Ga ik deze ochtend nog doen.quote:Op maandag 29 maart 2010 09:15 schreef ego-tripper het volgende:
Ghehe, komt wel goed. Ik speelde een andere formatie ook dan normaal tegen je.
Maaruh, iedereen moet even die league gaan joinen. Anders schiet het ook niet op...
Juist, was het vergeten had het druk dit weekend. Ik zal het vanavond gelijk doenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:15 schreef ego-tripper het volgende:
Ghehe, komt wel goed. Ik speelde een andere formatie ook dan normaal tegen je.
Maaruh, iedereen moet even die league gaan joinen. Anders schiet het ook niet op...
Ik ben aangemeld.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:04 schreef stevengerrard het volgende:
Toegevoegd.. We beginnen donderdag met de competitie??
Volgens mij is ie vol nu, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef chrosser het volgende:
Ik doe ook mee.
accountnaam: chrosser
team: aston villa
Waren er niet 16 plaatsen?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef Killaht het volgende:
[..]
Volgens mij is ie vol nu, maar dat weet ik niet zeker.
Ik d8 14, maar kan me vergissen. 16 zou mooi zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Masegate het volgende:
[..]
Waren er niet 16 plaatsen?
Er zijn nu 14 teams geloof ik.
Misschien vanavond weer ben nu op mijn werk dus dat wordt niks nuquote:Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef ego-tripper het volgende:
Trouwens, er kan gewoon gespeeld worden al, tussen de mensen die zich wel al aangemeld hebben. De officiële start datum is 1 april.
Iemand zin om vriendschappelijk potje te doen?
Ouch dat is mooi klote dudequote:Op maandag 29 maart 2010 12:38 schreef stevengerrard het volgende:
vanavond vanaf 18.00 ben ik ook beschikbaar. Tot half 9 want dan moet ik de tv weer afstaan aan de vrouw ivm dat models progamma
Naam league: eucompoquote:Op maandag 29 maart 2010 12:49 schreef kreuk050 het volgende:
Ik zal me vanavond even aanmelden, wat is de competitienaam?
Mij ook?? Ik was hele avond tegen Powah aan het spelen dus waarschijnlijk niet gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:56 schreef Masegate het volgende:
Gisteren een aantal mensen uitgedaagd. Helaas geen respons.
Dus maar weet FUT gaan spelen.
enne welk potje was dat dan?:Pquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:15 schreef Tjaapo het volgende:
Woohoo met pingels gewonnen van ego aka powah ^^. Ging best lekker gisteren eigenlijk Ignazio Abate ftwMisschien wordt het dan toch nog wat in de competitie.
OT:
Iedereen die zich nog niet heeft aangemeld effe snel doen pls dan kunnen we zo snel mogelijk beginnen, want morgen is de startdatum.
ik heb ook niks gezien want ik zat te wachtenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:56 schreef Masegate het volgende:
Gisteren een aantal mensen uitgedaagd. Helaas geen respons.
Dus maar weet FUT gaan spelen.
Als je het zo zegt klink ik wel heel dramatisch, vergeet niet dat het eerst 3-0 stond en ik je daarna weer laat terugkomen van 7-3quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:25 schreef Masegate het volgende:
Hhahahahhahahah!
Wat een wedstrijd!
Ik speel met Ajax tegen Real Madrid gewoon een wedstrijd 6-7.
Maar die k*t-ronaldo is gewoon te snel voor mijn verdediging...
Wat is er dramatisch aan? Ik vind het gewoon spectaculair dat er 13 doelpunten vallen in een wedstrijd. Ook al waren het volgens mij bij alle 13 domme fouten van de verdedigingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:55 schreef MVP. het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klink ik wel heel dramatisch, vergeet niet dat het eerst 3-0 stond en ik je daarna weer laat terugkomen van 7-3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |