem opgelost.

Ik lees dat je al vertrokken bent. Waarom dan toch dit topic? Beetje jammer voor de mensen die het hier wel naar hun zin hebben.
Tics van je petten.
pi_79477119
Is deze discussie met dezelfde TS al niet eens eerder geweest? Komt me zo bekend voor

Edit: Ja dus ....is mijn geheugen zo slecht nog niet
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_79477123
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:22 schreef JJH het volgende:

[..]

Bewust hoor! Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.
Ja dat vermoedde ik ook
Flauw he?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:26:51 #24
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477128
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:24 schreef trovey het volgende:
Is deze discussie met dezelfde TS al niet eens eerder geweest? Komt me zo bekend voor

Edit: Ja dus ....is mijn geheugen zo slecht nog niet
Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.

TS is ook niet zo creatief, ik denk dat ie toch bovengemiddeld goed in Nederland past.
pi_79477129
je hebt het mis, Nederland staat, vanaf \ mede door de VOC met de snotterd vooraan in de hele wereld.
noem maar op, alle handel olieboeren. slavernij [ nu brengen we de te verwerken producten naar de slaven, en halen ze later weer op. } en nog, bloemen, varkens alles wat maar te verhandelen is gebeurd hier. Nederland leeft van de handel. Slimme mensen , en wij varen en wel bij. noem een land waar je het beter zult hebben.........
De Puta Madre
pi_79477133
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:26 schreef JJH het volgende:

[..]

Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.

TS is ook niet zo creatief, ik denk dat ie toch bovengemiddeld goed in Nederland past.

Ts heeft duidelijk twee problemen : Nederland en zijn geheugen
Optimist tot in de kist
pi_79477138
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:28 schreef trovey het volgende:

[..]

Flauw he?
pi_79477141
Alles klopt wat je zegt.
Maar andere landen hebben vast weer andere problemen.
Veiligheid, de zorg, cultuur, etc.

Gras is altijd groener bij de buren.
Maar klagen mag natuurlijk altijd.
pi_79477143
quote:

[..]

dat pest me een beetje, discussie is over?
De Puta Madre
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:30:14 #30
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477144
quote:

[..]

Dan is er nog wel meer mis. Als je geeneens je eigen MyAT meer kan lezen.......
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:32:45 #31
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477149
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Volgens mij was er heel nog geen discussie, TS heeft na de OP niet meer gereageerd en er is al eens zo'n topic geweest.
Dan kun je verwachten dat er niet al te serieus mee word omgegaan.
pi_79477154
Vooral niet als het al een keer gepost is
Flauw he?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:35:04 #33
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79477160
quote:
Mijn gebied, dus ik voel mij (als allochtoon) genoodzaakt te reageren. Nederland heeft Spinoza, Erasmus, Bekker, Van den Enden, de gebroeders Koerbagh, Lodewijk Meyer, Van Dale, Van Leenhof en vele anderen. Het meest grappige vind ik nog het feit dat je iemand als Descartes aanhaalt, terwijl Descartes vanuit dit 'strontland' zijn ideeen over West-Europa verspreidde. Een goede aanrader is dan ook een boek als de Radicale Verlichting waarin Jonathan Israel laat blijken dat 'de verlichting, die de westerse samenleving zo radicaal heeft veranderd, in Nederland geboren werd. Dat uit Nederland afkomstige en in Nederland gevestigde denkers Europa op zijn grondvesten deden trillen'. Toch best knap voor een dergelijke 'strontland', vind je niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door AryaMehr op 23-03-2010 02:46:27 ]
pi_79477161
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:29 schreef captainkid het volgende:
Alles klopt wat je zegt.
Maar andere landen hebben vast weer andere problemen.
Veiligheid, de zorg, cultuur, etc.

Gras is altijd groener bij de buren.
Maar klagen mag natuurlijk altijd.
klagen is Nederlanders eigen, daarom is het ook best goed geregeld zo niet?
je gaat naar de stembus. uiteindelijk helpen de klagers de regering in het pluch.

niet stemmen, niet klagen.
De Puta Madre
pi_79477163
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

Moet ik TS dan echt serieus nemen .... Schelden op Nederland terwijl hij in een land woont waar het ook niet echt de hemel op aarde is. Ieder land heeft zijn na- en voordelen....als het je ergens niet bevalt dan ga je weg naar een land wat wel aan je eisen voldoet....natrappen naar het land waar je dan vandaan komt is laf en opzettelijk beledigend en ik denk dat TS kickt op de reakties die mensen hier plaatsen die Nederland verdedigen oftwel TS zit lekker de boel op te naaien hier. Ik doe daar verder niet aan mee en wens TS veel succes in het land van zijn dromen en hoop dat alles goed blijft gaan in zijn leven en hij niet onder de brug eindigd als het niet zo lekker loopt in zijn leven, niet zo'n ondenkbare optie in het land van zijn keuze.
Optimist tot in de kist
pi_79477168
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:35 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Mijn gebied, dus ik voel mij (als allochtoon) genoodzaakt te reageren. Nederland heeft Spinoza, Bekker, Van den Enden, de gebroeders Koerbagh, Lodewijk Meyer, Van Dale, Van Leenhof en vele anderen. Het meest grappige vind ik nog het feit dat je iemand als Descartes aanhaalt, terwijl Descartes vanuit dit 'strontland' zijn ideeen over West-Europa verspreidde. Een goede aanrader is dan ook een boek als de Radicale Verlichting waarin Jonathan Israel laat blijken dat 'de verlichting, die de westerse samenleving zo radicaal heeft veranderd, in Nederland geboren werd. Dat uit Nederland afkomstige en in Nederland gevestigde denkers Europa op zijn grondvesten deden trillen.'
dat zoeken we op. trusten
De Puta Madre
pi_79477169
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef JJH het volgende:

[..]

Dan is er nog wel meer mis. Als je geeneens je eigen MyAT meer kan lezen.......

Er zat hem een kippenbotje van KFC dwars....in zijn hoofd. TS post niet veel en wat hij post vergeet hij meteen ....
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:38:19 #38
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79477170
en niet te vergeten: de armzalige eet- en voedselcultuur die nederland heeft..
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:38:20 #39
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_79477171
Oh nee hè, hij weer.

Ik kan je topic met onderbouwing weerleggen, maar het heeft toch geen nut. Ik moest wel lachen toen je de VS aanhaalde als land met een verscheidenheid aan steden. Als er één land is waar steden generiek en uitwisselbaar met elkaar zijn is het wel de VS.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_79477178
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:35 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

klagen is Nederlanders eigen, daarom is het ook best goed geregeld zo niet?
je gaat naar de stembus. uiteindelijk helpen de klagers de regering in het pluch.

niet stemmen, niet klagen.

Klagen is onze nationale sport ....wat is een Nederlander zonder zijn dagelijkse klacht....niets toch...gelukkig hebben we genoeg om over te klagen,,,,zo niet...mooi weer, regering doet eens wat wij willen....dan bedenken we wel wat
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:40:35 #41
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477179
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:36 schreef trovey het volgende:

[..]

Moet ik TS dan echt serieus nemen .... Schelden op Nederland terwijl hij in een land woont waar het ook niet echt de hemel op aarde is. Ieder land heeft zijn na- en voordelen....als het je ergens niet bevalt dan ga je weg naar een land wat wel aan je eisen voldoet....natrappen naar het land waar je dan vandaan komt is laf en opzettelijk beledigend en ik denk dat TS kickt op de reakties die mensen hier plaatsen die Nederland verdedigen oftwel TS zit lekker de boel op te naaien hier. Ik doe daar verder niet aan mee en wens TS veel succes in het land van zijn dromen en hoop dat alles goed blijft gaan in zijn leven en hij niet onder de brug eindigd als het niet zo lekker loopt in zijn leven, niet zo'n ondenkbare optie in het land van zijn keuze.
Lekker om lachen dus.
pi_79477181
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:40 schreef JJH het volgende:

[..]

Lekker om lachen dus.
vooral TS niet serieus nemen.
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:42:59 #43
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477188
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:41 schreef trovey het volgende:

[..]

vooral TS niet serieus nemen.
en vooral niet seriues nemen

Volgens mij word het tijd voor bed.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:43:27 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477189
Kijk eens hoe de Hollanders in de verdediging schieten. Leuke weerwoordjes, zijn Hollanders goed in. Maar daar koop je natuurlijk nogsteeds niet meer mee hier in Nederland. TS heeft dus natuurlijk gelijk als het klopt wat hij zegt over Amerika ed.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79477200
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk eens hoe de Hollanders in de verdediging schieten. Leuke weerwoordjes, zijn Hollanders goed in. Maar daar koop je natuurlijk nogsteeds niet meer mee hier in Nederland. TS heeft dus natuurlijk gelijk als het klopt wat hij zegt over Amerika ed.

Toe begin jij nu ook al ....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat je daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
Optimist tot in de kist
pi_79477202
quote:
In Holland zijn ze druk de kop boven water te houden.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:47:31 #47
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477203
quote:
Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.

Crap, schiet ik alsnog in de verdeging.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:49:56 #48
53267 TC03
pi_79477213
quote:
TS is gewoon een kneus. Je hebt een gebrek aan realisme en intelligentie als je dat niet inziet hoor.
pi_79477215
TS is trouwens weer vergeten de foutjes uit de OP te halen.....hij heeft weer een huis met een zwemband
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:53:52 #50
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79477225
Tics van je petten.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:54:01 #51
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477227
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Toe begin jij nu ook al ....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79477229
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef trovey het volgende:
TS is trouwens weer vergeten de foutjes uit de OP te halen.....hij heeft weer een huis met een zwemband
en bubbels en 38 graden?
" nude pakje inpakt" Adres?
De Puta Madre
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:55:07 #53
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_79477233
Leuk man.
Feyenoord Rotterdam
pi_79477244
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.

En in het land van TS kost het allemaal niets....zou je vies tegenvallen ...ook daar geldt dat kwaliteit geld kost. En jij droomt maar lekker verder hoor.. ..maar het in praktijk brengen zou ik je ten zeerste ontraden in dit geval,
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:58:29 #55
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477245
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.
pi_79477249
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

en bubbels en 38 graden?
" nude pakje inpakt" Adres?

Dat allemaal in een zwembandje...Land van onbeperkte mogelijkheden . Adres ...geef TS een pm
Optimist tot in de kist
pi_79477254
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:58 schreef JJH het volgende:

[..]

Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.

Is best te vinden hoor......een bezemkast
Optimist tot in de kist
pi_79477256
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:59 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat allemaal in een zwembandje...Land van onbeperkte mogelijkheden . Adres ...geef TS een pm
done.
De Puta Madre
pi_79477260
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:

[..]

Toe begin jij nu ook al ....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat je daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
roflowned
pi_79477262
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:01 schreef jaronsch het volgende:

[..]

roflowned

Ik ben niet zo thuis in de afkortingen
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:07:24 #61
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477272
quote:

Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen.
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
pi_79477279
Zou TS eerder een topic als deze Hoevaak poep jij per week? hebben gelezen op FOK gezien zijn TT?
Optimist tot in de kist
pi_79477284
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
dat is niet zo, kijk een beetje verder van de snelweg af.
en ben je er blind voor , Happy Emigration ............
De Puta Madre
pi_79477285
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

In Detroit zijn de huizen gratis.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:16:05 #65
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477289
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:10 schreef trovey het volgende:
Zou TS eerder een topic als deze Hoevaak poep jij per week? hebben gelezen op FOK gezien zijn TT?
Wat is dit toch met Nederlanders en "poep, hihi" ? "Poep" en het idee daaraan vinden jullie zo verschirkkelijk interessant ofzo. Waar het hart van vol is...
  Redactie Frontpage dinsdag 23 maart 2010 @ 03:16:09 #66
4530 crew  Crazy Harry
pi_79477290
Tja, altijd makkelijk om appartementen midden in een stad met alle gemakken om de hoek te vergelijken met huizen op het platteland waar je eerst 10KM moet overbruggen als je 'vers' brood wil hebben...

Maar goed, met de gelukkigste kinderen van deze planeet (aldus Unicef), en als vierde in de ranglijst van productiviteit (the conference board 2010) kunnen we je negatieve gezeik makkelijk aan de kant schuiven en maakt het ons nog een beetje gelukkiger dat jij geen deel uit maakt van ons land.
Lekker blijven waar je zit, kom vooral niet terug, ook niet voor vakantie.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_79477301
Ik krijg het idee dat ik dezelfde antwoorden zie als de vorige keer dat dit aan de orde kwam ....net als TS aan het kopieren en plakken geweest
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:23:22 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477304
@Harry.
Nederland is gewoon duur en daar moeten we wat aan doen ipv. te accepteren. Ik ga hier ook niet weg omdat ik dat niet kan. Ik denk dat de prijzen en belasting hier best omlaag kunnen. Terwijl de "gemiddeld gelukkige jeugd" gewaarborgd blijft. Overheid is gewoon de bottleneck dat zelf teveel geld uitgeeft aan rare dingen. Als we dat accepteren is gewoon niet goed.
pi_79477305
Met veel plezier lees ik dit topic. Echt waar.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:16 schreef Crazy Harry het volgende:
Tja, altijd makkelijk om appartementen midden in een stad met alle gemakken om de hoek te vergelijken met huizen op het platteland waar je eerst 10KM moet overbruggen als je 'vers' brood wil hebben...
Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.

Denk je dat je een uurtje gaat moeten rijden om wat boodschappen te halen als je ergens in Delfzijl woont?
Ik geef SchenkStroop groot gelijk.
pi_79477310
Je bent teruggekomen!

We hebben je gemist hoor..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_79477313
Ha TS ....blij met wat Obama net heeft geregeld? ....of behoor je tot de tegenstanders met het motto "ieder voor zich en als je niet mee kan komen dan sterf je maar ergens een pijnlijke dood in een smerige steeg".
Optimist tot in de kist
pi_79477317
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:27 schreef trovey het volgende:
blij met wat Obama net heeft geregeld?
Ik vind het uitstekend.
pi_79477322
Ik vind het plaatje van Bora Bora de mooiste uit de OP

M_A kom met nog wat van deze pareltjes svp..
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:32:15 #74
53267 TC03
pi_79477325
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]

Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.

Denk je dat je een uurtje gaat moeten rijden om wat boodschappen te halen als je ergens in Delfzijl woont?
Laggen?
pi_79477326
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:30 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Ik vind het uitstekend.

Heb je toch iets goeds meegenomen uit Nederland, je mentaliteit om je medemens niet te laten stikken...zie je, we hebben toch wel iets goed gedaan
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:32:35 #76
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477327
Dat valt nog te bezien. Niet voor niets wreven de Big-Pharma en verzekeringsmaatschappijen zich in de handen toen obama-care werd aangedragen.
pi_79477329
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:32 schreef TC03 het volgende:

[..]

Laggen?
Last van hoge ping
pi_79477332
Nederland is overbevolkt

Amerika niet

Vandaar dat villas huizen daar veel goedkoper zijn....
pi_79477333
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Niet voor niets wreven de Big-Pharma en verzekeringsmaatschappijen zich in de handen toen obama-care werd aangedragen.
Tsja de Mexicaanse griep viel tegen.
pi_79477336
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:31 schreef Flashwin het volgende:
M_A kom met nog wat van deze pareltjes svp..

Soms moet je echt het land weer binnenkomen om te merken hoe lelijk het land is.
Zelfde als een stinkende kamer, je merkt er niks van als je in de kamer zit. Ga je eruit, en kom je na 5 minuten er weer in, ruik je diezelfde stank.

pi_79477339
Blijf maar lekker trollen TS
Optimist tot in de kist
pi_79477341
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:38 schreef trovey het volgende:
Blijf maar lekker trollen TS
En wat is een trol ?

Ik zal nu mijn bedje induiken. toedeloe!
pi_79477345
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:39 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

En wat is een trol ?

Ik zal nu mijn bedje induiken. toedeloe!
Wat vaker op dit forum posten dan krijg je het wel vaker te horen en krijg je ook vanzelf uitleg (of je googled even dat kan ook )
Optimist tot in de kist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 03:44:31 #84
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477352
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:34 schreef Dawwa het volgende:
Nederland is overbevolkt

Amerika niet

Vandaar dat villas huizen daar veel goedkoper zijn....
Volgens mij valt dat reuze mee en er is nog genoeg groen. Dus NL kan best wat ruimer bouwen. Ze zijn hier gewoon ontzettend gierig meen ik. En dat zie je terug in de architectuur. Alles moet standaard en daar vragen ze dan de volle mep voor. En daar nogeens een dikke schep bovenop want dat betaamt de echte voc-mentaliteit. En oja, dat is dan wat je dénkt dat het je gaat kosten. Maar de realiteit valt dan nóg duurder uit.
  Redactie Frontpage dinsdag 23 maart 2010 @ 03:45:16 #85
4530 crew  Crazy Harry
pi_79477355
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Schenkstroop het volgende:
@Harry.
Nederland is gewoon duur en daar moeten we wat aan doen ipv. te accepteren. Ik ga hier ook niet weg omdat ik dat niet kan. Ik denk dat de prijzen en belasting hier best omlaag kunnen. Terwijl de "gemiddeld gelukkige jeugd" gewaarborgd blijft. Overheid is gewoon de bottleneck dat zelf teveel geld uitgeeft aan rare dingen. Als we dat accepteren is gewoon niet goed.
Eens, maar daar kan ook gewoon iets aan gedaan worden ipv er belachelijk over te gaan zeiken. Ik vind dat we in een prima land wonen waar we ook best trots op mogen zijn. Dat het niet perfect is en er dingen zijn die anders kunnen is logisch en zal altijd blijven.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Ik lees ook altijd weer met plezier hoe ver jij de plank mis kan slaan met je topics.
quote:

Het hard gelag zal zeker bij jou aanwezig zijn inderdaad.

Waar zie jij mij iets zeggen over LA of NYC?
Als jij er een uur over doet om 10KM te overbruggen, dan moet je nodig je auto of je fiets nakijken...

Maar wel opvallend dat je het niet hebt over het grootste deel van mijn post
Maar dan moet je je ongelijk toegeven he, en dat ga je niet doen want dat kan je egootje niet aan...
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_79477362
Echt in elk topic in POL (zo ongeveer) lees je wat voor kutland het eigenlijk is, en dan legt iemand de vinger op de gevoelige plek....Dat vind ik op zich best grappig. Misschien zeg ik er later nog iets slims over. Eerst nog een keertje lezen.
pi_79477363
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat reuze mee en er is nog genoeg groen. Dus NL kan best wat ruimer bouwen. Ze zijn hier gewoon ontzettend gierig meen ik. En dat zie je terug in de architectuur. Alles moet standaard en daar vragen ze dan de volle mep voor. En daar nogeens een dikke schep bovenop want dat betaamt de echte voc-mentaliteit. En oja, dat is dan wat je dénkt dat het je gaat kosten. Maar de realiteit valt dan nóg duurder uit.
De weilanden en stukjes groen is nog het enige wat Nederland een beetje leefbaar houdt. Als ze dat ook zouden vol bouwen dan is Nederland geen land maar een gigantische uit de kluiten gewassen stad/metropool van 17 miljoen.

Nederland is eigenlijk bestemd voor maximaal 8 miljoen mensen, vandaar dat die ‘stront rijtjeshuizen’ zo duur zijn.
pi_79477365
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:50 schreef Dawwa het volgende:

[..]

De weilanden en stukjes groen is nog het enige wat Nederland een beetje leefbaar houdt. Als ze dat ook zouden vol bouwen dan is Nederland geen land maar een gigantische uit de kluiten gewassen stad/metropool van 17 miljoen.

Nederland is eigenlijk bestemd voor maximaal 8 miljoen mensen, vandaar dat die ‘stront rijtjeshuizen’ zo duur zijn.
Die maximaal 8 miljoen schudt je zomaar even uit je mouw? of is het ergens op gebaseerd?
pi_79477367
quote:
Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen.

pi_79477369
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:51 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Die maximaal 8 miljoen schudt je zomaar even uit je mouw? of is het ergens op gebaseerd?
Compleet uit de lucht gegrepen getal , Zweden heeft ongeveer 8 miljoen inwoners en ik vind dat land een stuk leefbaarder
pi_79477371
quote:
Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet

En die is ook leuk.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:03:08 #92
53267 TC03
pi_79477377
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:36 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Soms moet je echt het land weer binnenkomen om te merken hoe lelijk het land is.
Zelfde als een stinkende kamer, je merkt er niks van als je in de kamer zit. Ga je eruit, en kom je na 5 minuten er weer in, ruik je diezelfde stank.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zo lust ik er nog wel een paar.

Amerika:

Nederland:

Hong Kong:

Nederland:
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:03:28 #93
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477378
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 03:50 schreef Dawwa het volgende:

[..]

Als ik op Googlemaps/Nederland kijk valt dat reuze mee. Ik denk dat het echt aan de project-ontwikkelaars ligt die alles zo blijvend dicht op mekaar bijven bouwen en uitbouwen. Daar is politiek mee gemoeid en andere vage belangen. Dus het zal vast aan de factor gierigheid liggen ipv een tekort aan land. De nieuwbouw wijken zijn wel iets ruimer maar nogsteeds saaie enheidsworst. Ik kan in die wijken gewoon verdwalen alles lijkt op mekaar. Dat is eng.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:05:00 #94
53267 TC03
pi_79477380
Nederland is voor 90% onbebouwd. De bouwgrond die is vrij gegeven door de overheid is echter vrij schaars. Er is circa. 10% bestemd om te bouwen. Als dit verruimd zou worden naar 11% of 12% zouden de grondprijzen al kelderen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:06:51 #95
53267 TC03
pi_79477383
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:03 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als ik op Googlemaps/Nederland kijk valt dat reuze mee. Ik denk dat het echt aan de project-ontwikkelaars ligt die alles zo blijvend dicht op mekaar bijven bouwen en uitbouwen. Daar is politiek mee gemoeid en andere vage belangen. Dus het zal vast aan de factor gierigheid liggen ipv een tekort aan land. De nieuwbouw wijken zijn wel iets ruimer maar nogsteeds saaie enheidsworst. Ik kan in die wijken gewoon verdwalen alles lijkt op mekaar. Dat is eng.
Ben je weleens in het buitenland geweest? Zo ja, hoe vaak? En heb je dan ook weleens suburbs gezien? Suburbs zijn in het buitenland vaak ruimer opgezet dan in Nederland, maar veel groter en allemaal hetzelfde. Ga naar Rome, Parijs, Rome of een willekeurige stad in de VS en je ziet eindeloze buitenwijken die allemaal exact hetzelfde zijn.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:07:34 #96
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477385
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:03 schreef TC03 het volgende:

Nederland:
[ afbeelding ]

Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een groot Nederlandse stad oid. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in zulke lege kantoren die je links en rechts op die foto ook ziet. Als je dan daar in zo'n straat staat stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.
pi_79477386
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:05 schreef TC03 het volgende:
Nederland is voor 90% onbebouwd. De bouwgrond die is vrij gegeven door de overheid is echter vrij schaars. Er is circa. 10% bestemd om te bouwen. Als dit verruimd zou worden naar 11% of 12% zouden de grondprijzen al kelderen.
Je moet natuurlijk niet elk tuintje, stukkie groen op een afslag enzo gaan meerekenen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:08:34 #98
53267 TC03
pi_79477387
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een grote Nederlandse stad ofzo. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in die lege grote kantoren. Als je daar in zo;n straat staat, stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.
Het is de Coolsingel in Rotterdam ja. Maar denk je dat die belevenis anders is in het buitenland? Natuurlijk niet.
pi_79477397
Ik weet een pluspunt van Nederland. Elke Nederlander op vakantie in het buitenland raakt aan de diarree omdat ze hier eerst het aantal bacterien in de kipfilet tellen voor het in de schappen komt te liggen.
pi_79477400
In Belgie zit je eigenlijk al goed.
pi_79477401
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:15 schreef OeJ het volgende:
Ik weet een pluspunt van Nederland. Elke Nederlander op vakantie in het buitenland raakt aan de diarree omdat ze hier eerst het aantal bacterien in de kipfilet tellen voor het in de schappen komt te liggen.
En vergeet het water uit de kraan niet.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:17:46 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477402
@TC03
Zijn er in Nederland ook ruime suburban-wijken te vinden zoals in Amerika en andere landen? Van die wijken met alleen maar vrijstaande woningen. En ook betaalbaar voor de midden-inkomens.

Met een midden-inkomen krijg je hier in Nederland niet meer dan de saaie hoekige grijze rijtjes wijken waar je makkelijk in verdwaalt. En niks staat vrij. Op de rijkelui's straat na aan de rand van de stad. En zelfs dat zijn rijtjes huizen. Grote dat wel.

Ik denk dat dat het verschil is. In het buitenland leef je makkelijekr en veel goedkoper 'groot'. In Nederland is de leefomgeving per persson natuurlijk ingecalculeerd op 'net voldoende'. En zijn de stoepen en sloten overal even breed.
pi_79477405
Nederlanders zijn sociaal, die delen hun dure stenen muren.
pi_79477406
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:05 schreef TC03 het volgende:
Nederland gaat er alleen maar op achteruit als ze meer bouwen. We hebben al nauwelijks groen hier en als ze dan nog meer lelijke vinexwijken plaatsen dan wordt het inderdaad een 'strontland'.

Immigratiestop en wachten tot alle oudjes dood zijn en je komt na twee generaties zo aan 8 a 10 miljoen.
pi_79477408
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:20 schreef Dawwa het volgende:

Immigratiestop en wachten tot alle oudjes dood zijn en je komt na twee generaties zo aan 8 a 10 miljoen.
Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.
pi_79477409
Moet het echt Nederland tegen de VS zijn? Mag het niet Europa tegen de VS zijn?

Enz, enz, enz, enz...
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_79477412
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:22 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.
Wou je dan dat we ze een nekschot geven?
pi_79477414
Nee, dat hoeft ook weer niet.
pi_79477429
Oh, ik vergeet bijna de meest vette muzieksoort ooit te noemen:

Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen

De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_79477433
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen

De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
Die muziekstroming is een beetje aan het doodbloeden, geloof ik.
pi_79477435
quote:
Mensa--Allochtoon == Hirshi Ali!
Jesus saves but death prevails.
pi_79477438
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:48 schreef Shivo het volgende:

[..]

Mensa--Allochtoon == Hirshi Ali!
Nou, nu je het zegt, het zou wel grappig zijn.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 07:02:05 #114
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_79477655
Hoe was het spreekwoord toch?
"Beauty is in the eye of the beholder"?

Als je het niet kunt zien dan ben je daar blijkbaar niet toe in staat beste TS. Zelfs niet bij herhaling. Uiteindelijk zegt daarom de OP meer over jou dan over Nederland.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_79477720
En welk land kwam ook alweer met hoge pootjes aan kloppen bij Nederland omdat de dijken waren gebarsten ...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 maart 2010 @ 07:42:16 #116
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79477869
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:47 schreef JJH het volgende:

[..]

Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.

Crap, schiet ik alsnog in de verdeging.
Plus dat de mensen in Nederland misschien steeds dommer lijken te worden, maar in de USA zijn ze al generaties compleet retarded. Over een mongolenvolkje gesproken zeg.
Daarnaast mag TS ook wel terug de geschiedenisboeken in, want ondanks ons optreden in de WOII niet erg "hoopgevend" was hadden de moffen het toch nog moeilijk (vandaar ook het bombardement op Rotterdam).
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:45:34 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79478593
TS .
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79480422
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een groot Nederlandse stad oid. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in zulke lege kantoren die je links en rechts op die foto ook ziet. Als je dan daar in zo'n straat staat stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.
Ik woon ongeveer 50 meter waarvandaan die foto is gemaakt, en kan dit tegenspreken
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_79480522
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@TC03
Zijn er in Nederland ook ruime suburban-wijken te vinden zoals in Amerika en andere landen? Van die wijken met alleen maar vrijstaande woningen. En ook betaalbaar voor de midden-inkomens.

Met een midden-inkomen krijg je hier in Nederland niet meer dan de saaie hoekige grijze rijtjes wijken waar je makkelijk in verdwaalt. En niks staat vrij. Op de rijkelui's straat na aan de rand van de stad. En zelfs dat zijn rijtjes huizen. Grote dat wel.

Ik denk dat dat het verschil is. In het buitenland leef je makkelijekr en veel goedkoper 'groot'. In Nederland is de leefomgeving per persson natuurlijk ingecalculeerd op 'net voldoende'. En zijn de stoepen en sloten overal even breed.
Dat is onze eigen schuld. We willen graag centraal wonen, alles om de hoek, metrostation en treinstation op loopafstand...

Mijn vriendin en ik zijn voor de gein aan het kijken geweest wat we in theorie over een jaar of 5 zouden kunnen kopen. Als we dan Centrum Rotterdam voor een "daar-wil-ik-nog-niet-dood-gevonden-worden-biblebeltplaats" ruilen, dan is >10.000 vierkante meter grond haalbaar. Maar geen metro, en geen chinatown.
pi_79480548
Ouwe kuttroll
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:09:31 #121
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79480707
quote:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte.
Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.
pi_79480879
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.
Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:17:31 #123
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79480957
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
Ik ook niet, maar ik ga dan ook niet afgeven op het feit dat Nederland zulk soort mensen niet zou hebben voorgebracht.
Als je gaat lopen kankeren zorg dan in ieder geval dat je de juiste informatie hebt over het onderwerp waarop je gaat lopen kankeren.
pi_79481028
Ik gok dat Erasmus 'een bruggenbouwer' was voor de samenleving.
pi_79481164

Juist door dit topic zie ik nu nog meer in wat voor een fijn en mooi land ik woon. Bedankt TS Ook voor het lachen op de Dinsdagochtend
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
pi_79481232
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:19 schreef OeJ het volgende:
Ik gok dat Erasmus 'een bruggenbouwer' was voor de samenleving.
En Spinoza zorgde voor een alternatief geluid?

Baruch Spinoza - In Rotterdam zit een alternatief uitgaansgebeuren "Baroeg" aan de spinozaweg.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:31:53 #127
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79481502
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je weet misschien niet wat je mist. Nee, daar gaat het niet om. Het gaat er om dat TS de Nederlander verwijt dat die niet genoeg nadenkt en filosofeert, terwijl Erasmus, Spinoza en Grotius internationaal gerespecteerde geleerden waren (en na hun dood nog steeds zijn). Waaruit blijkt dat TS ook niet zo'n filosofisch helder licht is.

Als je op de Engelstalige wiki van 'Philosophy' kijkt ( http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophy ) en zoekt op die drie namen, dan vind je ze meteen terug.
pi_79481631
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Pool het volgende:

[..]

Je weet misschien niet wat je mist. Nee, daar gaat het niet om. Het gaat er om dat TS de Nederlander verwijt dat die niet genoeg nadenkt en filosofeert, terwijl Erasmus, Spinoza en Grotius internationaal gerespecteerde geleerden waren (en na hun dood nog steeds zijn). Waaruit blijkt dat TS ook niet zo'n filosofisch helder licht is.

Als je op de Engelstalige wiki van 'Philosophy' kijkt ( http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophy ) en zoekt op die drie namen, dan vind je ze meteen terug.
Weet je wat ik altijd vind met dat filosofie-"gedoe", het zijn altijd reacties op de "vorige-generatie-denkers", en dat brengt met zich mee dat het allebei plausibel klinkt, en je, als puntje bij paaltje komt, nog geen stap verder bent.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:37:10 #129
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79481689
Door bovenstaande reacties lijkt het misschien alsof ik TS alleen op dat punt van de filosofie een loser vind. Dat is niet zo. Ook uit zijn andere punten blijkt dat het een domme miezer is.

Van economie heeft hij ook al weinig kaas gegeten. Waarom zou een huis in Phoenix zoveel goedkoper zijn dan een vergelijkbaar huis in Nederland? Precies, vraag en aanbod (en wat hypotheekaftrekverstoring natuurlijk, maar daarmee valt maar een deel van het verschil te verklaren). Blijkbaar wonen mensen liever in ons kikkerlandje dan in een hete, droge zandbak. Behalve TS zelf. Prima dat hij een andere smaak heeft, maar dring die ons niet op.
pi_79481834
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Pool het volgende:
Door bovenstaande reacties lijkt het misschien alsof ik TS alleen op dat punt van de filosofie een loser vind. Dat is niet zo. Ook uit zijn andere punten blijkt dat het een domme miezer is.

Van economie heeft hij ook al weinig kaas gegeten. Waarom zou een huis in Phoenix zoveel goedkoper zijn dan een vergelijkbaar huis in Nederland? Precies, vraag en aanbod (en wat hypotheekaftrekverstoring natuurlijk, maar daarmee valt maar een deel van het verschil te verklaren). Blijkbaar wonen mensen liever in ons kikkerlandje dan in een hete, droge zandbak. Behalve TS zelf. Prima dat hij een andere smaak heeft, maar dring die ons niet op.
Nou, ik vind dat TS ons wel een "leuke" spiegel voorhoudt, alleen is het verstandig om het in de juiste proporties te zien: het zijn stereotyperingen. Maar die wijze hanteerde Pinto ook om samenlevingen in te delen in: masculien/femininien, etc...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:45:35 #131
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79482054
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef OeJ het volgende:

[..]

Weet je wat ik altijd vind met dat filosofie-"gedoe", het zijn altijd reacties op de "vorige-generatie-denkers", en dat brengt met zich mee dat het allebei plausibel klinkt, en je, als puntje bij paaltje komt, nog geen stap verder bent.
Dat lijkt vaak wel zo, ja. Maar je moet niet vergeten dat een Renaissance, Verlichting, Franse Revolutie, etcetera mede op gang zijn gebracht door de werken van grote filosofen. Mede dankzij hen kun je hier op internet je eigen mening typen zonder daarvoor op willekeurige wijze gestraft te worden door een tirannieke vorst. Ons internationale recht over verhoudingen tussen landen en het recht op de zee bouwt nog steeds voort op de filosofische werken die Grotius daarover schreef.

Ook heb je het veld van de wetenschapsfilosofie, die de basis heeft gelegd voor de logica en wetenschappelijke, empirische methoden. Dat heeft zeker ook bijgedragen aan de toename van technische vindingen vanaf halverwege de 19e eeuw.

Dus ja, veel filosofie bestaat zwevende woorden in de ruimte, maar vlak de invloed die het heeft gehad op de maatschappij ook niet uit.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:49:11 #132
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79482179
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat TS ons wel een "leuke" spiegel voorhoudt, alleen is het verstandig om het in de juiste proporties te zien: het zijn stereotyperingen. Maar die wijze hanteerde Pinto ook om samenlevingen in te delen in: masculien/femininien, etc...
Mwah, ik heb liever een reële kijk op Nederland. Nederland scoort internationaal goed qua levensstandaarden (welvaart, geluk, levensverwachting, veiligheid, etc.), maar het is hier ook zeker niet perfect, vooral niet voor mensen die een rustige omgeving zoeken voor niet al te veel geld. Dus we moeten blijven verbeteren en scherp blijven qua internationale handelspositie. Maar om dat te zien heb ik zo'n domme, uit de bocht gevlogen OP niet nodig, eerlijk gezegd.
pi_79482231
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat lijkt vaak wel zo, ja. Maar je moet niet vergeten dat een Renaissance, Verlichting, Franse Revolutie, etcetera mede op gang zijn gebracht door de werken van grote filosofen. Mede dankzij hen kun je hier op internet je eigen mening typen zonder daarvoor op willekeurige wijze gestraft te worden door een tirannieke vorst. Ons internationale recht over verhoudingen tussen landen en het recht op de zee bouwt nog steeds voort op de filosofische werken die Grotius daarover schreef.

Ook heb je het veld van de wetenschapsfilosofie, die de basis heeft gelegd voor de logica en wetenschappelijke, empirische methoden. Dat heeft zeker ook bijgedragen aan de toename van technische vindingen vanaf halverwege de 19e eeuw.

Dus ja, veel filosofie bestaat zwevende woorden in de ruimte, maar vlak de invloed die het heeft gehad op de maatschappij ook niet uit.
Ik ben ze daar ook heel dankbaar voor. Hoewel, en nu klink ik weer ff lekker arrogant, ik mij niet voor kan stellen, dat ik er hele andere gedachtes op na zou houden als ik in 1700 geleefd zou hebben. Een verstand krijg je mee bij de geboorte, die word je niet ingegeven door welke filosoof dan ook.
pi_79482388
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Mwah, ik heb liever een reële kijk op Nederland. Nederland scoort internationaal goed qua levensstandaarden (welvaart, geluk, levensverwachting, veiligheid, etc.), maar het is hier ook zeker niet perfect, vooral niet voor mensen die een rustige omgeving zoeken voor niet al te veel geld. Dus we moeten blijven verbeteren en scherp blijven qua internationale handelspositie. Maar om dat te zien heb ik zo'n domme, uit de bocht gevlogen OP niet nodig, eerlijk gezegd.
Nou, ik heb toch wel een beetje gelachen om dat voorbeeld van: "Janneke met haar RSI", dat is wel een heel Nederlands voorbeeld over de manier waarop wij denken/in het leven staan. In een meer masculiene samenleving, zoals Amerika, hebben ze minder boodschap aan een "muizenarmpje", daar houden ze meer van: "pompen of verzuipen", "zwart/wit-denken" en "The American Dream" najagen, wat vooral betekent carriere maken van "krantenjongen tot hoogste baas van een bank."
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:58:35 #135
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79482574
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik ben ze daar ook heel dankbaar voor. Hoewel, en nu klink ik weer ff lekker arrogant, ik mij niet voor kan stellen, dat ik er hele andere gedachtes op na zou houden als ik in 1700 geleefd zou hebben. Een verstand krijg je mee bij de geboorte, die word je niet ingegeven door welke filosoof dan ook.
Het is ook moeilijk voor te stellen, wat dat betreft begrijp ik je heel goed, maar ik ben toch bang dat de sociale, religieuze en intellectuele omgeving van grotere invloed is op je gedachten dan je je voor kunt stellen.

Verstand krijg je wel mee bij je geboorte, maar niet hoe je het gebruikt. Als iedereen om je heen het er mee eens is dat heksen bestaan, dat zwarte mensen duivels zijn, dat joden je altijd oplichten, dat God het wereldlijke Zwaard aan de Koning heeft gegeven en dat die dus de baas is, denk je dan echt dat je in die tijd op het idee zou zijn gekomen om bij wijze van spreken een D66-programma op te stellen, met daarin een referendum, een gekozen premier, euthanasie en abortus?
pi_79482632
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja, dat spreekt echt in het voordeel van Nederland.
pi_79482744
pi_79482901
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:58 schreef Pool het volgende:

[..]

Het is ook moeilijk voor te stellen, wat dat betreft begrijp ik je heel goed, maar ik ben toch bang dat de sociale, religieuze en intellectuele omgeving van grotere invloed is op je gedachten dan je je voor kunt stellen.

Verstand krijg je wel mee bij je geboorte, maar niet hoe je het gebruikt. Als iedereen om je heen het er mee eens is dat heksen bestaan, dat zwarte mensen duivels zijn, dat joden je altijd oplichten, dat God het wereldlijke Zwaard aan de Koning heeft gegeven en dat die dus de baas is, denk je dan echt dat je in die tijd op het idee zou zijn gekomen om bij wijze van spreken een D66-programma op te stellen, met daarin een referendum, een gekozen premier, euthanasie en abortus?
Nee, waarschijnlijk niet, waarom zou je je met iets bezighouden wat op dat moment niet van toepassing is. Dat is hetzelfde als: je druk maken om het feit dat je geen auto hebt, terwijl de auto nog niet is uitgevonden.

Hoewel het de vraag is of dat je leven drastisch verandert, te weten dat je je premier mag kiezen. Emosies en al die toestanden, dat is van alle tijden. In oude tijden wisten ze al iemand letterlijk aan de schandpaal te nagelen, op basis van emoties. En nu zie je die reacties nog steeds, bijvoorbeeld, om eens een actueel voorbeeld te geven, bij dat meisje Milly. Dan krijgt in veel gevallen ook de emoties de overhand. En als er ergens een verkeersongeval is, dan kijken we nog net zo graag - stiekem - als 800 jaar geleden, toen mensen en plein public op de brandstapel werden geflikkerd.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:14:43 #139
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_79483163
Moet wel toegeven dat OP mooi verwoord is
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:52:42 #140
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79486605
______!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:53:10 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79486623
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:14 schreef Killaht het volgende:
Moet wel toegeven dat OP mooi verwoord is
schreeuwend en irrationeel = mooi?
pi_79486738
Al die moeite voor iets wat me aan me kont kan roesten.
Best zonde van je tijd.
pi_79486938
Blijkbaar reageer je wel
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:05:36 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79487096
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is onze eigen schuld. We willen graag centraal wonen, alles om de hoek, metrostation en treinstation op loopafstand...

Mijn vriendin en ik zijn voor de gein aan het kijken geweest wat we in theorie over een jaar of 5 zouden kunnen kopen. Als we dan Centrum Rotterdam voor een "daar-wil-ik-nog-niet-dood-gevonden-worden-biblebeltplaats" ruilen, dan is >10.000 vierkante meter grond haalbaar. Maar geen metro, en geen chinatown.
Wie wil er nou een Chinatown op de hoek dat stinkt alleen. Als ik lekker wil Chinatwonen pak ik de bus naar Amsterdam. (ik ben zelf aziatisch)

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 23-03-2010 13:37:12 ]
pi_79487197
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wie wil er nou een Chinatown om de hoek, dat stinkt allen maar. Als ik lekker wil Chinatwonen pak ik wel de bus en ga ik naar Amsterdam. (ik ben zelf aziatisch)
Hier stinkt de west-kruiskade niet hoor Dat komt misschien omdat Amsterdammers niet zo fris ruiken.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:21:23 #146
83951 rashudo
project 2501
pi_79487704
Hoop gezanik van een onzeker mannetje dat na 7 jaar als expat nog steeds geen blondje kon scoren en nu vanuit Mumbai onze fora terroriseert.
Their eyes opaque.
pi_79487730
TS heeft alleen gelijk over de auto.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:27:12 #148
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79487897
Als ik de topics van TS, bendk en StefanP lees, dan lijkt het er haast op dat alleen nare mensen zich beter thuis voelen in het buitenland. En dat ik dus vooral niet in het buitenland moet gaan wonen, want dan kom je die nare Nederlanders weer tegen.

Maar goed, laat ik het positief houden. 3 nare mensen zijn nog geen goede steekproef. En wellicht is er een selectiebias, doordat alleen de nare emigranten een trapje na komen geven op internetfora.
pi_79487982
denken dat amerika de rijkste geschiedenis heeft
There are only 151 Pokémon.
pi_79489319
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef rashudo het volgende:
Hoop gezanik van een onzeker mannetje dat na 7 jaar als expat nog steeds geen blondje kon scoren en nu vanuit Mumbai onze fora terroriseert.
bron?
pi_79489375
Ik dacht dat we eindelijk van Mensa_Allochtoon verlost waren. Helaas.

Bovendien, is dit niet een bijna exacte kopie van een van je eerdere topics?
Alleen dan onder een nieuwe account zo te zien....
pi_79489470
Oh je bent nu wel geemigreerd? Wat goed van je.

Wat wel altijd mooi was om te zien waren de fokkers die aannamen dat Mensa een moslim was.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 14:11:34 #153
83951 rashudo
project 2501
pi_79489596
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:04 schreef Flashwin het volgende:

[..]

bron?
Deduction my dear Watson..
Their eyes opaque.
pi_79489640
En:

China. Kutland.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:00:28 #155
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_79491564
Wat een kansloze OP . Je bent een trol of erg verzuurd. Aangezien Nederland vooral met de VS wordt vergeleken zal ik wat tegenargumenten geven .

Het is waar dat huizen en consumentenproducten in de VS over het algemeen goedkoper zijn dan in Nederland. Er zijn echter genoeg dingen waar Nederland beter is dan de VS.

Het klopt dat veel Nederlandse steden op elkaar lijken, je hebt veel van die 17e eeuwse grachtenpand steden en van die grijze nieuwbouw steden. In de VS lijken steden ook heel erg op elkaar. Daar heb je in het Noord-Oosten van die 19e eeuwse steden met tenements, vierkante blokken en skyscrapers zoals Chicago/Boston/NYC. Deze steden hebben dunne straten en zijn dichtbevolkt waardoor er veel files in het centrum zijn. In de rest van de VS heb je vooral van die "urban sprawl"-steden die nooit op lijken te houden, zoals LA/Atlanta/Phoenix etc. Aangezien iedereen ruimte en een tuin wil hebben worden ze heel groot en is er nergens een centrum te bekennen. Leuke architectuur is er ook weinig, steden als Amsterdam zijn 10x mooier. Ze zijn compleet voor de auto gemaakt (nergens een stoep, overal parkeerplaatsen) en het openbaar vervoer is er meestal een ramp. Je zit constant in de file, vooral in LA. Verder lijken de winkels in Amerikaanse steden ook op elkaar, dingen als Starbucks, McDonalds, Burger King die je hier overal ziet komen daar vandaan.

Nederland doet het qua sociale wetgeving veel beter. Ze hebben eindelijk (na 70 jaar!) in de VS een fatsoenlijk zorgsysteem ingevoerd. In Amerika komt het nog voor dat je 3 banen hebt en nog amper rond komt.

Je begint serieus over televisie? In de VS hebben ze FOX News, de meest hypocriete propagandazender op Aarde. De meeste TV-programma's in de VS zijn zeer sensatiebelust en overdreven snel gemonteerd. Verder hebben we hier meer spontane televisie zonder script, want imo beter overkomt dan alles acteren. Daar tegenover hebben ze daar wel goede fictie series, maar die kan je hier ook zien. (OK de Daily Show schopt kont, maar daar laten ze zien hoe erg Amerikaanse nieuwszenders zuigen)

Natuurlijk is gemiddeld Nederland geen filosoof, dat is nergens zo. Nederland heeft wel goede filosofen gehad zoals al genoemd. Ik zou zeggen dat de gemiddelde Amerikaan misschien wel dommer is dan een Nederlander. Je hebt een hoop meer biblebelt idioten daar en het land is op sommige plekken erg conservatief.

In de 2e Wereldoorlog waren we inderdaad behoorlijk slecht bewapend, maar dat is nu in Uruzgan echt niet meer zo. We doen zeker niet onder voor de Amerikaanse soldaten, alleen hebben we natuurlijk wel minder militairen. Verder is het onzin dat Uruzgan zo'n veilig gebied zou zijn vergeleken met de rest van Afghanistan. Het Amerikaanse leger zijn ook niet echt helden, want ze vallen vooral zwakke landen binnen.

In de VS is de benzine idd veel goedkoper, maar de gemiddelde Amerikaan vervuilt dubbel zoveel als een Nederlander. Alsof dat zo goed is. Ze rijden in gestoord grote SUVs, omdat het door een maas in de wet goedkoper is.

Die Nederlanders die je erop aanspraken dat je een uitkeringstrekker bent, zullen wel behoorlijke Tokkies zijn geweest . Dat soort problemen hebben ze in de VS net zo goed. Op het gebied van vrijheid van ras deed Amerika het nooit zo goed. Pas in 1964 mochten zwarten en blanken bij elkaar in de bus zitten en in 1968 mochten ze samen in dezelfde buurt wonen.

Nederland is geen strontland! Andere landen hebben ook problemen, die meestal erger zijn dan de problemen hier. Hoewel je een allochtoon bent, kom je wel over als een echte Nederlander want je bent een behoorlijke zeikerd .
pi_79491578
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 14:11 schreef rashudo het volgende:

[..]

Deduction my dear Watson..
Ik dacht altijd China..in andere topics praat TS over dat land alsof het utopia is..hij heeft volgens mij ook gezegd dat hij daar een tijd heeft gewerkt..

In ieder geval..TS is net als die drol StefanP. Gefrustreerd tot op het bot over hunzelf en hun eigen leven en uit onmacht projecteren op de nederlandse samenleving.
pi_79491734
allochToonVP
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:22:05 #158
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79492441
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:01 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Ik dacht altijd China..in andere topics praat TS over dat land alsof het utopia is..hij heeft volgens mij ook gezegd dat hij daar een tijd heeft gewerkt..

In ieder geval..TS is net als die drol StefanP. Gefrustreerd tot op het bot over hunzelf en hun eigen leven en uit onmacht projecteren op de nederlandse samenleving.
China groeit wel he. Er is genoeg land en de steden worden steeds moderner en schoner ingericht. Als zij dat onverdeelde boeren binnenland nog moderner gaan inrichten voor de rijke Chinezen. Kan het best wel wat worden denk ik. Ts. is hier iig. weg. Dat lijkt mij dan geen gevalletje onmacht.
pi_79492744
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

China groeit wel he. Er is genoeg land en de steden worden steeds moderner en schoner ingericht. Als zij dat onverdeelde boeren binnenland nog moderner gaan inrichten voor de rijke Chinezen. Kan het best wel wat worden denk ik. Ts. is hier iig. weg. Dat lijkt mij dan geen gevalletje onmacht.
Weg uit Nederland maar nog wel op een stuk of 5 NL fora tirades houden over hoe "stronterig" dit land wel niet is. Dan zit het echt diep.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:29:27 #160
83951 rashudo
project 2501
pi_79492798
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Weglopen van problemen en schuld afschuiven is toch echt een gevalletje onmacht.

Je argumentatie laat zien dat: steden ouderwets en vies zijn, dat rijken worden voorgetrokken, dat boeren niets waard zijn en dat China nu niks is.

Met andere woorden, je kan beter je mond houden wat zo zet je jezelf voor lul.
Their eyes opaque.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:33:02 #161
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79492959
God. Ben een tijdje niet op Fok geweest, check ik weer 'es GC, zie ik exact dezelfde troll nog exact dezelfde topics maken. Hoe faal ben je dan; bedenk eens wat nieuws man
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:37:03 #162
83951 rashudo
project 2501
pi_79493157
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Catbert het volgende:
God. Ben een tijdje niet op Fok geweest, check ik weer 'es GC, zie ik exact dezelfde troll nog exact dezelfde topics maken. Hoe faal ben je dan; bedenk eens wat nieuws man
In China kennen ze niets anders, niet innoveren maar kopieren Zo heb je al duizend jaar hetzelfde recept voor eieren, lijkt me maar smerig.
Their eyes opaque.
pi_79493168
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef rashudo het volgende:

[..]

In China kennen ze niets anders, niet innoveren maar kopieren Zo heb je al duizend jaar hetzelfde recept voor eieren, lijkt me maar smerig.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 15:41:25 #164
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79493386
quote:

Hoewel ik 't op zich wel 'es wil proberen
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:11:17 #165
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79494843
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:28 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Weg uit Nederland maar nog wel op een stuk of 5 NL fora tirades houden over hoe "stronterig" dit land wel niet is. Dan zit het echt diep.
Het kan je diep blijven zitten als je je altijd ergens aan hebt geërgerd lijkt me. Eindelijk kun je onderbouwd lekker kotsen op alles wat je zo verafschuwde. Duim omhoog voor TS
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:12:29 #166
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79494892
quote:

[..]

Kopieren en dán innoveren, dat kunnen ze weer wel. Helemaal geen slechte tactiek of wel?

Verder, mijn comment over nieuwe steden voor de rijkere chnezen is natuurlijk niet waar. Arm, middenklasse en rijk trekken allemaal gezamenlijk naar de nieuwe moderne steden. Dus alles blijft in balans. Ze kunnen ook niet anders want ze hebben mekaar nodig. China groeit snel.

Anders dan hier, waar een VVD-partij zegt dat iedereen gelijke kansen heeft wat in de praktijk natuurlijk niet waar is. Kun je in China wel aan de slag als je een talent hebt. Daar kunnen ze het zich niet permitteren moeilijk te doen omdat het economisch snel snel allemaal moet groeien. Hier mekkeren ze eerst om je papieren.

[ Bericht 12% gewijzigd door Schenkstroop op 23-03-2010 16:18:53 ]
pi_79496124
en waarom woon je hier als je het kut vindt?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:48:44 #168
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79496527
Heb je het tegen mij of TS. Ik vind het hier niet kut hoor. Ik ben het alleen wel eens met Mensa-allochtoon dat Nederland niet erg mooi is ingericht. En ook nog erg duur.
pi_79496722
Pfff. Geen zin om het hele topic te lezen. Maar wat ben ik blij dat ik in Nederland woon. .
  dinsdag 23 maart 2010 @ 17:01:40 #170
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79497105
Grappig dat mensen die nog nooit in China geweest zijn het land zo op zitten te hemelen terwijl het voor een groot deel strontarm is en bovendien gewoon een dictatuur is. Leuk hoor al die 'verbeteringen' maar ondertussen is er nul vrijheid van meningsuiting.
pi_79507183
Paar puntjes maak je wel.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 21:08:53 #172
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_79507633
Ah je hebt best een punt af en toe. Natuurlijk zwaar gechargeerd maar dat maakt het ook wel weer grappig.
  woensdag 24 maart 2010 @ 00:41:46 #173
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79516670
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Catbert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hoewel ik 't op zich wel 'es wil proberen
De smaak is redelijk hoor totaal niet wat je zou verwachten van een gerecht met de naam " 1000 jaar oud ei".

En China is een mooi land voor de toerist ( natuur, bergen, eeuwenoude cultuur). Maar om er echt plezierig in te wonen moet je veel geld hebben...Zo kwam ik dus tijdens mijn vakantie in China veel Buitenlanders ( waaronder ook Nederlanders ) tegen die daar een enorm villacomplex hadden gebouwd.

OT: Nederlandse huizen kunnen best wel wat kleur gebruiken...Het hele Nederlands straatbeeld is gewoon ongelooflijk saai . En in combinatie met het grijze Nederlandse weer .
  woensdag 24 maart 2010 @ 01:24:15 #175
139770 Miasan
Roemer has it
pi_79517221
Een ode aan Nederland:

Nederland is niet super mooi of wat dan ook, maar als ik naar het buitenland ga (recent was ik in Duitsland, België en Slowakije - dus over andere landen kan ik weinig zeggen) is het eerste wat me opvalt dat het er zo'n troep is! Nederland is net een park. Saai misschien, maar wel geordend en rustig. In België bijv. zijn de huizen smerig en staan er van die lelijke masten met kabels langs de weg. Bah.
Hoofdletter, komma,
punten en grammatica.
Bericht is leesbaar.
pi_79517614
Ik houd van jullie.
pi_79517624
Canada
pi_79517660
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 02:45 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Ik houd van jullie.
Aha! Nu komt de aap uit de mouw.

Nou ik ben blij dat 'wij' voor de MBA van Mensa hebben kunnen betalen. Veel plezier ergens anders!
pi_79517676
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 03:02 schreef n0ir het volgende:
Veel plezier ergens anders!
Dankuwel hoor.
  woensdag 24 maart 2010 @ 06:51:12 #180
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79518086
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kopieren en dán innoveren, dat kunnen ze weer wel. Helemaal geen slechte tactiek of wel?

Verder, mijn comment over nieuwe steden voor de rijkere chnezen is natuurlijk niet waar. Arm, middenklasse en rijk trekken allemaal gezamenlijk naar de nieuwe moderne steden. Dus alles blijft in balans. Ze kunnen ook niet anders want ze hebben mekaar nodig. China groeit snel.

Anders dan hier, waar een VVD-partij zegt dat iedereen gelijke kansen heeft wat in de praktijk natuurlijk niet waar is. Kun je in China wel aan de slag als je een talent hebt. Daar kunnen ze het zich niet permitteren moeilijk te doen omdat het economisch snel snel allemaal moet groeien. Hier mekkeren ze eerst om je papieren.

Omdat de arme boeren willen werken. De baantjes die ze krijgen zijn echter genoeg om een matrasje en wat vreten van te kunnen betalen. Volgens mij groeit het verschil tussen arm en rijk nog steeds heel snel in China. Kutland.
pi_79518629
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 06:51 schreef Keltie het volgende:

[..]

Omdat de arme boeren willen werken. De baantjes die ze krijgen zijn echter genoeg om een matrasje en wat vreten van te kunnen betalen. Volgens mij groeit het verschil tussen arm en rijk nog steeds heel snel in China. Kutland.
En het feit dat er mensenrechten geschonden worden en dat het een dictatuur is, maakt het ook niet veel beter natuurlijk.
  woensdag 24 maart 2010 @ 08:23:11 #182
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79518806
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En het feit dat er mensenrechten geschonden worden en dat het een dictatuur is, maakt het ook niet veel beter natuurlijk.
Dat het een dictatuur is hoeft geen nadeel te zijn. Dat er alleen maar slechte dictators zijn is wel jammer
pi_79523425
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:20:11 #184
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_79524369
quote:
Helemaal mee eens
quote:
DE Nederlander:

Mwa, Nederland heeft dan niet zoveel beroemde mensen achter zich staan, Nederland doet wel veel uitvinden op bv het gebied van dijken en bv landbouw.
quote:
*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
Ben ik niet met je eens. Nederlanders zijn lui omdat we het goed hebben, als we het niet zo ruim hadden gehad waren we ook stukken minder lui. Nederlanders zijn juist een redelijk hardwerkend volk.
quote:
*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
Nederland was neutraal in de oorlog en werd toch binnengevallen, daarbij werd even de grootste stad van ons land compleet met de grond gelijk gemaakt. Niet zo heel gek dat NL binnen 5 dagen onder de voet was gelopen als je niet voorbereidt bent op een oorlog. Als wij morgen ineens Belgie binnenvallen ben ik er van overtuigd dat we voor het avondeten het land hebben overgenomen, puur omdat het een verassing is.

Afghanistan zal ik kort over zijn: We zijn daar niet om het land over te nemen maar om de rust te bewaken. Dat doe je doorgaans niet aan het front
quote:
*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b(...)_NS_te_helpen__.html
Eerst noem je een arm land en vervolgens kom je met duitsland aanzetten. Je moet niet vergeten dat we niet alleen 1 vd meest intensief bereden spoorwegen ter wereld hebben maar dat die spoorwegen ook nog eens erg dicht op elkaar liggen allemaal. Er hoeft maar iets fout te gaan of de hele boel staat stil.
Als je maar 1 trein per dag laat rijden over 1 spoor kan er ook weinig fout gaan
quote:
*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.
true
quote:
Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.
quote:
En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.
Als alle allochtonen het zo'n kutland vinden, waarom komen ze dan massaal hierheen. Misschien omdat ze hier een uitkering kunnen krijgen ook al voeren ze geen tiefus uit? Misschien omdat ze hier niet gestenigd worden als ze verkracht zijn? Misschien omdat ze hier wel mogen zeggen wat ze denken? Misschien omdat ze hier wel toekomstkansen zien? Misschien omdat ze hier wel zonder tent over hun lichaam over straat mogen? Misschien omdat ze hier niet doodgeschoten worden?
quote:
Waar ben je heen verhuisd?

En ben het deels wel met je eens hoor. Sommige dingen kunnen écht veel beter. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen maar er zijn ook veel dingen wél goed in dit land.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_79532311
quote:
[b]Op woensdag 24 maart 2010 11:20
Als alle allochtonen het zo'n kutland vinden, waarom komen ze dan massaal hierheen.
Omdat de meeste sociaal zwakkeren zijn in land van herkomst. Ik weet zeker dat bijvoorbeeld een "rijke" Marokkaan, in Marokko zal blijven als hij het goed heeft.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:06:55 #186
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79532427
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wij gaan ook steeds meer leven in een dictatuur, en we hebben het nieteens door!
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:19:24 #187
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79532906
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Wij gaan ook steeds meer leven in een dictatuur, en we hebben het nieteens door!
OH NOES!!!11111oneoneleven
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:27:27 #188
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79533250
^^ zie, er worden alleen grappen over gemaakt.
pi_79533540
Fijn dat je je hart even lucht!
Ja en dus?
pi_79533571
Mischien typisch als ik dit zeg als buitenlander, maar TS heeft gewoon gelijk.
Nederland is een lelijke land, dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
De straten zijn smal, er staan gewoonweg teveel oude gebouwen(die erg smal zijn, net zoals de straten en TE eentonig!!), mischien is het een stukje cultuur, maar het is gewoon lelijk.
De steden lijken allemaal opelkaar, overal kom je precies dezelfde Hema tegen, precies dezelfde kruidvat, precies dezelfde Albertheijn etc etc etc,.
En de fiets, godverdomme wat heb ik een hekel aan de fiets.

Ik zou trouwens nooit voor Nederland kiezen als ik de keuze had, immers, ik kwam hier als kind.
Momenteel ook plannen om te emigreren, want mijn ogen beginnen te bloeden als ik naar buiten kijk.
lol?
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:37:04 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79533662
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ zie, er worden alleen grappen over gemaakt.
Ja want je haalt ook bronnen aan en geeft argumenten enzo voor je claim dat we weg zouden glijden richting een dictatuur...
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:41:42 #192
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79533856
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:37 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja want je haalt ook bronnen aan en geeft argumenten enzo voor je claim dat we weg zouden glijden richting een dictatuur...
Geen aanwijzing is natuurlijk goed genoeg voor degenen die liever wegkijken.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:45:17 #193
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79533994
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Nass het volgende:
Nederland is een lelijke land, dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
De straten zijn smal, er staan gewoonweg teveel oude gebouwen(die erg smal zijn, net zoals de straten en TE eentonig!!), mischien is het een stukje cultuur, maar het is gewoon lelijk.
De steden lijken allemaal opelkaar, overal kom je precies dezelfde Hema tegen, precies dezelfde kruidvat, precies dezelfde Albertheijn etc etc etc,.

Ik zou trouwens nooit voor Nederland kiezen als ik de keuze had, immers, ik kwam hier als kind.
Momenteel ook plannen om te emigreren, want mijn ogen beginnen te bloeden als ik naar buiten kijk.
in het buitenland is ook elke McDonalds, Woolworth of *insert random Supermarché* hetzelfde hoor
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:45:39 #194
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_79534014
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:58 schreef Vengerr het volgende:
[ afbeelding ]
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:49:04 #195
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79534145
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen aanwijzing is natuurlijk goed genoeg voor degenen die liever wegkijken.
Ja, op dezelfde manier lullen gristenen zich uit alle discussies. Jij hebt kennelijk evenveel inhoud.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:52:40 #196
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79534295
Gut gut je ziet het of je ziet het niet. zo simpel. Ik zie dat de aars van fok weer terug is. Gaan we weer
pi_79534483
quote:

Ik woon in Leiden en dat is idd een oude stad met oude gebouwen en ook qua winkels is het hetzelfde laken een pak maarrrrrrr, het is -als je even verder kijkt- een stad met heel veel historie en in die oude gebouwen speelden zich vele levens af.

Gewoon even verder kijken dan het centrum dus, vaak al 1 steegje verder loop je in een geheel andere wereld. En nee, Nederland lijkt niet op Disneyland.........gelukkig maar, ik zou doodongelukkig worden in zo'n "schone" schijnwereld, van mij mag een stad leven en soms ook ellende uitstralen.

En dan heb ik het alleen nog maar over de steden, het platteland is verre van klein bebouwd. Grote boerderijen, grote weilanden en zelfs hier in de randstad is dat nog niet eens zo ver buiten de bebouwde kom.

Bloedende ogen, kom op zeg. Open je ogen, lijkt me een beter plan.
3x links is ook rechts
pi_79534527
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Salamando het volgende:

[..]

in het buitenland is ook elke McDonalds, Woolworth of *insert random Supermarché* hetzelfde hoor
Toch ervaar je het gevoel alsof het anders is, gewoon omdat de buurt anders is.
Hier zijn alle winkelcentrums hetzelfde, je hebt 1 lange straat, en aan beide kanten winkels, that's it!

Ik was afgelopen zomer in Amerika, en ik heb genoten van de diversiteit omtrent de winkels, 'The malls' zien er allemaal anders uit, zijn stuk voor stuk erg groot, en je bent altijd droog!
Niets fietsen, neem je auto(Je zit lekker, geen last van tegenwind/regen, geen zweet, muziek zo hard als je wilt, of zo laag mogelijk omdat je met je vrienden in de auto praat etc etc), parkeer hem in de ubergrote GRATIS parkeerplaats, en ga shoppen!

Hier in nederland is een auto een luxe(Ja echt, en het is dan ook nog eens een zeer welvarend land), in Amerika hebben ze minstens 2 auto's per gezin, en dat kan oplopen tot 4/5
En laat ik maar niet beginnen over de bakken die Nederlanders rijden, je ziet overal een twingo, een volkswagen en meer van dat meuk, en ook nog eens bijna allemaal een hatchback
lol?
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:00:40 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79534664
De architectuur in Nederland en de indeling is gewoon de reflectie van de mensen zelf en hoe zij denken. Rechttoe rechtan maar nogal bekrompen en gierig dus.
pi_79534700
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ik woon in Leiden en dat is idd een oude stad met oude gebouwen en ook qua winkels is het hetzelfde laken een pak maarrrrrrr, het is -als je even verder kijkt- een stad met heel veel historie en in die oude gebouwen speelden zich vele levens af.

Gewoon even verder kijken dan het centrum dus, vaak al 1 steegje verder loop je in een geheel andere wereld. En nee, Nederland lijkt niet op Disneyland.........gelukkig maar, ik zou doodongelukkig worden in zo'n "schone" schijnwereld, van mij mag een stad leven en soms ook ellende uitstralen.

En dan heb ik het alleen nog maar over de steden, het platteland is verre van klein bebouwd. Grote boerderijen, grote weilanden en zelfs hier in de randstad is dat nog niet eens zo ver buiten de bebouwde kom.

Bloedende ogen, kom op zeg. Open je ogen, lijkt me een beter plan.
Historie kan mij serieus aan mijn kont roesten. Ik wil modern, nieuw, iets van deze tijd, iets straks!
En de weilanden zijn dan wel rustgevend, lang genieten kun je er niet, want de stank is afentoe extreem.
lol?
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:02:19 #201
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79534720
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef Nass het volgende:

[..]

Toch ervaar je het gevoel alsof het anders is, gewoon omdat de buurt anders is.
Hier zijn alle winkelcentrums hetzelfde, je hebt 1 lange straat, en aan beide kanten winkels, that's it!

Ik was afgelopen zomer in Amerika, en ik heb genoten van de diversiteit omtrent de winkels, 'The malls' zien er allemaal anders uit, zijn stuk voor stuk erg groot, en je bent altijd droog!
Niets fietsen, neem je auto(Je zit lekker, geen last van tegenwind/regen, geen zweet, muziek zo hard als je wilt, of zo laag mogelijk omdat je met je vrienden in de auto praat etc etc), parkeer hem in de ubergrote GRATIS parkeerplaats, en ga shoppen!

Hier in nederland is een auto een luxe(Ja echt, en het is dan ook nog eens een zeer welvarend land), in Amerika hebben ze minstens 2 auto's per gezin, en dat kan oplopen tot 4/5
En laat ik maar niet beginnen over de bakken die Nederlanders rijden, je ziet overal een twingo, een volkswagen en meer van dat meuk, en ook nog eens bijna allemaal een hatchback
jij kan in een stad als New York een gratis parkeerplaats vinden?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_79534752
quote:

Vanaf hier nam ik het al niet serieus meer.
kei lief.
pi_79534811
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Salamando het volgende:

[..]

Nee, maar in Nederland kan je in een stad als Arnhem niet eens gratis parkeren, verschil verschil
Verder had ik het over 'the malls'
lol?
pi_79534875
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Nass het volgende:

[..]

Nee, maar in Nederland kan je in een stad als Arnhem niet eens gratis parkeren, verschil verschil
Arnhem een stad?
Dorp met stadsrechten.
kei lief.
pi_79534925
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef Lolque het volgende:

[..]

Arnhem een stad?
Dorp met stadsrechten.
lol?
pi_79534928
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Nass het volgende:

[..]

Historie kan mij serieus aan mijn kont roesten. Ik wil modern, nieuw, iets van deze tijd, iets straks!
En de weilanden zijn dan wel rustgevend, lang genieten kun je er niet, want de stank is afentoe extreem.
Ik lees net dat je in Amerika was en dat lijkt mij voor even ook wel leuk, maar om te wonen. Al moet ik zeggen dat ze nu met de nieuwe plannen omtrent de gezondheidszorg echt een enorme sprong vooruit hebben gemaakt. Voorheen was het toch voornamelijk the land of the free mits rijk. Nu sta ik wel wat positiever tegenover dat land.
3x links is ook rechts
pi_79534964
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ik lees net dat je in Amerika was en dat lijkt mij voor even ook wel leuk, maar om te wonen. Al moet ik zeggen dat ze nu met de nieuwe plannen omtrent de gezondheidszorg echt een enorme sprong vooruit hebben gemaakt. Voorheen was het toch voornamelijk the land of the free mits rijk. Nu sta ik wel wat positiever tegenover dat land.
Mooi!
Nu de rest van de wereld nog.
kei lief.
pi_79535207
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je zeurt gewoon met dat New York gedoe. Iedereen al.

Jullie doen alsof NY DE stad is om te wonen. Ooit een kaart van de VS bekeken ? Jezus zeg.

Verder ben ik het eens mer de heer NAS.
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:19:30 #209
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_79535350
Zucht, dan rot je toch lekker op...
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_79535593
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zucht, dan rot je toch lekker op...
Heeft ie gedaan, na eerst misbruik van Nederland te hebben gemaakt, dat dan weer wel!
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:28:28 #211
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_79535647
In Amerika kan je niet eens na 11-en de straat op
I want to bla bla bla
pi_79535687
quote:

[..]

Jij kan ook 4 auto,s hebben op afbetaling, maar dan heb je net zoals heel veel amerikanen een dik probleem.

Of 4 creditcards, telkens 1 erbij om de andere te financieren, goed hoor
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_79535968
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef Jmsls het volgende:
In Amerika kan je niet eens na 11-en de straat op
In nederland kan je na 6'en niet meer winkelen
lol?
pi_79536516
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Nass het volgende:

[..]

In nederland kan je na 6'en niet meer winkelen
Waar ik vandaan kom in Nederland gaat dat gewoon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79536604
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar ik vandaan kom in Nederland gaat dat gewoon
Waar ik vandaan kom in Nederland kan dat niet, en ik woon niet in een dorp, maar een stad
lol?
pi_79536811
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Nass het volgende:

[..]

Waar ik vandaan kom in Nederland kan dat niet, en ik woon niet in een dorp, maar een stad
De Appie is om 6 uur dicht?
pi_79536824
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Nass het volgende:

[..]

Volgens mij had je mn post over het hoofd gezien?
Als jij een matras wil kopen om 11 uur 's avonds moet je het zelf weten, ik kan tot 10 uur boodschappen doen.
kei lief.
pi_79537046
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De Appie is om 6 uur dicht?
Ik zei winkelen, niet boodschappen doen
@Lolque, ik wil niets kopen, ik wil dat het mogelijk is, voor het geval dat...
lol?
pi_79538792
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef Nass het volgende:

[..]

Ik zei winkelen, niet boodschappen doen
@Lolque, ik wil niets kopen, ik wil dat het mogelijk is, voor het geval dat...
Je weet inderdaad nooit wanneer je een matras nodig hebt.
kei lief.
pi_79539124
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:52 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je weet inderdaad nooit wanneer je een matras nodig hebt.
Ben je toevallig een christen die PVV stemt?
lol?
pi_79539758
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:01 schreef Nass het volgende:

[..]

Ben je toevallig een christen die PVV stemt?
Christen? verre van.
PVV ga ik niet stemmen omdat dat toch niks word, VVD.

Ben jij toevallig een zure zandneger die denkt dat dit land slecht is, en zegt te emigreren maar uiteindelijk toch over 60 jaar ligt weg te rotten in de Nederlandse grond?
kei lief.
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:28:46 #222
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79539897
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Lolque het volgende:

[..]

Volgens mij had je mn post over het hoofd gezien?
Als jij een matras wil kopen om 11 uur 's avonds moet je het zelf weten, ik kan tot 10 uur boodschappen doen.
Ik wil om 11 uur een matras mogen kopen, maar de overheid wilt dat niet
pi_79540042
Ik geef je groot gelijk!
Maar ik vergelijk liever niet met een ander land, in een ander land zijn er wel weer andere dingen waar mensen zich aan ergeren.
Till Lindemann.. <3
pi_79540071
Lui zijn Nederlanders niet, het Bruto Binnenlands Product per capita in Nederland is bijna gelijk aan die van Amerika. Verder scoren we altijd hoog in die welzijnsonderzoekjes zoals deze. Je kan piepen wat je wil TS, maar er is echt weinig mis met Nederland in vergelijking met andere landen.

Gierig zijn we weer wel, maar helaas niet gierig genoeg om uitkeringbedelaars als Schenkstroop te korten.
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:37:46 #225
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79540190
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:35 schreef jaronsch het volgende:
Lui zijn Nederlanders niet, het Bruto Binnenlands Product per capita in Nederland is bijna gelijk aan die van Amerika. Verder scoren we altijd hoog in die welzijnsonderzoekjes zoals deze. Je kan piepen wat je wil TS, maar er is echt weinig mis met Nederland in vergelijking met andere landen.

Gierig zijn we weer wel, maar helaas niet gierig genoeg om uitkeringbedelaars als Schenkstroop te korten.
Dat klinkt echt als een goed doordachte post
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:38:08 #226
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79540198
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef fs180 het volgende:
Ik wil om 11 uur een matras mogen kopen, maar de overheid wilt dat niet
Ben benieuwd naar die malls in de VS die na 11 uur nog een matras voor je hebben. Ben zelf vaak genoeg naar de VS geweest en zeggen dat al die malls zo uniek zijn is gewoon complete onzin. Ze hebben allemaal dezelfde formulie (2-3 verdiepingen met o.a. een Gap, Abercrombie en dat soort zaken), een food-court en vaak een bios oid. Niks bijzonders aan.

America is een erg leuk land met erg leuke mensen IMHO, maar het is bullshit dat ze het daar beter zouden hebben. Enige wat we hier meer hebben is mensen die op hun eigen land zitten te zeiken. Tok dan op ofzo.
pi_79540346
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:38 schreef Catbert het volgende:

America is een erg leuk land met erg leuke mensen IMHO, maar het is bullshit dat ze het daar beter zouden hebben. Enige wat we hier meer hebben is mensen die op hun eigen land zitten te zeiken. Tok dan op ofzo.
Klagen zit in onze genen, vooral in die van TS.
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:42:47 #228
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79540381
Ik heb geen idee, ik zag het eens aan een vriendin vragen, ben er zelf al jaaren niet geweest. En beter is natuurlijk relatief. Wij hebben het niet slecht hier, maar zij daar ook niet, het is maar wat je persoonlijk trekt. Persoonlijk heb ik wel plannen om te vertrekken, omdat een aantal zaken hier gewoon totaal niet overeenkomen met mijn persoonlijkheid. Maar elke land heeft zijn voor en nadelen..
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:43:35 #229
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79540408
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef fs180 het volgende:
Ik heb geen idee, ik zag het eens aan een vriendin vragen, ben er zelf al jaaren niet geweest. En beter is natuurlijk relatief. Wij hebben het niet slecht hier, maar zij daar ook niet, het is maar wat je persoonlijk trekt. Persoonlijk heb ik wel plannen om te vertrekken, omdat een aantal zaken hier gewoon totaal niet overeenkomen met mijn persoonlijkheid. Maar elke land heeft zijn voor en nadelen..
Ik wil vooral graag een beter klimaat. FF flink CO2 stoken dus
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:46:05 #230
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79540492
Ik ook, alleen houdt dat niet in dat het warmer moet worden, min 10 vind ik lekkerder dan 7 graden en regen
pi_79540499
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Heb je het tegen mij of TS. Ik vind het hier niet kut hoor. Ik ben het alleen wel eens met Mensa-allochtoon dat Nederland niet erg mooi is ingericht. En ook nog erg duur.
Het ligt er maar aan. Wat is mooi?

Ten tweede, nee de meeste woonwijken na 1975 zijn om te huilen. Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat ik mijn woonplaats toch wel mooi vind, het is geen stad maar een dorp met ca 10000 inwoners. En ja, ook wij hebben lelijke nieuwbouwwijken, maar we hebben ook wijken met huizen met grote tuinen. We hebben alle winkels die we nodig hebben, ik zit zo in het bos, in het open veld of bij het meer.

Misschien is het voor sommige mensen eens een idee om echt in het land te gaan kijken en niet altijd in die Randstad te blijven hangen.
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:47:02 #232
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_79540526
Ah, mooi topic weer!

Nederland is natuurlijk een prachtig land om in te leven en de meeste mensen mogen dan ook in hun handjes knijpen van geluk dat ze hier geboren zijn. Natuurlijk zeurt de Nederlander wel veel, maar daar blijk je ook weer gelukkig van te worden.

Als Jan Modaal heb je het in Nederland een stuk beter dan in Amerika. Meer sociale zekerheid, relatief gezien meer geld om elke maand te besteden, plus je hoeft er ook nog eens 15 uur per week minder voor te werken. Topdeal!

Als je miljardair bent kan je beter een eigen eiland kopen. De belastingen hier worden dan wel heel erg gortig.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_79540528
quote:

[..]
Die onzin krijgen we hier toch ook steeds meer?
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:50:42 #234
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79540623
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef Ryon het volgende:
Ah, mooi topic weer!

Nederland is natuurlijk een prachtig land om in te leven en de meeste mensen mogen dan ook in hun handjes knijpen van geluk dat ze hier geboren zijn. Natuurlijk zeurt de Nederlander wel veel, maar daar blijk je ook weer gelukkig van te worden.

Als Jan Modaal heb je het in Nederland een stuk beter dan in Amerika. Meer sociale zekerheid, relatief gezien meer geld om elke maand te besteden, plus je hoeft er ook nog eens 15 uur per week minder voor te werken. Topdeal!

Als je miljardair bent kan je beter een eigen eiland kopen. De belastingen hier worden dan wel heel erg gortig.
Mwah minder geld.. Met een goede opleiding is zorg eigenlijk geen probleem en je loon ligt wel lager maar kosten liggen daar stuk lager. Voordeel van hier is wel inderdaad de luie werkhouding, niet hard werken, dichbij je werk wonen nog steeds vol betaald krijgen. Dat is de vs wel anders
pi_79540759
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:23 schreef Lolque het volgende:

[..]

Christen? verre van.
PVV ga ik niet stemmen omdat dat toch niks word, VVD.

Ben jij toevallig een zure zandneger die denkt dat dit land slecht is, en zegt te emigreren maar uiteindelijk toch over 60 jaar ligt weg te rotten in de Nederlandse grond?
quote:
Dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
Nederland is verre van slecht, het is alleen een extreem lelijk land en daarmee heb ik gewoon gelijk, Nederland is lelijk, dat zal een blinde nog toegeven.
Mijn geboorteland is nog erger, nog lelijker, en zal nooit de niveau halen van Nederland, het zijn beide 2 lelijke landen, verschil alleen is dat Nederland alles beter regelt en welvarend is.

Duidelijk?
En nee, ik emigreer echt, je hoeft me verder ook niet te missen
lol?
pi_79541032
Je moet jezelf gewoon opblazen, net als al jouw soortgenoten: dan kom je waar je echt wilt zijn!

Doe het wel ergens waar wij er geen last van hebben, aub.
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_79541106
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:02 schreef Enj0y het volgende:
Je moet jezelf gewoon opblazen, net als al jouw soortgenoten: dan kom je waar je echt wilt zijn!

Ja man, top man, stoer, mooi man, ja man, tofheid man, cool jonge, echt, wauw man
lol?
pi_79541131
En dat was tegen TS.
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
pi_79541156
en zijn soortgenoten, ik ben daar een van, buitenlander enzo
lol?
pi_79541378
quote:

Weer een domme Nederlander die denkt dat alle allochtonen Moslim zijn.
pi_79541440
De irritante wel
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:19:40 #242
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79541586
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Weer zon domme allochtoon die denkt dat elke moslim zich opblaast
pi_79541699
Ik moest gniffelen om de passage over het aardappelmannetje.

Buiten dat is TS natuurlijk een vrij droevig exemplaar. Maar een succesvolle trollboy, dat wel.
pi_79542082
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:54 schreef Nass het volgende:

[..]

[..]

Nederland is verre van slecht, het is alleen een extreem lelijk land en daarmee heb ik gewoon gelijk, Nederland is lelijk, dat zal een blinde nog toegeven.
Mijn geboorteland is nog erger, nog lelijker, en zal nooit de niveau halen van Nederland, het zijn beide 2 lelijke landen, verschil alleen is dat Nederland alles beter regelt en welvarend is.

Duidelijk?
En nee, ik emigreer echt, je hoeft me verder ook niet te missen
Lelijk?
Kerel ik weet niet wat jou dwars zit, als ik mooie gebieden of steden wil zien ga ik wel op vakantie.
Ik heb wel ergere dingen om me zorgen om te maken dan een lelijk gemeentehuis hoor.

En dat gezeik op Nederland slaat nergens op, je emigreert dan wel, maar dan wel met de nodige diploma's op zak die grotendeels betaald zijn door de Nederlandse regering.
Ik weet niet uit welke zandbak je vandaan komt, maar daar hebben ze hele andere scholen, iets met chemicaliën lont en aanstekers.
kei lief.
pi_79542159
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef fs180 het volgende:

[..]

Weer zon domme allochtoon die denkt dat elke moslim zich opblaast
De slimme niet, die laten de dommere zichzelf opblazen.

@DiegoArmandoMaradona
Kort maar krachtig.
kei lief.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:35:54 #246
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79542283
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:35 schreef jaronsch het volgende:

Ik bedel niet ik krijg gewoon gestort.
pi_79542329
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Lolque het volgende:

[..]
Lelijk?
maar dan wel met de nodige diploma's op zak die grotendeels betaald zijn door de Nederlandse regering.
Ik weet niet uit welke zandbak je vandaan komt, maar daar hebben ze hele andere scholen, iets met chemicaliën lont en aanstekers.
Ja, LELIJK.
Diploma's, jup, en daar ben ik, en zal ik Nederland altijd dankbaar voor zijn, ook voor het feit dat zij mij en mijn gezin hebben geholpen in het begin, en ik ben hartstikke blij met mijn Nederlandse paspoort, maar dat neemt niet weg dat het gewoon een lelijk land is

Afghanistan
lol?
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:38:54 #248
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79542446
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Lolque het volgende:

[..]

Lelijk?
Kerel ik weet niet wat jou dwars zit, als ik mooie gebieden of steden wil zien ga ik wel op vakantie.
Ik heb wel ergere dingen om me zorgen om te maken dan een lelijk gemeentehuis hoor.

En dat gezeik op Nederland slaat nergens op, je emigreert dan wel, maar dan wel met de nodige diploma's op zak die grotendeels betaald zijn door de Nederlandse regering.
En weer laat je zien dat het propaganda machine zijn doel heeft bereikt. Want "Moslims zijn het kwaad!!"
En Nederlanders vinden zichzelf zó slim, nuchter en onafhankelijk. Laten zich natuurlijk niks wijs maken
pi_79542601
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

En weer laat je zien dat het propaganda machine zijn doel heeft bereikt. Want "Moslims zijn het kwaad!!"
En Nederlanders vinden zichzelf zó slim, nuchter en onafhankelijk. Laten zich natuurlijk niks wijs maken

Ness hapt tenminste niet, jij gaat d'r meteen voor.
kei lief.
  woensdag 24 maart 2010 @ 19:47:32 #250
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79542841
Dan nog kan je er niet omheen dat die propaganda machine zijn werk goed heeft gedaan. De stereotype associaties van gekke moslims zijn nu standaard.
pi_79544587
quote:

Weer eentje die denkt dat hij moslim is.

.
pi_79545268
Sommige kunnen ook werkelijk helemaal niks verdragen, hè. , ja, of deze: , of deze:
  woensdag 24 maart 2010 @ 21:50:48 #253
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_79548856
QFT
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_79549718
SPOILER
pi_79551144
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:50 schreef compier het volgende:
QFT
Je quote niks, aap.
  woensdag 24 maart 2010 @ 22:50:13 #256
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_79552045
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Dan nog kan je er niet omheen dat die propaganda machine zijn werk goed heeft gedaan. De stereotype associaties van gekke moslims zijn nu standaard.
Beetje hypochriet van iemand die constant op negers zit te zeiken.
pi_79552110
*krijg zin in vakantie en lekker weer na lezenvooral plaatjes kijken in OP
Back to the 70's
pi_79552973
Wat je voor 220.000 Euro krijgt in Utrecht:
http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-56529507-spinozaweg-20/
Wat je voor 220.000 Euro in San Diego krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_CA_91910_1116209079
http://www.realtor.com/re(...)_CA_92071_1115641379

Wat je voor 400.000 Euro krijgt in Rotterdam:
http://www.funda.nl/koop/(...)36442-kalundborg-19/
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-7182519-schielaan-33/
Wat je voor 400.000 Euro in Fort Lauderdale krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_FL_33305_1114093451
http://www.realtor.com/re(...)_FL_33324_1117168797

Wat je voor rond de 620.000 Euro in Eindhoven krijgt:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-56542954-backenhagen-11/
http://www.funda.nl/koop/(...)a-fitzgeraldlaan-50/
Wat je voor dezelfde prijs in Denver Colorado krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_CO_80127_1116708566
http://www.realtor.com/re(...)_CO_80234_1113081793

De prijzen van onroerend goed in Nederland zijn gewoon belachelijk. Sterker nog, als je er langer over nadenkt, zijn de prijzen gewoon absurd!

Als ik van me geld wilt genieten kan dat niet, want de belasting neemt alles weg.
pi_79553574
Hetzelfde belastinggeld die jou in staat stelde om betaalbaar te studeren en betaalbaar een zorgverzekering af te sluiten.
pi_79553818
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:27 schreef jaronsch het volgende:
Hetzelfde belastinggeld die jou in staat stelde om betaalbaar te studeren en betaalbaar een zorgverzekering af te sluiten.
20% minder belasting in plaats van een studie en een betaalbare ( ) zorgverzekering graag
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:48:19 #262
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79554213
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Catbert het volgende:

[..]

Beetje hypochriet van iemand die constant op negers zit te zeiken.
Wat bedoel je. negers worden toch niet meer afgezeken in de media of wel?
pi_79554410
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

20% minder belasting in plaats van een studie en een betaalbare ( ) zorgverzekering graag
Klinkt goed. Het gaat mij om dat TS niet bereid is belasting af te dragen maar wel zijn handjes omhoog hield om goedkoop te kunnen studeren.
  woensdag 24 maart 2010 @ 23:57:46 #264
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_79554482
Dit soort topics zijn keigeil om te lezen Dank aan de TS en andere deelnemers.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_79554603
Mooi topic weer.
  donderdag 25 maart 2010 @ 00:10:55 #266
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79554875
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Als de overheid minder geld uitgeeft aan dure vage hobby's zoals Ov-chip, ontwikkelingshulp, oorlog en weetikveel. Dan kan de belasting omlaag, de studenten blijvend worden gesubsidieerd, en de armen zelfs een extraatje krijgen. Ipv daarvan komt de overheid altijd tekort en worden uitkeringstrekkers onterecht tot pispaal gemaakt. Denk je nou echt dat de overheid geen tekort meer zou lijden als alle uitkeringstrekkers actief zouden meedoen?
pi_79555623
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
http://www.realtor.com/re(...)_CA_92071_1115641379

Wat je voor 400.000 Euro krijgt in Rotterdam:
http://www.funda.nl/koop/(...)36442-kalundborg-19/
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-7182519-schielaan-33/
Wat je voor 400.000 Euro in Fort Lauderdale krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_FL_33305_1114093451
http://www.realtor.com/re(...)_FL_33324_1117168797

Wat je voor rond de 620.000 Euro in Eindhoven krijgt:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-56542954-backenhagen-11/
http://www.funda.nl/koop/(...)a-fitzgeraldlaan-50/
Wat je voor dezelfde prijs in Denver Colorado krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_CO_80127_1116708566
http://www.realtor.com/re(...)_CO_80234_1113081793

De prijzen van onroerend goed in Nederland zijn gewoon belachelijk. Sterker nog, als je er langer over nadenkt, zijn de prijzen gewoon absurd!

Als ik van me geld wilt genieten kan dat niet, want de belasting neemt alles weg.
Voor dat geld heb je in Verweggistan een hele provincie incl veiligheidstroepen, ik zeg doen!

@Schenkstroop, uitkeringstrekkers zijn gewoon irritante bloedzuigers, ik sta elke dag om 6 uur op om op tijd op het werk te zijn, zei slapen uit tot 12 uur en gaan daarna lekker naar de sportschool de libelle uitlezen op de hometrainer en daarna wat dumbells rondgooien.
En maar zeuren dat ze niet elke dag soesjes kunnen betalen bij de koffie van hun uitkering.

Dat is mijn ervaring met mensen in de uitkering, en ik ken(de) d'r genoeg.
kei lief.
pi_79555756
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:55 schreef jaronsch het volgende:

[..]

Klinkt goed. Het gaat mij om dat TS niet bereid is belasting af te dragen maar wel zijn handjes omhoog hield om goedkoop te kunnen studeren.
Ik heb ook gedeeltelijk om kosten van de staat gestudeerd. Shoot me

Geef mij maar 20% belastingverlaging, die 10k schoolgeld kan ik toch wel betalen
pi_79555991
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke stad de ts nu woont.
signatuurloos
pi_79556078
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 01:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke stad de ts nu woont.

Raap me op! Raap me op!
  donderdag 25 maart 2010 @ 01:13:31 #271
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_79556095
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 22:34 schreef Beauregard het volgende:

[..]

Je quote niks, aap.
de redenen waarom NL een strontland is..

Maar ok, ik geef je gelijk, vergeten te quoten..
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_79556109
Er is niks mis met Nederland,ik vind het persoonlijk een mooie land.
de mensen daarentegen zijn erg saai en teveel op hun zelf,wat ook zwaar irritant is..is de hondenpoep die je op alle grasveldjes tegenkomt
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79556110
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb ook gedeeltelijk om kosten van de staat gestudeerd. Shoot me
Doodschieten is niet nodig. Wonen in dat incapabele zooitje van Zuid Amerika is straf genoeg.
  donderdag 25 maart 2010 @ 02:05:15 #274
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_79556536
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als de overheid minder geld uitgeeft aan dure vage hobby's zoals Ov-chip, ontwikkelingshulp, oorlog en weetikveel. Dan kan de belasting omlaag, de studenten blijvend worden gesubsidieerd, en de armen zelfs een extraatje krijgen. Ipv daarvan komt de overheid altijd tekort en worden uitkeringstrekkers onterecht tot pispaal gemaakt. Denk je nou echt dat de overheid geen tekort meer zou lijden als alle uitkeringstrekkers actief zouden meedoen?

OV-chipkaart....
pi_79556560
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Moet je niet gewoon werken of is het in de V.S. normaal om tijdens je werk te gaan forummen.
signatuurloos
pi_79556572
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 02:08 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Moet je niet gewoon werken of is het in de V.S. normaal om tijdens je werk te gaan forummen.
Weer een Nederlander die volgens het huisje boompje beestje systeem te werk gaat.
  donderdag 25 maart 2010 @ 02:12:35 #277
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_79556580
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 02:11 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Weer een Nederlander die volgens het huisje boompje beestje systeem te werk gaat.
Reageer je nog op mijn post?
  donderdag 25 maart 2010 @ 02:21:21 #278
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79556627
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 02:05 schreef bellabeauti het volgende:

[..]

OV-chipkaart....
opgedrongen door de overheid en erg slechte implementatie
  donderdag 25 maart 2010 @ 02:30:27 #279
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79556659
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 01:14 schreef AndersdanJOu het volgende:
Er is niks mis met Nederland,ik vind het persoonlijk een mooie land.
de mensen daarentegen zijn erg saai en teveel op hun zelf,wat ook zwaar irritant is..is de hondenpoep die je op alle grasveldjes tegenkomt
Maskers van hoogmoed verbergen hier de schande, wat vooral bij de ouderen opvalt. De facade houdt geen stand meer als de masker vervaagt door ouderdom. Als ik dan weer kijk naar de dertigers en jongeren doorzie ik de Nederlandse tactiek voor het leven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 25-03-2010 02:36:12 ]
pi_79556714
in een klein land bouw je hutje mutje. de huizenprijzen zijn oog hoog, maar met de aankomende vergrijzing en massale sterfte ontploft die bubbel wel een keer.

belastingdruk, tja... een volk dat zich graag laat naaien. en die stomme oorlog heeft nog steeds zijn sporen nagelaten, als in rotterdam wat een lelijke betonzooi is, en de bekrompen politiek correcte xenofielen.

ik ken eigenlijk geen land in Europa wat beter is dan Nederland. België is fiscaal wel aantrekkelijk, maar over lelijk gesproken...
  donderdag 25 maart 2010 @ 02:44:02 #281
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_79556746
quote:

[..]

Je moet ze weten te vinden, maar zelfs in het centrum zijn er hoekjes.
pi_79556831
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 02:44 schreef Sander het volgende:

[..]

Je moet ze weten te vinden, maar zelfs in het centrum zijn er hoekjes.
Een tractor kan je overal gratis parkeren.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:05:22 #283
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79560387
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 02:39 schreef Synthesist het volgende:
als in rotterdam wat een lelijke betonzooi is,
Waarschijnlijk vinden TS en Nass met hun liefde voor zielloze Amerikaanse stadscentra het centrum van Rotterdam juist de enige mooie plek van Nederland.
  donderdag 25 maart 2010 @ 10:06:48 #284
83951 rashudo
project 2501
pi_79560434
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef Pool het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vinden TS en Nass met hun liefde voor zielloze Amerikaanse stadscentra het centrum van Rotterdam juist de enige mooie plek van Nederland.
Rotterdam heeft het meest Amerikaanse centrum van Nederland. Laat ook zien dat de klagers hier totaal niet weten waar ze het over hebben.
Their eyes opaque.
pi_79561613
quote:

[..]

Maar geef je nog antwoord op mijn vorige vraag? In welke stad woon je?
signatuurloos
pi_79562442
quote:
het zit TS wel heeeel diep zo te zien.
pi_79564698
quote:

en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar.
Las Vegas en Miami liggen 4.000 kilometer uit elkaar. Op zo'n schaal gezien zijn alle Nederlandse steden wijken van één stad . Amsterdam, Nice en Warschau lijken ook niet echt op elkaar, hm?

Verder ga ik de moeite niet eens nemen op de OP te reageren.
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_79564753
Goed topic. In plaats van dat sommigen hier zo in de verdediging schieten kunnen we hier ook iets van leren. In elk ander topic op Fok! wordt geklaagd over de prijzen van huizen en het Nederlandse woningbeleid behalve hier.
pi_79566303
QFT
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_79566498
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef Treinkopper het volgende:

[..]

Las Vegas en Miami liggen 4.000 kilometer uit elkaar. Op zo'n schaal gezien zijn alle Nederlandse steden wijken van één stad . Amsterdam, Nice en Warschau lijken ook niet echt op elkaar, hm?

Verder ga ik de moeite niet eens nemen op de OP te reageren.
Ok, Miami en Orlando dan. New York City en Boston. Madrid en Barcelona, Parijs en Lyon. Melbourne en Sydney. Wat is nou het verschil tussen Amsterdam en Utrecht ? Jezus zeg...
Dit is trouwens geen Nederland vs Amerika thread. Ik gebruik de VS gewoon om te vergelijken.
Huizenprijzen zijn NOG goedkoper in Zuid-Amerika.
  donderdag 25 maart 2010 @ 12:59:00 #292
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79566587
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:56 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

[..]

Ok, Miami en Orlando dan. New York City en Boston. Madrid en Barcelona, Parijs en Lyon. Melbourne en Sydney. Wat is nou het verschil tussen Amsterdam en Utrecht ? Jezus zeg...
Dit is trouwens geen Nederland vs Amerika thread. Ik gebruik de VS gewoon om te vergelijken.
Huizenprijzen zijn NOG goedkoper in Zuid-Amerika.
En Amsterdam en Rotterdam lijken wel op elkaar wil je zeggen? !

Je etaleert in dit topic vooral je eigen gebrek aan kennis en inzicht. Eerst die flater met de filosofen, nu weer over de steden. Boston en New York zijn dan toevallig net twee wat afwijkende Amerikaanse steden, omdat ze wat ouder zijn. Maar verder zijn Amerikaanse steden meer eenheidsworst dan de Europese hoor. En Amerikaanse steden binnen één staat zijn weer meer eenheidsworst dan de Nederlandse steden.
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:19:47 #293
83951 rashudo
project 2501
pi_79567280
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 12:02 schreef nikk het volgende:
Goed topic. In plaats van dat sommigen hier zo in de verdediging schieten kunnen we hier ook iets van leren. In elk ander topic op Fok! wordt geklaagd over de prijzen van huizen en het Nederlandse woningbeleid behalve hier.
Alleen mensen die Nederland waarderen mogen het afzeiken!
Their eyes opaque.
pi_79567926
Elk land heeft zo zijn voor- en nadelen.

Ik vind Engeland ook weinig aan, en daar zit ik nu. Nu ben ik Nederland in mijn gedachten helemaal aan het ophemelen, maar Nederland is ook iet alles. Maar is er een land wat perfect is?

'The American dream' bestaat ook niet hoor, you wish! En in Amerika hebben ze nog steeds geen goed zorgstelsel (ja, komt eraan, I know. Maar het heeft lang geduurd). In Amerika wordt er veel meer drugs gebruikt. In Amerika is het homohuwelijk nog steeds niet overal ingevoerd. etc. etc.
En dat kan je dus over alle landen wel zeggen.

Nee, Nederland is niet geweldig. Maar ik hou wel van het land.
quote:

[..]

Alsof er in andere landen waar de economie goed draait het niet zo gaat. Er zijn ook genoeg Nederlanders die dat NIET doen.
  donderdag 25 maart 2010 @ 13:59:39 #295
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79569152
Een grote pluspunt bij Nederlanders is dat ze het altijd gezellig kunnen inrichten binnenshuis. Al is het aan de butenkant een oud grachtenpand dat ietsjes scheef staat. De binnenkoant wordt mooi en gezellig ingericht. Dat vind ik een sterk pluspunt bij Nederlanders. Ik kan dat zelf niet want zoiets krijg je van huisuit mee denk ik. En dat heb ik nooit meegehad.

[ Bericht 12% gewijzigd door Schenkstroop op 25-03-2010 14:11:34 ]
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:00:55 #296
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_79569204
quote:
Ik vermoed toch een fake die de reacties een beetje wil testen op verschillende fora. Zal wel wetenschappelijk onderzoek zijn.
Please Move The Deer Crossing Sign
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 maart 2010 @ 14:02:27 #297
862 Arcee
Look closer
pi_79569264
Hebben we hem ook weer.

http://forum.fok.nl/user/history/267764
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:08:31 #298
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79569495
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

Holy shit, I'd be a happy man als ik dat laatste had. Living the good life. Elke dag relaxed
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:26:52 #299
83951 rashudo
project 2501
pi_79570181
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Holy shit, I'd be a happy man als ik dat laatste had. Living the good life. Elke dag relaxed
Als je geconfronteerd wordt met die halve villa's moet je NL wel verdedigen..
Their eyes opaque.
  donderdag 25 maart 2010 @ 14:36:23 #300
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79570566
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als ik beter kijk valt het reuze mee met die woning. niet super geweldig.
pi_79571424
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Als ik beter kijk valt het reuze mee met die woning. niet super geweldig.
Tampa, Florida.
http://www.realtor.com/re(...)_FL_34684_1114308881
http://www.realtor.com/re(...)_FL_34655_1116918084

Las Vegas:
http://www.realtor.com/re(...)_NV_89134_1116722379
http://www.realtor.com/re(...)_NV_89120_1116278639

Providence, Rhode Island:
http://www.realtor.com/re(...)_RI_02920_1114203255
http://www.realtor.com/re(...)_RI_02908_1115412387

Al deze huizen zitten niet in the middle of nowhere.

En wat kost een soortgelijk huis in Nederland weer ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')