Idd zoveel mogelijk spelen, maar omdat ik een fulltime job heb, kan ik niet de hele dag echter maar vanaf 19:00 uur tot 22:00 met uitzonderingen in het midden gelaten natuurlijk.... Ik denk trouwens dat ik vandaag rond een uurtje of 5 thuis ben dus ik zal kijken of ik dan iemand kan strikken voor een online match voor de competitie AC Milanquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:58 schreef ego-tripper het volgende:
Het is wel de bedoeling dat er zoveel mogelijk gespeeld word... Ik ben nu online en probeer iemand uit te dagen die de hele tijd online fifa zit te spelen maar niet reageerd. Dit is niet de bedoeling, zo krijgen we nooit alle wedstrijden gespeeld.
Sorry dudes maar ben niet thuis en zit ffe arsenal te kijken. Snap er geen fuck van trouwens want van leonardo verlies ik met 6-1 en tegen powah speel ik 2-2quote:
same here same here. was echt gedoemd om 0-0 te worden.. Morgen returntje doen???quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:40 schreef ego-tripper het volgende:
man u- totteham 1-0
damn hey, ik kreeg ze er maar niet in.
Ja, je moet op L1 tappen, dan beginnen ze vooruit te rennen:P lopen ze de diepte in.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:49 schreef Babbatuur het volgende:
Ey, heb morgenvroeg wel even tijd. Zit me alleen ontzettend te ergeren online; ik speel nu twee keer tegen een tegenstander die klaarblijkelijk zijn mannetjes (zonder dat ze aan de bal zijn of zijn geweest) diep kan laten lopen. Hoe kan dit, met welke toetsen?
Hahahaha, als het totaal niet lukt dan krijg ik het niet geregeld.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:18 schreef Tjaapo het volgende:
Ik ben vanavond rond een uurtje of 7 weer van de partij. Wie heeft er allemaal een headset?? Want ik en Powah spelen allebei met headset en moet soms echt gigantisch lachen om zijn gescheld als het niet helemaal lukt.
Maar dan kunnen we allebei wel lekker schelden op Giggs en Pato die weer eens de bal kwijt zijn omdat ze te langzaam of te slap spelen haha zie al uit naar de return tussen ons. Zal wel weer een scheldkannonade worden van jewelstequote:Op donderdag 1 april 2010 11:53 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Hahahaha, als het totaal niet lukt dan krijg ik het niet geregeld.
Kak dat man, ik heb meer een hekel aan die teams dat alle afvallende ballen voor hun spitsen krijgt en dat daar dan van die "mazzel" goals uitkomen!!!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:20 schreef ego-tripper het volgende:
Die kut chinese park van mij doet nooit wat ik wil. Of die trage aap berbatov...:P Giggs laat ik er bij voorbaat uit, die is helemaal niet goed voor me bloeddruk:P
Vond het wel een beetje geflatteerd, had nog wel wat kansjes. Stond het 2e potje al binnen 15 minuten met 0-3 achter volgens mij. Gefeliciteerd met de overwinning in ieder geval!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:00 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - Chelsea 4-1
Chelsea - Man u 1-3
ZO, idd duitsersquote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef Babbatuur het volgende:
Pfff... Duitsers en de laatste minuut, het is echt waar : 2-2 in de 90e tegen Neggix.
Had 13 schoten, hij 4, had het al veel eerder in het slot moeten gooien
2e wedstrijd 2-1 gewonnen, was wel de betere ploeg maar het bleef spannend tot het eind![]()
Ik nodig je steeds uit, maar je bent klaarblijkelijk met een andere wedstrijd bezig?quote:Op donderdag 1 april 2010 16:05 schreef dnzl het volgende:
Volgens mij lukt dat connecten bij mij niet. Ik ga in op de uitnodigingen en dan is 'spelsessie niet meer beschikbaar'. Net zoals ik dat vaak heb bij 1on1
http://portforward.com/ Dan bij router list ff router kiezen en dan PS3 fifa 09 (zelfde als 10)quote:Op donderdag 1 april 2010 16:05 schreef dnzl het volgende:
Volgens mij lukt dat connecten bij mij niet. Ik ga in op de uitnodigingen en dan is 'spelsessie niet meer beschikbaar'. Net zoals ik dat vaak heb bij 1on1
Ik kan morgenvroeg denk ik welquote:Op donderdag 1 april 2010 21:03 schreef stevengerrard het volgende:
wie heeft er zin om morgenvroeg voor de comp tegen mij te spelen??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |