Klopt, het is altijd een ingestudeerde stroom van woorden richting zijn opponent en op het antwoord volgt weer een stroom van woorden die niet aansluit op het antwoord.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:54 schreef wallofdolls het volgende:
Trouwens, Wilders en debat in 1 zin is nogal een optimistische verdraaing van de werkelijkheid. Die man heeft nog nooit een conversatie in twee richtingen gehouden.
Ach, net alsof er in de politiek uberhaupt een debat wordt gevoerd (quote:Op zondag 21 maart 2010 20:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, het is altijd een ingestudeerde stroom van woorden richting zijn opponent en op het antwoord volgt weer een stroom van woorden die niet aansluit op het antwoord.
Tja, Wilders is nu eenmaal one-issue met one-liners.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ach, net alsof er in de politiek uberhaupt een debat wordt gevoerd (). Wilders is alleen maar beter in de oneliners dan zijn concurrenten, en dat zint ze niet.
Maar waarom je kritiek zo op Wilders focussen als alle anderen zich er net zo goed schuldig aan maken? Ik snap dat je het niet op Wilders hebt, maar pak hem dan aan op relevante dingen (ideeën bv), niet op dingen die des politieks zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tja, Wilders is nu eenmaal one-issue met one-liners.
Ideeën heeft hij niet, dus zal ik hem toch ergens op moeten pakken.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Maar waarom je kritiek zo op Wilders focussen als alle anderen zich er net zo goed schuldig aan maken? Ik snap dat je het niet op Wilders hebt, maar pak hem dan aan op relevante dingen (ideeën bv), niet op dingen die des politieks zijn.
Waarom zit je onzin te verkopen? Daar wordt echt niemand wijzer van.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Linkse stammenstrijd.
De bolsjewieken hebben de mensjewieken ook afgeslacht. Waren de mensjewieken daarom rechts?
De bolsjewieken hebben de mensjewieken afgeslacht, en ze waren allebei links. Waarom zou je die feiten ontkennen Koos?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zit je onzin te verkopen? Daar wordt echt niemand wijzer van.
Ja, maar er was geen interne stammenstrijd. Hitler verzette zich hevig tegen alles waar extreem-links voor stond.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:12 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
De bolsjewieken hebben de mensjewieken afgeslacht, en ze waren allebei links. Waarom zou je die feiten ontkennen Koos?
ja en de hutu's en de tutsi's hebben elkaar ook afgeslacht. maar dat is mijn punt niet, mijn punt is dat de nazi's als vrienden werden ontvangen bij rechtse partijen.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:07 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Linkse stammenstrijd.
De bolsjewieken hebben de mensjewieken ook afgeslacht. Waren de mensjewieken daarom rechts?
Niet waar het economische standpunten betrof (ok, hij was wat minder extreem dan de communisten, meer vergelijkbaar met de hedendaagse PvdA; dit is overigens geen trollpoging, mocht je dat denken).quote:Op zondag 21 maart 2010 22:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar er was geen interne stammenstrijd. Hitler verzette zich hevig tegen alles waar extreem-links voor stond.
Nee nee Funky, is allemaal onderdeel van het linkse complot. Die verwente links-haters vertonen overigens overeenkomsten met mensen zoals David Icke. Er is een globaal links broederschap dat de hele geschiedenis de lijnen uitzet. Blabla.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja en de hutu's en de tutsi's hebben elkaar ook afgeslacht. maar dat is mijn punt niet, mijn punt is dat de nazi's als vrienden werden ontvangen bij rechtse partijen.
Dat is absoluut niet waar, lees bv Kershaw maar eens.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja en de hutu's en de tutsi's hebben elkaar ook afgeslacht. maar dat is mijn punt niet, mijn punt is dat de nazi's als vrienden werden ontvangen bij rechtse partijen.
waar héb je het over man, de nazi's en de communisten hebben elkaar jarenlang de grond ingeslagen, juist omdat ze het totaal oneens waren met elkaar qua politieke punten.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Niet waar het economische standpunten betrof (ok, hij was wat minder extreem dan de communisten, meer vergelijkbaar met de hedendaagse PvdA; dit is overigens geen trollpoging, mocht je dat denken).
Ik wil niet vervelend doen, maar historici zijn toch echt overeen gekomen dat Hitler een rechtse rakker was. Sorry. En ongewtijfeld heeft hij enkele linkse standpunten. Maar hetgeen waar zijn partij zich onderscheidde van de anderen (dus rassenleer en geweld) waren typische extreem-rechtse kenmerken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Niet waar het economische standpunten betrof (ok, hij was wat minder extreem dan de communisten, meer vergelijkbaar met de hedendaagse PvdA; dit is overigens geen trollpoging, mocht je dat denken).
dat is absoluut wel waar, ik zag het vandaag nog in een docu.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:18 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is absoluut niet waar, lees bv Kershaw maar eens.
Och, daar zijn de meningen over verdeeld. Maar qua inrichting van de maatschappij hebben Hitler en de PvdA redelijk veel gemeen. En daar gaat het me om. Dat je focust op de Holocaust als onderscheidend kenmerk van het Derde Rijk is hartstikke leuk, maar ook een beetje beperkt.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar historici zijn toch echt overeen gekomen dat Hitler een rechtse rakker was. Sorry. En ongewtijfeld heeft hij enkele linkse standpunten. Maar hetgeen waar zijn partij zich onderscheidde van de anderen (dus rassenleer en geweld) waren typische extreem-rechtse kenmerken.
Ik focus mij helemaal niet op de holocaust. Antisemitisme en geweldadigheid waren begin jaren twintig al gemeengoed binnen de gelederen van de NSDAP.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:25 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Och, daar zijn de meningen over verdeeld. Maar qua inrichting van de maatschappij hebben Hitler en de PvdA redelijk veel gemeen. En daar gaat het me om. Dat je focust op de Holocaust als onderscheidend kenmerk van het Derde Rijk is hartstikke leuk, maar ook een beetje beperkt.
Denk je dat ik dat niet weet? We hebben het hier over de (economische) inrichting van de maatschappij. Die was in nazi-Duitsland behoorlijk links te noemen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik focus mij helemaal niet op de holocaust. Antisemitisme en geweldadigheid waren begin jaren twintig al gemeengoed binnen de gelederen van de NSDAP.
Oke, en nu? Dan waren Hitler en NSDAP een extreem-rechts met linkse invloeden. Goed?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet weet? We hebben het hier over de (economische) inrichting van de maatschappij. Die was in nazi-Duitsland behoorlijk links te noemen.
Papen en co keken neer op Hitler. Ze dachten hem echter wel te kunnen gebruiken. Dat is natuurlijk heel iets anders dan als vrienden ontvangen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is absoluut wel waar, ik zag het vandaag nog in een docu.
Ik zou het eerder houden op links (economisch) met extreem-rechtse invloeden (als je geweld etc zonodig als extreem-rechts wil betitelen). Zoals Clinton ooit zei: 'It's the economy, stupid!'.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, en nu? Dan waren Hitler en NSDAP een extreem-rechts met linkse invloeden. Goed?
Wat jij wil. Maar ik weet waar extreem-rechts voor staat en ik weet waar Hitler en die enge mannetjes die om hem heen hingen voor stonden. En hun gedachtegoed vertoon enorm veel overeenkomsten met extreem-rechts.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik zou het eerder houden op links (economisch) met extreem-rechtse invloeden (als je geweld etc zonodig als extreem-rechts wil betitelen). Zoals Clinton ooit zei: 'It's the economy, stupid!'.
En extreem-rechts is economisch hartstikke links.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat jij wil. Maar ik weet waar extreem-rechts voor staat en ik weet waar Hitler en die enge mannetjes die om hem heen hingen voor stonden. En hun gedachtegoed vertoon enorm veel overeenkomsten met extreem-rechts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |