Beide hadden nog geen team gekozen. Ze hadden alleen gezegd dat ze wel mee wouden doen. Dat is geen zekerheid dat er mee gedaan word. Maar geen probleem, ik maak er gewoon 18 players van die de league kunnen joinen dus zodat als er later nog mensen willen joinen dat dit ook nog mogelijk is.quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:58 schreef kreuk050 het volgende:
Maar je ging wel ineens 2 matties erbij doen zodat degene die eerder waren ineens niet meer konden....
Je bent niet te laat er kunnen er in totaal 16 meedoen en we zitten nu op 13 volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Oh ik ben te laat..
Als er iemand niet mee kan doen wil ik wel in zijn plaats spelen
Nee.... dat bepaad je zelf. Je moet gewoon tegen iedereen 2x gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:37 schreef Tjaapo het volgende:
Ok en genereerd fifa zelf wie tegen wie moet enzo?
Nice, revenge will be minequote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:17 schreef ego-tripper het volgende:
Je moet gewoon 2x tegen iedereen spelen... zoals in de ere divisie.
Ik doelde ook niet op jouw, ik doelde op de competitiespelers in het algemeenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:21 schreef ego-tripper het volgende:
Ons potje telde niet he....
Je moet die online league joinen. En dan als je via dat een potje speelt telt het pas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |