En, welk recept heb je gevolgd?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
vergeten een foto te maken van mijn eerste turkse broodmaar hij was lekker!
Volgende keer ga ik hem iets dikker maken, maar de smaak en garing waren echt perfectnomnomnomnom!!!!
Mag ik mijzelf vanavond bij jou uitnodigen om rond te tafel te gaan zitten?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Windigo het volgende:
Vanavond gebakken aardappeltjes, visschnitzel, en salade met honing-mosterdressing(mijn aardappels moeten vandaag op)
Voor de volgende cul-meeting die ik organiseer ben je welkomquote:Op maandag 29 maart 2010 17:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mag ik mijzelf vanavond bij jou uitnodigen om rond te tafel te gaan zitten?![]()
Heerlijk!!!!
Hier schaft de pot niks. Dus denk dat we wat gaan bestellen. Denk dat het een Beirute Rosbief gaat worden met 4 esfihas bacon/kaas.
Pannenkoekendate ging niet door, dus had vriendinlief een pakje klaargemaakt dat "Oma's pannetje" heet. Voor een pakje was het best goed te doen. Binnenkort eens proberen na te maken, maar dan lekkerder.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:53 schreef PiperMaru het volgende:
Vanavond voor 4 man pannenkoeken bakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |