Ik denk dat ze daar niet alleen zit. Wrs met Joep of Jeremy.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:14 schreef Disana het volgende:
Oh maar die weet toch helemaal niets van de knoppen? Daar heeft ze bij mijn weten nooit de minste interesse voor getoond, mevrouw is louter van het stoelzitten.
Een hernieuwd spiritueel uurtje?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG.. Wie heeft de poort van de kinderboerderij open laten staan??
[ afbeelding ]
Het is toch net vrouwtje Theelepelquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Spirimuts is er ook weer
[ afbeelding ]
Alles van de nieuwe kledingsponsor vertelde ze netquote:
Die had nog wat onverkoopbare meuk liggen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:55 schreef pullup het volgende:
Alles van de nieuwe kledingsponsor vertelde ze net
Ook dat en die witte band om haar lovehandles staat ook belachelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
En heeft ze ook zo'n no doubt cheapo Dekkers rip off Zapff (?) beha aan?
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:19 schreef pullup het volgende:
Ook dat en die witte band om haar lovehandles staat ook belachelijk.
Er zit in ieder geval nog iets dwarsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?
Wie wil haar nou plompzakken?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ze die na het plompzakken vergeten af te doen?
van de Kruidvatquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Ik vond hem altijd heel lief.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:57 schreef Pearlbitch het volgende:
Zanger Wim Rijken van Call TV is vandaag te gast
[ afbeelding ]
Sapph. Bah!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Oh ja Sapph. Ook al zo'n net niet naam.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie wil haar nou plompzakken?
De katten blazen ernaar.
Maar Marlies is ook afschuwelijk. Laat ze die draden maar houden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja Sapph. Ook al zo'n net niet naam.
Ooit een interview met de eigenaar van dat merk gelezen in Adformatie. Mèn, wat een zelfingenomen, vrouwonvriendelijk stuk vreten was dat.
Marlies heeft imo best leuke dingen en ik vind haar altijd overkomen als een tof wijf.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
Maar Marlies is ook afschuwelijk. Laat ze die draden maar houden.
Oh het is voorbij. Ik kon mijn aandacht er niet bij houden.quote:
Iemand caps ?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef Toverheks het volgende:
ze bukte ook zo lekker naar voren, dat chatter Boelkloedig zich niet meer in kon houden
I second that.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Marlies heeft imo best leuke dingen en ik vind haar altijd overkomen als een tof wijf.
PB???quote:
Die wannabe Jolie en vriendin van Amanda, Dorien Rose, is het gezicht van Sapph.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Oh ja Sapph. Ook al zo'n net niet naam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
PB???
PB heb je caps van die dikke tieten van vrouwtje Theelepellllll
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die wannabe Jolie en vriendin van Amanda, Dorien Rose, is het gezicht van Sapph.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jolie is trouwens een wannabe Dorien Rose
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ik heb eens foto's gezien van Rose voor haar verbouwing. Daar leek ze voor geen meter op Jolie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Jolie is trouwens een wannabe Dorien Rose
Maar wel lekker!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Ja, en je kunt op de chat roepen wat je wilt. Ze hebben er schijt aan.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:08 schreef Disana het volgende:
Men heeft voor de verandering het geluid maar eens uit gezet. Een logische beslissing als de bar vol zit met mensen.
Ik blijf het triest vinden dat twee uiterst incompetente en onwillige mensen zoveel macht konden krijgen over iets dat voor iedereen leuk moest worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, en je kunt op de chat roepen wat je wilt. Ze hebben er schijt aan.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:13 schreef beequeen het volgende:
Gevonden.
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Airbrush alley.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |