zou je niet gewoon een lekkere rendang kunnen maken met extra chilipepers? zal zo even aan mijn pinda-vriendje vragen of hij een speciaal receptje heeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik wil vandaag 'pittig rundvlees', een beetje indonesisch achtig maken...
Heb een lapje van ongeveer 220 gram en erbij komen pittige sperzieboontjes en naanbrood
iemand nog een fijn recept?
http://www.mijnreceptenbo(...)rundvlees-17243.html
heb wel dit gevonden, maar ben de hele dag thuis, dus kan het wel lekker laten stoven/sudderen!
wil je anders receptje voor rendang daging? je hebt btw wel een mini-stukje vlees, ben altijd gewend om in grotere hoeveelheden te koken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
heb idd een rendangrecept hier in mijn indonesisch kookboek staan, vraag me alleen af of het geen overkill wordt aan kokosmelk dan
Dat schreeuwt om een receptquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:59 schreef -Mellow- het volgende:
Als toetje chocolademousse met frambozensaus. Ik geloof dat dit mijn best gelukte chocomousse is tot nu toe.
Doe in een pannetje:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een recept
Ik ga zo eens een sinaasappeltje pellen
Ik overtref jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Lunch bestond uit 3 geroosterde volkorenboterhammen.
2 met guacamole, 1 met stukjes avocado en alledrie met wat sockeye zalm![]()
Goede combinatie. Zit nu wel vol
Nee hoor, de smaken passen juist heel erg goed bij elkaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat niet wat teveel smaken, mellow? Rum, chili, kaneel, vanille? Of is dat juist de droom-combinatie die je zelf nooit zou bedenken?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:30 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
zelfgebakken naan, pittige sperzieboontjes, spicy couscous en een runderstoofpotje met tomatenblokjes, garam marsala en nog wat random dingen
hoe maak jij scones? wij hebben t hier eens geprobeerd met recept van mijn schoonmoe. Was lekker, maar nog niet fantastisch. Wie weet heb jij meer sconeskillzquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:16 schreef The_Hives het volgende:
zelfgemaakte scones, clotted cream en jam (wel uit pot) en koffie, geen thee
eigenlijk vrij standaard. De hoeveelheden weet ik ongeveer maar doe ik verder op gevoel. Vandaag was het:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:16 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
hoe maak jij scones? wij hebben t hier eens geprobeerd met recept van mijn schoonmoe. Was lekker, maar nog niet fantastisch. Wie weet heb jij meer sconeskillz
wow, dat was lekker !quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:07 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond gestoofde octopus met rode wijn en oregano. Turks brood en een salade erbij.
Naah, niet als ontbijt, maar als avondeten straksquote:Op zondag 28 maart 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
op dit tijdstip?
waarvan maak je de köfte?![]()
hebmaar wat gegoogled en er gaat zo iets de oven inquote:Op zondag 28 maart 2010 14:21 schreef motorbloempje het volgende:
heeft iemand hier een goed recept voor turks brood?
zelfquote faal. maja, het was heerlijk. Fototje! (rijst beetje begraven onder massa's groente en kip maja)quote:Op zondag 28 maart 2010 12:40 schreef evo87 het volgende:
vanavond pandan rijst met groente en kip uit de wok in een sinasappel, gember, eendenbouillon saus.
ziet er heerlijk en gezond uit!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef evo87 het volgende:
[..]
zelfquote faal. maja, het was heerlijk. Fototje! (rijst beetje begraven onder massa's groente en kip maja)
[ afbeelding ]
En, welk recept heb je gevolgd?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
vergeten een foto te maken van mijn eerste turkse broodmaar hij was lekker!
Volgende keer ga ik hem iets dikker maken, maar de smaak en garing waren echt perfectnomnomnomnom!!!!
Mag ik mijzelf vanavond bij jou uitnodigen om rond te tafel te gaan zitten?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Windigo het volgende:
Vanavond gebakken aardappeltjes, visschnitzel, en salade met honing-mosterdressing(mijn aardappels moeten vandaag op)
Voor de volgende cul-meeting die ik organiseer ben je welkomquote:Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag ik mijzelf vanavond bij jou uitnodigen om rond te tafel te gaan zitten?![]()
Heerlijk!!!!
Hier schaft de pot niks. Dus denk dat we wat gaan bestellen. Denk dat het een Beirute Rosbief gaat worden met 4 esfihas bacon/kaas.
Pannenkoekendate ging niet door, dus had vriendinlief een pakje klaargemaakt dat "Oma's pannetje" heet. Voor een pakje was het best goed te doen. Binnenkort eens proberen na te maken, maar dan lekkerder.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef PiperMaru het volgende:
Vanavond voor 4 man pannenkoeken bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |