Als ik alles wat ik gehoord heb voor waar aanneem, is er volgens mij dit gebeurd:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en daarom verbaast het me als hij om te beginnen gemeld zou hebben dat hij haar vermoord heeft.
Daarnaast kun je je afvragen hoe boeiend het topic daadwerkelijk zou worden, als iedereen slechts keurig het radio1-journaal citeert en linkt naar dubbelgeplaatste, onvolledige artikelen @ ad.nl etc.quote:
Ja, ik was vanmiddag wel wat té stellig met mijn uitspraak over moord. Ik bedacht mij al dat hij ook gewoon echt even hulp nodig had en er niet eens sprake is van binnenlokken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik gehoord heb voor waar aanneem, is er volgens mij dit gebeurd:
Met voorbedachte rade binnengelokt "Hey, die kat doet raar joh, kom kijken" en verkracht.
"In extase" gewurgd.
Oh shit, wat nu...paniek etc.
Kan niet meer terug, doen alsof je neus bloedt.
Geplande borrel met vrienden vooral niet afblazen en een kaartje sturen.
Het net sluit zich, geen uitweg meer, opbiechten./ of wroeging, instorting, opbiechten. Daar ben ik nog niet uit.
Correct me if I'm wrong laterz
De familie kan eindelijk beginnen aan het rouwproces nu we allemaal weten wat er precies is voorgevallen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik gehoord heb voor waar aanneem, is er volgens mij dit gebeurd:
Met voorbedachte rade binnengelokt "Hey, die kat doet raar joh, kom kijken" en verkracht.
"In extase" gewurgd.
Oh shit, wat nu...paniek etc.
Kan niet meer terug, doen alsof je neus bloedt.
Geplande borrel met vrienden vooral niet afblazen en een kaartje sturen.
Het net sluit zich, geen uitweg meer, opbiechten./ of wroeging, instorting, opbiechten. Daar ben ik nog niet uit.
Correct me if I'm wrong laterz
Daarom. Sensatie, hè. Ook wat waard.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daarnaast kun je je afvragen hoe boeiend het topic daadwerkelijk zou worden, als iedereen slechts keurig het radio1-journaal citeert en linkt naar te snel geplaatste, onvolledige artikelen @ ad.nl etc.
"volgens mij" zijn de sleutelwoorden hierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:12 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
De familie kan eindelijk beginnen aan het rouwproces nu we allemaal weten wat er precies is voorgevallen.
Volgens mij tik jij niet helemaal lekker. Maar da's slechts speculeren, hè. Kleine sensatiewending.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef Pek het volgende:
[..]
"volgens mij" zijn de sleutelwoorden hier
Ga rustig door met je persoonlijke aanvallen, dan zijn we tenminste snel van je afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij tik jij niet helemaal lekker. Maar da's slechts speculeren, hè. Kleine sensatiewending.
Precies en daarom is jouw gehuil naief en volledig over the top.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom. Sensatie, hè. Ook wat waard.
waarom ga je niet gewoon weg uit dit topic als je het toch een nutteloos SBS topic vindt... zelfkastijding ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij tik jij niet helemaal lekker. Maar da's slechts speculeren, hè. Kleine sensatiewending.
Nee hoor, dat is maar af en toe.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Ga rustig door met je persoonlijke aanvallen, dan zijn we tenminste snel van je af
Oh ik ging er nog vanuit dat hem doodslag ten laste was gelegd. Vandaar dat ik zei 'ik denk niet dat hij heeft gezegd dat hij haar heeft vermoord'. Want dan zou het al een stuk makkelijker zijn om hem moord ten laste te leggen ipv doodslag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de eerste persconferentie werd door de OvJ al gezegd dat de verdachte verklaard had dat hij haar om het leven had gebracht.
Het is niet zo dat hij verklaard had dat hij met een mes in zijn hand op de bank zat en over de rand van het kleed struikelde en in zijn mes viel ofzo, dat is verklaren dat ze in jouw bijzijn om het leven is gekomen.
Hij heeft dus wellicht niet verklaard dat hij haar met voorbedachte rade om het leven heeft gebracht, maar uit die woorden van de OvJ maak ik ook niet op dat de verdachte heeft verklaard dat het allemaal per ongeluk was gebeurd.
Oh joh..... staat er een bron bij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik ging er nog vanuit dat hem doodslag ten laste was gelegd. Vandaar dat ik zei 'ik denk niet dat hij heeft gezegd dat hij haar heeft vermoord'. Want dan zou het al een stuk makkelijker zijn om hem moord ten laste te leggen ipv doodslag.
Maar nu lees ik net in de OP dat hem wel moord ten laste wordt gelegd.
Dat kwam uit de persconferentie en moet nu nog aangepast worden.quote:
Het was een erg povere vertaling van de persconferentie, de OvJ heeft immers niet gezegd dat de verdachte had verklaard dat hij het slachtoffer had vermoord, de OvJ heeft gezegd dat de verdacht heeft verklaard dat hij haar om het leven had gebracht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kwam uit de persconferentie en moet nu nog aangepast worden.
Ah ok, dank je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een erg povere vertaling van de persconferentie, de OvJ heeft immers niet gezegd dat de verdachte had verklaard dat hij het slachtoffer had vermoord, de OvJ heeft gezegd dat de verdacht heeft verklaard dat hij haar om het leven had gebracht.
En ze komen altijd weer terug, waarom?!?quote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om dan nog even terug te komen op wat ik wilde zeggen: als het wel moord was schat ik verdachte gehaaid genoeg in (gezien zijn achtergrond) dat hij het best zo kan spelen dat het gaat om doodslag ipv moord.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:39 schreef yvonne het volgende:
Het is echt enorm druk, enorm.
We gaan lopen nu.
Het woord hypocrisie is voor hem uitgevonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Peter R de Vries is lekker hypocriet bezig @ RTL Boulevard.
Hij zegt: "Ik vraag me af of je het wel moet doen, wat er gebeurt met Sander V. Zijn hele hebben en houwen wordt door de media op straat gegooid. Kijk... natuurlijk kunnen we er wel vanuit gaan dat ze nu de juiste hebben, maar in feite is het nog gewoon een verdachte en moet zijn schuld nog bewezen worden."
Uhm... was Joran al schuldig bevonden dan?
Je zou het haast denken jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het woord hypocrisie is voor hem uitgevonden.
You must be kidding.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou het haast denken ja![]()
Overigens denk ik dat deze stille tocht eindelijk wel helpt en dit soort dingen eindelijk tot het verleden behoren
Krijgen we nu een live-verslag? Nee toch hoop ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:39 schreef yvonne het volgende:
Het is echt enorm druk, enorm.
We gaan lopen nu.
Zou je denken? Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou het haast denken ja![]()
Overigens denk ik dat deze stille tocht eindelijk wel helpt en dit soort dingen eindelijk tot het verleden behoren
Huh, hoe komen jullie in ene tot zo'n conclusie eigenlijk, waarom is die mogelijkheid van moord met voorbedachte rade klein?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een deel van de actie zal idd vantevoren bedacht zijn, zoals het meelokken naar zijn huis, maar de kans dat hij werkelijk vantevoren bedacht had dat hij haar zou gaan vermoorden is niet alleen relatief klein, maar vooral heel moeilijk te bewijzen.
En als ze dat niet kunnen bewijzen dan is het niet verstandig moord ten gelaste te leggen.
Ben 't wel met je eens. Als je gestoord genoeg bent om iemand van het leven te beroven, ben je waarschijnlijk ook gek genoeg om het te plannen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, hoe komen jullie in ene tot zo'n conclusie eigenlijk, waarom is die mogelijkheid van moord met voorbedachte rade klein?
Jullie? Leandra plempt voor zichzelf hoor, niet voor mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, hoe komen jullie in ene tot zo'n conclusie eigenlijk, waarom is die mogelijkheid van moord met voorbedachte rade klein?
Het gaat niet zozeer om de mate van gestoordheid, maar meer dat je in dit soort zaken vaker ziet dat het geen moord met voorbedachte rade is. De omstandigheden wijzen daar dit keer ook op. Het bewijst opzichzelf niets, maar de aanname is niet zo gek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ben 't wel met je eens. Als je gestoord genoeg bent om iemand van het leven te beroven, ben je waarschijnlijk ook gek genoeg om het te plannen.
We zullen vanzelf merken hoe de rechter oordeelt over dit geval.
Ah, het ongebluste kalk verhaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Suuz_ het volgende:
Ik hoor net dat de dader een speciaal poeder over het lichaam gegooid heeft voor hij het gat dichtgooide. Peter R de Vries zegt net bij boulevard dat ze dat in oorlogstijden vaak gebruiken als mensen niet "fatsoenlijk" begraven kunnen worden. Er gaat dan water over wat een chemische reactie veroorzaakt. Dit zorgt ervoor dat het lijk sneller ontbind...
Als dit echt zo is, lijkt het er toch op dat dit wél met voorbedachte raden geweest is! Ik neem aan dat niet elke nederlander en of politieagent dit in huis heeft........
bron, rtl boulevard (cheesy i know)
Ongebluste kalk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Suuz_ het volgende:
Ik hoor net dat de dader een speciaal poeder over het lichaam gegooid heeft voor hij het gat dichtgooide. Peter R de Vries zegt net bij boulevard dat ze dat in oorlogstijden vaak gebruiken als mensen niet "fatsoenlijk" begraven kunnen worden. Er gaat dan water over wat een chemische reactie veroorzaakt. Dit zorgt ervoor dat het lijk sneller ontbind...
Als dit echt zo is, lijkt het er toch op dat dit wél met voorbedachte raden geweest is! Ik neem aan dat niet elke nederlander en of politieagent dit in huis heeft........
Omdat het op klaarlichte dag was en de kans dus groot was dat iemand ze zou zien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Sorry, was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:01 schreef Suuz_ het volgende:
Oke dat kalk verhaal was dus al bekent. Sorry hoor dat ik niet het hele forum afspit of "iets" al eens gezegt is hier...
En dat vind ik nou verdomme zó irritant aan dit forum. Als je al the balls hebt om een reactie te plaatsen hier wordt je 9 van de 10 x ook nog eens belachelijk gemaakt.
Daar moet je idd ook wel erg veel lef voor hebben om hier (semi-)anoniem te posten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:01 schreef Suuz_ het volgende:
Oke dat kalk verhaal was dus al bekent. Sorry hoor dat ik niet het hele forum afspit of "iets" al eens gezegt is hier...
En dat vind ik nou verdomme zó irritant aan dit forum. Als je al the balls hebt om een reactie te plaatsen hier wordt je 9 van de 10 x ook nog eens belachelijk gemaakt.
En bekent is met een d.quote:
IK post niet anoniem. En wat ik bedoel met the balls ervoor hebben, is dat je erg vaak ziet dat users totaal afgebrand worden als ze ook maar een kleine reactie ergens plaatsen. Veel mensen hebben daar geen zin in, lijkt me, en posten dan maar niks.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daar moet je idd ook wel erg veel lef voor hebben om hier (semi-)anoniem te posten.
Hij kan toch ook na zijn daad even langs de bouwmarkt zijn gereden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Suuz_ het volgende:
Ja precies, daarom heb jij ook the balls.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
IK post niet anoniem. En wat ik bedoel met the balls ervoor hebben, is dat je erg vaak ziet dat users totaal afgebrand worden als ze ook maar een kleine reactie ergens plaatsen. Veel mensen hebben daar geen zin in, lijkt me, en posten dan maar niks.
Je moet hier een dikke huid hebben ja, daar heb je absoluut gelijk in.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
IK post niet anoniem. En wat ik bedoel met the balls ervoor hebben, is dat je erg vaak ziet dat users totaal afgebrand worden als ze ook maar een kleine reactie ergens plaatsen. Veel mensen hebben daar geen zin in, lijkt me, en posten dan maar niks.
laat gewoon ff je tetten zien...komt alles weer goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Het zal een geintje van jou zijn, maar het ergste is misschien nog wel dat zoiets dergelijks vrij goed bij hem zou passen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Gillette_M5 het volgende:
Ok, bij deze is Albert Verlinde officieel een lijkenpikker!
Wat?Hoezo?
Zapte net langs RTL-4 waar Albert heel lollig en grappig zat te doen met een stofzuiger, een prijs die een kijker van Boulevard gewonnen zou hebben omtrent een prijsvraag over Milly.... Pfff...Ben je dan een lijkenpikker of wat?
Een prijsvraag over Milly, het wordt steeds gekker in dit land
Ik maak geen geintjes. Kijk vanavond de herhaling maar, enof rtl gemist zodra deze uitzending is afgelopen.
Ik heb er maar één woord voor: stuitend!wat een relnicht die Albert Verlinde.
Helaas geen geintjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Het zal een geintje van jou zijn, maar het ergste is misschien nog wel dat zoiets dergelijks vrij goed bij hem zou passen..
Nee het is geen geintje. Er werd net heel erg vrolijk door Albert Verlinde een prijs gedemonstreerd (een blauwe stofzuiger). Allemaal dolle boel en gelach. De prijswinnaar was iemand die meedeed aan een prijsvraag over Milly Boele. Ik vind dat gewoon echt niet kunnen. Ik snap best dat er veel media aandacht is, maar ik snap totaal niet dat ze er een prijsvraag aan verbinden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het zal een geintje van jou zijn, maar het ergste is misschien nog wel dat zoiets dergelijks vrij goed bij hem zou passen..
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef Helly het volgende:
Wat moest je raden dan voor de prijsvraag?
No.shit? Een nieuw dieptepunt is bereikt, mensen. hallelujaquote:
In de zin van: vind je dat er teveel media aandacht aan wordt besteed?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het half gehoord, volgens mij iets over de media-aandacht.
...
Om vervolgens heel lacherig de lolbroek uit te hangen met een stofzuiger. Oh, oh wat lachen Albert! 'ai wand toe breek vrie! Ha ha ha! Leuk he! Lachen om een moord! Een prijsvraag eraan verbindenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
In de zin van: vind je dat er teveel media aandacht aan wordt besteed?
En dan een winnaar trekken uit het hoogste percentage antwoorden?
Het enige dat vaak telt voor valse, aandachtsgeile nichten als Albert is het genereren van aandacht. Als hij dat denkt te kunnen bereiken door sociaal wenselijk en hypocriet gebrabbel over de ellende van Jan Smit zal hij dat doen, maar als hij op de 1 of andere manier kan scoren over de rug van een vermoord kind, zal hij dat ook niet perse nalaten. Dat het naderhand wat minder uitpakt, lijkt hem niet het minste te deren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
Het was wel dusdanig verpakt dat het net kan misschien, beetje onder de noemer 'wat vind jij nou van...', maar vervolgens dat flauw gelach en dolle boel met Albert. Ik snap die pisnicht totaal niet. Ok, het is bekend dat het een valse nicht is, maar echt, kan die man niet spreekwoordelijk van de hoogste toren naar beneden worden gelazerd ofzo?![]()
Een prijsvraag over de dood van iemand anders?WTF?!
Dat ben ik dus ook. Als het een pedo was, zal ie wel meer geflikt hebben. Net als die Belgische tekenleraar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd naar de motieven en van wat er is gebeurd. Zal daar ooit een verklaring voor komen voor het publiek, en zou justitie dan wel eerlijk zijn?
En dan leren om een groot te graven waar de twee winnaars Kwalbert Verlinke levend mogen begraven?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:47 schreef NotYou het volgende:
Weet jij het motief van Sander V? Sms dan nu "motief " gevolgd door je antwoord naar 4545!
Uit de juiste inzendingen zullen wij twee winnaars kiezen die beiden een geheel verzorgde tweedaagse tuiniercursus krijgen aangeboden!
Het was geen prijsvraag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:28 schreef Helly het volgende:
Wat moest je raden dan voor de prijsvraag?
'gewoon een prijs'quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het was geen prijsvraag.
Elke dag/week is er op RTLBoulevard een poll waar gestemd kan worden. Elke week krijgt diegene met de beste argumentatie gewoon een prijs. Dit keer ging het over Sander V in de media, of men te ver ging.
Te erg gewoon, onvoorstelbaarquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Right, geen prijsvraag he?
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/
Gewoon, omdat het kan.quote:
"Gewetenloze gek"...die vent wordt zo nog vrijgesproken door dit soort uitlatingen, slimme zetquote:
Die conclusie had ik getrokken op basis van het feit dat ze in zijn huis om het leven is gekomen en in zijn tuin is begraven, ik kan me zo voorstellen dat als iemand werkelijk heeft plannen heeft iemand om het leven te brengen dat hij dat plan dan ten eerste niet in zijn eigen huis uitvoert, en ten tweede het slachtoffer niet in zijn eigen tuin begraaft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als ie een pedo was, viel ie wel op jongere meisjes dan 12 jaar. Milly zag er toch uit of ze al wel geslachtrijp was.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat ben ik dus ook. Als het een pedo was, zal ie wel meer geflikt hebben. Net als die Belgische tekenleraar.
Je hebt pedo's in allerlei soorten en maten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ie een pedo was, viel ie wel op jongere meisjes dan 12 jaar. Milly zag er toch uit of ze al wel geslachtrijp was.
Het spijt me. Ik had die arme man natuurlijk niet mogen belasteren.quote:En is die Belgische tekenleraar ineens ook pedo?
Praag zou me wel overhalen om mee te doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Win een weekend voor 2 personen in het prachtige Praag als jij raadt hoe Milly Boele om het leven is gebracht. Is dat
A. Met een piemel
B. Met de blote handen
C. Met een mes
D. Met het dienstwapen
![]()
Er ging ook al het verhaal dat het poeder uit een brandblusser was om de lijkgeur te verbloemen, en in een hoop huishoudens (en auto's) is wel gewoon een poederblusser aanwezig....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef Helly het volgende:
[..]
Hij kan toch ook na zijn daad even langs de bouwmarkt zijn gereden.
Een debiel, ja. Maar een pedofiel niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt pedo's in allerlei soorten en maten.
Iemand die bij de politie werkt en zijn slachtoffer in zijn eigen tuin (nota bene die van de buren van Milly) begraaft, is sowieso te debiel voor woorden.
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik hem een arme man vind. Maar ook hij heeft voor zover ik weet geen jonge kindertjes vermoord. Sterker nog, het waren allemaal niet eens meer minderjarigen.quote:Het spijt me. Ik had die arme man natuurlijk niet mogen belasteren.![]()
![]()
Zou kunnen, na een paar dagen begin je een lichaam toch te ruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er ging ook al het verhaal dat het poeder uit een brandblusser was om de lijkgeur te verbloemen, en in een hoop huishoudens (en auto's) is wel gewoon een poederblusser aanwezig....
Klopt. Was jezelf maar eens een week niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou kunnen, na een paar dagen begin je een lichaam toch te ruiken.
Dat gun ik Julian niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Was jezelf maar eens een week niet.
Ik heb het over dooie lichamen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Was jezelf maar eens een week niet.
Pak een teiltjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef Bob-B het volgende:
Ik word er echt ziek van als ik dit lees.
Je eerste en derde zin spreken elkaar wel errrug tegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En vooralsnog is van verkrachting geen sprake.
Als het wel is gebeurd, waarom dan meteen weer met termen als 'pedo' strooien. Het is gewoon een verkrachter en moordenaar, lijkt me zat.
Tip: niet lezen.quote:
Het staat er een beetje onduidelijk, ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je eerste en tweede zin spreken elkaar wel errrug tegen.
Ik noemde hem geen pedofiel hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het staat er een beetje onduidelijk, ja.
Ik bedoelde dus dat er nog geen bewijs voor is dat hij haar verkracht heeft. Dus hem al pedofiel noemen is iets te voorbarig. Maar áls hij haar wel verkracht heeft, dan is de term pedofiel ook een grensgeval, dus houdt het dan maar bij moordenaar en verkrachter, duidelijk zat.
Ik had het over de OPquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tip: niet lezen.
We hebben net tig pagina's offtopicgewauwel gehad over hoe dit soort topics toch niet zouden kunnen, dat gaan we niet na elke 3 posts herhalen, hoor.
Ik vind van niet. Iemand die een vrouw van 30 verkracht is een verkrachter. Iemand die een meisje van 12 verkracht is een verkrachter en een pedo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het staat er een beetje onduidelijk, ja.
Ik bedoelde dus dat er nog geen bewijs voor is dat hij haar verkracht heeft. Dus hem al pedofiel noemen is iets te voorbarig. Maar áls hij haar wel verkracht heeft, dan is de term pedofiel ook een grensgeval, dus hou het dan maar bij moordenaar en verkrachter, duidelijk zat.
Wat is daar mis mee?quote:
Aldus de wondere wereld van El-Matador.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Iemand die een vrouw van 30 verkracht is een verkrachter. Iemand die een meisje van 12 verkracht is een verkrachter en een pedo.
Wat de "officiele" definitie zegt, zal me een zorg zijn. Alsof Sander niet teveel beschimpt mag worden..
Ik snap wat je bedoelt.quote:
?quote:
Inderdaad: nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Krijgen we nu een live-verslag? Nee toch hoop ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |