abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79346843
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je zou het haast denken ja

Overigens denk ik dat deze stille tocht eindelijk wel helpt en dit soort dingen eindelijk tot het verleden behoren
You must be kidding.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79346914
Hij heeft bekend dat ie d'r vermoord heeft, toch? Ze lag in zijn tuin op een plek die hij zelf aangewezen heeft. Hij heeft z'n vriendin én later de politie verteld dat hij 't gedaan heeft. Officieel verdachte idd, maar laten we wel wezen: zodra hij zegt dat hij het gedaan heeft, vind ik hem schuldig. 't Is alleen even wachten tot de rechter het ook uitspreekt.
Liej
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:48:22 #228
28033 Pek
je moet wat
pi_79346918
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:39 schreef yvonne het volgende:
Het is echt enorm druk, enorm.
We gaan lopen nu.
Krijgen we nu een live-verslag? Nee toch hoop ik
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_79346948
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:43 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je zou het haast denken ja

Overigens denk ik dat deze stille tocht eindelijk wel helpt en dit soort dingen eindelijk tot het verleden behoren
Zou je denken? Ik denk van niet.
Wás het maar zo.
Liej
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:49:53 #230
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_79346963
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een deel van de actie zal idd vantevoren bedacht zijn, zoals het meelokken naar zijn huis, maar de kans dat hij werkelijk vantevoren bedacht had dat hij haar zou gaan vermoorden is niet alleen relatief klein, maar vooral heel moeilijk te bewijzen.

En als ze dat niet kunnen bewijzen dan is het niet verstandig moord ten gelaste te leggen.
Huh, hoe komen jullie in ene tot zo'n conclusie eigenlijk, waarom is die mogelijkheid van moord met voorbedachte rade klein?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_79347089
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 @ 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Huh, hoe komen jullie in ene tot zo'n conclusie eigenlijk, waarom is die mogelijkheid van moord met voorbedachte rade klein?
Ben 't wel met je eens. Als je gestoord genoeg bent om iemand van het leven te beroven, ben je waarschijnlijk ook gek genoeg om het te plannen.

We zullen vanzelf merken hoe de rechter oordeelt over dit geval.
Liej
pi_79347189
Ik hoor net dat de dader een speciaal poeder over het lichaam gegooid heeft voor hij het gat dichtgooide. Peter R de Vries zegt net bij boulevard dat ze dat in oorlogstijden vaak gebruiken als mensen niet "fatsoenlijk" begraven kunnen worden. Er gaat dan water over wat een chemische reactie veroorzaakt. Dit zorgt ervoor dat het lijk sneller ontbind...

Als dit echt zo is, lijkt het er toch op dat dit wél met voorbedachte raden geweest is! Ik neem aan dat niet elke nederlander en of politieagent dit in huis heeft........

bron, rtl boulevard (cheesy i know )
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:55:41 #233
28033 Pek
je moet wat
pi_79347193
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jullie? Leandra plempt voor zichzelf hoor, niet voor mij
pi_79347217
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:53 schreef Leigh het volgende:

[..]

Ben 't wel met je eens. Als je gestoord genoeg bent om iemand van het leven te beroven, ben je waarschijnlijk ook gek genoeg om het te plannen.

We zullen vanzelf merken hoe de rechter oordeelt over dit geval.
Het gaat niet zozeer om de mate van gestoordheid, maar meer dat je in dit soort zaken vaker ziet dat het geen moord met voorbedachte rade is. De omstandigheden wijzen daar dit keer ook op. Het bewijst opzichzelf niets, maar de aanname is niet zo gek.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:57:03 #235
28033 Pek
je moet wat
pi_79347257
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:55 schreef Suuz_ het volgende:
Ik hoor net dat de dader een speciaal poeder over het lichaam gegooid heeft voor hij het gat dichtgooide. Peter R de Vries zegt net bij boulevard dat ze dat in oorlogstijden vaak gebruiken als mensen niet "fatsoenlijk" begraven kunnen worden. Er gaat dan water over wat een chemische reactie veroorzaakt. Dit zorgt ervoor dat het lijk sneller ontbind...

Als dit echt zo is, lijkt het er toch op dat dit wél met voorbedachte raden geweest is! Ik neem aan dat niet elke nederlander en of politieagent dit in huis heeft........

Ah, het ongebluste kalk verhaal.
pi_79347263
quote:

Ongebluste kalk.
Daar maakte de Teletoeter van de week ook al melding van.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_79347298
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:39 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Doe es normaal joh.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_79347357
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Doe es normaal joh.
Nee joh, ga toch krassen joh.
pi_79347438
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Omdat het op klaarlichte dag was en de kans dus groot was dat iemand ze zou zien.
Als zij dan die dag niet meer op komt dagen, zullen sporen logischerwijs snel naar hem leiden.

Daarom kan ik me niet voorstellen dat hij zo dom was om die moord te plannen.
pi_79347444
Oke dat kalk verhaal was dus al bekent. Sorry hoor dat ik niet het hele forum afspit of "iets" al eens gezegt is hier...

En dat vind ik nou verdomme zó irritant aan dit forum. Als je al the balls hebt om een reactie te plaatsen hier wordt je 9 van de 10 x ook nog eens belachelijk gemaakt.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:04:43 #241
28033 Pek
je moet wat
pi_79347581
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:01 schreef Suuz_ het volgende:
Oke dat kalk verhaal was dus al bekent. Sorry hoor dat ik niet het hele forum afspit of "iets" al eens gezegt is hier...

En dat vind ik nou verdomme zó irritant aan dit forum. Als je al the balls hebt om een reactie te plaatsen hier wordt je 9 van de 10 x ook nog eens belachelijk gemaakt.
Sorry, was niet de bedoeling
pi_79347706
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:01 schreef Suuz_ het volgende:

Daar moet je idd ook wel erg veel lef voor hebben om hier (semi-)anoniem te posten.
pi_79347730
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:04 schreef Pek het volgende:

[..]

Sorry, was niet de bedoeling
Oke, no hard feelings.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:10:36 #244
28033 Pek
je moet wat
pi_79347807
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

Oke, no hard feelings.
En bekent is met een d. *snel wegrent*
pi_79347817
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:08 schreef Theoria_Colorum het volgende:

[..]

Daar moet je idd ook wel erg veel lef voor hebben om hier (semi-)anoniem te posten.
IK post niet anoniem. En wat ik bedoel met the balls ervoor hebben, is dat je erg vaak ziet dat users totaal afgebrand worden als ze ook maar een kleine reactie ergens plaatsen. Veel mensen hebben daar geen zin in, lijkt me, en posten dan maar niks.
pi_79347895
quote:

Hij kan toch ook na zijn daad even langs de bouwmarkt zijn gereden.
pi_79347901
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 19:10 schreef Suuz_ het volgende:

[..]

IK post niet anoniem. En wat ik bedoel met the balls ervoor hebben, is dat je erg vaak ziet dat users totaal afgebrand worden als ze ook maar een kleine reactie ergens plaatsen. Veel mensen hebben daar geen zin in, lijkt me, en posten dan maar niks.
Ja precies, daarom heb jij ook the balls.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:13:51 #248
28033 Pek
je moet wat
pi_79347953
quote:

[..]

Je moet hier een dikke huid hebben ja, daar heb je absoluut gelijk in.
pi_79348029
quote:

[..]

laat gewoon ff je tetten zien...komt alles weer goed
  vrijdag 19 maart 2010 @ 19:19:09 #250
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_79348175
Ok, bij deze is Albert Verlinde officieel een lijkenpikker!

Wat? Hoezo?

Zapte net langs RTL-4 waar Albert heel lollig en grappig zat te doen met een stofzuiger, een prijs die een kijker van Boulevard gewonnen zou hebben omtrent een prijsvraag over Milly.... Pfff...Ben je dan een lijkenpikker of wat?

Een prijsvraag over Milly, het wordt steeds gekker in dit land

Ik maak geen geintjes. Kijk vanavond de herhaling maar, enof rtl gemist zodra deze uitzending is afgelopen.

Ik heb er maar één woord voor: stuitend! wat een relnicht die Albert Verlinde.
Scheer je weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')