WeHhehehehehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef tarantism het volgende:
Ik poep tweemaal per dag, soms drie.
Maar ik ben dan ook een zieke pedobear, mijn stront is overigens nooit echt diarree, wel tegen de zachte kant na het zuipen, maar dat is normaal.
Afgelopen avond nog knalhard zitten schijten na 2 koppen koffie, staat mijn huisgenote te wachten als ik de WC uitloophehehehe
Bedenk wel: als je de stront van een ander ruikt, betekend dat dat de moleculen die eerst in zijn/haar aars en stront zaten, nu in jouw neus rondhangen![]()
happy sniffing
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:46 schreef SamStar het volgende:
zo'n topic kan ook enkel ontstaan om kwart voor 3
Ik kan er de klok op gelijkzetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:50 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Huisgenoot van me poept ook elke ochtend op vast tijdstip. Dat kan ik niet.
Hier reageer ik dan wel ff op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:48 schreef AardappelAnders. het volgende:
Wat ik me ook afvraag: zijn jullie vreemdpoepers? Daarmee bedoel ik of je moeite hebt met poepen op vakantie of op vreemd toilet (op werk, bij je vriend/vriendin, bij je buren). Anders dan thuis dus. Ik ken namelijk een aantal mensen die niet kunnen poepen als ze op vakantie zijn. Ze houden het dan zelfs 4-5 dagen op! Ik heb er in ieder geval geen moeite mee, ik ben een vreemdpoeper.
Ik schijt overal. Daar heb ik werkelijk schijt aan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:48 schreef AardappelAnders. het volgende:
Wat ik me ook afvraag: zijn jullie vreemdpoepers? Daarmee bedoel ik of je moeite hebt met poepen op vakantie of op vreemd toilet (op werk, bij je vriend/vriendin, bij je buren). Anders dan thuis dus. Ik ken namelijk een aantal mensen die niet kunnen poepen als ze op vakantie zijn. Ze houden het dan zelfs 4-5 dagen op. Ik heb er in ieder geval geen moeite mee, ik ben een vreemdpoeper.
Hehe herkenbaar. Ik heb geen moeite me vreemde wc's, wel als mensen me kunnen horen. Maar als ik echt moet en het pijn begint te doen, dan kan je soms niet anders.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier reageer ik dan wel ff op.
Vooral als ik weet dat er andere mensen me kunnen horen gaat er een rem op. Restaurants enzo.
Ik was in januari een weekje met een internationaal chauffeur mee, en toen heb ik het dus een week opgehouden. Vooral vrijdag was een crime, want ik had donderdagavond een biertje veel op.
Ik denk dat ik die zaterdag alles bij elkaar ruim een uur op de pot gezeten heb.
Een week ophouden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral als ik weet dat er andere mensen me kunnen horen gaat er een rem op. Restaurants enzo.
Ik was in januari een weekje met een internationaal chauffeur mee, en toen heb ik het dus een week opgehouden. Vooral vrijdag was een crime, want ik had donderdagavond een biertje veel op.
Ik denk dat ik die zaterdag alles bij elkaar ruim een uur op de pot gezeten heb.
Tweemaal daags poepen lukt me in tijden als ik veel volkoren eet (is wel gezond). Ik merk dat ik toch vaak 's avonds poep. Wel handig als je weet wanneer je aan de beurt bent.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik schijt overal. Daar heb ik werkelijk schijt aan.
Tevens schijt ik elke ochtend, als ik net een uur wakker ben ofzo. 's Middags meestal nog eens. Ook komt het voor dat ik nóg een keer schijt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik maak dus altijd herrie, op een op andere manier.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:53 schreef AardappelAnders. het volgende:
[..]
Hehe herkenbaar. Ik heb geen moeite me vreemde wc's, wel als mensen me kunnen horen. Maar als ik echt moet en het pijn begint te doen, dan kan je soms niet anders.
Misschien is het toch te gênant als mensen je kunnen horen (misschien komen er geluiden vrij) en dat de rem dan op gaat?
begrijpelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 02:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik maak dus altijd herrie, op een op andere manier.
En als je dan zo'n grote toiletruimte in een wegrestaurant hebt, waar iedereen in en uit loopt, en met van die 'losse' hokjes, en waar het echoed.
Dan kan ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |