abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79477180
Ik poep zeker 5 keer per week. Soms 2 keer per dag, soms 2 dagen niet, maar gemiddeld 5 keer per week.

Het is natuurlijk afhankelijk van wat en hoeveel ik heb gegeten. Ik weet dat ik diarree krijg van veel fastfood. Als ik koffie heb gedronken moet ik altijd direct naar de wc (cafeïne stimuleert de darmen zegt men) en toen ik nog rookte, kreeg ik weleens krampjes na een sigaret. Gelukkig is de substantie vaak niet te zacht of hard (niets zo pijnlijk als harde keutelpoep) en vaak in middelbruine kleur. Ik heb weleens de letter C gepoept, de l komt regelmatig voorbij en ook is het me bijna gelukt om een Euro-teken te poepen: ik miste helaas een tweede horizontaal gelegd streepje poep.
pi_79477184
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:45:16 #4
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79477195
Dagelijks, meestal twee keer per dag.
Tics van je petten.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:45:18 #5
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477196

TMI!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:46:18 #6
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_79477197
7
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:46:31 #7
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_79477198
zo'n topic kan ook enkel ontstaan om kwart voor 3
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:46:51 #8
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79477201
Ik poep tweemaal per dag, soms drie.

Maar ik ben dan ook een zieke pedobear, mijn stront is overigens nooit echt diarree, wel tegen de zachte kant na het zuipen, maar dat is normaal.

Afgelopen avond nog knalhard zitten schijten na 2 koppen koffie, staat mijn huisgenote te wachten als ik de WC uitloop hehehehe

Bedenk wel: als je de stront van een ander ruikt, betekend dat dat de moleculen die eerst in zijn/haar aars en stront zaten, nu in jouw neus rondhangen

happy sniffing
pi_79477204
Ik ben een vrouw...vrouwen doen daar niet aan ...weet je toch
Optimist tot in de kist
pi_79477206
Wat ik me ook afvraag: zijn jullie vreemdpoepers? Daarmee bedoel ik of je moeite hebt met poepen op vakantie of op vreemd toilet (op werk, bij je vriend/vriendin, bij je buren). Anders dan thuis dus. Ik ken namelijk een aantal mensen die niet kunnen poepen als ze op vakantie zijn. Ze houden het dan zelfs 4-5 dagen op. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee, ik ben een vreemdpoeper.
pi_79477208
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef tarantism het volgende:
Ik poep tweemaal per dag, soms drie.

Maar ik ben dan ook een zieke pedobear, mijn stront is overigens nooit echt diarree, wel tegen de zachte kant na het zuipen, maar dat is normaal.

Afgelopen avond nog knalhard zitten schijten na 2 koppen koffie, staat mijn huisgenote te wachten als ik de WC uitloop hehehehe

Bedenk wel: als je de stront van een ander ruikt, betekend dat dat de moleculen die eerst in zijn/haar aars en stront zaten, nu in jouw neus rondhangen

happy sniffing
WeHhehehehehe
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:49:18 #12
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477209
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef SamStar het volgende:
zo'n topic kan ook enkel ontstaan om kwart voor 3
pi_79477210
Elke dag om kwart voor acht.
pi_79477211
Mensen die serieus op de OP ingaan
Optimist tot in de kist
pi_79477214
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:49 schreef sig000 het volgende:
Elke dag om kwart voor acht.
Huisgenoot van me poept ook elke ochtend op vast tijdstip. Dat kan ik niet.
pi_79477216
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:50 schreef AardappelAnders. het volgende:

[..]

Huisgenoot van me poept ook elke ochtend op vast tijdstip. Dat kan ik niet.
Ik kan er de klok op gelijkzetten.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:51:37 #17
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477217
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:48 schreef AardappelAnders. het volgende:
Wat ik me ook afvraag: zijn jullie vreemdpoepers? Daarmee bedoel ik of je moeite hebt met poepen op vakantie of op vreemd toilet (op werk, bij je vriend/vriendin, bij je buren). Anders dan thuis dus. Ik ken namelijk een aantal mensen die niet kunnen poepen als ze op vakantie zijn. Ze houden het dan zelfs 4-5 dagen op! Ik heb er in ieder geval geen moeite mee, ik ben een vreemdpoeper.
Hier reageer ik dan wel ff op.
Vooral als ik weet dat er andere mensen me kunnen horen gaat er een rem op. Restaurants enzo.

Ik was in januari een weekje met een internationaal chauffeur mee, en toen heb ik het dus een week opgehouden. Vooral vrijdag was een crime, want ik had donderdagavond een biertje veel op.

Ik denk dat ik die zaterdag alles bij elkaar ruim een uur op de pot gezeten heb.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:52:42 #18
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79477221
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:48 schreef AardappelAnders. het volgende:
Wat ik me ook afvraag: zijn jullie vreemdpoepers? Daarmee bedoel ik of je moeite hebt met poepen op vakantie of op vreemd toilet (op werk, bij je vriend/vriendin, bij je buren). Anders dan thuis dus. Ik ken namelijk een aantal mensen die niet kunnen poepen als ze op vakantie zijn. Ze houden het dan zelfs 4-5 dagen op. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee, ik ben een vreemdpoeper.
Ik schijt overal. Daar heb ik werkelijk schijt aan.

Tevens schijt ik elke ochtend, als ik net een uur wakker ben ofzo. 's Middags meestal nog eens. Ook komt het voor dat ik nóg een keer schijt.
Tics van je petten.
pi_79477224
En iedereen bedankt voor deze info midden in de nacht ....mijn leven is compleet
Optimist tot in de kist
pi_79477226
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef JJH het volgende:

[..]

Vooral als ik weet dat er andere mensen me kunnen horen gaat er een rem op. Restaurants enzo.

Ik was in januari een weekje met een internationaal chauffeur mee, en toen heb ik het dus een week opgehouden. Vooral vrijdag was een crime, want ik had donderdagavond een biertje veel op.

Ik denk dat ik die zaterdag alles bij elkaar ruim een uur op de pot gezeten heb.
Hehe herkenbaar. Ik heb geen moeite me vreemde wc's, wel als mensen me kunnen horen. Maar als ik echt moet en het pijn begint te doen, dan kan je soms niet anders.

Misschien is het toch te gênant als mensen je kunnen horen (misschien komen er geluiden vrij) en dat de rem dan op gaat?
pi_79477231
quote:

[..]

Een week ophouden? Nou dat lukt dus nooit hier, elke ochtend worden mijn darmen wakker.
pi_79477234
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:52 schreef nattermann het volgende:

[..]

Ik schijt overal. Daar heb ik werkelijk schijt aan.

Tevens schijt ik elke ochtend, als ik net een uur wakker ben ofzo. 's Middags meestal nog eens. Ook komt het voor dat ik nóg een keer schijt.
Tweemaal daags poepen lukt me in tijden als ik veel volkoren eet (is wel gezond). Ik merk dat ik toch vaak 's avonds poep. Wel handig als je weet wanneer je aan de beurt bent.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:55:54 #23
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79477235
quote:

[..]

nee, onmogelijk.

Ik ben zeker een vreemdpoeper. Ik kan nu eenmaal niet langer dan 6 uur mijn stront binnenhouden. en ja, ik ga er ook vol tegenaan in de studentenhuizen van mijn vriendinnetjes .

een hele week niet poepen ik denk dat SOA's hierdoor ontstaan zijn
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:55:57 #24
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477236
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:53 schreef AardappelAnders. het volgende:

[..]

Hehe herkenbaar. Ik heb geen moeite me vreemde wc's, wel als mensen me kunnen horen. Maar als ik echt moet en het pijn begint te doen, dan kan je soms niet anders.

Misschien is het toch te gênant als mensen je kunnen horen (misschien komen er geluiden vrij) en dat de rem dan op gaat?
Maar ik maak dus altijd herrie, op een op andere manier.
En als je dan zo'n grote toiletruimte in een wegrestaurant hebt, waar iedereen in en uit loopt, en met van die 'losse' hokjes, en waar het echoed.
Dan kan ik niet.
pi_79477240
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:55 schreef JJH het volgende:

[..]

Maar ik maak dus altijd herrie, op een op andere manier.
En als je dan zo'n grote toiletruimte in een wegrestaurant hebt, waar iedereen in en uit loopt, en met van die 'losse' hokjes, en waar het echoed.
Dan kan ik niet.
begrijpelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')