Kan je niet een vriendschappelijk potje fifa doen nu?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Tjaapo het volgende:
Nog vier man nodig ik zal het ook effe melden tegen een maat van mij met een ps3 misschien dat ie ook wel mee wil doen. Moet je persé lid zijn van fok of niet?
Nee misschien wel vanavond maar zit nu op mijn werk.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:18 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Kan je niet een vriendschappelijk potje fifa doen nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet zo goedquote:
Ik heb ook zo mijn dagen, de ene dag speel ik de sterren van de hemel, de andere dag lukt er niks. Ballen op de paal en voorzetten die niet goed aankomen, domme pass fouten etc.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:41 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ik niet zo goedheb echt onwijs veel moeite met verdedigen en zie vaak van tevoren al met een aanval van de tegenpartij dat er een goal gaat vallen, maar op een of andere manier kan ik er dan niks tegen doen.
By the way papa masegate zie je het nog zitten met Ajax in deze competitie? Ben je zo'n fan dat je erbij blijft? Ikzelf ben feyenoorder maar als ik die neem in deze competitie en met mijn spelniveau zal ik laatste worden ben ik bang.![]()
Heb het even voor je uitgezocht op easportsfootballworld.quote:
Ja, dat heb ik dus ook als ik met MC speel. Gemiddeld zijn de clubs als Chelsea, Man U, Barcelona etc beter, dat merk je aan de sterkte, snelheid e.d. van de spelers van deze clubs. Maar ik vind het altijd wel een uitdaging en leuk als ik ze van de mat veeg met een minder teamquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:54 schreef Masegate het volgende:
Ik denk dat ego-tripper en ik hier best wel een aardig niveautje hebben. Ego-tripper is net iets beter dan ik denk ik. Maar goed. Er zitten weer een hoop nieuwe bij waar we nog niet tegen hebben gespeeld. Daar kan dus nog van alles mee gebeuren.
En dan erbij heb ik Ajax. Je merkt toch wel dat dat lastiger speelt tegen ploegen als Barcelona, Inter, Manchester enz.
Zo! Die Powah is verslaafd!!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:25 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Heb het even voor je uitgezocht op easportsfootballworld.
Naam: Skillpoints: Aantal gespeelde potjes:Ernnn 2252 70 Babbatuur 3284 108 Neggix 1501 121 ButsMG 3654 254 Leonardo3107 3288 475 Kreukneus 2639 104 Powah87 4913 719 Boopah 2817 402 Keffer1208 97 3 Tjaapo 2621 269
Ik ook maar één keer.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:07 schreef kreuk050 het volgende:
Hij is onwijs goed, serieus. Ik heb volgens mij nog nooit van 'm gewonnen....
Uitdoen is echt not done in mijn boek, hoewel ik het soms wel snap hoor. Ik denk dat ik in mijn 270 wedstrijden 2x een wedstrijd niet heb afgemaakt en hem uit heb gedaan. Maar als mensen het bij mij doen vind ik het ook ontzettend irritant, omdat ik mijn punten dan niet krijg dat ik hem zelf in principe nooit uit doe.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:31 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dan weet ik de uitknop opeens heel snel te vinden, onder begeleiding van luid gevloek.
Bij nader inzien mag iemand mijn plaats overnemen als daar animo voor is. Ik was iets te optimistisch denk ik
Je krijgt je punten gewoon hoor als die persoon weggaat!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:50 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Uitdoen is echt not done in mijn boek, hoewel ik het soms wel snap hoor. Ik denk dat ik in mijn 270 wedstrijden 2x een wedstrijd niet heb afgemaakt en hem uit heb gedaan. Maar als mensen het bij mij doen vind ik het ook ontzettend irritant, omdat ik mijn punten dan niet krijg dat ik hem zelf in principe nooit uit doe.
Heb hem zelfs wel eens aan laten staan terwijl ik moest eten, met nog een helft te gaan. Heb toen met 10-1 verloren, maar hij kreeg tenminste wel zijn punten
WIE KOMT ER NOU EEN POTJE DOENquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:16 schreef Masegate het volgende:
Je krijgt inderdaad gewoon je punten ja.
Neemt niet weg dat het ongelofelijk irritant is als iemand dat doet.
2 stuks, maar jullie kunnen alvast de league joinen als jullie willen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:10 schreef Tjaapo het volgende:
props voor de heist rockers en een goede morgen. Hoeveel mensen hebben we nu nog nodig om de competitie te starten?
Ghehe, ja maar met Frankrijk was ik ook wel héél sterk. Dat team is voor mij gemaakt. Allemaal mijn type spelers, Sterk en snel en doeltreffend. Iets wat ik in de verdediging en middenveld mis bij Man U. Alhoewel ze wel ontzettend sterk zijn bij Man U.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:23 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik ook maar één keer.
Met Arsenal tegen zijn Frankrijk. Heb weinig hoop voor Ajax - Man U.
Ja dat verdedigen krijg ik maar niet onder de knie. Ik speelde trouwens wel op een andere manier dan normaal tegen jouw (druk zetten met hele team en ultra aanvallend) misschien dat daarom ook wat sneller gaten vielen in mijn verdediging. maar ik zal me morgen aanmelden. Vandaag kan ik niet want ik moet hele dag werken en daarna gelijk door naar Rotjeknor, waar we hopelijk FC Twente de beker uitknikkeren.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef ego-tripper het volgende:
1 tip voor Tjaapo, doe het wat rustiger aan met verdedigen, zet niet te snel druk zodat ik gaten kan creëren. Ik brak best vaak door bij jouw achterin, ik maakte het alleen vaak niet goed af. Een andere formatie dan 4-3-3 zou jouw ook goed doen denk ik. 4-5-1 zou voor jouw best goed werken. Met een andere tactiek ingesteld weliswaar. Iets minder druk zetten, iets meer op de counter gaan werken. Dan ben je dodelijk. Althans zo speelde ik bij Frankrijk. Kan ik bij Man U niet doen, omdat ze aanvallend heel sterk zijn en op het middenveld iets minder. Dus ik moet het allemaal iets naar voren schuiven.
Ik heb gehoord dat Twente vanavond expres gaat verliezen en dat Feyenoord tegen twente dan verliest, zodat Twente kampioen kan worden.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:30 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja dat verdedigen krijg ik maar niet onder de knie. Ik speelde trouwens wel op een andere manier dan normaal tegen jouw (druk zetten met hele team en ultra aanvallend) misschien dat daarom ook wat sneller gaten vielen in mijn verdediging. maar ik zal me morgen aanmelden. Vandaag kan ik niet want ik moet hele dag werken en daarna gelijk door naar Rotjeknor, waar we hopelijk FC Twente de beker uitknikkeren.
Greetz Tjaapo, op naar de finale.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |