Ik denk dat ze daar niet alleen zit. Wrs met Joep of Jeremy.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Disana het volgende:
Oh maar die weet toch helemaal niets van de knoppen? Daar heeft ze bij mijn weten nooit de minste interesse voor getoond, mevrouw is louter van het stoelzitten.
Een hernieuwd spiritueel uurtje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.. Wie heeft de poort van de kinderboerderij open laten staan??
[ afbeelding ]
Het is toch net vrouwtje Theelepelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Spirimuts is er ook weer
[ afbeelding ]
Alles van de nieuwe kledingsponsor vertelde ze netquote:
Die had nog wat onverkoopbare meuk liggen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef pullup het volgende:
Alles van de nieuwe kledingsponsor vertelde ze net
Ook dat en die witte band om haar lovehandles staat ook belachelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
En heeft ze ook zo'n no doubt cheapo Dekkers rip off Zapff (?) beha aan?
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef pullup het volgende:
Ook dat en die witte band om haar lovehandles staat ook belachelijk.
Er zit in ieder geval nog iets dwarsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?
Wie wil haar nou plompzakken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?
van de Kruidvatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Ik vond hem altijd heel lief.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Zanger Wim Rijken van Call TV is vandaag te gast
[ afbeelding ]
Sapph. Bah!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Oh ja Sapph. Ook al zo'n net niet naam.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie wil haar nou plompzakken?
De katten blazen ernaar.
Maar Marlies is ook afschuwelijk. Laat ze die draden maar houden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja Sapph. Ook al zo'n net niet naam.
Ooit een interview met de eigenaar van dat merk gelezen in Adformatie. Mèn, wat een zelfingenomen, vrouwonvriendelijk stuk vreten was dat.
Marlies heeft imo best leuke dingen en ik vind haar altijd overkomen als een tof wijf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
Maar Marlies is ook afschuwelijk. Laat ze die draden maar houden.
Oh het is voorbij. Ik kon mijn aandacht er niet bij houden.quote:
Iemand caps ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
ze bukte ook zo lekker naar voren, dat chatter Boelkloedig zich niet meer in kon houden
I second that.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marlies heeft imo best leuke dingen en ik vind haar altijd overkomen als een tof wijf.
PB???quote:
Die wannabe Jolie en vriendin van Amanda, Dorien Rose, is het gezicht van Sapph.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Oh ja Sapph. Ook al zo'n net niet naam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
PB???
PB heb je caps van die dikke tieten van vrouwtje Theelepellllll
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wannabe Jolie en vriendin van Amanda, Dorien Rose, is het gezicht van Sapph.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jolie is trouwens een wannabe Dorien Rose
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik heb eens foto's gezien van Rose voor haar verbouwing. Daar leek ze voor geen meter op Jolie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Jolie is trouwens een wannabe Dorien Rose
Maar wel lekker!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja, en je kunt op de chat roepen wat je wilt. Ze hebben er schijt aan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:08 schreef Disana het volgende:
Men heeft voor de verandering het geluid maar eens uit gezet. Een logische beslissing als de bar vol zit met mensen.
Ik blijf het triest vinden dat twee uiterst incompetente en onwillige mensen zoveel macht konden krijgen over iets dat voor iedereen leuk moest worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en je kunt op de chat roepen wat je wilt. Ze hebben er schijt aan.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:13 schreef beequeen het volgende:
Gevonden.
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Airbrush alley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:
Eens!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
Marian zou zo een goede fee uit een disney film kunnen zijn
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdomd. Roze is haar lievelingskleur.
Marijke sterreporterquote:
Ga ik ff voor je doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:30 schreef Stefan het volgende:
Wil iemand aan Suzzy op de chat doorgeven dat ik nog steeds een ban heb. Van de week zei ze dat er geen bans meer waren maar ik (mediahoer) heeft nog steeds een ban.
Ze lijkt op mijn Eindhovense ex.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Marian gezellig met de streamers aan het kletsen.
Ik denk dat hij met mediahoer zijn chatnaam bedoelt heksje, niet zijn geaardheid.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga ik ff voor je doenhoe heet je op de chat, wel zo makelijk
quote:
De Telegraaf loopt een beetje erg achter?quote:
ja, was woensdagavond toch al bekend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Telegraaf loopt een beetje erg achter?
Las hier ergens dat dit gewoon een stukje uit die geweldige reportage is. Dus niks "geheime" opname die toevallig bij RTL terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef Stefan het volgende:
Al eerder toch, volgens mij heeft Jaap dit in oktober ook wel eens geroepen
Nou dat weet ik niet, maar Jaap was goed pissig woensdagavond, het werd op rtl uitgezonden een filmpje, midden in zijn sjow liep hij weg naar buiten om te bellen, of het geacteerd was kan ik je niet zeggen, weet dat nooit met Jaap of hij serieus of achtelijk doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef Stefan het volgende:
Al eerder toch, volgens mij heeft Jaap dit in oktober ook wel eens geroepen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
weet dat nooit met Jaap of hij serieus of achtelijk doet.
Klopt. Hij dacht ook dat als je zaken doet met China en de spullen zelf in een vrachtwagentje gaat halen, dat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen. Su-per-intelligentquote:
Joran zag z'n kans natuurlijk schoon om een "lening" af te troggelen, ze waren veel te geil om een primeur binnen te slepen om Joran dat te weigeren. Jaap zal het echt niet uit z'n eigen zak betaald hebben toch, die is gieriger dan Dagobert Duck.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je Joran geld leent en het verwacht terug te krijgen ben je inderdaad knap achterlijk
Huh? Wie zou dat dan betaald moeten hebben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:27 schreef Gert het volgende:
Jaap zal het echt niet uit z'n eigen zak betaald hebben toch, die is gieriger dan Dagobert Duck.
Heeft iemand die uitzending toen gezien? Wilde eigenlijk wel weten of het er toen inzat, want heb het filmpje nog eens gekeken en kan me niet voorstellen dat Jaap niet doorhad dat het werd opgenomen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Wie zou dat dan betaald moeten hebben?
Dat was inderdaad een pareltje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Hij dacht ook dat als je zaken doet met China en de spullen zelf in een vrachtwagentje gaat halen, dat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen. Su-per-intelligent
Ik durf het niet te zeggen want het is natuurlijk niet netjes, maar die Sander V heeft ook zo'n grote kale kop. Zelf bij P&W gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
is nu een soort van Frits Wester in de toko, hij lacht lief tegen liesbeth, maar wat hij komt doen???/
Hij kwam de troon en de kroon terugbrengen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
is nu een soort van Frits Wester in de toko, hij lacht lief tegen liesbeth, maar wat hij komt doen???/
Je beledigt mensen met een kale kopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen want het is natuurlijk niet netjes, maar die Sander V heeft ook zo'n grote kale kop. Zelf bij P&W gezien.
Poor youquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef Maanvis het volgende:
Je beledigt mensen met een kale kop. En een ringbaardje. Die Sander heten.
Sorry kale manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je beledigt mensen met een kale kop. En een ringbaardje. Die Sander heten.
Hij is fotograaf en werkt o.a. voor Mijn Geheim.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Poor you.
Heeft de stoelenmeneer wat te melden?
Ik dacht altijd dat die van stockbeelden gebruikmaakten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is fotograaf en werkt o.a. voor Mijn Geheim.
Jij hebt een abonnement?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die van stockbeelden gebruikmaakten.
Hij maakt ook foto's voor het blad Anoniem. Ken het niet, maar foto's zijn daar echt niet gewenst volgens mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat die van stockbeelden gebruikmaakten.
Nee, maar mijn schoonzus welquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij maakt ook foto's voor het blad Anoniem. Ken het niet, maar foto's zijn daar echt niet gewenst volgens mij.
Oh wacht. Hij doet voorkomen alsof hij portretfoto's gemaakt heeft van grote sterren maar het zijn dus stagefoto's. Hij stond dus in het publiek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
http://www.mauritsvanhout.com/home2.html
Hij heeft hetzelfde pak aan
Gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat vanavond alleen naar de kroeg, hoor ik.
Die politici lijken me weer wel portretten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij doet voorkomen alsof hij portretfoto's gemaakt heeft van grote sterren maar het zijn dus stagefoto's. Hij stond dus in het publiek.![]()
Toevallig ook gehoord welke kroeg?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat vanavond alleen naar de kroeg, hoor ik.
Die kunnen natuurlijk ook gemaakt zijn in de Kamer. Niet echt belangrijk hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Die politici lijken me weer wel portretten.
Ach, de man doet iets nuttigs met zijn leven, dat kun je van de meesten in SV niet zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kunnen natuurlijk ook gemaakt zijn in de Kamer. Niet echt belangrijk hoor.
Alweer dat gezeur? Geen genade voor de ijskoningin die vrijwel eigenhandig onze live streams om zeep hielp!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft het over de problemen die zij had met de chat. Ze is daarin heel dubbel want aan de ene kant wil ze graag laten zien hoe je tv maakt en anderzijds wil je ook dingen privé houden.
Ze zegt dan ook nog dat er bij haar een knop om moest bij haar om daar mee om te gaan. Hoezo, om er mee om te gaan? Ze gaat er helemaal niet meer mee om, er worden juist helemaal geen knoppen meer omgezet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer dat gezeur? Geen genade voor de ijskoningin die vrijwel eigenhandig onze live streams om zeep hielp!
Ze gaat er juist helemaal niet mee om, ze heeft het de keel omgedraaid door op Johan in te praten en niet zelf te vertrekken. Verstoppertje spelen ten koste van de streamers.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zegt dan ook nog dat er bij haar een knop om moest bij haar om daar mee om te gaan. Hoezo, om er mee om te gaan? Ze gaat er helemaal niet meer mee om, er worden juist helemaal geen knoppen meer omgezet.
Wedden dat ze zelf gelooft dat ze nu sterker is en er beter mee om heeft leren gaan? Mensen houden zichzelf zo graag voor de gek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gaat er juist helemaal niet mee om, ze heeft het de keel omgedraaid door op Johan in te praten en niet zelf te vertrekken. Verstoppertje spelen ten koste van de streamers.
Ik denk dat je gelijk hebt. Mja, aan de andere kant, volgens mij heeft Liesbeth op deze manier ook een hoop levensgeluk en kansen weggepoetst uit haar leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wedden dat ze zelf gelooft dat ze nu sterker is en er beter mee om heeft leren gaan? Mensen houden zichzelf zo graag voor de gek.
Volgens mij had ze het over de Meetpoint of zoiets.quote:
Da's een koffiesjopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over de Meetpoint of zoiets.
Dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben?quote:
Die heeft het zekere voor het onzekere genomen en zelf iemand meegnomen met een DV-camera.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was mij dinsdag nog niet eens opgevallen, maar het camerawerk was werkelijk verbluffend..
Beetje bibberig is het wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft het zekere voor het onzekere genomen en zelf iemand meegnomen met een DV-camera.
Vooral het camerawerk in de laatste minuut, ongekend!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was mij dinsdag nog niet eens opgevallen, maar het camerawerk was werkelijk verbluffend..
Wel apart..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vooral het camerawerk in de laatste minuut, ongekend!
Ze had het over haar moeder, die is aan het dementeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje bibberig is het wel.
Chatter Jennie vertelt dat iemand vandaag in de kattenbak van een auto is opgesloten.
Ahquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze had het over haar moeder, die is aan het dementeren.
Het wachten is op de spoken denk ik. Tot ze die hebben gezien ga ik slapen, ik hoor het vast morgen wel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:52 schreef tonja het volgende:
De streams zijn net op Huissen gezet. Je ziet geen reet.
Als het speciaal moet kun je vertrek na vertrek opknappen en er ondertussen wonen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:48 schreef Dementor het volgende:
Oh en Beequeen had wel gelijk, het is een krot.
Daar kun je echt niet wonen tenzij je de boel gaat opknappen.
Dat vergt inzet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Als het speciaal moet kun je vertrek na vertrek opknappen en er ondertussen wonen.
Je maakt gewoon eerst een aantal kamers bewoonbaar.
Dat is - in ieder geval in deze contreien- hetzelfde. Volgens mij wordt de term 'kattenbak' hier meer gebruikt dan achterbak.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
AhIk neem aan dat ze de achterbak bedoelde dan.
Nooit gehoord, weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is - in ieder geval in deze contreien- hetzelfde. Volgens mij wordt de term 'kattenbak' hier meer gebruikt dan achterbak.
Maar on topic is het Ghostbusting Weekend?
Ik was benieuwd naar de etymologie, Limburgse bron zegt:quote:
quote:Het woord kattenbak heeft verschillende betekenissen. Allereerst natuurlijk de bak waar
katten hun behoefte in doen. Daarnaast de kofferruimte van een auto.
Hoe komt de auto aan het woord kattenbak? Dat woord is waarschijnlijk ouder dan de
auto zelf. Het was oorspronkelijk een bagagebak die aan rijtuigen gekoppeld werd. Het
woord komt al voor in de roman Eline Vere van Couperus uit 1889.
Nu de verklaring. Er zijn veel woorden waarin 'kat-' als eerste deel staat voor iets dat
klein is. Zo was 'kattengat' ooit een woord voor een smalle doorgang tussen huizen. Die
naam is ook gegeven aan de smalle doorvaart tussen Denemarken en
Zweden. 'Kattenkroeg' kan 'kleine kroeg' betekenen, 'kattenpis' iets gerings. Denk ook
aan kattenbelletje: een kleine mededeling. Verder kan 'kat-' ook onechtheid uitdrukken,
of iets dat vals is, zoals in de uitdrukking: eerste gewin is kattengespin. 'Kattengoud' is
nepgoud.
Vlak der geesten niet uit!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:41 schreef spuitje het volgende:
Krijgen we nu dag en nacht beelden van die bouwval? Waar zo het lijkt niemand is?
Zo, dat is geen kattenpis, het is allemaal nieuw voor me. Bedankt!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar de etymologie, Limburgse bron zegt:
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Er moesten toch alleen nog wat dingetjes aangesloten worden?
Het blijft een tweedehands autoverkoper in hart en nieren.
voor mij dus ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, dat is geen kattenpis, het is allemaal nieuw voor me. Bedankt!
Cc ik moest vannacht aan je denken, op Comedycentraal komt vanaf maandag tot en met donderdag weet niet de tijd etc, viel zowat ik slaap de Office.quote:
Heeft Alsido allemaal zo gedaan hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Studio Huissen is up en running? Daar kun je prachtige programma's maken, daarvoor hoef je alleen even het huis te herbouwen en zelf wat camera's en een regiewagen mee te nemen.
misschien heeft Alsido wel 6 camera`s opgehangen in Johan zijn KipCaravanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet wachten tot Studio Weert ook operationeel zal zijn. Zou dat een opslagloods met nog eens 4 bewakingscamera's zijn of zo?
Yep, elke dag dubbele afleveringen, van de US versie. Cc plaatst altijd een plaatje van de UK versie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Cc ik moest vannacht aan je denken, op Comedycentraal komt vanaf maandag tot en met donderdag weet niet de tijd etc, viel zowat ik slaap de Office.
Ik moet altijd zo lachen als Johan het over zijn studio's heeft. Z'n slaapkamer is ook een studio.quote:
Is toch aandoenlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als Johan het over zijn studio's heeft. Z'n slaapkamer is ook een studio.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
Cc ik moest vannacht aan je denken, op Comedycentraal komt vanaf maandag tot en met donderdag weet niet de tijd etc, viel zowat ik slaap de Office.
Nuff said.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet wachten tot Studio Weert ook operationeel zal zijn. Zou dat een opslagloods met nog eens 4 bewakingscamera's zijn of zo?
Ook in het poolgebied wordt SV goed bekeken en zendt men uit vanuit Studio 9.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch aandoenlijk![]()
Ik doe ook mee:
Studio Vlemmix, nu ook in Afrika
[ afbeelding ]
Oh, en de chat heeft 25 minuten stil gelegen.
ja er kwam reklame ervan voorbijschuiven nu moet ik elke keer aan Cc denkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, elke dag dubbele afleveringen, van de US versie. Cc plaatst altijd een plaatje van de UK versie.
Alsido is onderweg?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:08 schreef Disana het volgende:
SV Noordzee laat nog even op zich wachten
[ afbeelding ]
OMG en daar is niet eens een bar om je blind op te staren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsido is onderweg?
Tsunami in Studio 5
[ afbeelding ]
LOL Rat TV.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
Voor de nodige diepgang studio 13
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Over naar de muziekstudio:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:
Ghehehequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef Disana het volgende:
Een nieuwe geluidsman, het werd ook tijd
[ afbeelding ]
Je hebt wat ontketend. Vanochtend dacht ik er nog over maar eens te schrijven dat zelfs ik niets meer in de COS wist te schrijven.quote:
Ik zie nu zonder scrollen meer dan een uur chat in dat kleine schermpje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef Disana het volgende:
De chat krijgt nu alleen nog maar af en toe een bezoeker die zegt dat het stil is.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nieuwe lokatie Harry Loco
[ afbeelding ]
Veel te vrolijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
Liesbeth die toch altijd op alles past, ook op de papieren/
[ afbeelding ]
De skeletten dansten op tafel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
Maar er waren dus wat duiven te zien in Huissen en dawast?
Of was de update van Disana veel te beknopt en was het een enorm feest?
Op zolderquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
Maar er waren dus wat duiven te zien in Huissen en dawast?
Of was de update van Disana veel te beknopt en was het een enorm feest?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Camera voor de stagiairs
[ afbeelding ]
quote:
Ik klik niet.quote:
Hahaha.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:42 schreef Toverheks het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nieuw personeel op weg naar Huissen
Whehehe.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:47 schreef Toverheks het volgende:
Hansie van Mod naar DJ.
Klik op zijn naam en vul je gevraagde verzoeknummertje in en Hansie laat de tent op zijn kop staan.
[ afbeelding ]
ach wat zal ik er van zeggenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whehehe.
Nog even en ze hebben heul geen mod meer nodig. Dat is pech, chat weg.
hahahhaaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
Alsido leest mail van vrijwilligersaanbod
[ afbeelding ]
Palma!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:55 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk is Jaap opgerot. Ik stel u voor: de nieuwe presentatrice van TB.![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha, hoe treffend.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
Alsido leest mail van vrijwilligersaanbod
[ afbeelding ]
Verdomd, ze lijkt er echt op.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: tijd voor boodschappen. Fijn weekend, mensen
Laat ik nou precies nu op de radio horen dat ze vanmorgen heeft meegeholpen in een speeltuinquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:00 schreef Toverheks het volgende:
Ook Johan`s grootste fan vreest voor vroegtijdig einde SV
[ afbeelding ]
hahahhaquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Laat ik nou precies nu op de radio horen dat ze vanmorgen heeft meegeholpen in een speeltuin
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Om het af te leren:
Ook aflevering 10 van Tabula Rasa werd weer enthousiast ontvangen door de doelgroep:
[ afbeelding ]
en
De bami van Liesbeth is maar moeilijk weg te krijgen:
[ afbeelding ]
Toedels
hahaha oh wat leuk ja ben heel mapje verloren met vakantie foto`s toen ik weer terug vloog op mijn bezemsteelquote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:16 schreef Disana het volgende:
Freaks![]()
Heks, ik heb een vakantiefoto van je gevonden
[ afbeelding ]
Bram en Leoquote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Alsido krijgt eindelijk hulp.
[ afbeelding ]
OMG.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth toch weer begonnen met roken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Vincent, de nieuwe beeldtechnicus van SV
[ afbeelding ]
Scrut!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Vincent, de nieuwe beeldtechnicus van SV
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Zus en moeder van Liesbeth doen een dramatische oproep op televisie aan Liesbeth om weer thuis te komen wonen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Zus en moeder van Liesbeth doen een dramatische oproep op televisie aan Liesbeth om weer thuis te komen wonen.
Je haalt haar er zo uit qua gezicht.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Oprah is ook klein begonnen
[ afbeelding ]
niet grappig maar ik ben verliefd op deze foto
Ook Aqua Aura blij met Hansiequote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
Hansie, nieuwe presentator van Aqua Aura ...........
[ afbeelding ]
Kjoet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
niet grappig maar ik ben verliefd op deze foto
Mooi hè? Deze is nog duidelijker, geen spat veranderd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je haalt haar er zo uit qua gezicht.
ja he, je haalt haar er zo uit.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi hè? Deze is nog duidelijker, geen spat veranderd.
[ afbeelding ]
quote:
Gaat het plots over OW? Prachtige film. The color purple.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi hè? Deze is nog duidelijker, geen spat veranderd.
[ afbeelding ]
die had ik pas gekocht op dvd voor 5 euro, zo vaak al gezien hij is en blijft mooi, mijn dochter kon niet geloven dat het Oprah was zo goed alle acterus waren goed, mooie film en elke keer weer huilen als hij in het paarse veld staat en haar kinderen komen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat het plots over OW? Prachtige film. The color purple.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |