godsamme manquote:Op vrijdag 2 april 2010 08:36 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - AC Milan 7-1
Man u - Bayern Munchen 10-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:56 schreef Max-Westerman het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel potje tegen je doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik heb het spel ook zojuist gekocht!
ff tijdje oefenen en dan wil ik het ook wel eens een keer tegen iemand opnemen online (bent totaal niet van het online gamen) Uit mijn hoofd gezegd is mijn accountnaam melluk
beetje overdreven (3x alleen op keeper en 2 goals waarbij ik perongeluk hem in je voeten rolde) uitslag echter niet minder verdiend. Hoe kan je in hemelsnaam een bal afpakken en kan je snel rennen als je 1 -1 op de keeper afgaat. Jij pakte steeds heel gemakkelijk de bal af, kwam gelijk met 5 man naar voren gerent en als ik eindelijk erdoor was rende ik als een dikke slakquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:16 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - Tottenham 10-0
De playerrating in die wedstrijd...
3x een 10 voor een speler en 4x een 9 en 2x een 8 en 2x een 6je![]()
Mwah, ik ben vaak alleen op de keeper afgekomen. Ook heel vaak ernaast of gewoon niet goed geplaatst.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:32 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
beetje overdreven (3x alleen op keeper en 2 goals waarbij ik perongeluk hem in je voeten rolde) uitslag echter niet minder verdiend. Hoe kan je in hemelsnaam een bal afpakken en kan je snel rennen als je 1 -1 op de keeper afgaat. Jij pakte steeds heel gemakkelijk de bal af, kwam gelijk met 5 man naar voren gerent en als ik eindelijk erdoor was rende ik als een dikke slak
Verder Ac milan - Spurs 1 - 2
Ik tegen Tjaapo gespeeld (AC MILAN) 3-0 stond het toen disconnecte Tjaapoquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:44 schreef ego-tripper het volgende:
Man u - Man City 6-2
Man u - Man City 5-2
Ghehe, ja ik merkte in het eerste potje al dat dat goed bij jouw werkte, gewoon vol dubbel druk erop zetten. Ik onderschepte ontzettend veel daardoor. Normaal gesproken speel ik iets anders maja dat bleek goed te werken tegen jouw.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:51 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik tegen Tjaapo gespeeld (AC MILAN) 3-0 stond het toen disconnecte TjaapoMaar 3-0 is het dan alsnog. Maar kon hij niks aan doen. Toen maar gelijk return gespeeld omdat we er net in zaten en toen 5-0 gewonnen.
Toen kwam Powah (ego-tripper) 2 wedstrijden, ik helemaal in vorm en enthousiast want ik had Tjaapo verslagen, d8 ik het beter te doen tegen Powah87. Nou niet echt, 6-2 en de return 5-2..Het ging wel beter en er had meer ingezeten voor me als ik wat meer kansen had afgemaakt. Maar damn Ego, wat een druk zet jij op het spel zeg.
![]()
Desallniettemin al 4 wedstrijden gespeeld:
AC Milan - Man City = 0-3
Man City - AC Milan = 5-0
Man Utd - Man City = 6-2
Man City - Man United = 2-5
En nu ga ik ff tv kijken, want ik ben gelijk gedemotiveerd door ego
Cheats! je speelt met 12 man:Pquote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef dnzl het volgende:
Sevilla - Ajax 0-1
Ajax - Sevilla 1-2
Was spannend tegen ButsMG die goed combineert. Zag dat hij veel goals scoort dus eerste wedstrijd ging ik in met een 5-3-3, iets te voorzichtig mss.
Ja, ik kon niet echt het spel spelen wat ik wil spelen. Het combineren ging aardig, tot aan het strafschopgebied. En ik heb ook wel 10x uitgeschreeuwd: "WAT IS DAT NOU VOOR EEN ZIELIG SCHOT! SUKKEL!"quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:32 schreef dnzl het volgende:
Sevilla - Ajax 0-1
Ajax - Sevilla 1-2
Was spannend tegen ButsMG die goed combineert. Zag dat hij veel goals scoort dus eerste wedstrijd ging ik in met een 5-3-3, iets te voorzichtig mss.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |