Stel je er maar niet teveel bij voor ego, ik heb tegen Real Madrid met 6-7 verloren en jij hebt geloof ik met 10-0 van hem gewonnen. Dan wordt het dus 12 - 1 voor jou of zoiets.quote:Op zaterdag 3 april 2010 08:23 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Word tijd dat wij ook eens spelen Buts. Eens kijken hoe goed je kan combineren:P
Kijk naar mij, zo rond de 800 potjes online gespeeld.quote:Op zaterdag 3 april 2010 17:09 schreef Masegate het volgende:
Bij Fifa is er wel een gouden regel:
Hoe meer je speelt, hoe beter je wordt.
Nouuu, had ook nog een hard schot op de paal en 1 op de lat he!quote:Op maandag 5 april 2010 15:30 schreef Tjaapo het volgende:
Online ga ik nu wel lekker alleen competitie verloren van kreuk met 1-0 (onterecht had minimaal gelijk moeten wezen) maar goed ik houd moed en heb de sleep beweging onder de knie
Alleen als we met headset spelenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:32 schreef ego-tripper het volgende:
Dan moeten we binnenkort nog maar eens een potje voor ranking doen:P
Nee klopt hij lag toen nog in mijn auto. Ik zal hem volgende wedstrijd wel gebruiken, want wij moeten nog een keer tegen elkaar toch? Kan je vanavond?quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:47 schreef kreuk050 het volgende:
Ik heb ook een headset Tjaapo maar zag geen icoontje in het scherm van je.
Damn gast heb je al punten verspeeld behalve tegen mij (ben ik best wel trots opquote:
Ghehe ja alleen gelijk spel tegen jouw zijn punten die ik gemorst heb.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:43 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Damn gast heb je al punten verspeeld behalve tegen mij (ben ik best wel trots op![]()
)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |