Ik dacht altijd China..in andere topics praat TS over dat land alsof het utopia is..hij heeft volgens mij ook gezegd dat hij daar een tijd heeft gewerkt..quote:
China groeit wel he. Er is genoeg land en de steden worden steeds moderner en schoner ingericht. Als zij dat onverdeelde boeren binnenland nog moderner gaan inrichten voor de rijke Chinezen. Kan het best wel wat worden denk ik. Ts. is hier iig. weg. Dat lijkt mij dan geen gevalletje onmacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik dacht altijd China..in andere topics praat TS over dat land alsof het utopia is..hij heeft volgens mij ook gezegd dat hij daar een tijd heeft gewerkt..
In ieder geval..TS is net als die drol StefanP. Gefrustreerd tot op het bot over hunzelf en hun eigen leven en uit onmacht projecteren op de nederlandse samenleving.
Weg uit Nederland maar nog wel op een stuk of 5 NL fora tirades houden over hoe "stronterig" dit land wel niet is. Dan zit het echt diep.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
China groeit wel he. Er is genoeg land en de steden worden steeds moderner en schoner ingericht. Als zij dat onverdeelde boeren binnenland nog moderner gaan inrichten voor de rijke Chinezen. Kan het best wel wat worden denk ik. Ts. is hier iig. weg. Dat lijkt mij dan geen gevalletje onmacht.
Weglopen van problemen en schuld afschuiven is toch echt een gevalletje onmacht.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
China groeit wel he. Er is genoeg land en de steden worden steeds moderner en schoner ingericht. Als zij dat onverdeelde boeren binnenland nog moderner gaan inrichten voor de rijke Chinezen. Kan het best wel wat worden denk ik. Ts. is hier iig. weg. Dat lijkt mij dan geen gevalletje onmacht.
In China kennen ze niets anders, niet innoveren maar kopierenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:33 schreef Catbert het volgende:
God. Ben een tijdje niet op Fok geweest, check ik weer 'es GC, zie ik exact dezelfde troll nog exact dezelfde topics maken. Hoe faal ben je dan; bedenk eens wat nieuws man
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef rashudo het volgende:
[..]
In China kennen ze niets anders, niet innoveren maar kopierenZo heb je al duizend jaar hetzelfde recept voor eieren, lijkt me maar smerig.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef rashudo het volgende:
In China kennen ze niets anders, niet innoveren maar kopierenZo heb je al duizend jaar hetzelfde recept voor eieren, lijkt me maar smerig.
Het kan je diep blijven zitten als je je altijd ergens aan hebt geërgerd lijkt me. Eindelijk kun je onderbouwd lekker kotsen op alles wat je zo verafschuwde. Duim omhoog voor TSquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Weg uit Nederland maar nog wel op een stuk of 5 NL fora tirades houden over hoe "stronterig" dit land wel niet is. Dan zit het echt diep.
Kopieren en dán innoveren, dat kunnen ze weer wel. Helemaal geen slechte tactiek of wel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:37 schreef rashudo het volgende:
[..]
De smaak is redelijk hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hoewel ik 't op zich wel 'es wil proberen
Aha! Nu komt de aap uit de mouw.quote:
Omdat de arme boeren willen werken. De baantjes die ze krijgen zijn echter genoeg om een matrasje en wat vreten van te kunnen betalen. Volgens mij groeit het verschil tussen arm en rijk nog steeds heel snel in China. Kutland.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kopieren en dán innoveren, dat kunnen ze weer wel. Helemaal geen slechte tactiek of wel?
Verder, mijn comment over nieuwe steden voor de rijkere chnezen is natuurlijk niet waar. Arm, middenklasse en rijk trekken allemaal gezamenlijk naar de nieuwe moderne steden. Dus alles blijft in balans. Ze kunnen ook niet anders want ze hebben mekaar nodig. China groeit snel.
Anders dan hier, waar een VVD-partij zegt dat iedereen gelijke kansen heeft wat in de praktijk natuurlijk niet waar is. Kun je in China wel aan de slag als je een talent hebt. Daar kunnen ze het zich niet permitteren moeilijk te doen omdat het economisch snel snel allemaal moet groeien. Hier mekkeren ze eerst om je papieren.
En het feit dat er mensenrechten geschonden worden en dat het een dictatuur is, maakt het ook niet veel beter natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 06:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat de arme boeren willen werken. De baantjes die ze krijgen zijn echter genoeg om een matrasje en wat vreten van te kunnen betalen. Volgens mij groeit het verschil tussen arm en rijk nog steeds heel snel in China. Kutland.
Dat het een dictatuur is hoeft geen nadeel te zijn. Dat er alleen maar slechte dictators zijn is wel jammerquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het feit dat er mensenrechten geschonden worden en dat het een dictatuur is, maakt het ook niet veel beter natuurlijk.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?
Mwa, Nederland heeft dan niet zoveel beroemde mensen achter zich staan, Nederland doet wel veel uitvinden op bv het gebied van dijken en bv landbouw.quote:DE Nederlander:
*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
Ben ik niet met je eens. Nederlanders zijn lui omdat we het goed hebben, als we het niet zo ruim hadden gehad waren we ook stukken minder lui. Nederlanders zijn juist een redelijk hardwerkend volk.quote:*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
Nederland was neutraal in de oorlog en werd toch binnengevallen, daarbij werd even de grootste stad van ons land compleet met de grond gelijk gemaakt. Niet zo heel gek dat NL binnen 5 dagen onder de voet was gelopen als je niet voorbereidt bent op een oorlog. Als wij morgen ineens Belgie binnenvallen ben ik er van overtuigd dat we voor het avondeten het land hebben overgenomen, puur omdat het een verassing is.quote:*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
Eerst noem je een arm land en vervolgens kom je met duitsland aanzetten. Je moet niet vergeten dat we niet alleen 1 vd meest intensief bereden spoorwegen ter wereld hebben maar dat die spoorwegen ook nog eens erg dicht op elkaar liggen allemaal. Er hoeft maar iets fout te gaan of de hele boel staat stil.quote:*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeënhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b(...)_NS_te_helpen__.html
truequote:*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.
Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.quote:M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.
Als alle allochtonen het zo'n kutland vinden, waarom komen ze dan massaal hierheen. Misschien omdat ze hier een uitkering kunnen krijgen ook al voeren ze geen tiefus uit? Misschien omdat ze hier niet gestenigd worden als ze verkracht zijn? Misschien omdat ze hier wel mogen zeggen wat ze denken? Misschien omdat ze hier wel toekomstkansen zien? Misschien omdat ze hier wel zonder tent over hun lichaam over straat mogen? Misschien omdat ze hier niet doodgeschoten worden?quote:En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.
Waar ben je heen verhuisd?quote:PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Omdat de meeste sociaal zwakkeren zijn in land van herkomst. Ik weet zeker dat bijvoorbeeld een "rijke" Marokkaan, in Marokko zal blijven als hij het goed heeft.quote:[b]Op woensdag 24 maart 2010 11:20
Als alle allochtonen het zo'n kutland vinden, waarom komen ze dan massaal hierheen.
Wij gaan ook steeds meer leven in een dictatuur, en we hebben het nieteens door!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En het feit dat er mensenrechten geschonden worden en dat het een dictatuur is, maakt het ook niet veel beter natuurlijk.
OH NOES!!!11111oneonelevenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
Wij gaan ook steeds meer leven in een dictatuur, en we hebben het nieteens door!
Ja want je haalt ook bronnen aan en geeft argumenten enzo voor je claim dat we weg zouden glijden richting een dictatuur...quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:27 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ zie, er worden alleen grappen over gemaakt.
Geen aanwijzing is natuurlijk goed genoeg voor degenen die liever wegkijken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja want je haalt ook bronnen aan en geeft argumenten enzo voor je claim dat we weg zouden glijden richting een dictatuur...
in het buitenland is ook elke McDonalds, Woolworth of *insert random Supermarché* hetzelfde hoorquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Nass het volgende:
Mischien typisch als ik dit zeg als buitenlander, maar TS heeft gewoon gelijk.
Nederland is een lelijke land, dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
De straten zijn smal, er staan gewoonweg teveel oude gebouwen(die erg smal zijn, net zoals de straten en TE eentonig!!), mischien is het een stukje cultuur, maar het is gewoon lelijk.
De steden lijken allemaal opelkaar, overal kom je precies dezelfde Hema tegen, precies dezelfde kruidvat, precies dezelfde Albertheijn etc etc etc,.
En de fiets, godverdomme wat heb ik een hekel aan de fiets.
Ik zou trouwens nooit voor Nederland kiezen als ik de keuze had, immers, ik kwam hier als kind.
Momenteel ook plannen om te emigreren, want mijn ogen beginnen te bloeden als ik naar buiten kijk.
quote:
Ja, op dezelfde manier lullen gristenen zich uit alle discussies. Jij hebt kennelijk evenveel inhoud.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Geen aanwijzing is natuurlijk goed genoeg voor degenen die liever wegkijken.
Ik woon in Leiden en dat is idd een oude stad met oude gebouwen en ook qua winkels is het hetzelfde laken een pak maarrrrrrr, het is -als je even verder kijkt- een stad met heel veel historie en in die oude gebouwen speelden zich vele levens af.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Nass het volgende:
Mischien typisch als ik dit zeg als buitenlander, maar TS heeft gewoon gelijk.
Nederland is een lelijke land, dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
De straten zijn smal, er staan gewoonweg teveel oude gebouwen(die erg smal zijn, net zoals de straten en TE eentonig!!), mischien is het een stukje cultuur, maar het is gewoon lelijk.
De steden lijken allemaal opelkaar, overal kom je precies dezelfde Hema tegen, precies dezelfde kruidvat, precies dezelfde Albertheijn etc etc etc,.
En de fiets, godverdomme wat heb ik een hekel aan de fiets.
Ik zou trouwens nooit voor Nederland kiezen als ik de keuze had, immers, ik kwam hier als kind.
Momenteel ook plannen om te emigreren, want mijn ogen beginnen te bloeden als ik naar buiten kijk.
Toch ervaar je het gevoel alsof het anders is, gewoon omdat de buurt anders is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:45 schreef Salamando het volgende:
[..]
in het buitenland is ook elke McDonalds, Woolworth of *insert random Supermarché* hetzelfde hoor
Historie kan mij serieus aan mijn kont roesten. Ik wil modern, nieuw, iets van deze tijd, iets straks!quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden en dat is idd een oude stad met oude gebouwen en ook qua winkels is het hetzelfde laken een pak maarrrrrrr, het is -als je even verder kijkt- een stad met heel veel historie en in die oude gebouwen speelden zich vele levens af.
Gewoon even verder kijken dan het centrum dus, vaak al 1 steegje verder loop je in een geheel andere wereld. En nee, Nederland lijkt niet op Disneyland.........gelukkig maar, ik zou doodongelukkig worden in zo'n "schone" schijnwereld, van mij mag een stad leven en soms ook ellende uitstralen.
En dan heb ik het alleen nog maar over de steden, het platteland is verre van klein bebouwd. Grote boerderijen, grote weilanden en zelfs hier in de randstad is dat nog niet eens zo ver buiten de bebouwde kom.
Bloedende ogen, kom op zeg. Open je ogen, lijkt me een beter plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |