Ja ik wel moet alleen ffe kijken hoe laat want ik eet waarschijnlijk niet thuis.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:41 schreef stevengerrard het volgende:
ik kan vanavond weer voor de league spelen. Iemand interesse???
Zo, een keer verloren jijquote:Op woensdag 7 april 2010 16:35 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - Arsenal 2-3
Mehhhh bout wedstrijd:P
Dude... me neefjes en nichtjes waren in me huisquote:Op donderdag 8 april 2010 08:45 schreef Masegate het volgende:
Ik wil ook tegen ego spelen!
Ik had namelijk van Arsenal gewonnen.
DUS kan ik ook van ego winnen... of niet... wie weet.
Zou ik ook zeggen!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Dude... me neefjes en nichtjes waren in me huis.
De ene kant screeuwende ooms en schreeuwnde tantes aan de andere kant
Kom maar is vanavond online
Ik stond trouwens eerst 2-0 voor, toen werdt het 2-2
En laatste minuut met wallcot onderkat lat![]()
![]()
Ik was echt blij
Xquote:Op donderdag 8 april 2010 13:05 schreef Babbatuur het volgende:
Vraagje:
Pakken jullie de bal af met 1e verdediger bijsluiten of 2e verdediger bijsluiten, kruisje of vierkantje?
vierkantje is tackle, beter van niet, tenzij hij recht op je af sprint. dus Xquote:Op donderdag 8 april 2010 13:05 schreef Babbatuur het volgende:
Vraagje:
Pakken jullie de bal af met 1e verdediger bijsluiten of 2e verdediger bijsluiten, kruisje of vierkantje?
Bij mij is vierkantje met 2e verdediger komenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef Killaht het volgende:
[..]
vierkantje is tackle, beter van niet, tenzij hij recht op je af sprint. dus X
ego-tripper zit al in de finalequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:22 schreef Tjaapo het volgende:
hoe is de WK competitie eigenlijk afgelopen of is die nog niet af? BTW vanavond nog iemand online?
Mwhuahahhaha! Dat is een uitdaging!quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef kreuk050 het volgende:
En ik in de finale, dus eigenlijk is het klaar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |