Probleem opgelost toch? Slotje?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Hij valt misschien in herhaling, maar ergens heeft ie wel gelijk natuurlijkquote:
We zullen je niet missenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:09 schreef JJH het volgende:
Prachtige OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Flauw he?
Ik ben het zeker met je eens dat Nederland een probleem heeft wat de filosofische/intellectuele ontwikkeling betreft. die heeft een 'ongure' status, en dat is ten koste van het land.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.
De doorzonwoningen issie ook vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:12 schreef JJH het volgende:
O, en je hebt de typisch Nederlandse verjaardagen (Kring, koffie, biertje en een blokje kaas) en onze gierigheid niet genoemd.
Ja dat vermoedde ik ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Bewust hoor! Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.
Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:24 schreef trovey het volgende:
Is deze discussie met dezelfde TS al niet eens eerder geweest?Komt me zo bekend voor
Edit: Ja dus....is mijn geheugen zo slecht nog niet
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.
TS is ook niet zo creatief, ik denk dat ie toch bovengemiddeld goed in Nederland past.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Ts heeft duidelijk twee problemen : Nederland en zijn geheugen
dat pest me een beetje, discussie is over?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan is er nog wel meer mis. Als je geeneens je eigen MyAT meer kan lezen.......quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij was er heel nog geen discussie, TS heeft na de OP niet meer gereageerd en er is al eens zo'n topic geweest.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat pest me een beetje, discussie is over?
Mijn gebied, dus ik voel mij (als allochtoon) genoodzaakt te reageren. Nederland heeft Spinoza, Erasmus, Bekker, Van den Enden, de gebroeders Koerbagh, Lodewijk Meyer, Van Dale, Van Leenhof en vele anderen. Het meest grappige vind ik nog het feit dat je iemand als Descartes aanhaalt, terwijl Descartes vanuit dit 'strontland' zijn ideeen over West-Europa verspreidde. Een goede aanrader is dan ook een boek als de Radicale Verlichting waarin Jonathan Israel laat blijken dat 'de verlichting, die de westerse samenleving zo radicaal heeft veranderd, in Nederland geboren werd. Dat uit Nederland afkomstige en in Nederland gevestigde denkers Europa op zijn grondvesten deden trillen'. Toch best knap voor een dergelijke 'strontland', vind je niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
klagen is Nederlanders eigen, daarom is het ook best goed geregeld zo niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:29 schreef captainkid het volgende:
Alles klopt wat je zegt.
Maar andere landen hebben vast weer andere problemen.
Veiligheid, de zorg, cultuur, etc.
Gras is altijd groener bij de buren.
Maar klagen mag natuurlijk altijd.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
dat pest me een beetje, discussie is over?
dat zoeken we op. trustenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Mijn gebied, dus ik voel mij (als allochtoon) genoodzaakt te reageren. Nederland heeft Spinoza, Bekker, Van den Enden, de gebroeders Koerbagh, Lodewijk Meyer, Van Dale, Van Leenhof en vele anderen. Het meest grappige vind ik nog het feit dat je iemand als Descartes aanhaalt, terwijl Descartes vanuit dit 'strontland' zijn ideeen over West-Europa verspreidde. Een goede aanrader is dan ook een boek als de Radicale Verlichting waarin Jonathan Israel laat blijken dat 'de verlichting, die de westerse samenleving zo radicaal heeft veranderd, in Nederland geboren werd. Dat uit Nederland afkomstige en in Nederland gevestigde denkers Europa op zijn grondvesten deden trillen.'
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan is er nog wel meer mis. Als je geeneens je eigen MyAT meer kan lezen.......
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:35 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
klagen is Nederlanders eigen, daarom is het ook best goed geregeld zo niet?
je gaat naar de stembus. uiteindelijk helpen de klagers de regering in het pluch.
niet stemmen, niet klagen.
Lekker om lachen dus.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ik TS dan echt serieus nemen.... Schelden op Nederland terwijl hij in een land woont waar het ook niet echt de hemel op aarde is. Ieder land heeft zijn na- en voordelen....als het je ergens niet bevalt dan ga je weg naar een land wat wel aan je eisen voldoet....natrappen naar het land waar je dan vandaan komt is laf en opzettelijk beledigend en ik denk dat TS kickt op de reakties die mensen hier plaatsen die Nederland verdedigen oftwel TS zit lekker de boel op te naaien hier. Ik doe daar verder niet aan mee en wens TS veel succes in het land van zijn dromen en hoop dat alles goed blijft gaan in zijn leven en hij niet onder de brug eindigd als het niet zo lekker loopt in zijn leven, niet zo'n ondenkbare optie in het land van zijn keuze.
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk eens hoe de Hollanders in de verdediging schieten. Leuke weerwoordjes, zijn Hollanders goed in. Maar daar koop je natuurlijk nogsteeds niet meer mee hier in Nederland. TS heeft dus natuurlijk gelijk als het klopt wat hij zegt over Amerika ed.
In Holland zijn ze druk de kop boven water te houden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Kijk eens hoe de Hollanders in de verdediging schieten. Leuke weerwoordjes, zijn Hollanders goed in. Maar daar koop je natuurlijk nogsteeds niet meer mee hier in Nederland. TS heeft dus natuurlijk gelijk als het klopt wat hij zegt over Amerika ed.
Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
TS is gewoon een kneus. Je hebt een gebrek aan realisme en intelligentie als je dat niet inziet hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:43 schreef Schenkstroop het volgende:
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Toe begin jij nu ook al....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
en bubbels en 38 graden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef trovey het volgende:
TS is trouwens weer vergeten de foutjes uit de OP te halen.....hij heeft weer een huis met een zwemband
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.
Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en bubbels en 38 graden?
" nude pakje inpakt" Adres?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat allemaal in een zwembandje...Land van onbeperkte mogelijkheden. Adres ...geef TS een pm
roflownedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Toe begin jij nu ook al....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat je daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
quote:
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen.
dat is niet zo, kijk een beetje verder van de snelweg af.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
In Detroit zijn de huizen gratis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
Wat is dit toch met Nederlanders en "poep, hihi" ? "Poep" en het idee daaraan vinden jullie zo verschirkkelijk interessant ofzo. Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:10 schreef trovey het volgende:
Zou TS eerder een topic als deze Hoevaak poep jij per week? hebben gelezen op FOK gezien zijn TT?
Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:16 schreef Crazy Harry het volgende:
Tja, altijd makkelijk om appartementen midden in een stad met alle gemakken om de hoek te vergelijken met huizen op het platteland waar je eerst 10KM moet overbruggen als je 'vers' brood wil hebben...
Laggen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Met veel plezier lees ik dit topic. Echt waar.
[..]
Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.
Denk je dat je een uurtje gaat moeten rijden om wat boodschappen te halen als je ergens in Delfzijl woont?
Ik geef SchenkStroop groot gelijk.
quote:
Last van hoge pingquote:
Tsja de Mexicaanse griep viel tegen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:32 schreef Schenkstroop het volgende:
Niet voor niets wreven de Big-Pharma en verzekeringsmaatschappijen zich in de handen toen obama-care werd aangedragen.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:31 schreef Flashwin het volgende:
M_A kom met nog wat van deze pareltjes svp..
Wat vaker op dit forum posten dan krijg je het wel vaker te horen en krijg je ook vanzelf uitleg (of je googled even dat kan ookquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:39 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]
En wat is een trol ?
Ik zal nu mijn bedje induiken. toedeloe!
Volgens mij valt dat reuze mee en er is nog genoeg groen. Dus NL kan best wat ruimer bouwen. Ze zijn hier gewoon ontzettend gierig meen ik. En dat zie je terug in de architectuur. Alles moet standaard en daar vragen ze dan de volle mep voor. En daar nogeens een dikke schep bovenop want dat betaamt de echte voc-mentaliteit. En oja, dat is dan wat je dénkt dat het je gaat kosten. Maar de realiteit valt dan nóg duurder uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:34 schreef Dawwa het volgende:
Nederland is overbevolkt
Amerika niet
Vandaar dat villas huizen daar veel goedkoper zijn....
Eens, maar daar kan ook gewoon iets aan gedaan worden ipv er belachelijk over te gaan zeiken. Ik vind dat we in een prima land wonen waar we ook best trots op mogen zijn. Dat het niet perfect is en er dingen zijn die anders kunnen is logisch en zal altijd blijven.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Schenkstroop het volgende:
@Harry.
Nederland is gewoon duur en daar moeten we wat aan doen ipv. te accepteren. Ik ga hier ook niet weg omdat ik dat niet kan. Ik denk dat de prijzen en belasting hier best omlaag kunnen. Terwijl de "gemiddeld gelukkige jeugd" gewaarborgd blijft. Overheid is gewoon de bottleneck dat zelf teveel geld uitgeeft aan rare dingen. Als we dat accepteren is gewoon niet goed.
Ik lees ook altijd weer met plezier hoe ver jij de plank mis kan slaan met je topics.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Met veel plezier lees ik dit topic. Echt waar.
Het hard gelag zal zeker bij jou aanwezig zijn inderdaad.quote:Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.
Denk je dat je een uurtje gaat moeten rijden om wat boodschappen te halen als je ergens in Delfzijl woont?
Ik geef SchenkStroop groot gelijk.
De weilanden en stukjes groen is nog het enige wat Nederland een beetje leefbaar houdt. Als ze dat ook zouden vol bouwen dan is Nederland geen land maar een gigantische uit de kluiten gewassen stad/metropool van 17 miljoen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat reuze mee en er is nog genoeg groen. Dus NL kan best wat ruimer bouwen. Ze zijn hier gewoon ontzettend gierig meen ik. En dat zie je terug in de architectuur. Alles moet standaard en daar vragen ze dan de volle mep voor. En daar nogeens een dikke schep bovenop want dat betaamt de echte voc-mentaliteit. En oja, dat is dan wat je dénkt dat het je gaat kosten. Maar de realiteit valt dan nóg duurder uit.
Die maximaal 8 miljoen schudt je zomaar even uit je mouw? of is het ergens op gebaseerd?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:50 schreef Dawwa het volgende:
[..]
De weilanden en stukjes groen is nog het enige wat Nederland een beetje leefbaar houdt. Als ze dat ook zouden vol bouwen dan is Nederland geen land maar een gigantische uit de kluiten gewassen stad/metropool van 17 miljoen.
Nederland is eigenlijk bestemd voor maximaal 8 miljoen mensen, vandaar dat die ‘stront rijtjeshuizen’ zo duur zijn.
quote:Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen.
Compleet uit de lucht gegrepen getalquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:51 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Die maximaal 8 miljoen schudt je zomaar even uit je mouw? of is het ergens op gebaseerd?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet
Zo lust ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:36 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms moet je echt het land weer binnenkomen om te merken hoe lelijk het land is.
Zelfde als een stinkende kamer, je merkt er niks van als je in de kamer zit. Ga je eruit, en kom je na 5 minuten er weer in, ruik je diezelfde stank.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik op Googlemaps/Nederland kijk valt dat reuze mee. Ik denk dat het echt aan de project-ontwikkelaars ligt die alles zo blijvend dicht op mekaar bijven bouwen en uitbouwen. Daar is politiek mee gemoeid en andere vage belangen. Dus het zal vast aan de factor gierigheid liggen ipv een tekort aan land. De nieuwbouw wijken zijn wel iets ruimer maar nogsteeds saaie enheidsworst. Ik kan in die wijken gewoon verdwalen alles lijkt op mekaar. Dat is eng.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:50 schreef Dawwa het volgende:
[..]
De weilanden en stukjes groen is nog het enige wat Nederland een beetje leefbaar houdt. Als ze dat ook zouden vol bouwen dan is Nederland geen land maar een gigantische uit de kluiten gewassen stad/metropool van 17 miljoen.
Nederland is eigenlijk bestemd voor maximaal 8 miljoen mensen, vandaar dat die ‘stront rijtjeshuizen’ zo duur zijn.
Ben je weleens in het buitenland geweest? Zo ja, hoe vaak? En heb je dan ook weleens suburbs gezien? Suburbs zijn in het buitenland vaak ruimer opgezet dan in Nederland, maar veel groter en allemaal hetzelfde. Ga naar Rome, Parijs, Rome of een willekeurige stad in de VS en je ziet eindeloze buitenwijken die allemaal exact hetzelfde zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik op Googlemaps/Nederland kijk valt dat reuze mee. Ik denk dat het echt aan de project-ontwikkelaars ligt die alles zo blijvend dicht op mekaar bijven bouwen en uitbouwen. Daar is politiek mee gemoeid en andere vage belangen. Dus het zal vast aan de factor gierigheid liggen ipv een tekort aan land. De nieuwbouw wijken zijn wel iets ruimer maar nogsteeds saaie enheidsworst. Ik kan in die wijken gewoon verdwalen alles lijkt op mekaar. Dat is eng.
Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een groot Nederlandse stad oid. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in zulke lege kantoren die je links en rechts op die foto ook ziet. Als je dan daar in zo'n straat staat stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.quote:
Je moet natuurlijk niet elk tuintje, stukkie groen op een afslag enzo gaan meerekenen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:05 schreef TC03 het volgende:
Nederland is voor 90% onbebouwd. De bouwgrond die is vrij gegeven door de overheid is echter vrij schaars. Er is circa. 10% bestemd om te bouwen. Als dit verruimd zou worden naar 11% of 12% zouden de grondprijzen al kelderen.
Het is de Coolsingel in Rotterdam ja. Maar denk je dat die belevenis anders is in het buitenland? Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een grote Nederlandse stad ofzo. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in die lege grote kantoren. Als je daar in zo;n straat staat, stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.
En vergeet het water uit de kraan niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:15 schreef OeJ het volgende:
Ik weet een pluspunt van Nederland. Elke Nederlander op vakantie in het buitenland raakt aan de diarree omdat ze hier eerst het aantal bacterien in de kipfilet tellen voor het in de schappen komt te liggen.
Nederland gaat er alleen maar op achteruit als ze meer bouwen. We hebben al nauwelijks groen hier en als ze dan nog meer lelijke vinexwijken plaatsen dan wordt het inderdaad een 'strontland'.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:05 schreef TC03 het volgende:
Nederland is voor 90% onbebouwd. De bouwgrond die is vrij gegeven door de overheid is echter vrij schaars. Er is circa. 10% bestemd om te bouwen. Als dit verruimd zou worden naar 11% of 12% zouden de grondprijzen al kelderen.
Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:20 schreef Dawwa het volgende:
Immigratiestop en wachten tot alle oudjes dood zijn en je komt na twee generaties zo aan 8 a 10 miljoen.![]()
Wou je dan dat we ze een nekschot geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:22 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.
Die muziekstroming is een beetje aan het doodbloeden, geloof ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh, ik vergeet bijna de meest vette muzieksoort ooit te noemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen![]()
De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
Mensa--Allochtoon == Hirshi Ali!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:46 schreef AardappelAnders. het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/74441![]()
Plus dat de mensen in Nederland misschien steeds dommer lijken te worden, maar in de USA zijn ze al generaties compleet retarded. Over een mongolenvolkje gesproken zeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.
Crap, schiet ik alsnog in de verdeging.
Ik woon ongeveer 50 meter waarvandaan die foto is gemaakt, en kan dit tegensprekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een groot Nederlandse stad oid. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in zulke lege kantoren die je links en rechts op die foto ook ziet. Als je dan daar in zo'n straat staat stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.
Dat is onze eigen schuld. We willen graag centraal wonen, alles om de hoek, metrostation en treinstation op loopafstand...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@TC03
Zijn er in Nederland ook ruime suburban-wijken te vinden zoals in Amerika en andere landen? Van die wijken met alleen maar vrijstaande woningen. En ook betaalbaar voor de midden-inkomens.
Met een midden-inkomen krijg je hier in Nederland niet meer dan de saaie hoekige grijze rijtjes wijken waar je makkelijk in verdwaalt. En niks staat vrij. Op de rijkelui's straat na aan de rand van de stad. En zelfs dat zijn rijtjes huizen. Grote dat wel.
Ik denk dat dat het verschil is. In het buitenland leef je makkelijekr en veel goedkoper 'groot'. In Nederland is de leefomgeving per persson natuurlijk ingecalculeerd op 'net voldoende'. En zijn de stoepen en sloten overal even breed.
Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte.
Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.
Ik ook niet, maar ik ga dan ook niet afgeven op het feit dat Nederland zulk soort mensen niet zou hebben voorgebracht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
En Spinoza zorgde voor een alternatief geluid?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:19 schreef OeJ het volgende:
Ik gok dat Erasmus 'een bruggenbouwer' was voor de samenleving.
Je weet misschien niet wat je mist.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
Weet je wat ik altijd vind met dat filosofie-"gedoe", het zijn altijd reacties op de "vorige-generatie-denkers", en dat brengt met zich mee dat het allebei plausibel klinkt, en je, als puntje bij paaltje komt, nog geen stap verder bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Pool het volgende:
[..]
Je weet misschien niet wat je mist.Nee, daar gaat het niet om. Het gaat er om dat TS de Nederlander verwijt dat die niet genoeg nadenkt en filosofeert, terwijl Erasmus, Spinoza en Grotius internationaal gerespecteerde geleerden waren (en na hun dood nog steeds zijn). Waaruit blijkt dat TS ook niet zo'n filosofisch helder licht is.
Als je op de Engelstalige wiki van 'Philosophy' kijkt ( http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophy ) en zoekt op die drie namen, dan vind je ze meteen terug.
Nou, ik vind dat TS ons wel een "leuke" spiegel voorhoudt, alleen is het verstandig om het in de juiste proporties te zien: het zijn stereotyperingen. Maar die wijze hanteerde Pinto ook om samenlevingen in te delen in: masculien/femininien, etc...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Pool het volgende:
Door bovenstaande reacties lijkt het misschien alsof ik TS alleen op dat punt van de filosofie een loser vind. Dat is niet zo. Ook uit zijn andere punten blijkt dat het een domme miezer is.
Van economie heeft hij ook al weinig kaas gegeten. Waarom zou een huis in Phoenix zoveel goedkoper zijn dan een vergelijkbaar huis in Nederland? Precies, vraag en aanbod (en wat hypotheekaftrekverstoring natuurlijk, maar daarmee valt maar een deel van het verschil te verklaren). Blijkbaar wonen mensen liever in ons kikkerlandje dan in een hete, droge zandbak. Behalve TS zelf. Prima dat hij een andere smaak heeft, maar dring die ons niet op.
Dat lijkt vaak wel zo, ja. Maar je moet niet vergeten dat een Renaissance, Verlichting, Franse Revolutie, etcetera mede op gang zijn gebracht door de werken van grote filosofen. Mede dankzij hen kun je hier op internet je eigen mening typen zonder daarvoor op willekeurige wijze gestraft te worden door een tirannieke vorst. Ons internationale recht over verhoudingen tussen landen en het recht op de zee bouwt nog steeds voort op de filosofische werken die Grotius daarover schreef.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef OeJ het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd vind met dat filosofie-"gedoe", het zijn altijd reacties op de "vorige-generatie-denkers", en dat brengt met zich mee dat het allebei plausibel klinkt, en je, als puntje bij paaltje komt, nog geen stap verder bent.
Mwah, ik heb liever een reële kijk op Nederland. Nederland scoort internationaal goed qua levensstandaarden (welvaart, geluk, levensverwachting, veiligheid, etc.), maar het is hier ook zeker niet perfect, vooral niet voor mensen die een rustige omgeving zoeken voor niet al te veel geld. Dus we moeten blijven verbeteren en scherp blijven qua internationale handelspositie. Maar om dat te zien heb ik zo'n domme, uit de bocht gevlogen OP niet nodig, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat TS ons wel een "leuke" spiegel voorhoudt, alleen is het verstandig om het in de juiste proporties te zien: het zijn stereotyperingen. Maar die wijze hanteerde Pinto ook om samenlevingen in te delen in: masculien/femininien, etc...
Ik ben ze daar ook heel dankbaar voor. Hoewel, en nu klink ik weer ff lekker arrogant, ik mij niet voor kan stellen, dat ik er hele andere gedachtes op na zou houden als ik in 1700 geleefd zou hebben. Een verstand krijg je mee bij de geboorte, die word je niet ingegeven door welke filosoof dan ook.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat lijkt vaak wel zo, ja. Maar je moet niet vergeten dat een Renaissance, Verlichting, Franse Revolutie, etcetera mede op gang zijn gebracht door de werken van grote filosofen. Mede dankzij hen kun je hier op internet je eigen mening typen zonder daarvoor op willekeurige wijze gestraft te worden door een tirannieke vorst. Ons internationale recht over verhoudingen tussen landen en het recht op de zee bouwt nog steeds voort op de filosofische werken die Grotius daarover schreef.
Ook heb je het veld van de wetenschapsfilosofie, die de basis heeft gelegd voor de logica en wetenschappelijke, empirische methoden. Dat heeft zeker ook bijgedragen aan de toename van technische vindingen vanaf halverwege de 19e eeuw.
Dus ja, veel filosofie bestaat zwevende woorden in de ruimte, maar vlak de invloed die het heeft gehad op de maatschappij ook niet uit.
Nou, ik heb toch wel een beetje gelachen om dat voorbeeld van: "Janneke met haar RSI", dat is wel een heel Nederlands voorbeeld over de manier waarop wij denken/in het leven staan. In een meer masculiene samenleving, zoals Amerika, hebben ze minder boodschap aan een "muizenarmpje", daar houden ze meer van: "pompen of verzuipen", "zwart/wit-denken" en "The American Dream" najagen, wat vooral betekent carriere maken van "krantenjongen tot hoogste baas van een bank."quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:49 schreef Pool het volgende:
[..]
Mwah, ik heb liever een reële kijk op Nederland. Nederland scoort internationaal goed qua levensstandaarden (welvaart, geluk, levensverwachting, veiligheid, etc.), maar het is hier ook zeker niet perfect, vooral niet voor mensen die een rustige omgeving zoeken voor niet al te veel geld. Dus we moeten blijven verbeteren en scherp blijven qua internationale handelspositie. Maar om dat te zien heb ik zo'n domme, uit de bocht gevlogen OP niet nodig, eerlijk gezegd.
Het is ook moeilijk voor te stellen, wat dat betreft begrijp ik je heel goed, maar ik ben toch bang dat de sociale, religieuze en intellectuele omgeving van grotere invloed is op je gedachten dan je je voor kunt stellen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik ben ze daar ook heel dankbaar voor. Hoewel, en nu klink ik weer ff lekker arrogant, ik mij niet voor kan stellen, dat ik er hele andere gedachtes op na zou houden als ik in 1700 geleefd zou hebben. Een verstand krijg je mee bij de geboorte, die word je niet ingegeven door welke filosoof dan ook.
Ja, dat spreekt echt in het voordeel van Nederland.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh, ik vergeet bijna de meest vette muzieksoort ooit te noemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen![]()
De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
Nee, waarschijnlijk niet, waarom zou je je met iets bezighouden wat op dat moment niet van toepassing is. Dat is hetzelfde als: je druk maken om het feit dat je geen auto hebt, terwijl de auto nog niet is uitgevonden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:58 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk voor te stellen, wat dat betreft begrijp ik je heel goed, maar ik ben toch bang dat de sociale, religieuze en intellectuele omgeving van grotere invloed is op je gedachten dan je je voor kunt stellen.
Verstand krijg je wel mee bij je geboorte, maar niet hoe je het gebruikt. Als iedereen om je heen het er mee eens is dat heksen bestaan, dat zwarte mensen duivels zijn, dat joden je altijd oplichten, dat God het wereldlijke Zwaard aan de Koning heeft gegeven en dat die dus de baas is, denk je dan echt dat je in die tijd op het idee zou zijn gekomen om bij wijze van spreken een D66-programma op te stellen, met daarin een referendum, een gekozen premier, euthanasie en abortus?
schreeuwend en irrationeel = mooi?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:14 schreef Killaht het volgende:
Moet wel toegeven dat OP mooi verwoord is
Wie wil er nou een Chinatown op de hoek dat stinkt alleen. Als ik lekker wil Chinatwonen pak ik de bus naar Amsterdam. (ik ben zelf aziatisch)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is onze eigen schuld. We willen graag centraal wonen, alles om de hoek, metrostation en treinstation op loopafstand...
Mijn vriendin en ik zijn voor de gein aan het kijken geweest wat we in theorie over een jaar of 5 zouden kunnen kopen. Als we dan Centrum Rotterdam voor een "daar-wil-ik-nog-niet-dood-gevonden-worden-biblebeltplaats" ruilen, dan is >10.000 vierkante meter grond haalbaar. Maar geen metro, en geen chinatown.
Hier stinkt de west-kruiskade niet hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Wie wil er nou een Chinatown om de hoek, dat stinkt allen maar. Als ik lekker wil Chinatwonen pak ik wel de bus en ga ik naar Amsterdam. (ik ben zelf aziatisch)
bron?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef rashudo het volgende:
Hoop gezanik van een onzeker mannetje dat na 7 jaar als expat nog steeds geen blondje kon scoren en nu vanuit Mumbai onze fora terroriseert.
Ik dacht altijd China..in andere topics praat TS over dat land alsof het utopia is..hij heeft volgens mij ook gezegd dat hij daar een tijd heeft gewerkt..quote:
China groeit wel he. Er is genoeg land en de steden worden steeds moderner en schoner ingericht. Als zij dat onverdeelde boeren binnenland nog moderner gaan inrichten voor de rijke Chinezen. Kan het best wel wat worden denk ik. Ts. is hier iig. weg. Dat lijkt mij dan geen gevalletje onmacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd China..in andere topics praat TS over dat land alsof het utopia is..hij heeft volgens mij ook gezegd dat hij daar een tijd heeft gewerkt..
In ieder geval..TS is net als die drol StefanP. Gefrustreerd tot op het bot over hunzelf en hun eigen leven en uit onmacht projecteren op de nederlandse samenleving.
Weg uit Nederland maar nog wel op een stuk of 5 NL fora tirades houden over hoe "stronterig" dit land wel niet is. Dan zit het echt diep.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
China groeit wel he. Er is genoeg land en de steden worden steeds moderner en schoner ingericht. Als zij dat onverdeelde boeren binnenland nog moderner gaan inrichten voor de rijke Chinezen. Kan het best wel wat worden denk ik. Ts. is hier iig. weg. Dat lijkt mij dan geen gevalletje onmacht.
Weglopen van problemen en schuld afschuiven is toch echt een gevalletje onmacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
China groeit wel he. Er is genoeg land en de steden worden steeds moderner en schoner ingericht. Als zij dat onverdeelde boeren binnenland nog moderner gaan inrichten voor de rijke Chinezen. Kan het best wel wat worden denk ik. Ts. is hier iig. weg. Dat lijkt mij dan geen gevalletje onmacht.
In China kennen ze niets anders, niet innoveren maar kopierenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Catbert het volgende:
God. Ben een tijdje niet op Fok geweest, check ik weer 'es GC, zie ik exact dezelfde troll nog exact dezelfde topics maken. Hoe faal ben je dan; bedenk eens wat nieuws man
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef rashudo het volgende:
[..]
In China kennen ze niets anders, niet innoveren maar kopierenZo heb je al duizend jaar hetzelfde recept voor eieren, lijkt me maar smerig.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef rashudo het volgende:
In China kennen ze niets anders, niet innoveren maar kopierenZo heb je al duizend jaar hetzelfde recept voor eieren, lijkt me maar smerig.
Het kan je diep blijven zitten als je je altijd ergens aan hebt geërgerd lijkt me. Eindelijk kun je onderbouwd lekker kotsen op alles wat je zo verafschuwde. Duim omhoog voor TSquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Weg uit Nederland maar nog wel op een stuk of 5 NL fora tirades houden over hoe "stronterig" dit land wel niet is. Dan zit het echt diep.
Kopieren en dán innoveren, dat kunnen ze weer wel. Helemaal geen slechte tactiek of wel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef rashudo het volgende:
[..]
De smaak is redelijk hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hoewel ik 't op zich wel 'es wil proberen
Aha! Nu komt de aap uit de mouw.quote:
Omdat de arme boeren willen werken. De baantjes die ze krijgen zijn echter genoeg om een matrasje en wat vreten van te kunnen betalen. Volgens mij groeit het verschil tussen arm en rijk nog steeds heel snel in China. Kutland.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kopieren en dán innoveren, dat kunnen ze weer wel. Helemaal geen slechte tactiek of wel?
Verder, mijn comment over nieuwe steden voor de rijkere chnezen is natuurlijk niet waar. Arm, middenklasse en rijk trekken allemaal gezamenlijk naar de nieuwe moderne steden. Dus alles blijft in balans. Ze kunnen ook niet anders want ze hebben mekaar nodig. China groeit snel.
Anders dan hier, waar een VVD-partij zegt dat iedereen gelijke kansen heeft wat in de praktijk natuurlijk niet waar is. Kun je in China wel aan de slag als je een talent hebt. Daar kunnen ze het zich niet permitteren moeilijk te doen omdat het economisch snel snel allemaal moet groeien. Hier mekkeren ze eerst om je papieren.
En het feit dat er mensenrechten geschonden worden en dat het een dictatuur is, maakt het ook niet veel beter natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 06:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat de arme boeren willen werken. De baantjes die ze krijgen zijn echter genoeg om een matrasje en wat vreten van te kunnen betalen. Volgens mij groeit het verschil tussen arm en rijk nog steeds heel snel in China. Kutland.
Dat het een dictatuur is hoeft geen nadeel te zijn. Dat er alleen maar slechte dictators zijn is wel jammerquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het feit dat er mensenrechten geschonden worden en dat het een dictatuur is, maakt het ook niet veel beter natuurlijk.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Mwa, Nederland heeft dan niet zoveel beroemde mensen achter zich staan, Nederland doet wel veel uitvinden op bv het gebied van dijken en bv landbouw.quote:DE Nederlander:
Ben ik niet met je eens. Nederlanders zijn lui omdat we het goed hebben, als we het niet zo ruim hadden gehad waren we ook stukken minder lui. Nederlanders zijn juist een redelijk hardwerkend volk.quote:*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
Nederland was neutraal in de oorlog en werd toch binnengevallen, daarbij werd even de grootste stad van ons land compleet met de grond gelijk gemaakt. Niet zo heel gek dat NL binnen 5 dagen onder de voet was gelopen als je niet voorbereidt bent op een oorlog. Als wij morgen ineens Belgie binnenvallen ben ik er van overtuigd dat we voor het avondeten het land hebben overgenomen, puur omdat het een verassing is.quote:*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
Eerst noem je een arm land en vervolgens kom je met duitsland aanzetten. Je moet niet vergeten dat we niet alleen 1 vd meest intensief bereden spoorwegen ter wereld hebben maar dat die spoorwegen ook nog eens erg dicht op elkaar liggen allemaal. Er hoeft maar iets fout te gaan of de hele boel staat stil.quote:*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b(...)_NS_te_helpen__.html
truequote:*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.
Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.quote:M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.
Als alle allochtonen het zo'n kutland vinden, waarom komen ze dan massaal hierheen. Misschien omdat ze hier een uitkering kunnen krijgen ook al voeren ze geen tiefus uit? Misschien omdat ze hier niet gestenigd worden als ze verkracht zijn? Misschien omdat ze hier wel mogen zeggen wat ze denken? Misschien omdat ze hier wel toekomstkansen zien? Misschien omdat ze hier wel zonder tent over hun lichaam over straat mogen? Misschien omdat ze hier niet doodgeschoten worden?quote:En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.
Waar ben je heen verhuisd?quote:PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Omdat de meeste sociaal zwakkeren zijn in land van herkomst. Ik weet zeker dat bijvoorbeeld een "rijke" Marokkaan, in Marokko zal blijven als hij het goed heeft.quote:[b]Op woensdag 24 maart 2010 11:20
Als alle allochtonen het zo'n kutland vinden, waarom komen ze dan massaal hierheen.
Wij gaan ook steeds meer leven in een dictatuur, en we hebben het nieteens door!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het feit dat er mensenrechten geschonden worden en dat het een dictatuur is, maakt het ook niet veel beter natuurlijk.
OH NOES!!!11111oneonelevenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Wij gaan ook steeds meer leven in een dictatuur, en we hebben het nieteens door!
Ja want je haalt ook bronnen aan en geeft argumenten enzo voor je claim dat we weg zouden glijden richting een dictatuur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ zie, er worden alleen grappen over gemaakt.
Geen aanwijzing is natuurlijk goed genoeg voor degenen die liever wegkijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja want je haalt ook bronnen aan en geeft argumenten enzo voor je claim dat we weg zouden glijden richting een dictatuur...
in het buitenland is ook elke McDonalds, Woolworth of *insert random Supermarché* hetzelfde hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Nass het volgende:
Mischien typisch als ik dit zeg als buitenlander, maar TS heeft gewoon gelijk.
Nederland is een lelijke land, dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
De straten zijn smal, er staan gewoonweg teveel oude gebouwen(die erg smal zijn, net zoals de straten en TE eentonig!!), mischien is het een stukje cultuur, maar het is gewoon lelijk.
De steden lijken allemaal opelkaar, overal kom je precies dezelfde Hema tegen, precies dezelfde kruidvat, precies dezelfde Albertheijn etc etc etc,.
En de fiets, godverdomme wat heb ik een hekel aan de fiets.
Ik zou trouwens nooit voor Nederland kiezen als ik de keuze had, immers, ik kwam hier als kind.
Momenteel ook plannen om te emigreren, want mijn ogen beginnen te bloeden als ik naar buiten kijk.
quote:
Ja, op dezelfde manier lullen gristenen zich uit alle discussies. Jij hebt kennelijk evenveel inhoud.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen aanwijzing is natuurlijk goed genoeg voor degenen die liever wegkijken.
Ik woon in Leiden en dat is idd een oude stad met oude gebouwen en ook qua winkels is het hetzelfde laken een pak maarrrrrrr, het is -als je even verder kijkt- een stad met heel veel historie en in die oude gebouwen speelden zich vele levens af.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Nass het volgende:
Nederland is een lelijke land, dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
De straten zijn smal, er staan gewoonweg teveel oude gebouwen(die erg smal zijn, net zoals de straten en TE eentonig!!), mischien is het een stukje cultuur, maar het is gewoon lelijk.
De steden lijken allemaal opelkaar, overal kom je precies dezelfde Hema tegen, precies dezelfde kruidvat, precies dezelfde Albertheijn etc etc etc,.
Ik zou trouwens nooit voor Nederland kiezen als ik de keuze had, immers, ik kwam hier als kind.
Momenteel ook plannen om te emigreren, want mijn ogen beginnen te bloeden als ik naar buiten kijk.
Toch ervaar je het gevoel alsof het anders is, gewoon omdat de buurt anders is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
in het buitenland is ook elke McDonalds, Woolworth of *insert random Supermarché* hetzelfde hoor
Historie kan mij serieus aan mijn kont roesten. Ik wil modern, nieuw, iets van deze tijd, iets straks!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden en dat is idd een oude stad met oude gebouwen en ook qua winkels is het hetzelfde laken een pak maarrrrrrr, het is -als je even verder kijkt- een stad met heel veel historie en in die oude gebouwen speelden zich vele levens af.
Gewoon even verder kijken dan het centrum dus, vaak al 1 steegje verder loop je in een geheel andere wereld. En nee, Nederland lijkt niet op Disneyland.........gelukkig maar, ik zou doodongelukkig worden in zo'n "schone" schijnwereld, van mij mag een stad leven en soms ook ellende uitstralen.
En dan heb ik het alleen nog maar over de steden, het platteland is verre van klein bebouwd. Grote boerderijen, grote weilanden en zelfs hier in de randstad is dat nog niet eens zo ver buiten de bebouwde kom.
Bloedende ogen, kom op zeg. Open je ogen, lijkt me een beter plan.
jij kan in een stad als New York een gratis parkeerplaats vinden?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef Nass het volgende:
[..]
Toch ervaar je het gevoel alsof het anders is, gewoon omdat de buurt anders is.
Hier zijn alle winkelcentrums hetzelfde, je hebt 1 lange straat, en aan beide kanten winkels, that's it!
Ik was afgelopen zomer in Amerika, en ik heb genoten van de diversiteit omtrent de winkels, 'The malls' zien er allemaal anders uit, zijn stuk voor stuk erg groot, en je bent altijd droog!
Niets fietsen, neem je auto(Je zit lekker, geen last van tegenwind/regen, geen zweet, muziek zo hard als je wilt, of zo laag mogelijk omdat je met je vrienden in de auto praat etc etc), parkeer hem in de ubergrote GRATIS parkeerplaats, en ga shoppen!
Hier in nederland is een auto een luxe(Ja echt, en het is dan ook nog eens een zeer welvarend land), in Amerika hebben ze minstens 2 auto's per gezin, en dat kan oplopen tot 4/5
En laat ik maar niet beginnen over de bakken die Nederlanders rijden, je ziet overal een twingo, een volkswagen en meer van dat meuk, en ook nog eens bijna allemaal een hatchback
Vanaf hier nam ik het al niet serieus meer.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Nass het volgende:
Nee, maar in Nederland kan je in een stad als Arnhem niet eens gratis parkeren, verschil verschilquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
jij kan in een stad als New York een gratis parkeerplaats vinden?
Arnhem een stad?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Nass het volgende:
[..]
Nee, maar in Nederland kan je in een stad als Arnhem niet eens gratis parkeren, verschil verschil
Verder had ik het over 'the malls'
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef Lolque het volgende:
[..]
Arnhem een stad?
Dorp met stadsrechten.
Ik lees net dat je in Amerika was en dat lijkt mij voor even ook wel leuk, maar om te wonen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Nass het volgende:
[..]
Historie kan mij serieus aan mijn kont roesten. Ik wil modern, nieuw, iets van deze tijd, iets straks!
En de weilanden zijn dan wel rustgevend, lang genieten kun je er niet, want de stank is afentoe extreem.
Mooi!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik lees net dat je in Amerika was en dat lijkt mij voor even ook wel leuk, maar om te wonen.Al moet ik zeggen dat ze nu met de nieuwe plannen omtrent de gezondheidszorg echt een enorme sprong vooruit hebben gemaakt. Voorheen was het toch voornamelijk the land of the free mits rijk. Nu sta ik wel wat positiever tegenover dat land.
Je zeurt gewoon met dat New York gedoe. Iedereen al.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Salamando het volgende:
[..]
jij kan in een stad als New York een gratis parkeerplaats vinden?
Heeft ie gedaan, na eerst misbruik van Nederland te hebben gemaakt, dat dan weer wel!quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zucht, dan rot je toch lekker op...
Jij kan ook 4 auto,s hebben op afbetaling, maar dan heb je net zoals heel veel amerikanen een dik probleem.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Nass het volgende:
[..]
Nee, maar in Nederland kan je in een stad als Arnhem niet eens gratis parkeren, verschil verschil
In nederland kan je na 6'en niet meer winkelenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef Jmsls het volgende:
In Amerika kan je niet eens na 11-en de straat op
Waar ik vandaan kom in Nederland gaat dat gewoonquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Nass het volgende:
[..]
In nederland kan je na 6'en niet meer winkelen
Waar ik vandaan kom in Nederland kan dat niet, en ik woon niet in een dorp, maar een stadquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom in Nederland gaat dat gewoon
De Appie is om 6 uur dicht?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Nass het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom in Nederland kan dat niet, en ik woon niet in een dorp, maar een stad
Volgens mij had je mn post over het hoofd gezien?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Nass het volgende:
[..]
Waar ik vandaan kom in Nederland kan dat niet, en ik woon niet in een dorp, maar een stad
Ik zei winkelen, niet boodschappen doenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De Appie is om 6 uur dicht?
Je weet inderdaad nooit wanneer je een matras nodig hebt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef Nass het volgende:
[..]
Ik zei winkelen, niet boodschappen doen
@Lolque, ik wil niets kopen, ik wil dat het mogelijk is, voor het geval dat...
Ben je toevallig een christen die PVV stemt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:52 schreef Lolque het volgende:
[..]
Je weet inderdaad nooit wanneer je een matras nodig hebt.
Christen? verre van.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:01 schreef Nass het volgende:
[..]
Ben je toevallig een christen die PVV stemt?
Ik wil om 11 uur een matras mogen kopen, maar de overheid wilt dat nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Lolque het volgende:
[..]
Volgens mij had je mn post over het hoofd gezien?![]()
Als jij een matras wil kopen om 11 uur 's avonds moet je het zelf weten, ik kan tot 10 uur boodschappen doen.
Dat klinkt echt als een goed doordachte postquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:35 schreef jaronsch het volgende:
Lui zijn Nederlanders niet, het Bruto Binnenlands Product per capita in Nederland is bijna gelijk aan die van Amerika. Verder scoren we altijd hoog in die welzijnsonderzoekjes zoals deze. Je kan piepen wat je wil TS, maar er is echt weinig mis met Nederland in vergelijking met andere landen.
Gierig zijn we weer wel, maar helaas niet gierig genoeg om uitkeringbedelaars als Schenkstroop te korten.
Ben benieuwd naar die malls in de VS die na 11 uur nog een matras voor je hebben. Ben zelf vaak genoeg naar de VS geweest en zeggen dat al die malls zo uniek zijn is gewoon complete onzin. Ze hebben allemaal dezelfde formulie (2-3 verdiepingen met o.a. een Gap, Abercrombie en dat soort zaken), een food-court en vaak een bios oid. Niks bijzonders aan.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef fs180 het volgende:
Ik wil om 11 uur een matras mogen kopen, maar de overheid wilt dat niet
Klagen zit in onze genen, vooral in die van TS.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:38 schreef Catbert het volgende:
America is een erg leuk land met erg leuke mensen IMHO, maar het is bullshit dat ze het daar beter zouden hebben. Enige wat we hier meer hebben is mensen die op hun eigen land zitten te zeiken. Tok dan op ofzo.
Ik wil vooral graag een beter klimaat. FF flink CO2 stoken dusquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:42 schreef fs180 het volgende:
Ik heb geen idee, ik zag het eens aan een vriendin vragen, ben er zelf al jaaren niet geweest. En beter is natuurlijk relatief. Wij hebben het niet slecht hier, maar zij daar ook niet, het is maar wat je persoonlijk trekt. Persoonlijk heb ik wel plannen om te vertrekken, omdat een aantal zaken hier gewoon totaal niet overeenkomen met mijn persoonlijkheid. Maar elke land heeft zijn voor en nadelen..
Het ligt er maar aan. Wat is mooi?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Heb je het tegen mij of TS. Ik vind het hier niet kut hoor. Ik ben het alleen wel eens met Mensa-allochtoon dat Nederland niet erg mooi is ingericht. En ook nog erg duur.
Mwah minder geld.. Met een goede opleiding is zorg eigenlijk geen probleem en je loon ligt wel lager maar kosten liggen daar stuk lager. Voordeel van hier is wel inderdaad de luie werkhouding, niet hard werken, dichbij je werk wonen nog steeds vol betaald krijgen. Dat is de vs wel andersquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:47 schreef Ryon het volgende:
Ah, mooi topic weer!
Nederland is natuurlijk een prachtig land om in te leven en de meeste mensen mogen dan ook in hun handjes knijpen van geluk dat ze hier geboren zijn. Natuurlijk zeurt de Nederlander wel veel, maar daar blijk je ook weer gelukkig van te worden.
Als Jan Modaal heb je het in Nederland een stuk beter dan in Amerika. Meer sociale zekerheid, relatief gezien meer geld om elke maand te besteden, plus je hoeft er ook nog eens 15 uur per week minder voor te werken. Topdeal!
Als je miljardair bent kan je beter een eigen eiland kopen. De belastingen hier worden dan wel heel erg gortig.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:23 schreef Lolque het volgende:
[..]
Christen? verre van.![]()
PVV ga ik niet stemmen omdat dat toch niks word, VVD.
Ben jij toevallig een zure zandneger die denkt dat dit land slecht is, en zegt te emigreren maar uiteindelijk toch over 60 jaar ligt weg te rotten in de Nederlandse grond?
Nederland is verre van slecht, het is alleen een extreem lelijk land en daarmee heb ik gewoon gelijk, Nederland is lelijk, dat zal een blinde nog toegeven.quote:Dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
Ja man, top man, stoer, mooi man, ja man, tofheid man, cool jonge, echt, wauw manquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:02 schreef Enj0y het volgende:
Je moet jezelf gewoon opblazen, net als al jouw soortgenoten: dan kom je waar je echt wilt zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het wel ergens waar wij er geen last van hebben, aub.
Weer een domme Nederlander die denkt dat alle allochtonen Moslim zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:02 schreef Enj0y het volgende:
Je moet jezelf gewoon opblazen, net als al jouw soortgenoten: dan kom je waar je echt wilt zijn!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weer zon domme allochtoon die denkt dat elke moslim zich opblaastquote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]
Weer een domme Nederlander die denkt dat alle allochtonen Moslim zijn.
Lelijk?quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:54 schreef Nass het volgende:
[..]
[..]
Nederland is verre van slecht, het is alleen een extreem lelijk land en daarmee heb ik gewoon gelijk, Nederland is lelijk, dat zal een blinde nog toegeven.
Mijn geboorteland is nog erger, nog lelijker, en zal nooit de niveau halen van Nederland, het zijn beide 2 lelijke landen, verschil alleen is dat Nederland alles beter regelt en welvarend is.
Duidelijk?
En nee, ik emigreer echt, je hoeft me verder ook niet te missen
De slimme niet, die laten de dommere zichzelf opblazen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Weer zon domme allochtoon die denkt dat elke moslim zich opblaast
Ik bedel niet ik krijg gewoon gestort.quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:35 schreef jaronsch het volgende:
Lui zijn Nederlanders niet, het Bruto Binnenlands Product per capita in Nederland is bijna gelijk aan die van Amerika. Verder scoren we altijd hoog in die welzijnsonderzoekjes zoals deze. Je kan piepen wat je wil TS, maar er is echt weinig mis met Nederland in vergelijking met andere landen.
Gierig zijn we weer wel, maar helaas niet gierig genoeg om uitkeringbedelaars als Schenkstroop te korten.
Ja, LELIJK.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Lelijk?
maar dan wel met de nodige diploma's op zak die grotendeels betaald zijn door de Nederlandse regering.
Ik weet niet uit welke zandbak je vandaan komt, maar daar hebben ze hele andere scholen, iets met chemicaliën lont en aanstekers.
En weer laat je zien dat het propaganda machine zijn doel heeft bereikt. Want "Moslims zijn het kwaad!!"quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef Lolque het volgende:
[..]
Lelijk?
Kerel ik weet niet wat jou dwars zit, als ik mooie gebieden of steden wil zien ga ik wel op vakantie.
Ik heb wel ergere dingen om me zorgen om te maken dan een lelijk gemeentehuis hoor.
En dat gezeik op Nederland slaat nergens op, je emigreert dan wel, maar dan wel met de nodige diploma's op zak die grotendeels betaald zijn door de Nederlandse regering.
Ik weet niet uit welke zandbak je vandaan komt, maar daar hebben ze hele andere scholen, iets met chemicaliën lont en aanstekers.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En weer laat je zien dat het propaganda machine zijn doel heeft bereikt. Want "Moslims zijn het kwaad!!"
En Nederlanders vinden zichzelf zó slim, nuchter en onafhankelijk. Laten zich natuurlijk niks wijs maken
Weer eentje die denkt dat hij moslim is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:02 schreef Enj0y het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje hypochriet van iemand die constant op negers zit te zeiken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Dan nog kan je er niet omheen dat die propaganda machine zijn werk goed heeft gedaan. De stereotype associaties van gekke moslims zijn nu standaard.
20% minder belasting in plaats van een studie en een betaalbare (quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:27 schreef jaronsch het volgende:
Hetzelfde belastinggeld die jou in staat stelde om betaalbaar te studeren en betaalbaar een zorgverzekering af te sluiten.
Wat bedoel je. negers worden toch niet meer afgezeken in de media of wel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje hypochriet van iemand die constant op negers zit te zeiken.
Klinkt goed. Het gaat mij om dat TS niet bereid is belasting af te dragen maar wel zijn handjes omhoog hield om goedkoop te kunnen studeren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
20% minder belasting in plaats van een studie en een betaalbare () zorgverzekering graag
Als de overheid minder geld uitgeeft aan dure vage hobby's zoals Ov-chip, ontwikkelingshulp, oorlog en weetikveel. Dan kan de belasting omlaag, de studenten blijvend worden gesubsidieerd, en de armen zelfs een extraatje krijgen. Ipv daarvan komt de overheid altijd tekort en worden uitkeringstrekkers onterecht tot pispaal gemaakt. Denk je nou echt dat de overheid geen tekort meer zou lijden als alle uitkeringstrekkers actief zouden meedoen?quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
20% minder belasting in plaats van een studie en een betaalbare () zorgverzekering graag
Voor dat geld heb je in Verweggistan een hele provincie incl veiligheidstroepen, ik zeg doen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat je voor 220.000 Euro krijgt in Utrecht:
http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-56529507-spinozaweg-20/
Wat je voor 220.000 Euro in San Diego krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_CA_91910_1116209079
http://www.realtor.com/re(...)_CA_92071_1115641379
Wat je voor 400.000 Euro krijgt in Rotterdam:
http://www.funda.nl/koop/(...)36442-kalundborg-19/
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-7182519-schielaan-33/
Wat je voor 400.000 Euro in Fort Lauderdale krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_FL_33305_1114093451
http://www.realtor.com/re(...)_FL_33324_1117168797
Wat je voor rond de 620.000 Euro in Eindhoven krijgt:
http://www.funda.nl/koop/eindhoven/huis-56542954-backenhagen-11/
http://www.funda.nl/koop/(...)a-fitzgeraldlaan-50/
Wat je voor dezelfde prijs in Denver Colorado krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_CO_80127_1116708566
http://www.realtor.com/re(...)_CO_80234_1113081793
De prijzen van onroerend goed in Nederland zijn gewoon belachelijk. Sterker nog, als je er langer over nadenkt, zijn de prijzen gewoon absurd!
Als ik van me geld wilt genieten kan dat niet, want de belasting neemt alles weg.
Ik heb ook gedeeltelijk om kosten van de staat gestudeerd. Shoot mequote:Op woensdag 24 maart 2010 23:55 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Klinkt goed. Het gaat mij om dat TS niet bereid is belasting af te dragen maar wel zijn handjes omhoog hield om goedkoop te kunnen studeren.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:05 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd in welke stad de ts nu woont.
de redenen waarom NL een strontland is..quote:
Doodschieten is niet nodig. Wonen in dat incapabele zooitje van Zuid Amerika is straf genoeg.quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb ook gedeeltelijk om kosten van de staat gestudeerd. Shoot me
quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als de overheid minder geld uitgeeft aan dure vage hobby's zoals Ov-chip, ontwikkelingshulp, oorlog en weetikveel. Dan kan de belasting omlaag, de studenten blijvend worden gesubsidieerd, en de armen zelfs een extraatje krijgen. Ipv daarvan komt de overheid altijd tekort en worden uitkeringstrekkers onterecht tot pispaal gemaakt. Denk je nou echt dat de overheid geen tekort meer zou lijden als alle uitkeringstrekkers actief zouden meedoen?
Moet je niet gewoon werken of is het in de V.S. normaal om tijdens je werk te gaan forummen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:13 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]
Weer een domme Nederlander die denkt dat alle allochtonen Moslim zijn.
Weer een Nederlander die volgens het huisje boompje beestje systeem te werk gaat.quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:08 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Moet je niet gewoon werken of is het in de V.S. normaal om tijdens je werk te gaan forummen.
Reageer je nog op mijn post?quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:11 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]
Weer een Nederlander die volgens het huisje boompje beestje systeem te werk gaat.
opgedrongen door de overheid en erg slechte implementatiequote:
Maskers van hoogmoed verbergen hier de schande, wat vooral bij de ouderen opvalt. De facade houdt geen stand meer als de masker vervaagt door ouderdom. Als ik dan weer kijk naar de dertigers en jongeren doorzie ik de Nederlandse tactiek voor het leven.quote:Op donderdag 25 maart 2010 01:14 schreef AndersdanJOu het volgende:
Er is niks mis met Nederland,ik vind het persoonlijk een mooie land.
de mensen daarentegen zijn erg saai en teveel op hun zelf,wat ook zwaar irritant is..is de hondenpoep die je op alle grasveldjes tegenkomt
Je moet ze weten te vinden, maar zelfs in het centrum zijn er hoekjes.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Nass het volgende:
[..]
Een tractor kan je overal gratis parkeren.quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:44 schreef Sander het volgende:
[..]
Je moet ze weten te vinden, maar zelfs in het centrum zijn er hoekjes.
Waarschijnlijk vinden TS en Nass met hun liefde voor zielloze Amerikaanse stadscentra het centrum van Rotterdam juist de enige mooie plek van Nederland.quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:39 schreef Synthesist het volgende:
als in rotterdam wat een lelijke betonzooi is,
Rotterdam heeft het meest Amerikaanse centrum van Nederland. Laat ook zien dat de klagers hier totaal niet weten waar ze het over hebben.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:05 schreef Pool het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden TS en Nass met hun liefde voor zielloze Amerikaanse stadscentra het centrum van Rotterdam juist de enige mooie plek van Nederland.
Maar geef je nog antwoord op mijn vorige vraag? In welke stad woon je?quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:11 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]
Weer een Nederlander die volgens het huisje boompje beestje systeem te werk gaat.
het zit TS wel heeeel diep zo te zien.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef gifkwal het volgende:
TS is aandachtshoer cq. troll die op meerdere fora dezelfde onzin post
Las Vegas en Miami liggen 4.000 kilometer uit elkaar. Op zo'n schaal gezien zijn alle Nederlandse steden wijken van één stadquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar.
Ok, Miami en Orlando dan. New York City en Boston. Madrid en Barcelona, Parijs en Lyon. Melbourne en Sydney. Wat is nou het verschil tussen Amsterdam en Utrecht ? Jezus zeg...quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Las Vegas en Miami liggen 4.000 kilometer uit elkaar. Op zo'n schaal gezien zijn alle Nederlandse steden wijken van één stad. Amsterdam, Nice en Warschau lijken ook niet echt op elkaar, hm?
Verder ga ik de moeite niet eens nemen op de OP te reageren.
En Amsterdam en Rotterdam lijken wel op elkaar wil je zeggen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:56 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]
Ok, Miami en Orlando dan. New York City en Boston. Madrid en Barcelona, Parijs en Lyon. Melbourne en Sydney. Wat is nou het verschil tussen Amsterdam en Utrecht ? Jezus zeg...
Dit is trouwens geen Nederland vs Amerika thread. Ik gebruik de VS gewoon om te vergelijken.
Huizenprijzen zijn NOG goedkoper in Zuid-Amerika.
Alleen mensen die Nederland waarderen mogen het afzeiken!quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:02 schreef nikk het volgende:
Goed topic. In plaats van dat sommigen hier zo in de verdediging schieten kunnen we hier ook iets van leren. In elk ander topic op Fok! wordt geklaagd over de prijzen van huizen en het Nederlandse woningbeleid behalve hier.
Alsof er in andere landen waar de economie goed draait het niet zo gaat. Er zijn ook genoeg Nederlanders die dat NIET doen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 02:11 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
[..]
Ik vermoed toch een fake die de reacties een beetje wil testen op verschillende fora. Zal wel wetenschappelijk onderzoek zijn.quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef gifkwal het volgende:
TS is aandachtshoer cq. troll die op meerdere fora dezelfde onzin post
Holy shit, I'd be a happy man als ik dat laatste had. Living the good life. Elke dag relaxedquote:Op woensdag 24 maart 2010 23:11 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat je voor 220.000 Euro krijgt in Utrecht:
http://www.funda.nl/koop/utrecht/huis-56529507-spinozaweg-20/
Wat je voor 220.000 Euro in San Diego krijgt:
http://www.realtor.com/re(...)_CA_91910_1116209079
Als je geconfronteerd wordt met die halve villa's moet je NL wel verdedigen..quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Holy shit, I'd be a happy man als ik dat laatste had. Living the good life. Elke dag relaxed
Als ik beter kijk valt het reuze mee met die woning. niet super geweldig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:08 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Holy shit, I'd be a happy man als ik dat laatste had. Living the good life. Elke dag relaxed
Tampa, Florida.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ik beter kijk valt het reuze mee met die woning. niet super geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |