Het is geen Cluedo.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
laat ik je vooral niet ophouden in het oplossen van deze zaak. Succes ermee, hè. Ik hoor wel hoe het is geëindigd.
Geen idee. . .hoe lang kan een verstandsverbijstering duren? Maar ja, gedane zaken nemen geen keer en trek dan nog maar eens je mond open. Misschien wilde hij afwachten hoe het onderzoek zou verlopen en zijn kansen eerst inschatten voor hij zich wilde aangeven?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke malloot gaat nou willens en wetens een meisje vermoorden om te voorkomen dat zij gaat praten en hij dientengevolge in de bak belandt, om zichzelf vervolgens aan te geven??
Doe normaal joh. Jij en nog een paar vallen anderen bot aan op iets wat ze vinden of denken. Als er al iets niet respectvol is in deze topicreeks, dan is het, vind ik, dat wel. En ja, je hoort het vanzelf, via de officiële kanalen, want wij hebben hier geen van allen de wijsheid in pacht. Zelfs ik nietquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
laat ik je vooral niet ophouden in het oplossen van deze zaak. Succes ermee, hè. Ik hoor wel hoe het is geëindigd.
Volgens een ultra-deskundige in een eerder topic 'iets met kippen'.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef Marrije het volgende:
Geen idee wat men normaliter doet met ongebluste kalk.
Blussen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee wat men normaliter doet met ongebluste kalk.
Dat is voor jou normaal natuurlijk. Als je het niet erg vindt dan ben ik wel klaar met jou. Jij stoort je per slot van rekening aan een vraag van mij, wat maakt mij het verder uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
En dat baseer jij op het woord 'retarded'?
Prima, dan concludeer ik dat jij meerdere malen slecht of niet hebt gelezen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is voor jou normaal natuurlijk. Als je het niet erg vindt dan ben ik wel klaar met jou. Jij stoort je per slot van rekening aan een vraag van mij, wat maakt mij het verder uit
Ik weet zéker dat als het jouw kind of nichtje was, dat jij het buitengewoon zou appriciëren dat er in een topic zo hersenloos gespeculeerd zou worden hoe ze om zeep is geholpen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Jij en nog een paar vallen anderen bot aan op iets wat ze vinden of denken. Als er al iets niet respectvol is in deze topicreeks, dan is het, vind ik, dat wel. En ja, je hoort het vanzelf, via de officiële kanalen, want wij hebben hier geen van allen de wijsheid in pacht. Zelfs ik niet
Dus vantevoren bedenken dat je iemand om het leven gaat brengen (moord immers) om te voorkomen dat je de bak in moet en dan zo snel al berouw hebben??quote:
Ik weet het zeker dat ik in dat geval niet op Fok! of in het café zou zitten maar ergens in een hoekje zat te jankenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat als het jouw kind of nichtje was, dat jij het buitengewoon zou appriciëren dat er in een topic zo hersenloos gespeculeerd zou worden hoe ze om zeep is geholpen.
Besef wel dat de familie zelf in eerste instantie de media inschakelde.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik weet zéker dat als het jouw kind of nichtje was, dat jij het buitengewoon zou appriciëren dat er in een topic zo hersenloos gespeculeerd zou worden hoe ze om zeep is geholpen.
Dan klik ik op dat rode kruisje rechts bovenin, misschien ook iets voor jou?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens een ultra-deskundige in een eerder topic 'iets met kippen'.
Dan zou ik de topics niet bekijken denk ik.... Wel wat anders aan mijn hoofd.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou het gaat me er meer om dat het volgens sommigen "overduidelijk" moord is, en volgens mij is een vlaag van verstandsverbijstering een andere kwestie.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee. . .hoe lang kan een verstandsverbijstering duren? Maar ja, gedane zaken nemen geen keer en trek dan nog maar eens je mond open. Misschien wilde hij afwachten hoe het onderzoek zou verlopen en zijn kansen eerst inschatten voor hij zich wilde aangeven?
Uiteindelijk zullen de meeste mensen (zo niet iedereen) nog wel ergens iets van een geweten hebben denk ik. Als de druk hoog genoeg wordt, dan ga je vanzelf nat. Ik weet ook niet hoe gewetenloos hij is op de schaal van gewetenloos.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zo'n koele kikker zijn om die afweging te laten doorslaan naar de kant van moord dat je niet erg gevoelig bent voor spijt of berouw, laat staan mediadruk.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Yvonne, heb je gezien dat je gewaardeerde naamgenoot er ook op is gesprongen?
http://www.yvonnevanhertum.com/tag/sander-vreeswijk/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Met ook een recepten-page.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:11 schreef Isegrim het volgende:
Yvonne, heb je gezien dat je gewaardeerde naamgenoot er ook op is gesprongen?
http://www.yvonnevanhertum.com/tag/sander-vreeswijk/
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]WTF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zie ik nu pas, wat een achterlijke gladiool.
![]()
Media-aandacht is geen speculatietopic op Fok!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Besef wel dat de familie zelf in eerste instantie de media inschakelde.
Verder kan een heel land er geen rekening mee houden wat de emoties en gevoelens zijn van een paar mensen.
Autistje to the bonequote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet het zeker dat ik in dat geval niet op Fok! of in het café zou zitten maar ergens in een hoekje zat te janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |