Heeft Alsido allemaal zo gedaan hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Studio Huissen is up en running? Daar kun je prachtige programma's maken, daarvoor hoef je alleen even het huis te herbouwen en zelf wat camera's en een regiewagen mee te nemen.
misschien heeft Alsido wel 6 camera`s opgehangen in Johan zijn KipCaravanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet wachten tot Studio Weert ook operationeel zal zijn. Zou dat een opslagloods met nog eens 4 bewakingscamera's zijn of zo?
Yep, elke dag dubbele afleveringen, van de US versie. Cc plaatst altijd een plaatje van de UK versie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Cc ik moest vannacht aan je denken, op Comedycentraal komt vanaf maandag tot en met donderdag weet niet de tijd etc, viel zowat ik slaap de Office.
Ik moet altijd zo lachen als Johan het over zijn studio's heeft. Z'n slaapkamer is ook een studio.quote:
Is toch aandoenlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als Johan het over zijn studio's heeft. Z'n slaapkamer is ook een studio.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
Cc ik moest vannacht aan je denken, op Comedycentraal komt vanaf maandag tot en met donderdag weet niet de tijd etc, viel zowat ik slaap de Office.
Nuff said.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet wachten tot Studio Weert ook operationeel zal zijn. Zou dat een opslagloods met nog eens 4 bewakingscamera's zijn of zo?
Ook in het poolgebied wordt SV goed bekeken en zendt men uit vanuit Studio 9.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch aandoenlijk![]()
Ik doe ook mee:
Studio Vlemmix, nu ook in Afrika
[ afbeelding ]
Oh, en de chat heeft 25 minuten stil gelegen.
ja er kwam reklame ervan voorbijschuiven nu moet ik elke keer aan Cc denkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, elke dag dubbele afleveringen, van de US versie. Cc plaatst altijd een plaatje van de UK versie.
Alsido is onderweg?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:08 schreef Disana het volgende:
SV Noordzee laat nog even op zich wachten
[ afbeelding ]
OMG en daar is niet eens een bar om je blind op te staren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsido is onderweg?
Tsunami in Studio 5
[ afbeelding ]
LOL Rat TV.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
Voor de nodige diepgang studio 13
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Over naar de muziekstudio:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |