Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Toe begin jij nu ook al....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
en bubbels en 38 graden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef trovey het volgende:
TS is trouwens weer vergeten de foutjes uit de OP te halen.....hij heeft weer een huis met een zwemband
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.
Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Een mens mag nog wel dromen en ik verzet me nog mentaal. Jullie omarmen de hoge prijzen hier als zoete koek en verdedigen het ook nog. Bizar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:54 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en bubbels en 38 graden?
" nude pakje inpakt" Adres?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een appartement in NYC voor 150.000 dollar.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat allemaal in een zwembandje...Land van onbeperkte mogelijkheden. Adres ...geef TS een pm
roflownedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Toe begin jij nu ook al....ga je er naar toe...oh wacht...jij bent Schenkstroop dat gaat niet lukken....enne Schenkstroop...ik denk dat je daar meteen onder de brug eindigt....de opvang van (chronisch) zieken is niet zo best in het land van TS
quote:
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?
Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen.
dat is niet zo, kijk een beetje verder van de snelweg af.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
In Detroit zijn de huizen gratis.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Er bestaan in de VS. natuurlijk meer plaatsen dan alleen 'The Big Apple'. In Nederland is zowat elk gemiddelde stad hetzelfde. incl. dezelfde domme grauwe lelijke blokkendozen van één en dezelfde architect. Althans zo lijkt het.
Wat is dit toch met Nederlanders en "poep, hihi" ? "Poep" en het idee daaraan vinden jullie zo verschirkkelijk interessant ofzo. Waar het hart van vol is...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:10 schreef trovey het volgende:
Zou TS eerder een topic als deze Hoevaak poep jij per week? hebben gelezen op FOK gezien zijn TT?
Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:16 schreef Crazy Harry het volgende:
Tja, altijd makkelijk om appartementen midden in een stad met alle gemakken om de hoek te vergelijken met huizen op het platteland waar je eerst 10KM moet overbruggen als je 'vers' brood wil hebben...
Laggen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:23 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Met veel plezier lees ik dit topic. Echt waar.
[..]
Reacties zoals deze laten mij echt laggen. Denk je echt dat de enige steden in de VS, steden zoals LA en NYC "DE" steden zijn om in te leven ? Give me a fuckin' break.
Denk je dat je een uurtje gaat moeten rijden om wat boodschappen te halen als je ergens in Delfzijl woont?
Ik geef SchenkStroop groot gelijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |