abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79477401
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:15 schreef OeJ het volgende:
Ik weet een pluspunt van Nederland. Elke Nederlander op vakantie in het buitenland raakt aan de diarree omdat ze hier eerst het aantal bacterien in de kipfilet tellen voor het in de schappen komt te liggen.
En vergeet het water uit de kraan niet.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 04:17:46 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79477402
@TC03
Zijn er in Nederland ook ruime suburban-wijken te vinden zoals in Amerika en andere landen? Van die wijken met alleen maar vrijstaande woningen. En ook betaalbaar voor de midden-inkomens.

Met een midden-inkomen krijg je hier in Nederland niet meer dan de saaie hoekige grijze rijtjes wijken waar je makkelijk in verdwaalt. En niks staat vrij. Op de rijkelui's straat na aan de rand van de stad. En zelfs dat zijn rijtjes huizen. Grote dat wel.

Ik denk dat dat het verschil is. In het buitenland leef je makkelijekr en veel goedkoper 'groot'. In Nederland is de leefomgeving per persson natuurlijk ingecalculeerd op 'net voldoende'. En zijn de stoepen en sloten overal even breed.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79477405
Nederlanders zijn sociaal, die delen hun dure stenen muren.
pi_79477406
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:05 schreef TC03 het volgende:
Nederland is voor 90% onbebouwd. De bouwgrond die is vrij gegeven door de overheid is echter vrij schaars. Er is circa. 10% bestemd om te bouwen. Als dit verruimd zou worden naar 11% of 12% zouden de grondprijzen al kelderen.
Nederland gaat er alleen maar op achteruit als ze meer bouwen. We hebben al nauwelijks groen hier en als ze dan nog meer lelijke vinexwijken plaatsen dan wordt het inderdaad een 'strontland'.

Immigratiestop en wachten tot alle oudjes dood zijn en je komt na twee generaties zo aan 8 a 10 miljoen.
pi_79477408
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:20 schreef Dawwa het volgende:

Immigratiestop en wachten tot alle oudjes dood zijn en je komt na twee generaties zo aan 8 a 10 miljoen.
Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.
pi_79477409
Moet het echt Nederland tegen de VS zijn? Mag het niet Europa tegen de VS zijn?

Enz, enz, enz, enz...
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_79477412
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:22 schreef OeJ het volgende:

[..]

Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.
Wou je dan dat we ze een nekschot geven?
pi_79477414
Nee, dat hoeft ook weer niet.
pi_79477429
Oh, ik vergeet bijna de meest vette muzieksoort ooit te noemen:

Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen

De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_79477433
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh, ik vergeet bijna de meest vette muzieksoort ooit te noemen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen

De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
Die muziekstroming is een beetje aan het doodbloeden, geloof ik.
pi_79477435
quote:
Mensa--Allochtoon == Hirshi Ali!
Jesus saves but death prevails.
pi_79477438
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:48 schreef Shivo het volgende:

[..]

Mensa--Allochtoon == Hirshi Ali!
Nou, nu je het zegt, het zou wel grappig zijn.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 07:02:05 #114
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_79477655
Hoe was het spreekwoord toch?
"Beauty is in the eye of the beholder"?

Als je het niet kunt zien dan ben je daar blijkbaar niet toe in staat beste TS. Zelfs niet bij herhaling. Uiteindelijk zegt daarom de OP meer over jou dan over Nederland.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_79477720
En welk land kwam ook alweer met hoge pootjes aan kloppen bij Nederland omdat de dijken waren gebarsten ...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  dinsdag 23 maart 2010 @ 07:42:16 #116
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79477869
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:47 schreef JJH het volgende:

[..]

Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.

Crap, schiet ik alsnog in de verdeging.
Plus dat de mensen in Nederland misschien steeds dommer lijken te worden, maar in de USA zijn ze al generaties compleet retarded. Over een mongolenvolkje gesproken zeg.
Daarnaast mag TS ook wel terug de geschiedenisboeken in, want ondanks ons optreden in de WOII niet erg "hoopgevend" was hadden de moffen het toch nog moeilijk (vandaar ook het bombardement op Rotterdam).
  dinsdag 23 maart 2010 @ 08:45:34 #117
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_79478593
TS .
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_79480422
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:07 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een groot Nederlandse stad oid. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in zulke lege kantoren die je links en rechts op die foto ook ziet. Als je dan daar in zo'n straat staat stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.
Ik woon ongeveer 50 meter waarvandaan die foto is gemaakt, en kan dit tegenspreken
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_79480522
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@TC03
Zijn er in Nederland ook ruime suburban-wijken te vinden zoals in Amerika en andere landen? Van die wijken met alleen maar vrijstaande woningen. En ook betaalbaar voor de midden-inkomens.

Met een midden-inkomen krijg je hier in Nederland niet meer dan de saaie hoekige grijze rijtjes wijken waar je makkelijk in verdwaalt. En niks staat vrij. Op de rijkelui's straat na aan de rand van de stad. En zelfs dat zijn rijtjes huizen. Grote dat wel.

Ik denk dat dat het verschil is. In het buitenland leef je makkelijekr en veel goedkoper 'groot'. In Nederland is de leefomgeving per persson natuurlijk ingecalculeerd op 'net voldoende'. En zijn de stoepen en sloten overal even breed.
Dat is onze eigen schuld. We willen graag centraal wonen, alles om de hoek, metrostation en treinstation op loopafstand...

Mijn vriendin en ik zijn voor de gein aan het kijken geweest wat we in theorie over een jaar of 5 zouden kunnen kopen. Als we dan Centrum Rotterdam voor een "daar-wil-ik-nog-niet-dood-gevonden-worden-biblebeltplaats" ruilen, dan is >10.000 vierkante meter grond haalbaar. Maar geen metro, en geen chinatown.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_79480548
Ouwe kuttroll
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:09:31 #121
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_79480707
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte.
Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.
pi_79480879
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef Pool het volgende:

[..]

Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.
Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 10:17:31 #123
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_79480957
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
Ik ook niet, maar ik ga dan ook niet afgeven op het feit dat Nederland zulk soort mensen niet zou hebben voorgebracht.
Als je gaat lopen kankeren zorg dan in ieder geval dat je de juiste informatie hebt over het onderwerp waarop je gaat lopen kankeren.
pi_79481028
Ik gok dat Erasmus 'een bruggenbouwer' was voor de samenleving.
pi_79481164

Juist door dit topic zie ik nu nog meer in wat voor een fijn en mooi land ik woon. Bedankt TS Ook voor het lachen op de Dinsdagochtend
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')