You must be kidding.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou het haast denken ja
Overigens denk ik dat deze stille tocht eindelijk wel helpt en dit soort dingen eindelijk tot het verleden behoren

Krijgen we nu een live-verslag? Nee toch hoop ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:39 schreef yvonne het volgende:
Het is echt enorm druk, enorm.
We gaan lopen nu.

Zou je denken? Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zou het haast denken ja
Overigens denk ik dat deze stille tocht eindelijk wel helpt en dit soort dingen eindelijk tot het verleden behoren

Huh, hoe komen jullie in ene tot zo'n conclusie eigenlijk, waarom is die mogelijkheid van moord met voorbedachte rade klein?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een deel van de actie zal idd vantevoren bedacht zijn, zoals het meelokken naar zijn huis, maar de kans dat hij werkelijk vantevoren bedacht had dat hij haar zou gaan vermoorden is niet alleen relatief klein, maar vooral heel moeilijk te bewijzen.
En als ze dat niet kunnen bewijzen dan is het niet verstandig moord ten gelaste te leggen.

Ben 't wel met je eens. Als je gestoord genoeg bent om iemand van het leven te beroven, ben je waarschijnlijk ook gek genoeg om het te plannen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, hoe komen jullie in ene tot zo'n conclusie eigenlijk, waarom is die mogelijkheid van moord met voorbedachte rade klein?

)
)

Jullie? Leandra plempt voor zichzelf hoor, niet voor mijquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Huh, hoe komen jullie in ene tot zo'n conclusie eigenlijk, waarom is die mogelijkheid van moord met voorbedachte rade klein?

Het gaat niet zozeer om de mate van gestoordheid, maar meer dat je in dit soort zaken vaker ziet dat het geen moord met voorbedachte rade is. De omstandigheden wijzen daar dit keer ook op. Het bewijst opzichzelf niets, maar de aanname is niet zo gek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef Leigh het volgende:
[..]
Ben 't wel met je eens. Als je gestoord genoeg bent om iemand van het leven te beroven, ben je waarschijnlijk ook gek genoeg om het te plannen.
We zullen vanzelf merken hoe de rechter oordeelt over dit geval.

Ah, het ongebluste kalk verhaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Suuz_ het volgende:
Ik hoor net dat de dader een speciaal poeder over het lichaam gegooid heeft voor hij het gat dichtgooide. Peter R de Vries zegt net bij boulevard dat ze dat in oorlogstijden vaak gebruiken als mensen niet "fatsoenlijk" begraven kunnen worden. Er gaat dan water over wat een chemische reactie veroorzaakt. Dit zorgt ervoor dat het lijk sneller ontbind...
Als dit echt zo is, lijkt het er toch op dat dit wél met voorbedachte raden geweest is! Ik neem aan dat niet elke nederlander en of politieagent dit in huis heeft........
bron, rtl boulevard (cheesy i know)

Ongebluste kalk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Suuz_ het volgende:
Ik hoor net dat de dader een speciaal poeder over het lichaam gegooid heeft voor hij het gat dichtgooide. Peter R de Vries zegt net bij boulevard dat ze dat in oorlogstijden vaak gebruiken als mensen niet "fatsoenlijk" begraven kunnen worden. Er gaat dan water over wat een chemische reactie veroorzaakt. Dit zorgt ervoor dat het lijk sneller ontbind...
Als dit echt zo is, lijkt het er toch op dat dit wél met voorbedachte raden geweest is! Ik neem aan dat niet elke nederlander en of politieagent dit in huis heeft........

Omdat het op klaarlichte dag was en de kans dus groot was dat iemand ze zou zien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]

Sorry, was niet de bedoelingquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:01 schreef Suuz_ het volgende:
Oke dat kalk verhaal was dus al bekent. Sorry hoor dat ik niet het hele forum afspit of "iets" al eens gezegt is hier...
En dat vind ik nou verdomme zó irritant aan dit forum. Als je al the balls hebt om een reactie te plaatsen hier wordt je 9 van de 10 x ook nog eens belachelijk gemaakt.

Daar moet je idd ook wel erg veel lef voor hebben om hier (semi-)anoniem te posten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:01 schreef Suuz_ het volgende:
Oke dat kalk verhaal was dus al bekent. Sorry hoor dat ik niet het hele forum afspit of "iets" al eens gezegt is hier...
En dat vind ik nou verdomme zó irritant aan dit forum. Als je al the balls hebt om een reactie te plaatsen hier wordt je 9 van de 10 x ook nog eens belachelijk gemaakt.

En bekent is met een d.quote:
 *snel wegrent*
  *snel wegrent*

IK post niet anoniem. En wat ik bedoel met the balls ervoor hebben, is dat je erg vaak ziet dat users totaal afgebrand worden als ze ook maar een kleine reactie ergens plaatsen. Veel mensen hebben daar geen zin in, lijkt me, en posten dan maar niks.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Daar moet je idd ook wel erg veel lef voor hebben om hier (semi-)anoniem te posten.

Hij kan toch ook na zijn daad even langs de bouwmarkt zijn gereden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Suuz_ het volgende:

Ja precies, daarom heb jij ook the balls.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
IK post niet anoniem. En wat ik bedoel met the balls ervoor hebben, is dat je erg vaak ziet dat users totaal afgebrand worden als ze ook maar een kleine reactie ergens plaatsen. Veel mensen hebben daar geen zin in, lijkt me, en posten dan maar niks.

Je moet hier een dikke huid hebben ja, daar heb je absoluut gelijk in.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
IK post niet anoniem. En wat ik bedoel met the balls ervoor hebben, is dat je erg vaak ziet dat users totaal afgebrand worden als ze ook maar een kleine reactie ergens plaatsen. Veel mensen hebben daar geen zin in, lijkt me, en posten dan maar niks.

laat gewoon ff je tetten zien...komt alles weer goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]

Hoezo?
 Hoezo? 

wat een relnicht die Albert Verlinde.
 wat een relnicht die Albert Verlinde.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |