En vergeet het water uit de kraan niet.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:15 schreef OeJ het volgende:
Ik weet een pluspunt van Nederland. Elke Nederlander op vakantie in het buitenland raakt aan de diarree omdat ze hier eerst het aantal bacterien in de kipfilet tellen voor het in de schappen komt te liggen.
Nederland gaat er alleen maar op achteruit als ze meer bouwen. We hebben al nauwelijks groen hier en als ze dan nog meer lelijke vinexwijken plaatsen dan wordt het inderdaad een 'strontland'.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:05 schreef TC03 het volgende:
Nederland is voor 90% onbebouwd. De bouwgrond die is vrij gegeven door de overheid is echter vrij schaars. Er is circa. 10% bestemd om te bouwen. Als dit verruimd zou worden naar 11% of 12% zouden de grondprijzen al kelderen.
Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:20 schreef Dawwa het volgende:
Immigratiestop en wachten tot alle oudjes dood zijn en je komt na twee generaties zo aan 8 a 10 miljoen.![]()
Wou je dan dat we ze een nekschot geven?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:22 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wel schappelijk dat je gewoon wilt wachten tot het uit zichzelf doodgaat.
Die muziekstroming is een beetje aan het doodbloeden, geloof ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Oh, ik vergeet bijna de meest vette muzieksoort ooit te noemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen een opgefokt landje met toffe mensen als inwoners kan zoiets als dit voortbrengen![]()
De duitsers, fransen, italianen, zwitsers, enz. hebben het geprobeerd maar zo goed als Nederlandse gabber is het nooit geworden. Niemand kan tippen aan NL als het aankomt op house muziek
Mensa--Allochtoon == Hirshi Ali!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:46 schreef AardappelAnders. het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)/list_messages/74441![]()
Plus dat de mensen in Nederland misschien steeds dommer lijken te worden, maar in de USA zijn ze al generaties compleet retarded. Over een mongolenvolkje gesproken zeg.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar in de VS kun je op elke hoek van de straat legaal een wapen kopen, was er tot voor kort geen normaal zorgstelsel en leeft een véél groter percentage van de bevolking onder de armoedegrens.
Crap, schiet ik alsnog in de verdeging.
Ik woon ongeveer 50 meter waarvandaan die foto is gemaakt, en kan dit tegensprekenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat is een 'complimentary shot' van een kantoor-straat in een groot Nederlandse stad oid. Ik ken die straten want heb veel glasfolie geplakt in zulke lege kantoren die je links en rechts op die foto ook ziet. Als je dan daar in zo'n straat staat stelt het natuurlijk niks meer voor. Zo koud, grauw, en saai.
Dat is onze eigen schuld. We willen graag centraal wonen, alles om de hoek, metrostation en treinstation op loopafstand...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:17 schreef Schenkstroop het volgende:
@TC03
Zijn er in Nederland ook ruime suburban-wijken te vinden zoals in Amerika en andere landen? Van die wijken met alleen maar vrijstaande woningen. En ook betaalbaar voor de midden-inkomens.
Met een midden-inkomen krijg je hier in Nederland niet meer dan de saaie hoekige grijze rijtjes wijken waar je makkelijk in verdwaalt. En niks staat vrij. Op de rijkelui's straat na aan de rand van de stad. En zelfs dat zijn rijtjes huizen. Grote dat wel.
Ik denk dat dat het verschil is. In het buitenland leef je makkelijekr en veel goedkoper 'groot'. In Nederland is de leefomgeving per persson natuurlijk ingecalculeerd op 'net voldoende'. En zijn de stoepen en sloten overal even breed.
Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte.
Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:09 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat jij Grotius, Spinoza en Erasmus niet kent, dat zegt meer iets over jouw relatieve simpelheid.
Ik ook niet, maar ik ga dan ook niet afgeven op het feit dat Nederland zulk soort mensen niet zou hebben voorgebracht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:15 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik weet er ook niet veel van, Pool, en ik kan niet zeggen dat het mijn levensstandaard drastisch onderuit haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |