abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:02:19 #201
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_79534720
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:57 schreef Nass het volgende:

[..]

Toch ervaar je het gevoel alsof het anders is, gewoon omdat de buurt anders is.
Hier zijn alle winkelcentrums hetzelfde, je hebt 1 lange straat, en aan beide kanten winkels, that's it!

Ik was afgelopen zomer in Amerika, en ik heb genoten van de diversiteit omtrent de winkels, 'The malls' zien er allemaal anders uit, zijn stuk voor stuk erg groot, en je bent altijd droog!
Niets fietsen, neem je auto(Je zit lekker, geen last van tegenwind/regen, geen zweet, muziek zo hard als je wilt, of zo laag mogelijk omdat je met je vrienden in de auto praat etc etc), parkeer hem in de ubergrote GRATIS parkeerplaats, en ga shoppen!

Hier in nederland is een auto een luxe(Ja echt, en het is dan ook nog eens een zeer welvarend land), in Amerika hebben ze minstens 2 auto's per gezin, en dat kan oplopen tot 4/5
En laat ik maar niet beginnen over de bakken die Nederlanders rijden, je ziet overal een twingo, een volkswagen en meer van dat meuk, en ook nog eens bijna allemaal een hatchback
jij kan in een stad als New York een gratis parkeerplaats vinden?
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_79534752
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 15:34 schreef Nass het volgende:
Mischien typisch als ik dit zeg als buitenlander, maar TS heeft gewoon gelijk.
Nederland is een lelijke land, dat het allemaal goed geregeld is, en dat het zeer welvarend is, is dan wel zo, maar daar houdt het ook meteen op.Het oog wil ook wat.
De straten zijn smal, er staan gewoonweg teveel oude gebouwen(die erg smal zijn, net zoals de straten en TE eentonig!!), mischien is het een stukje cultuur, maar het is gewoon lelijk.
De steden lijken allemaal opelkaar, overal kom je precies dezelfde Hema tegen, precies dezelfde kruidvat, precies dezelfde Albertheijn etc etc etc,.
En de fiets, godverdomme wat heb ik een hekel aan de fiets.

Ik zou trouwens nooit voor Nederland kiezen als ik de keuze had, immers, ik kwam hier als kind.
Momenteel ook plannen om te emigreren, want mijn ogen beginnen te bloeden als ik naar buiten kijk.
Vanaf hier nam ik het al niet serieus meer.
kei lief.
pi_79534811
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Salamando het volgende:

[..]

Nee, maar in Nederland kan je in een stad als Arnhem niet eens gratis parkeren, verschil verschil
Verder had ik het over 'the malls'
lol?
pi_79534875
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Nass het volgende:

[..]

Nee, maar in Nederland kan je in een stad als Arnhem niet eens gratis parkeren, verschil verschil
Arnhem een stad?
Dorp met stadsrechten.
kei lief.
pi_79534925
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:06 schreef Lolque het volgende:

[..]

Arnhem een stad?
Dorp met stadsrechten.
lol?
pi_79534928
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:01 schreef Nass het volgende:

[..]

Historie kan mij serieus aan mijn kont roesten. Ik wil modern, nieuw, iets van deze tijd, iets straks!
En de weilanden zijn dan wel rustgevend, lang genieten kun je er niet, want de stank is afentoe extreem.
Ik lees net dat je in Amerika was en dat lijkt mij voor even ook wel leuk, maar om te wonen. Al moet ik zeggen dat ze nu met de nieuwe plannen omtrent de gezondheidszorg echt een enorme sprong vooruit hebben gemaakt. Voorheen was het toch voornamelijk the land of the free mits rijk. Nu sta ik wel wat positiever tegenover dat land.
3x links is ook rechts
When a yawn turns beautiful: https://www.youtube.com/watch?v=GZlJo4Bvzt4
pi_79534964
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:07 schreef Parlay het volgende:

[..]

Ik lees net dat je in Amerika was en dat lijkt mij voor even ook wel leuk, maar om te wonen. Al moet ik zeggen dat ze nu met de nieuwe plannen omtrent de gezondheidszorg echt een enorme sprong vooruit hebben gemaakt. Voorheen was het toch voornamelijk the land of the free mits rijk. Nu sta ik wel wat positiever tegenover dat land.
Mooi!
Nu de rest van de wereld nog.
kei lief.
pi_79535207
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:02 schreef Salamando het volgende:

[..]

Je zeurt gewoon met dat New York gedoe. Iedereen al.

Jullie doen alsof NY DE stad is om te wonen. Ooit een kaart van de VS bekeken ? Jezus zeg.

Verder ben ik het eens mer de heer NAS.
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:19:30 #209
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_79535350
Zucht, dan rot je toch lekker op...
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_79535593
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:19 schreef Demon_Hunter het volgende:
Zucht, dan rot je toch lekker op...
Heeft ie gedaan, na eerst misbruik van Nederland te hebben gemaakt, dat dan weer wel!
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:28:28 #211
291753 Jmsls
Feeling really bla bla
pi_79535647
In Amerika kan je niet eens na 11-en de straat op
I want to bla bla bla
pi_79535687
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef Nass het volgende:

[..]

Jij kan ook 4 auto,s hebben op afbetaling, maar dan heb je net zoals heel veel amerikanen een dik probleem.

Of 4 creditcards, telkens 1 erbij om de andere te financieren, goed hoor
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_79535968
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:28 schreef Jmsls het volgende:
In Amerika kan je niet eens na 11-en de straat op
In nederland kan je na 6'en niet meer winkelen
lol?
pi_79536516
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:35 schreef Nass het volgende:

[..]

In nederland kan je na 6'en niet meer winkelen
Waar ik vandaan kom in Nederland gaat dat gewoon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79536604
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar ik vandaan kom in Nederland gaat dat gewoon
Waar ik vandaan kom in Nederland kan dat niet, en ik woon niet in een dorp, maar een stad
lol?
pi_79536811
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Nass het volgende:

[..]

Waar ik vandaan kom in Nederland kan dat niet, en ik woon niet in een dorp, maar een stad
De Appie is om 6 uur dicht?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79536824
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:51 schreef Nass het volgende:

[..]

Volgens mij had je mn post over het hoofd gezien?
Als jij een matras wil kopen om 11 uur 's avonds moet je het zelf weten, ik kan tot 10 uur boodschappen doen.
kei lief.
pi_79537046
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

De Appie is om 6 uur dicht?
Ik zei winkelen, niet boodschappen doen
@Lolque, ik wil niets kopen, ik wil dat het mogelijk is, voor het geval dat...
lol?
pi_79538792
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:01 schreef Nass het volgende:

[..]

Ik zei winkelen, niet boodschappen doen
@Lolque, ik wil niets kopen, ik wil dat het mogelijk is, voor het geval dat...
Je weet inderdaad nooit wanneer je een matras nodig hebt.
kei lief.
pi_79539124
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 17:52 schreef Lolque het volgende:

[..]

Je weet inderdaad nooit wanneer je een matras nodig hebt.
Ben je toevallig een christen die PVV stemt?
lol?
pi_79539758
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:01 schreef Nass het volgende:

[..]

Ben je toevallig een christen die PVV stemt?
Christen? verre van.
PVV ga ik niet stemmen omdat dat toch niks word, VVD.

Ben jij toevallig een zure zandneger die denkt dat dit land slecht is, en zegt te emigreren maar uiteindelijk toch over 60 jaar ligt weg te rotten in de Nederlandse grond?
kei lief.
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:28:46 #222
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79539897
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:56 schreef Lolque het volgende:

[..]

Volgens mij had je mn post over het hoofd gezien?
Als jij een matras wil kopen om 11 uur 's avonds moet je het zelf weten, ik kan tot 10 uur boodschappen doen.
Ik wil om 11 uur een matras mogen kopen, maar de overheid wilt dat niet
pi_79540042
Ik geef je groot gelijk!
Maar ik vergelijk liever niet met een ander land, in een ander land zijn er wel weer andere dingen waar mensen zich aan ergeren.
Till Lindemann.. <3
pi_79540071
Lui zijn Nederlanders niet, het Bruto Binnenlands Product per capita in Nederland is bijna gelijk aan die van Amerika. Verder scoren we altijd hoog in die welzijnsonderzoekjes zoals deze. Je kan piepen wat je wil TS, maar er is echt weinig mis met Nederland in vergelijking met andere landen.

Gierig zijn we weer wel, maar helaas niet gierig genoeg om uitkeringbedelaars als Schenkstroop te korten.
  woensdag 24 maart 2010 @ 18:37:46 #225
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_79540190
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:35 schreef jaronsch het volgende:
Lui zijn Nederlanders niet, het Bruto Binnenlands Product per capita in Nederland is bijna gelijk aan die van Amerika. Verder scoren we altijd hoog in die welzijnsonderzoekjes zoals deze. Je kan piepen wat je wil TS, maar er is echt weinig mis met Nederland in vergelijking met andere landen.

Gierig zijn we weer wel, maar helaas niet gierig genoeg om uitkeringbedelaars als Schenkstroop te korten.
Dat klinkt echt als een goed doordachte post
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')