1-0 voor Ericquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:10 schreef Knipoogje het volgende:
Stacey: "YESSSS! Ik ga winnen!"
Eric: "maar ik heb Dony"
Ik blijf fanquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:09 schreef Rnnz het volgende:
Onbegrijpelijk dat Janna toch door is. Niet dat Merel nou fantastisch was, maar Janna heeft het zo'n beetje elke week verprutst. Ik ben in ieder geval niet overtuigd.
Weer minstens 5 minuten eerderquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Rauzer het volgende:
XFA Live #25: Eerder dan iBenny!!!! was eigenlijk eerder maar voor deze keer mag je je topic houden iBenny.
grapjasquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:15 schreef Rauzer het volgende:
XFA Live #25: Eerder dan iBenny!!!! was eigenlijk eerder maar voor deze keer mag je je topic houden iBenny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gevonden... en toegevoegd...quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef ranja het volgende:
Sarina en Janna in elk geval wel
Sarina. Miss wettshirt wil meer dan de GTST-leader!
Janna, bovengronds
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
grapjasHee, mooi gemaakt inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Willem-Jan van Puffelen
oepsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:08 schreef ranja het volgende:
1 aflevering jury visits dus maar? dat lijkt wel weinig
ik vond het wel een gave opmerkingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:10 schreef Knipoogje het volgende:
Stacey: "YESSSS! Ik ga winnen!"
Eric: "maar ik heb Dony"
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:35 schreef Marissaatje het volgende:
Mooie OP!
Satcha had ook al een eigen topic, die kun je ook toevoegen.
Het Satcha fan-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |