I second that.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marlies heeft imo best leuke dingen en ik vind haar altijd overkomen als een tof wijf.
PB???quote:
Die wannabe Jolie en vriendin van Amanda, Dorien Rose, is het gezicht van Sapph.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Oh ja Sapph. Ook al zo'n net niet naam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
PB???
PB heb je caps van die dikke tieten van vrouwtje Theelepellllll
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wannabe Jolie en vriendin van Amanda, Dorien Rose, is het gezicht van Sapph.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jolie is trouwens een wannabe Dorien Rose
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik heb eens foto's gezien van Rose voor haar verbouwing. Daar leek ze voor geen meter op Jolie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Jolie is trouwens een wannabe Dorien Rose
Maar wel lekker!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja, en je kunt op de chat roepen wat je wilt. Ze hebben er schijt aan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:08 schreef Disana het volgende:
Men heeft voor de verandering het geluid maar eens uit gezet. Een logische beslissing als de bar vol zit met mensen.
Ik blijf het triest vinden dat twee uiterst incompetente en onwillige mensen zoveel macht konden krijgen over iets dat voor iedereen leuk moest worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en je kunt op de chat roepen wat je wilt. Ze hebben er schijt aan.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:13 schreef beequeen het volgende:
Gevonden.
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Airbrush alley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:
Eens!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
Marian zou zo een goede fee uit een disney film kunnen zijn
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Verdomd. Roze is haar lievelingskleur.
Marijke sterreporterquote:
Ga ik ff voor je doenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:30 schreef Stefan het volgende:
Wil iemand aan Suzzy op de chat doorgeven dat ik nog steeds een ban heb. Van de week zei ze dat er geen bans meer waren maar ik (mediahoer) heeft nog steeds een ban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |