abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79477401
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:15 schreef OeJ het volgende:
Ik weet een pluspunt van Nederland. Elke Nederlander op vakantie in het buitenland raakt aan de diarree omdat ze hier eerst het aantal bacterien in de kipfilet tellen voor het in de schappen komt te liggen.
En vergeet het water uit de kraan niet.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:17:46 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477402
@TC03
Zijn er in Nederland ook ruime suburban-wijken te vinden zoals in Amerika en andere landen? Van die wijken met alleen maar vrijstaande woningen. En ook betaalbaar voor de midden-inkomens.

Met een midden-inkomen krijg je hier in Nederland niet meer dan de saaie hoekige grijze rijtjes wijken waar je makkelijk in verdwaalt. En niks staat vrij. Op de rijkelui's straat na aan de rand van de stad. En zelfs dat zijn rijtjes huizen. Grote dat wel.

Ik denk dat dat het verschil is. In het buitenland leef je makkelijekr en veel goedkoper 'groot'. In Nederland is de leefomgeving per persson natuurlijk ingecalculeerd op 'net voldoende'. En zijn de stoepen en sloten overal even breed.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79477405
Nederlanders zijn sociaal, die delen hun dure stenen muren.
pi_79477406
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:05 schreef TC03 het volgende:
Nederland is voor 90% onbebouwd. De bouwgrond die is vrij gegeven door de overheid is echter vrij schaars. Er is circa. 10% bestemd om te bouwen. Als dit verruimd zou worden naar 11% of 12% zouden de grondprijzen al kelderen.
Nederland gaat er alleen maar op achteruit als ze meer bouwen. We hebben al nauwelijks groen hier en als ze dan nog meer lelijke vinexwijken plaatsen dan wordt het inderdaad een 'strontland'.

Immigratiestop en wachten tot alle oudjes dood zijn en je komt na twee generaties zo aan 8 a 10 miljoen.
pi_79477408
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:20 schreef Dawwa het volgende:

Immigratiestop en wachten tot alle oudjes dood zijn en je komt na twee generaties zo aan 8 a 10 miljoen.
Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.
pi_79477409
Moet het echt Nederland tegen de VS zijn? Mag het niet Europa tegen de VS zijn?

Enz, enz, enz, enz...
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_79477412
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:22 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.
Wou je dan dat we ze een nekschot geven?
pi_79477414
Nee, dat hoeft ook weer niet.
pi_79477429
Oh, ik vergeet bijna de meest vette muzieksoort ooit te noemen:

Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen

De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_79477433
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen

De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
Die muziekstroming is een beetje aan het doodbloeden, geloof ik.
pi_79477435
quote:
Mensa--Allochtoon == Hirshi Ali!
Jesus saves but death prevails.
pi_79477438
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:48 schreef Shivo het volgende:

[..]

Mensa--Allochtoon == Hirshi Ali!
Nou, nu je het zegt, het zou wel grappig zijn.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 07:02:05 #114
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_79477655
Hoe was het spreekwoord toch?
"Beauty is in the eye of the beholder"?

Als je het niet kunt zien dan ben je daar blijkbaar niet toe in staat beste TS. Zelfs niet bij herhaling. Uiteindelijk zegt daarom de OP meer over jou dan over Nederland.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_79477720
En welk land kwam ook alweer met hoge pootjes aan kloppen bij Nederland omdat de dijken waren gebarsten ...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 maart 2010 @ 07:42:16 #116
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79477869
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:47 schreef JJH het volgende:

[..]

Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.

Crap, schiet ik alsnog in de verdeging.
Plus dat de mensen in Nederland misschien steeds dommer lijken te worden, maar in de USA zijn ze al generaties compleet retarded. Over een mongolenvolkje gesproken zeg.
Daarnaast mag TS ook wel terug de geschiedenisboeken in, want ondanks ons optreden in de WOII niet erg "hoopgevend" was hadden de moffen het toch nog moeilijk (vandaar ook het bombardement op Rotterdam).
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:45:34 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79478593
TS .
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79480422
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een groot Nederlandse stad oid. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in zulke lege kantoren die je links en rechts op die foto ook ziet. Als je dan daar in zo'n straat staat stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.
Ik woon ongeveer 50 meter waarvandaan die foto is gemaakt, en kan dit tegenspreken
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_79480522
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@TC03
Zijn er in Nederland ook ruime suburban-wijken te vinden zoals in Amerika en andere landen? Van die wijken met alleen maar vrijstaande woningen. En ook betaalbaar voor de midden-inkomens.

Met een midden-inkomen krijg je hier in Nederland niet meer dan de saaie hoekige grijze rijtjes wijken waar je makkelijk in verdwaalt. En niks staat vrij. Op de rijkelui's straat na aan de rand van de stad. En zelfs dat zijn rijtjes huizen. Grote dat wel.

Ik denk dat dat het verschil is. In het buitenland leef je makkelijekr en veel goedkoper 'groot'. In Nederland is de leefomgeving per persson natuurlijk ingecalculeerd op 'net voldoende'. En zijn de stoepen en sloten overal even breed.
Dat is onze eigen schuld. We willen graag centraal wonen, alles om de hoek, metrostation en treinstation op loopafstand...

Mijn vriendin en ik zijn voor de gein aan het kijken geweest wat we in theorie over een jaar of 5 zouden kunnen kopen. Als we dan Centrum Rotterdam voor een "daar-wil-ik-nog-niet-dood-gevonden-worden-biblebeltplaats" ruilen, dan is >10.000 vierkante meter grond haalbaar. Maar geen metro, en geen chinatown.
pi_79480548
Ouwe kuttroll
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:09:31 #121
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79480707
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte.
Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.
pi_79480879
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.
Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:17:31 #123
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79480957
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
Ik ook niet, maar ik ga dan ook niet afgeven op het feit dat Nederland zulk soort mensen niet zou hebben voorgebracht.
Als je gaat lopen kankeren zorg dan in ieder geval dat je de juiste informatie hebt over het onderwerp waarop je gaat lopen kankeren.
pi_79481028
Ik gok dat Erasmus 'een bruggenbouwer' was voor de samenleving.
pi_79481164

Juist door dit topic zie ik nu nog meer in wat voor een fijn en mooi land ik woon. Bedankt TS Ook voor het lachen op de Dinsdagochtend
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
pi_79481232
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:19 schreef OeJ het volgende:
Ik gok dat Erasmus 'een bruggenbouwer' was voor de samenleving.
En Spinoza zorgde voor een alternatief geluid?

Baruch Spinoza - In Rotterdam zit een alternatief uitgaansgebeuren "Baroeg" aan de spinozaweg.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:31:53 #127
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79481502
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je weet misschien niet wat je mist. Nee, daar gaat het niet om. Het gaat er om dat TS de Nederlander verwijt dat die niet genoeg nadenkt en filosofeert, terwijl Erasmus, Spinoza en Grotius internationaal gerespecteerde geleerden waren (en na hun dood nog steeds zijn). Waaruit blijkt dat TS ook niet zo'n filosofisch helder licht is.

Als je op de Engelstalige wiki van 'Philosophy' kijkt ( http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophy ) en zoekt op die drie namen, dan vind je ze meteen terug.
pi_79481631
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:31 schreef Pool het volgende:

[..]

Je weet misschien niet wat je mist. Nee, daar gaat het niet om. Het gaat er om dat TS de Nederlander verwijt dat die niet genoeg nadenkt en filosofeert, terwijl Erasmus, Spinoza en Grotius internationaal gerespecteerde geleerden waren (en na hun dood nog steeds zijn). Waaruit blijkt dat TS ook niet zo'n filosofisch helder licht is.

Als je op de Engelstalige wiki van 'Philosophy' kijkt ( http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophy ) en zoekt op die drie namen, dan vind je ze meteen terug.
Weet je wat ik altijd vind met dat filosofie-"gedoe", het zijn altijd reacties op de "vorige-generatie-denkers", en dat brengt met zich mee dat het allebei plausibel klinkt, en je, als puntje bij paaltje komt, nog geen stap verder bent.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:37:10 #129
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79481689
Door bovenstaande reacties lijkt het misschien alsof ik TS alleen op dat punt van de filosofie een loser vind. Dat is niet zo. Ook uit zijn andere punten blijkt dat het een domme miezer is.

Van economie heeft hij ook al weinig kaas gegeten. Waarom zou een huis in Phoenix zoveel goedkoper zijn dan een vergelijkbaar huis in Nederland? Precies, vraag en aanbod (en wat hypotheekaftrekverstoring natuurlijk, maar daarmee valt maar een deel van het verschil te verklaren). Blijkbaar wonen mensen liever in ons kikkerlandje dan in een hete, droge zandbak. Behalve TS zelf. Prima dat hij een andere smaak heeft, maar dring die ons niet op.
pi_79481834
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:37 schreef Pool het volgende:
Door bovenstaande reacties lijkt het misschien alsof ik TS alleen op dat punt van de filosofie een loser vind. Dat is niet zo. Ook uit zijn andere punten blijkt dat het een domme miezer is.

Van economie heeft hij ook al weinig kaas gegeten. Waarom zou een huis in Phoenix zoveel goedkoper zijn dan een vergelijkbaar huis in Nederland? Precies, vraag en aanbod (en wat hypotheekaftrekverstoring natuurlijk, maar daarmee valt maar een deel van het verschil te verklaren). Blijkbaar wonen mensen liever in ons kikkerlandje dan in een hete, droge zandbak. Behalve TS zelf. Prima dat hij een andere smaak heeft, maar dring die ons niet op.
Nou, ik vind dat TS ons wel een "leuke" spiegel voorhoudt, alleen is het verstandig om het in de juiste proporties te zien: het zijn stereotyperingen. Maar die wijze hanteerde Pinto ook om samenlevingen in te delen in: masculien/femininien, etc...
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:45:35 #131
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79482054
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:35 schreef OeJ het volgende:

[..]

Weet je wat ik altijd vind met dat filosofie-"gedoe", het zijn altijd reacties op de "vorige-generatie-denkers", en dat brengt met zich mee dat het allebei plausibel klinkt, en je, als puntje bij paaltje komt, nog geen stap verder bent.
Dat lijkt vaak wel zo, ja. Maar je moet niet vergeten dat een Renaissance, Verlichting, Franse Revolutie, etcetera mede op gang zijn gebracht door de werken van grote filosofen. Mede dankzij hen kun je hier op internet je eigen mening typen zonder daarvoor op willekeurige wijze gestraft te worden door een tirannieke vorst. Ons internationale recht over verhoudingen tussen landen en het recht op de zee bouwt nog steeds voort op de filosofische werken die Grotius daarover schreef.

Ook heb je het veld van de wetenschapsfilosofie, die de basis heeft gelegd voor de logica en wetenschappelijke, empirische methoden. Dat heeft zeker ook bijgedragen aan de toename van technische vindingen vanaf halverwege de 19e eeuw.

Dus ja, veel filosofie bestaat zwevende woorden in de ruimte, maar vlak de invloed die het heeft gehad op de maatschappij ook niet uit.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:49:11 #132
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79482179
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:40 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nou, ik vind dat TS ons wel een "leuke" spiegel voorhoudt, alleen is het verstandig om het in de juiste proporties te zien: het zijn stereotyperingen. Maar die wijze hanteerde Pinto ook om samenlevingen in te delen in: masculien/femininien, etc...
Mwah, ik heb liever een reële kijk op Nederland. Nederland scoort internationaal goed qua levensstandaarden (welvaart, geluk, levensverwachting, veiligheid, etc.), maar het is hier ook zeker niet perfect, vooral niet voor mensen die een rustige omgeving zoeken voor niet al te veel geld. Dus we moeten blijven verbeteren en scherp blijven qua internationale handelspositie. Maar om dat te zien heb ik zo'n domme, uit de bocht gevlogen OP niet nodig, eerlijk gezegd.
pi_79482231
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat lijkt vaak wel zo, ja. Maar je moet niet vergeten dat een Renaissance, Verlichting, Franse Revolutie, etcetera mede op gang zijn gebracht door de werken van grote filosofen. Mede dankzij hen kun je hier op internet je eigen mening typen zonder daarvoor op willekeurige wijze gestraft te worden door een tirannieke vorst. Ons internationale recht over verhoudingen tussen landen en het recht op de zee bouwt nog steeds voort op de filosofische werken die Grotius daarover schreef.

Ook heb je het veld van de wetenschapsfilosofie, die de basis heeft gelegd voor de logica en wetenschappelijke, empirische methoden. Dat heeft zeker ook bijgedragen aan de toename van technische vindingen vanaf halverwege de 19e eeuw.

Dus ja, veel filosofie bestaat zwevende woorden in de ruimte, maar vlak de invloed die het heeft gehad op de maatschappij ook niet uit.
Ik ben ze daar ook heel dankbaar voor. Hoewel, en nu klink ik weer ff lekker arrogant, ik mij niet voor kan stellen, dat ik er hele andere gedachtes op na zou houden als ik in 1700 geleefd zou hebben. Een verstand krijg je mee bij de geboorte, die word je niet ingegeven door welke filosoof dan ook.
pi_79482388
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:49 schreef Pool het volgende:

[..]

Mwah, ik heb liever een reële kijk op Nederland. Nederland scoort internationaal goed qua levensstandaarden (welvaart, geluk, levensverwachting, veiligheid, etc.), maar het is hier ook zeker niet perfect, vooral niet voor mensen die een rustige omgeving zoeken voor niet al te veel geld. Dus we moeten blijven verbeteren en scherp blijven qua internationale handelspositie. Maar om dat te zien heb ik zo'n domme, uit de bocht gevlogen OP niet nodig, eerlijk gezegd.
Nou, ik heb toch wel een beetje gelachen om dat voorbeeld van: "Janneke met haar RSI", dat is wel een heel Nederlands voorbeeld over de manier waarop wij denken/in het leven staan. In een meer masculiene samenleving, zoals Amerika, hebben ze minder boodschap aan een "muizenarmpje", daar houden ze meer van: "pompen of verzuipen", "zwart/wit-denken" en "The American Dream" najagen, wat vooral betekent carriere maken van "krantenjongen tot hoogste baas van een bank."
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:58:35 #135
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79482574
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik ben ze daar ook heel dankbaar voor. Hoewel, en nu klink ik weer ff lekker arrogant, ik mij niet voor kan stellen, dat ik er hele andere gedachtes op na zou houden als ik in 1700 geleefd zou hebben. Een verstand krijg je mee bij de geboorte, die word je niet ingegeven door welke filosoof dan ook.
Het is ook moeilijk voor te stellen, wat dat betreft begrijp ik je heel goed, maar ik ben toch bang dat de sociale, religieuze en intellectuele omgeving van grotere invloed is op je gedachten dan je je voor kunt stellen.

Verstand krijg je wel mee bij je geboorte, maar niet hoe je het gebruikt. Als iedereen om je heen het er mee eens is dat heksen bestaan, dat zwarte mensen duivels zijn, dat joden je altijd oplichten, dat God het wereldlijke Zwaard aan de Koning heeft gegeven en dat die dus de baas is, denk je dan echt dat je in die tijd op het idee zou zijn gekomen om bij wijze van spreken een D66-programma op te stellen, met daarin een referendum, een gekozen premier, euthanasie en abortus?
pi_79482632
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ja, dat spreekt echt in het voordeel van Nederland.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_79482744
pi_79482901
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:58 schreef Pool het volgende:

[..]

Het is ook moeilijk voor te stellen, wat dat betreft begrijp ik je heel goed, maar ik ben toch bang dat de sociale, religieuze en intellectuele omgeving van grotere invloed is op je gedachten dan je je voor kunt stellen.

Verstand krijg je wel mee bij je geboorte, maar niet hoe je het gebruikt. Als iedereen om je heen het er mee eens is dat heksen bestaan, dat zwarte mensen duivels zijn, dat joden je altijd oplichten, dat God het wereldlijke Zwaard aan de Koning heeft gegeven en dat die dus de baas is, denk je dan echt dat je in die tijd op het idee zou zijn gekomen om bij wijze van spreken een D66-programma op te stellen, met daarin een referendum, een gekozen premier, euthanasie en abortus?
Nee, waarschijnlijk niet, waarom zou je je met iets bezighouden wat op dat moment niet van toepassing is. Dat is hetzelfde als: je druk maken om het feit dat je geen auto hebt, terwijl de auto nog niet is uitgevonden.

Hoewel het de vraag is of dat je leven drastisch verandert, te weten dat je je premier mag kiezen. Emosies en al die toestanden, dat is van alle tijden. In oude tijden wisten ze al iemand letterlijk aan de schandpaal te nagelen, op basis van emoties. En nu zie je die reacties nog steeds, bijvoorbeeld, om eens een actueel voorbeeld te geven, bij dat meisje Milly. Dan krijgt in veel gevallen ook de emoties de overhand. En als er ergens een verkeersongeval is, dan kijken we nog net zo graag - stiekem - als 800 jaar geleden, toen mensen en plein public op de brandstapel werden geflikkerd.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 11:14:43 #139
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_79483163
Moet wel toegeven dat OP mooi verwoord is
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:52:42 #140
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79486605
______!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:53:10 #141
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79486623
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:14 schreef Killaht het volgende:
Moet wel toegeven dat OP mooi verwoord is
schreeuwend en irrationeel = mooi?
pi_79486738
Al die moeite voor iets wat me aan me kont kan roesten.
Best zonde van je tijd.
pi_79486938
Blijkbaar reageer je wel
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:05:36 #144
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79487096
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat is onze eigen schuld. We willen graag centraal wonen, alles om de hoek, metrostation en treinstation op loopafstand...

Mijn vriendin en ik zijn voor de gein aan het kijken geweest wat we in theorie over een jaar of 5 zouden kunnen kopen. Als we dan Centrum Rotterdam voor een "daar-wil-ik-nog-niet-dood-gevonden-worden-biblebeltplaats" ruilen, dan is >10.000 vierkante meter grond haalbaar. Maar geen metro, en geen chinatown.
Wie wil er nou een Chinatown op de hoek dat stinkt alleen. Als ik lekker wil Chinatwonen pak ik de bus naar Amsterdam. (ik ben zelf aziatisch)

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 23-03-2010 13:37:12 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79487197
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wie wil er nou een Chinatown om de hoek, dat stinkt allen maar. Als ik lekker wil Chinatwonen pak ik wel de bus en ga ik naar Amsterdam. (ik ben zelf aziatisch)
Hier stinkt de west-kruiskade niet hoor Dat komt misschien omdat Amsterdammers niet zo fris ruiken.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:21:23 #146
83951 rashudo
project 2501
pi_79487704
Hoop gezanik van een onzeker mannetje dat na 7 jaar als expat nog steeds geen blondje kon scoren en nu vanuit Mumbai onze fora terroriseert.
Their eyes opaque.
pi_79487730
TS heeft alleen gelijk over de auto.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 13:27:12 #148
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79487897
Als ik de topics van TS, bendk en StefanP lees, dan lijkt het er haast op dat alleen nare mensen zich beter thuis voelen in het buitenland. En dat ik dus vooral niet in het buitenland moet gaan wonen, want dan kom je die nare Nederlanders weer tegen.

Maar goed, laat ik het positief houden. 3 nare mensen zijn nog geen goede steekproef. En wellicht is er een selectiebias, doordat alleen de nare emigranten een trapje na komen geven op internetfora.
pi_79487982
denken dat amerika de rijkste geschiedenis heeft
There are only 151 Pokémon.
pi_79489319
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:21 schreef rashudo het volgende:
Hoop gezanik van een onzeker mannetje dat na 7 jaar als expat nog steeds geen blondje kon scoren en nu vanuit Mumbai onze fora terroriseert.
bron?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')