Als ik alles wat ik gehoord heb voor waar aanneem, is er volgens mij dit gebeurd:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies en daarom verbaast het me als hij om te beginnen gemeld zou hebben dat hij haar vermoord heeft.

Daarnaast kun je je afvragen hoe boeiend het topic daadwerkelijk zou worden, als iedereen slechts keurig het radio1-journaal citeert en linkt naar dubbelgeplaatste, onvolledige artikelen @ ad.nl etc.quote:

Ja, ik was vanmiddag wel wat té stellig met mijn uitspraak over moord. Ik bedacht mij al dat hij ook gewoon echt even hulp nodig had en er niet eens sprake is van binnenlokken.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik gehoord heb voor waar aanneem, is er volgens mij dit gebeurd:
Met voorbedachte rade binnengelokt "Hey, die kat doet raar joh, kom kijken" en verkracht.
"In extase" gewurgd.
Oh shit, wat nu...paniek etc.
Kan niet meer terug, doen alsof je neus bloedt.
Geplande borrel met vrienden vooral niet afblazen en een kaartje sturen.
Het net sluit zich, geen uitweg meer, opbiechten./ of wroeging, instorting, opbiechten. Daar ben ik nog niet uit.
Correct me if I'm wrong laterz

De familie kan eindelijk beginnen aan het rouwproces nu we allemaal weten wat er precies is voorgevallen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:09 schreef Pek het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik gehoord heb voor waar aanneem, is er volgens mij dit gebeurd:
Met voorbedachte rade binnengelokt "Hey, die kat doet raar joh, kom kijken" en verkracht.
"In extase" gewurgd.
Oh shit, wat nu...paniek etc.
Kan niet meer terug, doen alsof je neus bloedt.
Geplande borrel met vrienden vooral niet afblazen en een kaartje sturen.
Het net sluit zich, geen uitweg meer, opbiechten./ of wroeging, instorting, opbiechten. Daar ben ik nog niet uit.
Correct me if I'm wrong laterz

Daarom. Sensatie, hè. Ook wat waard.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:10 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daarnaast kun je je afvragen hoe boeiend het topic daadwerkelijk zou worden, als iedereen slechts keurig het radio1-journaal citeert en linkt naar te snel geplaatste, onvolledige artikelen @ ad.nl etc.

"volgens mij" zijn de sleutelwoorden hierquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:12 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
De familie kan eindelijk beginnen aan het rouwproces nu we allemaal weten wat er precies is voorgevallen.

Volgens mij tik jij niet helemaal lekker. Maar da's slechts speculeren, hè. Kleine sensatiewending.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef Pek het volgende:
[..]
"volgens mij" zijn de sleutelwoorden hier

Ga rustig door met je persoonlijke aanvallen, dan zijn we tenminste snel van je afquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij tik jij niet helemaal lekker. Maar da's slechts speculeren, hè. Kleine sensatiewending.

Precies en daarom is jouw gehuil naief en volledig over the top.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarom. Sensatie, hè. Ook wat waard.

waarom ga je niet gewoon weg uit dit topic als je het toch een nutteloos SBS topic vindt... zelfkastijding ofzo?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens mij tik jij niet helemaal lekker. Maar da's slechts speculeren, hè. Kleine sensatiewending.

Nee hoor, dat is maar af en toe.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:16 schreef Pek het volgende:
[..]
Ga rustig door met je persoonlijke aanvallen, dan zijn we tenminste snel van je af

Oh ik ging er nog vanuit dat hem doodslag ten laste was gelegd. Vandaar dat ik zei 'ik denk niet dat hij heeft gezegd dat hij haar heeft vermoord'. Want dan zou het al een stuk makkelijker zijn om hem moord ten laste te leggen ipv doodslag.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de eerste persconferentie werd door de OvJ al gezegd dat de verdachte verklaard had dat hij haar om het leven had gebracht.
Het is niet zo dat hij verklaard had dat hij met een mes in zijn hand op de bank zat en over de rand van het kleed struikelde en in zijn mes viel ofzo, dat is verklaren dat ze in jouw bijzijn om het leven is gekomen.
Hij heeft dus wellicht niet verklaard dat hij haar met voorbedachte rade om het leven heeft gebracht, maar uit die woorden van de OvJ maak ik ook niet op dat de verdachte heeft verklaard dat het allemaal per ongeluk was gebeurd.

Oh joh..... staat er een bron bij?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik ging er nog vanuit dat hem doodslag ten laste was gelegd. Vandaar dat ik zei 'ik denk niet dat hij heeft gezegd dat hij haar heeft vermoord'. Want dan zou het al een stuk makkelijker zijn om hem moord ten laste te leggen ipv doodslag.
Maar nu lees ik net in de OP dat hem wel moord ten laste wordt gelegd.

Dat kwam uit de persconferentie en moet nu nog aangepast worden.quote:

Het was een erg povere vertaling van de persconferentie, de OvJ heeft immers niet gezegd dat de verdachte had verklaard dat hij het slachtoffer had vermoord, de OvJ heeft gezegd dat de verdacht heeft verklaard dat hij haar om het leven had gebracht.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat kwam uit de persconferentie en moet nu nog aangepast worden.

Ah ok, dank je.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was een erg povere vertaling van de persconferentie, de OvJ heeft immers niet gezegd dat de verdachte had verklaard dat hij het slachtoffer had vermoord, de OvJ heeft gezegd dat de verdacht heeft verklaard dat hij haar om het leven had gebracht.

En ze komen altijd weer terug, waarom?!?quote:

Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om dan nog even terug te komen op wat ik wilde zeggen: als het wel moord was schat ik verdachte gehaaid genoeg in (gezien zijn achtergrond) dat hij het best zo kan spelen dat het gaat om doodslag ipv moord.

quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:39 schreef yvonne het volgende:
Het is echt enorm druk, enorm.
We gaan lopen nu.

Het woord hypocrisie is voor hem uitgevonden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Peter R de Vries is lekker hypocriet bezig @ RTL Boulevard.
Hij zegt: "Ik vraag me af of je het wel moet doen, wat er gebeurt met Sander V. Zijn hele hebben en houwen wordt door de media op straat gegooid. Kijk... natuurlijk kunnen we er wel vanuit gaan dat ze nu de juiste hebben, maar in feite is het nog gewoon een verdachte en moet zijn schuld nog bewezen worden."
Uhm... was Joran al schuldig bevonden dan?

Je zou het haast denken jaquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:42 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het woord hypocrisie is voor hem uitgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |