zou je niet gewoon een lekkere rendang kunnen maken met extra chilipepers? zal zo even aan mijn pinda-vriendje vragen of hij een speciaal receptje heeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:54 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik wil vandaag 'pittig rundvlees', een beetje indonesisch achtig maken...
Heb een lapje van ongeveer 220 gram en erbij komen pittige sperzieboontjes en naanbrood
iemand nog een fijn recept?
http://www.mijnreceptenbo(...)rundvlees-17243.html
heb wel dit gevonden, maar ben de hele dag thuis, dus kan het wel lekker laten stoven/sudderen!
wil je anders receptje voor rendang daging? je hebt btw wel een mini-stukje vlees, ben altijd gewend om in grotere hoeveelheden te koken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
heb idd een rendangrecept hier in mijn indonesisch kookboek staan, vraag me alleen af of het geen overkill wordt aan kokosmelk dan
Dat schreeuwt om een receptquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:59 schreef -Mellow- het volgende:
Als toetje chocolademousse met frambozensaus. Ik geloof dat dit mijn best gelukte chocomousse is tot nu toe.
Doe in een pannetje:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat schreeuwt om een recept
Ik ga zo eens een sinaasappeltje pellen
Ik overtref jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:58 schreef motorbloempje het volgende:
Lunch bestond uit 3 geroosterde volkorenboterhammen.
2 met guacamole, 1 met stukjes avocado en alledrie met wat sockeye zalm![]()
Goede combinatie. Zit nu wel vol
Nee hoor, de smaken passen juist heel erg goed bij elkaarquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:27 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat niet wat teveel smaken, mellow? Rum, chili, kaneel, vanille? Of is dat juist de droom-combinatie die je zelf nooit zou bedenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |