Je hebt pedo's in allerlei soorten en maten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ie een pedo was, viel ie wel op jongere meisjes dan 12 jaar. Milly zag er toch uit of ze al wel geslachtrijp was.
Het spijt me. Ik had die arme man natuurlijk niet mogen belasteren.quote:En is die Belgische tekenleraar ineens ook pedo?

Praag zou me wel overhalen om mee te doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Win een weekend voor 2 personen in het prachtige Praag als jij raadt hoe Milly Boele om het leven is gebracht. Is dat
A. Met een piemel
B. Met de blote handen
C. Met een mes
D. Met het dienstwapen

Er ging ook al het verhaal dat het poeder uit een brandblusser was om de lijkgeur te verbloemen, en in een hoop huishoudens (en auto's) is wel gewoon een poederblusser aanwezig....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:12 schreef Helly het volgende:
[..]
Hij kan toch ook na zijn daad even langs de bouwmarkt zijn gereden.

Een debiel, ja. Maar een pedofiel niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt pedo's in allerlei soorten en maten.
Iemand die bij de politie werkt en zijn slachtoffer in zijn eigen tuin (nota bene die van de buren van Milly) begraaft, is sowieso te debiel voor woorden.
Ik weet niet waar jij vandaan haalt dat ik hem een arme man vind. Maar ook hij heeft voor zover ik weet geen jonge kindertjes vermoord. Sterker nog, het waren allemaal niet eens meer minderjarigen.quote:Het spijt me. Ik had die arme man natuurlijk niet mogen belasteren.

Zou kunnen, na een paar dagen begin je een lichaam toch te ruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er ging ook al het verhaal dat het poeder uit een brandblusser was om de lijkgeur te verbloemen, en in een hoop huishoudens (en auto's) is wel gewoon een poederblusser aanwezig....

Klopt. Was jezelf maar eens een week niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Zou kunnen, na een paar dagen begin je een lichaam toch te ruiken.

Dat gun ik Julian niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Was jezelf maar eens een week niet.

Ik heb het over dooie lichamen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt. Was jezelf maar eens een week niet.

Pak een teiltjequote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:43 schreef Bob-B het volgende:
Ik word er echt ziek van als ik dit lees.

Je eerste en derde zin spreken elkaar wel errrug tegen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En vooralsnog is van verkrachting geen sprake.
Als het wel is gebeurd, waarom dan meteen weer met termen als 'pedo' strooien. Het is gewoon een verkrachter en moordenaar, lijkt me zat.

Tip: niet lezen.quote:

Het staat er een beetje onduidelijk, ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je eerste en tweede zin spreken elkaar wel errrug tegen.

Ik noemde hem geen pedofiel hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het staat er een beetje onduidelijk, ja.
Ik bedoelde dus dat er nog geen bewijs voor is dat hij haar verkracht heeft. Dus hem al pedofiel noemen is iets te voorbarig. Maar áls hij haar wel verkracht heeft, dan is de term pedofiel ook een grensgeval, dus houdt het dan maar bij moordenaar en verkrachter, duidelijk zat.

Ik had het over de OPquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:48 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Tip: niet lezen.
We hebben net tig pagina's offtopicgewauwel gehad over hoe dit soort topics toch niet zouden kunnen, dat gaan we niet na elke 3 posts herhalen, hoor.

Ik vind van niet. Iemand die een vrouw van 30 verkracht is een verkrachter. Iemand die een meisje van 12 verkracht is een verkrachter en een pedo.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het staat er een beetje onduidelijk, ja.
Ik bedoelde dus dat er nog geen bewijs voor is dat hij haar verkracht heeft. Dus hem al pedofiel noemen is iets te voorbarig. Maar áls hij haar wel verkracht heeft, dan is de term pedofiel ook een grensgeval, dus hou het dan maar bij moordenaar en verkrachter, duidelijk zat.

Wat is daar mis mee?quote:

Aldus de wondere wereld van El-Matador.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Iemand die een vrouw van 30 verkracht is een verkrachter. Iemand die een meisje van 12 verkracht is een verkrachter en een pedo.
Wat de "officiele" definitie zegt, zal me een zorg zijn. Alsof Sander niet teveel beschimpt mag worden..

Ik snap wat je bedoelt.quote:

?quote:
Inderdaad: nee.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:48 schreef Pek het volgende:
[..]
Krijgen we nu een live-verslag? Nee toch hoop ik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |