Kan je niet een vriendschappelijk potje fifa doen nu?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Tjaapo het volgende:
Nog vier man nodig ik zal het ook effe melden tegen een maat van mij met een ps3 misschien dat ie ook wel mee wil doen. Moet je persé lid zijn van fok of niet?
Nee misschien wel vanavond maar zit nu op mijn werk.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Kan je niet een vriendschappelijk potje fifa doen nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet zo goedquote:
Ik heb ook zo mijn dagen, de ene dag speel ik de sterren van de hemel, de andere dag lukt er niks. Ballen op de paal en voorzetten die niet goed aankomen, domme pass fouten etc.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:41 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik niet zo goedheb echt onwijs veel moeite met verdedigen en zie vaak van tevoren al met een aanval van de tegenpartij dat er een goal gaat vallen, maar op een of andere manier kan ik er dan niks tegen doen.
By the way papa masegate zie je het nog zitten met Ajax in deze competitie? Ben je zo'n fan dat je erbij blijft? Ikzelf ben feyenoorder maar als ik die neem in deze competitie en met mijn spelniveau zal ik laatste worden ben ik bang.![]()
Heb het even voor je uitgezocht op easportsfootballworld.quote:
Ja, dat heb ik dus ook als ik met MC speel. Gemiddeld zijn de clubs als Chelsea, Man U, Barcelona etc beter, dat merk je aan de sterkte, snelheid e.d. van de spelers van deze clubs. Maar ik vind het altijd wel een uitdaging en leuk als ik ze van de mat veeg met een minder teamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef Masegate het volgende:
Ik denk dat ego-tripper en ik hier best wel een aardig niveautje hebben. Ego-tripper is net iets beter dan ik denk ik. Maar goed. Er zitten weer een hoop nieuwe bij waar we nog niet tegen hebben gespeeld. Daar kan dus nog van alles mee gebeuren.
En dan erbij heb ik Ajax. Je merkt toch wel dat dat lastiger speelt tegen ploegen als Barcelona, Inter, Manchester enz.
Zo! Die Powah is verslaafd!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Heb het even voor je uitgezocht op easportsfootballworld.
Naam: Skillpoints: Aantal gespeelde potjes:Ernnn 2252 70 Babbatuur 3284 108 Neggix 1501 121 ButsMG 3654 254 Leonardo3107 3288 475 Kreukneus 2639 104 Powah87 4913 719 Boopah 2817 402 Keffer1208 97 3 Tjaapo 2621 269
Ik ook maar één keer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef kreuk050 het volgende:
Hij is onwijs goed, serieus. Ik heb volgens mij nog nooit van 'm gewonnen....
Uitdoen is echt not done in mijn boek, hoewel ik het soms wel snap hoor. Ik denk dat ik in mijn 270 wedstrijden 2x een wedstrijd niet heb afgemaakt en hem uit heb gedaan. Maar als mensen het bij mij doen vind ik het ook ontzettend irritant, omdat ik mijn punten dan niet krijg dat ik hem zelf in principe nooit uit doe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dan weet ik de uitknop opeens heel snel te vinden, onder begeleiding van luid gevloek.
Bij nader inzien mag iemand mijn plaats overnemen als daar animo voor is. Ik was iets te optimistisch denk ik
Je krijgt je punten gewoon hoor als die persoon weggaat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:50 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Uitdoen is echt not done in mijn boek, hoewel ik het soms wel snap hoor. Ik denk dat ik in mijn 270 wedstrijden 2x een wedstrijd niet heb afgemaakt en hem uit heb gedaan. Maar als mensen het bij mij doen vind ik het ook ontzettend irritant, omdat ik mijn punten dan niet krijg dat ik hem zelf in principe nooit uit doe.
Heb hem zelfs wel eens aan laten staan terwijl ik moest eten, met nog een helft te gaan. Heb toen met 10-1 verloren, maar hij kreeg tenminste wel zijn punten
WIE KOMT ER NOU EEN POTJE DOENquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Masegate het volgende:
Je krijgt inderdaad gewoon je punten ja.
Neemt niet weg dat het ongelofelijk irritant is als iemand dat doet.
2 stuks, maar jullie kunnen alvast de league joinen als jullie willen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:10 schreef Tjaapo het volgende:
props voor de heist rockers en een goede morgen. Hoeveel mensen hebben we nu nog nodig om de competitie te starten?
Ghehe, ja maar met Frankrijk was ik ook wel héél sterk. Dat team is voor mij gemaakt. Allemaal mijn type spelers, Sterk en snel en doeltreffend. Iets wat ik in de verdediging en middenveld mis bij Man U. Alhoewel ze wel ontzettend sterk zijn bij Man U.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik ook maar één keer.
Met Arsenal tegen zijn Frankrijk. Heb weinig hoop voor Ajax - Man U.
Ja dat verdedigen krijg ik maar niet onder de knie. Ik speelde trouwens wel op een andere manier dan normaal tegen jouw (druk zetten met hele team en ultra aanvallend) misschien dat daarom ook wat sneller gaten vielen in mijn verdediging. maar ik zal me morgen aanmelden. Vandaag kan ik niet want ik moet hele dag werken en daarna gelijk door naar Rotjeknor, waar we hopelijk FC Twente de beker uitknikkeren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef ego-tripper het volgende:
1 tip voor Tjaapo, doe het wat rustiger aan met verdedigen, zet niet te snel druk zodat ik gaten kan creëren. Ik brak best vaak door bij jouw achterin, ik maakte het alleen vaak niet goed af. Een andere formatie dan 4-3-3 zou jouw ook goed doen denk ik. 4-5-1 zou voor jouw best goed werken. Met een andere tactiek ingesteld weliswaar. Iets minder druk zetten, iets meer op de counter gaan werken. Dan ben je dodelijk. Althans zo speelde ik bij Frankrijk. Kan ik bij Man U niet doen, omdat ze aanvallend heel sterk zijn en op het middenveld iets minder. Dus ik moet het allemaal iets naar voren schuiven.
Ik heb gehoord dat Twente vanavond expres gaat verliezen en dat Feyenoord tegen twente dan verliest, zodat Twente kampioen kan worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja dat verdedigen krijg ik maar niet onder de knie. Ik speelde trouwens wel op een andere manier dan normaal tegen jouw (druk zetten met hele team en ultra aanvallend) misschien dat daarom ook wat sneller gaten vielen in mijn verdediging. maar ik zal me morgen aanmelden. Vandaag kan ik niet want ik moet hele dag werken en daarna gelijk door naar Rotjeknor, waar we hopelijk FC Twente de beker uitknikkeren.
Greetz Tjaapo, op naar de finale.![]()
![]()
![]()
Heb je iedereen al uitgenodigd waaronder mezelf?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:13 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
2 stuks, maar jullie kunnen alvast de league joinen als jullie willen.
ik zal er zo snel mogelijk vaart achter zetten dat ze even hier een post achterlaten met hun team.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:56 schreef ego-tripper het volgende:
1. Shockiee [ Ernnn ] [ Arsenal ]
2. Babbatuur [Babbatuur] [Chelsea]
3. Neggix [Neggix] [Bayern Munchen]
4. Masegate [ButsMG] [Ajax]
5. MVP. [Leonardo3107] [Real Madrid]
6. Kreuk050 [KREUKNEUS] [Inter Milan]
7. ego-tripper [powah87] [Man Utd]
8. Tjaapo [Tjaapo] [AC Milaan]
9. killaht [Boopah] [Man City]
10. KeFFeR1208 [ KeFFeR1208] [Barcelona]
11. chrosser [chrosser] [n.n.b.]
12. n.n.b. [killah_A-LI] [n.n.b.]
Nou nou zo onmogelijk is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:33 schreef Killaht het volgende:
Net ff tegen Powah87 gespeeld, ik met Manchester City, hij met United. Nou ik heb er vanlangs gekregen...scores als 3-0, 4-0 werdt ik van de mat geveegd. Laatste wedstrijd 3-2. Ik ga nog ff goed oefenen, maar ik denk dat we een winnaar hebben.
Naja, ik speelde tegen hem beter dan tegen jouw. Opzich verdedigd Boopah wel goed. Ik kon maar moeilijk een gaatje vinden. Alleen aanvallend kwam Boopah veel te kort. Stopte vrijwel elke bal met Man U. Toen ik Aston Villa had kwam je achter wat vaker door. Die ene knuts bal met dat eigen doelpunt was ook meesterlijk:Pquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:35 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Nou nou zo onmogelijk is het nou ook weer niet.
Gewoon rustig tikken, en je kansen benutten..
Ik stond ook steeds 1-0 voor en 2-1 voor, maarja..
Ik had gaten in me verdediging en daar maakt hij gewoon goed gebruik van..
Zien jullie eerst nog maar van the Eagles te winnen, of moet ik je herinneren aan FC Dordrechtquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:00 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Twente vanavond expres gaat verliezen en dat Feyenoord tegen twente dan verliest, zodat Twente kampioen kan worden.
Het is natuurlijk duidelijk dat dit niets helpt want Ajax gaat de beker en de schaal winnen!!!!
Waarom kunnen er eigenlijk niet meer mensen bij?quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:35 schreef ego-tripper het volgende:
De league is VOL. Ik kon mijn openings post niet meer aanpassen.
Iedereen wat bij de league zit kan joinen. Ik zal die andere asap hier laten posten en team joinen.
Je kan nog wel meedoen. Even wachten tot ego-tripper een nieuwe league aan heeft gemaakt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:02 schreef stevengerrard het volgende:
Even voor mij: Kan ik nu wel of niet mee doen? Ben geen newbie met fifa alleen met de ps 3![]()
Zo ja, hoe voeg ik me dan toe of gaat dat automatisch???
Ik ben ook geen newbie met fifa heb namelijk fifa 09 gespeeld op de xbox 360, maar moet zeggen dat ik het toch wel heel anders vindt spelen op de ps3. Lijkt wel veel gevoeliger op een of andere manier.quote:Op donderdag 25 maart 2010 14:02 schreef stevengerrard het volgende:
Even voor mij: Kan ik nu wel of niet mee doen? Ben geen newbie met fifa alleen met de ps 3![]()
Zo ja, hoe voeg ik me dan toe of gaat dat automatisch???
Is echt totaal geen verschilquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:22 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik ben ook geen newbie met fifa heb namelijk fifa 09 gespeeld op de xbox 360, maar moet zeggen dat ik het toch wel heel anders vindt spelen op de ps3. Lijkt wel veel gevoeliger op een of andere manier.
Trouwens vond ik pes5 op de xbox1 ook supertof.
Ja waren leuke potjes, ik hoor vaak dat ik goed ben in verdedigen, maar aanvallend ben ik niet heel sterkquote:Op donderdag 25 maart 2010 13:37 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Naja, ik speelde tegen hem beter dan tegen jouw. Opzich verdedigd Boopah wel goed. Ik kon maar moeilijk een gaatje vinden. Alleen aanvallend kwam Boopah veel te kort. Stopte vrijwel elke bal met Man U. Toen ik Aston Villa had kwam je achter wat vaker door. Die ene knuts bal met dat eigen doelpunt was ook meesterlijk:P
Doen we net of het ajax feyenoord is :pquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:02 schreef Tjaapo het volgende:
@Kreuk jij voor Ajax - ik voor Feyenoord en met fifa competitie hebben we ook al zo'n kraker tegen elkaar
Beide hadden nog geen team gekozen. Ze hadden alleen gezegd dat ze wel mee wouden doen. Dat is geen zekerheid dat er mee gedaan word. Maar geen probleem, ik maak er gewoon 18 players van die de league kunnen joinen dus zodat als er later nog mensen willen joinen dat dit ook nog mogelijk is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef kreuk050 het volgende:
Maar je ging wel ineens 2 matties erbij doen zodat degene die eerder waren ineens niet meer konden....
Je bent niet te laat er kunnen er in totaal 16 meedoen en we zitten nu op 13 volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh ik ben te laat..
Als er iemand niet mee kan doen wil ik wel in zijn plaats spelen
Nee.... dat bepaad je zelf. Je moet gewoon tegen iedereen 2x gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:37 schreef Tjaapo het volgende:
Ok en genereerd fifa zelf wie tegen wie moet enzo?
Nice, revenge will be minequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef ego-tripper het volgende:
Je moet gewoon 2x tegen iedereen spelen... zoals in de ere divisie.
Ik doelde ook niet op jouw, ik doelde op de competitiespelers in het algemeenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:21 schreef ego-tripper het volgende:
Ons potje telde niet he....
Je moet die online league joinen. En dan als je via dat een potje speelt telt het pas.
Ga ik deze ochtend nog doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:15 schreef ego-tripper het volgende:
Ghehe, komt wel goed. Ik speelde een andere formatie ook dan normaal tegen je.
Maaruh, iedereen moet even die league gaan joinen. Anders schiet het ook niet op...
Juist, was het vergeten had het druk dit weekend. Ik zal het vanavond gelijk doenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:15 schreef ego-tripper het volgende:
Ghehe, komt wel goed. Ik speelde een andere formatie ook dan normaal tegen je.
Maaruh, iedereen moet even die league gaan joinen. Anders schiet het ook niet op...
Ik ben aangemeld.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:04 schreef stevengerrard het volgende:
Toegevoegd.. We beginnen donderdag met de competitie??
Volgens mij is ie vol nu, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef chrosser het volgende:
Ik doe ook mee.
accountnaam: chrosser
team: aston villa
Waren er niet 16 plaatsen?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef Killaht het volgende:
[..]
Volgens mij is ie vol nu, maar dat weet ik niet zeker.
Ik d8 14, maar kan me vergissen. 16 zou mooi zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Masegate het volgende:
[..]
Waren er niet 16 plaatsen?
Er zijn nu 14 teams geloof ik.
Misschien vanavond weer ben nu op mijn werk dus dat wordt niks nuquote:Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef ego-tripper het volgende:
Trouwens, er kan gewoon gespeeld worden al, tussen de mensen die zich wel al aangemeld hebben. De officiële start datum is 1 april.
Iemand zin om vriendschappelijk potje te doen?
Ouch dat is mooi klote dudequote:Op maandag 29 maart 2010 12:38 schreef stevengerrard het volgende:
vanavond vanaf 18.00 ben ik ook beschikbaar. Tot half 9 want dan moet ik de tv weer afstaan aan de vrouw ivm dat models progamma
Naam league: eucompoquote:Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef kreuk050 het volgende:
Ik zal me vanavond even aanmelden, wat is de competitienaam?
Mij ook?? Ik was hele avond tegen Powah aan het spelen dus waarschijnlijk niet gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:56 schreef Masegate het volgende:
Gisteren een aantal mensen uitgedaagd. Helaas geen respons.
Dus maar weet FUT gaan spelen.
enne welk potje was dat dan?:Pquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:15 schreef Tjaapo het volgende:
Woohoo met pingels gewonnen van ego aka powah ^^. Ging best lekker gisteren eigenlijk Ignazio Abate ftwMisschien wordt het dan toch nog wat in de competitie.
OT:
Iedereen die zich nog niet heeft aangemeld effe snel doen pls dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen, want morgen is de startdatum.
ik heb ook niks gezien want ik zat te wachtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:56 schreef Masegate het volgende:
Gisteren een aantal mensen uitgedaagd. Helaas geen respons.
Dus maar weet FUT gaan spelen.
Als je het zo zegt klink ik wel heel dramatisch, vergeet niet dat het eerst 3-0 stond en ik je daarna weer laat terugkomen van 7-3quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Masegate het volgende:
Hhahahahhahahah!
Wat een wedstrijd!
Ik speel met Ajax tegen Real Madrid gewoon een wedstrijd 6-7.
Maar die k*t-ronaldo is gewoon te snel voor mijn verdediging...
Wat is er dramatisch aan? Ik vind het gewoon spectaculair dat er 13 doelpunten vallen in een wedstrijd. Ook al waren het volgens mij bij alle 13 domme fouten van de verdedigingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef MVP. het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klink ik wel heel dramatisch, vergeet niet dat het eerst 3-0 stond en ik je daarna weer laat terugkomen van 7-3
Idd zoveel mogelijk spelen, maar omdat ik een fulltime job heb, kan ik niet de hele dag echter maar vanaf 19:00 uur tot 22:00 met uitzonderingen in het midden gelaten natuurlijk.... Ik denk trouwens dat ik vandaag rond een uurtje of 5 thuis ben dus ik zal kijken of ik dan iemand kan strikken voor een online match voor de competitie AC Milanquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef ego-tripper het volgende:
Het is wel de bedoeling dat er zoveel mogelijk gespeeld word... Ik ben nu online en probeer iemand uit te dagen die de hele tijd online fifa zit te spelen maar niet reageerd. Dit is niet de bedoeling, zo krijgen we nooit alle wedstrijden gespeeld.
Sorry dudes maar ben niet thuis en zit ffe arsenal te kijken. Snap er geen fuck van trouwens want van leonardo verlies ik met 6-1 en tegen powah speel ik 2-2quote:
same here same here. was echt gedoemd om 0-0 te worden.. Morgen returntje doen???quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef ego-tripper het volgende:
man u- totteham 1-0
damn hey, ik kreeg ze er maar niet in.
Ja, je moet op L1 tappen, dan beginnen ze vooruit te rennen:P lopen ze de diepte in.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:49 schreef Babbatuur het volgende:
Ey, heb morgenvroeg wel even tijd. Zit me alleen ontzettend te ergeren online; ik speel nu twee keer tegen een tegenstander die klaarblijkelijk zijn mannetjes (zonder dat ze aan de bal zijn of zijn geweest) diep kan laten lopen. Hoe kan dit, met welke toetsen?
Hahahaha, als het totaal niet lukt dan krijg ik het niet geregeld.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:18 schreef Tjaapo het volgende:
Ik ben vanavond rond een uurtje of 7 weer van de partij. Wie heeft er allemaal een headset?? Want ik en Powah spelen allebei met headset en moet soms echt gigantisch lachen om zijn gescheld als het niet helemaal lukt.
Maar dan kunnen we allebei wel lekker schelden op Giggs en Pato die weer eens de bal kwijt zijn omdat ze te langzaam of te slap spelen haha zie al uit naar de return tussen ons. Zal wel weer een scheldkannonade worden van jewelstequote:Op donderdag 1 april 2010 11:53 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Hahahaha, als het totaal niet lukt dan krijg ik het niet geregeld.
Kak dat man, ik heb meer een hekel aan die teams dat alle afvallende ballen voor hun spitsen krijgt en dat daar dan van die "mazzel" goals uitkomen!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef ego-tripper het volgende:
Die kut chinese park van mij doet nooit wat ik wil. Of die trage aap berbatov...:P Giggs laat ik er bij voorbaat uit, die is helemaal niet goed voor me bloeddruk:P
Vond het wel een beetje geflatteerd, had nog wel wat kansjes. Stond het 2e potje al binnen 15 minuten met 0-3 achter volgens mij. Gefeliciteerd met de overwinning in ieder geval!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:00 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - Chelsea 4-1
Chelsea - Man u 1-3
ZO, idd duitsersquote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef Babbatuur het volgende:
Pfff... Duitsers en de laatste minuut, het is echt waar : 2-2 in de 90e tegen Neggix.
Had 13 schoten, hij 4, had het al veel eerder in het slot moeten gooien
2e wedstrijd 2-1 gewonnen, was wel de betere ploeg maar het bleef spannend tot het eind![]()
Ik nodig je steeds uit, maar je bent klaarblijkelijk met een andere wedstrijd bezig?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:05 schreef dnzl het volgende:
Volgens mij lukt dat connecten bij mij niet. Ik ga in op de uitnodigingen en dan is 'spelsessie niet meer beschikbaar'. Net zoals ik dat vaak heb bij 1on1
http://portforward.com/ Dan bij router list ff router kiezen en dan PS3 fifa 09 (zelfde als 10)quote:Op donderdag 1 april 2010 16:05 schreef dnzl het volgende:
Volgens mij lukt dat connecten bij mij niet. Ik ga in op de uitnodigingen en dan is 'spelsessie niet meer beschikbaar'. Net zoals ik dat vaak heb bij 1on1
Ik kan morgenvroeg denk ik welquote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef stevengerrard het volgende:
wie heeft er zin om morgenvroeg voor de comp tegen mij te spelen??
godsamme manquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:36 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - AC Milan 7-1
Man u - Bayern Munchen 10-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:56 schreef Max-Westerman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel potje tegen je doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb het spel ook zojuist gekocht!
ff tijdje oefenen en dan wil ik het ook wel eens een keer tegen iemand opnemen online (bent totaal niet van het online gamen) Uit mijn hoofd gezegd is mijn accountnaam melluk
beetje overdreven (3x alleen op keeper en 2 goals waarbij ik perongeluk hem in je voeten rolde) uitslag echter niet minder verdiend. Hoe kan je in hemelsnaam een bal afpakken en kan je snel rennen als je 1 -1 op de keeper afgaat. Jij pakte steeds heel gemakkelijk de bal af, kwam gelijk met 5 man naar voren gerent en als ik eindelijk erdoor was rende ik als een dikke slakquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:16 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - Tottenham 10-0
De playerrating in die wedstrijd...
3x een 10 voor een speler en 4x een 9 en 2x een 8 en 2x een 6je![]()
Mwah, ik ben vaak alleen op de keeper afgekomen. Ook heel vaak ernaast of gewoon niet goed geplaatst.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:32 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
beetje overdreven (3x alleen op keeper en 2 goals waarbij ik perongeluk hem in je voeten rolde) uitslag echter niet minder verdiend. Hoe kan je in hemelsnaam een bal afpakken en kan je snel rennen als je 1 -1 op de keeper afgaat. Jij pakte steeds heel gemakkelijk de bal af, kwam gelijk met 5 man naar voren gerent en als ik eindelijk erdoor was rende ik als een dikke slak
Verder Ac milan - Spurs 1 - 2
Ik tegen Tjaapo gespeeld (AC MILAN) 3-0 stond het toen disconnecte Tjaapoquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - Man City 6-2
Man u - Man City 5-2
Ghehe, ja ik merkte in het eerste potje al dat dat goed bij jouw werkte, gewoon vol dubbel druk erop zetten. Ik onderschepte ontzettend veel daardoor. Normaal gesproken speel ik iets anders maja dat bleek goed te werken tegen jouw.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik tegen Tjaapo gespeeld (AC MILAN) 3-0 stond het toen disconnecte TjaapoMaar 3-0 is het dan alsnog. Maar kon hij niks aan doen. Toen maar gelijk return gespeeld omdat we er net in zaten en toen 5-0 gewonnen.
Toen kwam Powah (ego-tripper) 2 wedstrijden, ik helemaal in vorm en enthousiast want ik had Tjaapo verslagen, d8 ik het beter te doen tegen Powah87. Nou niet echt, 6-2 en de return 5-2..Het ging wel beter en er had meer ingezeten voor me als ik wat meer kansen had afgemaakt. Maar damn Ego, wat een druk zet jij op het spel zeg.
![]()
Desallniettemin al 4 wedstrijden gespeeld:
AC Milan - Man City = 0-3
Man City - AC Milan = 5-0
Man Utd - Man City = 6-2
Man City - Man United = 2-5
En nu ga ik ff tv kijken, want ik ben gelijk gedemotiveerd door ego
Cheats! je speelt met 12 man:Pquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef dnzl het volgende:
Sevilla - Ajax 0-1
Ajax - Sevilla 1-2
Was spannend tegen ButsMG die goed combineert. Zag dat hij veel goals scoort dus eerste wedstrijd ging ik in met een 5-3-3, iets te voorzichtig mss.
Ja, ik kon niet echt het spel spelen wat ik wil spelen. Het combineren ging aardig, tot aan het strafschopgebied. En ik heb ook wel 10x uitgeschreeuwd: "WAT IS DAT NOU VOOR EEN ZIELIG SCHOT! SUKKEL!"quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef dnzl het volgende:
Sevilla - Ajax 0-1
Ajax - Sevilla 1-2
Was spannend tegen ButsMG die goed combineert. Zag dat hij veel goals scoort dus eerste wedstrijd ging ik in met een 5-3-3, iets te voorzichtig mss.
Stel je er maar niet teveel bij voor ego, ik heb tegen Real Madrid met 6-7 verloren en jij hebt geloof ik met 10-0 van hem gewonnen. Dan wordt het dus 12 - 1 voor jou of zoiets.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:23 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Word tijd dat wij ook eens spelen Buts. Eens kijken hoe goed je kan combineren:P
Kijk naar mij, zo rond de 800 potjes online gespeeld.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:09 schreef Masegate het volgende:
Bij Fifa is er wel een gouden regel:
Hoe meer je speelt, hoe beter je wordt.
Nouuu, had ook nog een hard schot op de paal en 1 op de lat he!quote:Op maandag 5 april 2010 15:30 schreef Tjaapo het volgende:
Online ga ik nu wel lekker alleen competitie verloren van kreuk met 1-0 (onterecht had minimaal gelijk moeten wezen) maar goed ik houd moed en heb de sleep beweging onder de knie
Alleen als we met headset spelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:32 schreef ego-tripper het volgende:
Dan moeten we binnenkort nog maar eens een potje voor ranking doen:P
Nee klopt hij lag toen nog in mijn auto. Ik zal hem volgende wedstrijd wel gebruiken, want wij moeten nog een keer tegen elkaar toch? Kan je vanavond?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:47 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook een headset Tjaapo maar zag geen icoontje in het scherm van je.
Damn gast heb je al punten verspeeld behalve tegen mij (ben ik best wel trots opquote:
Ghehe ja alleen gelijk spel tegen jouw zijn punten die ik gemorst heb.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Damn gast heb je al punten verspeeld behalve tegen mij (ben ik best wel trots op![]()
)
Ja ik wel moet alleen ffe kijken hoe laat want ik eet waarschijnlijk niet thuis.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:41 schreef stevengerrard het volgende:
ik kan vanavond weer voor de league spelen. Iemand interesse???
Zo, een keer verloren jijquote:Op woensdag 7 april 2010 16:35 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - Arsenal 2-3
Mehhhh bout wedstrijd:P
Dude... me neefjes en nichtjes waren in me huisquote:Op donderdag 8 april 2010 08:45 schreef Masegate het volgende:
Ik wil ook tegen ego spelen!
Ik had namelijk van Arsenal gewonnen.
DUS kan ik ook van ego winnen... of niet... wie weet.
Zou ik ook zeggen!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Dude... me neefjes en nichtjes waren in me huis.
De ene kant screeuwende ooms en schreeuwnde tantes aan de andere kant
Kom maar is vanavond online
Ik stond trouwens eerst 2-0 voor, toen werdt het 2-2
En laatste minuut met wallcot onderkat lat![]()
![]()
Ik was echt blij
Xquote:Op donderdag 8 april 2010 13:05 schreef Babbatuur het volgende:
Vraagje:
Pakken jullie de bal af met 1e verdediger bijsluiten of 2e verdediger bijsluiten, kruisje of vierkantje?
vierkantje is tackle, beter van niet, tenzij hij recht op je af sprint. dus Xquote:Op donderdag 8 april 2010 13:05 schreef Babbatuur het volgende:
Vraagje:
Pakken jullie de bal af met 1e verdediger bijsluiten of 2e verdediger bijsluiten, kruisje of vierkantje?
Bij mij is vierkantje met 2e verdediger komenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef Killaht het volgende:
[..]
vierkantje is tackle, beter van niet, tenzij hij recht op je af sprint. dus X
ego-tripper zit al in de finalequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:22 schreef Tjaapo het volgende:
hoe is de WK competitie eigenlijk afgelopen of is die nog niet af? BTW vanavond nog iemand online?
Mwhuahahhaha! Dat is een uitdaging!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef kreuk050 het volgende:
En ik in de finale, dus eigenlijk is het klaar
ghehe liep bij mij ook niet zo lekker. combinaties lukte niet zoals ik wou. Heb teveel FUT gespeeld:Pquote:Op vrijdag 9 april 2010 15:31 schreef Masegate het volgende:
Met 4-0 van ego-tripper verloren.
Man Utd - Ajax
Had het op 2-0 kunnen houden, maar ik besloot er vol voor te gaan. Na elke kans van mijn kant volgde vervolgens een goal van Man Utd. Goed gespeeld. Volgende keer maak ik je in!
Wat is je PSN naam ook alweer?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef Masegate het volgende:
[..]
Mwhuahahhaha! Dat is een uitdaging!
Wanneer zullen we dit duel beslechten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |