Tags: 'Duivel, Feijenoord, Geert Wilders'.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Yvonne, heb je gezien dat je gewaardeerde naamgenoot er ook op is gesprongen?
http://www.yvonnevanhertum.com/tag/sander-vreeswijk/
Het punt is meer dat het een volkomen logische en menselijke gang van zaken is. Je erover verbazen is nogal naief en leidt zeer zeker nergens toe. Als je het allemaal niet meer kunt aanzien, zou ik zeker niet hier gaan lezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Media-aandacht is geen speculatietopic op Fok!
[..]
Autistje to the bone
Oh ja, en de term 'duivel'quote:
Voor mij is het ook niet overduidelijk moord, maar ik zou er niet raar van opkijken. Verstandsverbijstering, 1 minuut zou al genoeg kunnen zijn, stel dat ze is gewurgd, dan hoefde hij ook niet eerst naar de keuken te lopen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou het gaat me er meer om dat het volgens sommigen "overduidelijk" moord is, en volgens mij is een vlaag van verstandsverbijstering een andere kwestie.....
Hoewel je in een vlaag van verstandsverbijstering natuurlijk ook wel naar de keuken kunt lopen en daar kunt besluiten een mes te pakken om iemand mee om te brengen, maar als je dat nog steeds een goed idee vindt op het moment dat je met dat mes de woonkamer inloopt is die "vlaag" wel heel lang voor een vlaag.
Ik denk dus dat hij niet van plan is geweest haar te vermoorden, maar dat dat in een opwelling gebeurd is.
Misbruik gebeurd vaak genoeg. En soms zijn meisjes/jongens dan te bang om het te erkennen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar welke malloot gaat nu willens en wetens iemand ophalen met als doel verkrachting om haar daarna vrij te laten met het risico dat ze gaat praten en hij moet brommen.
Als je het topic nu vult met zaken die ertoe doen. Bijvoorbeeld hoe de procedure is van de Rijksrecherche (de man is immers politieagent) bij dit soort gevallen, dan heb je een topic waarbij je zaken bespreekt die ertoe doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het punt is meer dat het een volkomen logische en menselijke gang van zaken is. Je erover verbazen is nogal naief en leidt zeer zeker nergens toe. Als je het allemaal niet meer kunt aanzien, zou ik zeker niet hier gaan lezen.
Die neemt al een voorschotje, die tagsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Yvonne, heb je gezien dat je gewaardeerde naamgenoot er ook op is gesprongen?
http://www.yvonnevanhertum.com/tag/sander-vreeswijk/
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Media-aandacht is geen speculatietopic op Fok!
[..]
Autistje to the bone
Je zou je af kunnen vragen wat jij op dit moment aan toevoegen bentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het volgooien met: "Hij zal toch niet aangebeld hebben met deze en deze intentie, dat geloof ik nóóit" Wat voegt dat nu in vredesnaam toe?
Veelzeggend dat je de rest niet quote.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zou je af kunnen vragen wat jij op dit moment aan toevoegen bent
Zou idd ook kunnen, maar ik ga er vanuit dat ze tot de aanklacht hebben besloten naar aanleiding van zowel zijn verklaring als hun bevindingen op de plaats delict.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Voor mij is het ook niet overduidelijk moord, maar ik zou er niet raar van opkijken. Verstandsverbijstering, 1 minuut zou al genoeg kunnen zijn, stel dat ze is gewurgd, dan hoefde hij ook niet eerst naar de keuken te lopen.
Moh, dan krijgen heel wat Fokhelderzienden een aanbod van de recherche denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef just me het volgende:
Whahaha mijn vraag op de NOS-chat is beantwoord, mijn naam was... fokje
Ik had gevraagd of ze ook regelmatig op internetsites kijken en dat doen ze inderdaad
Kijk nou toch uit, man! Over een week openen ze "Het grote ik-zei-het-toch-topic" En dan zal Teun je in de OP genadeloos aanpakken. Om over de fipo van Marrije (met dubbel R) maar te zwijgen, die gaat helemáál los.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moh, dan krijgen heel wat Fokhelderzienden een aanbod van de recherche denk ik.
Het merendeel van de mensen in dit topic weten precies hoe alles is gebeurd.
Ik ga ervan uit dat iemand dan wel een "Waar is JohnnyKnoxville gebleven"-topic opent. vol met ongefundeerde speculaties.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef Buitendam het volgende:
Kijk nou toch uit, man! Over een week openen ze "Het grote ik-zei-het-toch-topic" En dan zal Teun je in de OP genadeloos aanpakken. Om over de fipo van Marrije (met dubbel R) maar te zwijgen, die gaat helemáál los.
Raar, deze persoonlijke aanval.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk nou toch uit, man! Over een week openen ze "Het grote ik-zei-het-toch-topic" En dan zal Teun je in de OP genadeloos aanpakken. Om over de fipo van Marrije (met dubbel R) maar te zwijgen, die gaat helemáál los.
Gelukkig hebben ze jou nog, dat maakt veel goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Niets.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je het topic nu vult met zaken die ertoe doen. Bijvoorbeeld hoe de procedure is van de Rijksrecherche (de man is immers politieagent) bij dit soort gevallen, dan heb je een topic waarbij je zaken bespreekt die ertoe doen.
Het volgooien met: "Hij zal toch niet aangebeld hebben met deze en deze intentie, dat geloof ik nóóit" Wat voegt dat nu in vredesnaam toe?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:21 schreef just me het volgende:
Whahaha mijn vraag op de NOS-chat is beantwoord, mijn naam was... fokje
Ik had gevraagd of ze ook regelmatig op internetsites kijken en dat doen ze inderdaad
zijn verklaring, ja hij weet als geen ander wat wel en niet te zeggen, wat dat betreft daalt dat ook wel in waarde als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou idd ook kunnen, maar ik ga er vanuit dat ze tot de aanklacht hebben besloten naar aanleiding van zowel zijn verklaring als hun bevindingen op de plaats delict.
mwoah, die kans lijkt me aanwezig, maar kan net zo goed zijn dat zn kat echt ziek was, hij een helpende hand wilde met een pil naar binnen zien te krijgen oid. Het kan allemaal.quote:En dan kunnen we allemaal vinden dat als een man zijn buurmeisje gaat halen dat hij dan dus vantevoren de planning moet hebben gehad haar de verkrachten, vermoorden
quote:en weetikveel wat nog meer, maar we weten nog niet eens waarom hij aangebeld heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |