Goeie!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef Bellatrix het volgende:
Hee!Ik heb een idee. Laten we weer ontopic gaan!
![]()
![]()
![]()
En anders gewoon opkutten ofzo.
"Ja hoi, ik heb haar vermoord en ze ligt in de tuin" is nou niet echt de slimste verklaring.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zijn verklaring, ja hij weet als geen ander wat wel en niet te zeggen, wat dat betreft daalt dat ook wel in waarde als je het mij vraagt
Och, vermakelijk?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Niets.
Het punt is meer dat mensen het vermakelijk vinden om over dit soort misdrijven te speculeren. Dat is altijd al zo geweest en zal zeker niet minder worden.
Dan sta ik alleen maar meer achter mijn kritiek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Niets.
Het punt is meer dat mensen het vermakelijk vinden om over dit soort misdrijven te speculeren. Dat is altijd al zo geweest en zal zeker niet minder worden.
Hij was maar gewoon een eenvoudige surveillant en vermoedelijk niet bijzonder intelligent, getuige zijn vbo-achtergrond, dus ik verwacht eigenlijk niet dat hij bijzonder veel idee heeft van recherche-werk etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
zijn verklaring, ja hij weet als geen ander wat wel en niet te zeggen, wat dat betreft daalt dat ook wel in waarde als je het mij vraagt
Dat mag, maar het maakt jou vooral erg naief.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan sta ik alleen maar meer achter mijn kritiek.
http://nos.nl/nieuws/quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef SteelDogg het volgende:
tvp... oninteressante topic met enkel speculaties geworden
Precies en daarom verbaast het me als hij om te beginnen gemeld zou hebben dat hij haar vermoord heeft.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:38 schreef Pek het volgende:
[..]
"Ja hoi, ik heb haar vermoord en ze ligt in de tuin" is nou niet echt de slimste verklaring.
Ongetwijfeld wel bij de hand genoeg om bijvoorbeeld niet te zeggen dat hij haar heeft vermoord. Denk je niet dat hij weer met welke nuanceverschillen hij meer kans heeft op minder straf? Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:40 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Hij was maar gewoon een eenvoudige surveillant en vermoedelijk niet bijzonder intelligent, getuige zijn vbo-achtergrond, dus ik verwacht eigenlijk niet dat hij bijzonder veel idee heeft van recherche-werk etc.
Er is een 12 jarig meisje dood en dan op internet pagina's vol schrijven over de manier waarop ze is gestorven, wat er voorafgaand aan is gebeurd etc.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:41 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dat mag, maar het maakt jou vooral erg naief.
Bijna niet voor te stellen dat jouw verontwaardiging oprecht is.
Dat valt allemaal nog te bezien, maar op het moment dat je spreekt in termen van "hij weet als geen ander wat wel en niet te zeggen", dan denk ik dat je hem weleens behoorlijk kunt overschatten. Ook weten wie niet in wat voor een psychische staat hij verkeerde op het moment van zijn spreken met de politie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ongetwijfeld wel bij de hand genoeg om bijvoorbeeld niet te zeggen dat hij haar heeft vermoord. Denk je niet dat hij weer met welke nuanceverschillen hij meer kans heeft op minder straf? Ik denk het wel.
-edit- en niet bijzonder intelligent, ik denk wel gehaaid en sluw genoeg
Ik kan mij vergissen heer Buitendam, maar val je niet in herhaling?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is een 12 jarig meisje dood en dan op internet pagina's vol schrijven over de manier waarop ze is gestorven, wat er voorafgaand aan is gebeurd etc.
Zoals ik al zei: als je inhoudelijk gaat over de strafmate, rijksrecherche enzovoorts, dan heb je een boeiend topic met feiten. Dit soort Telegraaf-topics met SBS userts, kunnen mij idd gestolen worden.
En ik probeerde jou uit te leggen dat het nogal naief is om je daarover te verbazen en dat het echt helemaal niets helpt om jouw afschuw daarover uit te spreken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Er is een 12 jarig meisje dood en dan op internet pagina's vol schrijven over de manier waarop ze is gestorven, wat er voorafgaand aan is gebeurd etc.
Zoals ik al zei: als je inhoudelijk gaat over de strafmate, rijksrecherche enzovoorts, dan heb je een boeiend topic met feiten. Dit soort Telegraaf-topics met SBS userts, kunnen mij idd gestolen worden.
Jij reageert alleen als je mij half quote, scroll maar even terug. Als je het kan verantwoorden zal ik weer op je reageren. Nu loop je alleen maar achter.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik kan mij vergissen heer Buitendam, maar val je niet in herhaling?![]()
Oh, je zei het al, schrijf je
Misschien kun je ook nog even reageren op quotes die jij overgeslagen hebt. Relevante info welquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij reageert alleen als je mij half quote, scroll maar even terug. Als je het kan verantwoorden zal ik weer op je reageren. Nu loop je alleen maar achter.
Jij vraagt je toch af die verontwaardiging oprecht is? Dus probeer ik het nóg eens uit te leggen. Het kan een kwaliteitstopic zijn, zolang je je aan de feiten houdt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:01 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En ik probeerde jou uit te leggen dat het nogal naief is om je daarover te verbazen.
Verder snap ik niet waarom je 5 keer hetzelfde post in een topic waar je eigenlijk niets mee wil te maken hebben in the first place.
Ik maak geen punt met een halve quote, einstein. Dat doe jij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog even reageren op quotes die jij overgeslagen hebt. Relevante info wel
Ja, en dat is niet gedaan, wat nu? Iedereen moet nu dood of zo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vraagt je toch af die verontwaardiging oprecht is? Dus probeer ik het nóg eens uit te leggen. Het kan een kwaliteitstopic zijn, zolang je je aan de feiten houdt.
En dat zal dus nooit volledig gebeuren op een forum als Fok!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij vraagt je toch af die verontwaardiging oprecht is? Dus probeer ik het nóg eens uit te leggen. Het kan een kwaliteitstopic zijn, zolang je je aan de feiten houdt.
Bij de eerste persconferentie werd door de OvJ al gezegd dat de verdachte verklaard had dat hij haar om het leven had gebracht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en daarom verbaast het me als hij om te beginnen gemeld zou hebben dat hij haar vermoord heeft.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |