Ze lijkt op mijn Eindhovense ex.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Marian gezellig met de streamers aan het kletsen.
Ik denk dat hij met mediahoer zijn chatnaam bedoelt heksje, niet zijn geaardheid.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga ik ff voor je doenhoe heet je op de chat, wel zo makelijk
quote:
De Telegraaf loopt een beetje erg achter?quote:
ja, was woensdagavond toch al bekend.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Telegraaf loopt een beetje erg achter?
Las hier ergens dat dit gewoon een stukje uit die geweldige reportage is. Dus niks "geheime" opname die toevallig bij RTL terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef Stefan het volgende:
Al eerder toch, volgens mij heeft Jaap dit in oktober ook wel eens geroepen
Nou dat weet ik niet, maar Jaap was goed pissig woensdagavond, het werd op rtl uitgezonden een filmpje, midden in zijn sjow liep hij weg naar buiten om te bellen, of het geacteerd was kan ik je niet zeggen, weet dat nooit met Jaap of hij serieus of achtelijk doet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:51 schreef Stefan het volgende:
Al eerder toch, volgens mij heeft Jaap dit in oktober ook wel eens geroepen
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:00 schreef Toverheks het volgende:
weet dat nooit met Jaap of hij serieus of achtelijk doet.
Klopt. Hij dacht ook dat als je zaken doet met China en de spullen zelf in een vrachtwagentje gaat halen, dat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen. Su-per-intelligentquote:
Joran zag z'n kans natuurlijk schoon om een "lening" af te troggelen, ze waren veel te geil om een primeur binnen te slepen om Joran dat te weigeren. Jaap zal het echt niet uit z'n eigen zak betaald hebben toch, die is gieriger dan Dagobert Duck.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je Joran geld leent en het verwacht terug te krijgen ben je inderdaad knap achterlijk
Huh? Wie zou dat dan betaald moeten hebben?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:27 schreef Gert het volgende:
Jaap zal het echt niet uit z'n eigen zak betaald hebben toch, die is gieriger dan Dagobert Duck.
Heeft iemand die uitzending toen gezien? Wilde eigenlijk wel weten of het er toen inzat, want heb het filmpje nog eens gekeken en kan me niet voorstellen dat Jaap niet doorhad dat het werd opgenomen!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Huh? Wie zou dat dan betaald moeten hebben?
Dat was inderdaad een pareltje.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Hij dacht ook dat als je zaken doet met China en de spullen zelf in een vrachtwagentje gaat halen, dat je dan geen invoerrechten hoeft te betalen. Su-per-intelligent
Ik durf het niet te zeggen want het is natuurlijk niet netjes, maar die Sander V heeft ook zo'n grote kale kop. Zelf bij P&W gezien.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
is nu een soort van Frits Wester in de toko, hij lacht lief tegen liesbeth, maar wat hij komt doen???/
Hij kwam de troon en de kroon terugbrengen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:51 schreef Toverheks het volgende:
is nu een soort van Frits Wester in de toko, hij lacht lief tegen liesbeth, maar wat hij komt doen???/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |