Nee, maar mijn schoonzus welquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij maakt ook foto's voor het blad Anoniem. Ken het niet, maar foto's zijn daar echt niet gewenst volgens mij.
Oh wacht. Hij doet voorkomen alsof hij portretfoto's gemaakt heeft van grote sterren maar het zijn dus stagefoto's. Hij stond dus in het publiek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
http://www.mauritsvanhout.com/home2.html
Hij heeft hetzelfde pak aan
Gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat vanavond alleen naar de kroeg, hoor ik.
Die politici lijken me weer wel portretten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij doet voorkomen alsof hij portretfoto's gemaakt heeft van grote sterren maar het zijn dus stagefoto's. Hij stond dus in het publiek.![]()
Toevallig ook gehoord welke kroeg?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat vanavond alleen naar de kroeg, hoor ik.
Die kunnen natuurlijk ook gemaakt zijn in de Kamer. Niet echt belangrijk hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Die politici lijken me weer wel portretten.
Ach, de man doet iets nuttigs met zijn leven, dat kun je van de meesten in SV niet zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kunnen natuurlijk ook gemaakt zijn in de Kamer. Niet echt belangrijk hoor.
Alweer dat gezeur? Geen genade voor de ijskoningin die vrijwel eigenhandig onze live streams om zeep hielp!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft het over de problemen die zij had met de chat. Ze is daarin heel dubbel want aan de ene kant wil ze graag laten zien hoe je tv maakt en anderzijds wil je ook dingen privé houden.
Ze zegt dan ook nog dat er bij haar een knop om moest bij haar om daar mee om te gaan. Hoezo, om er mee om te gaan? Ze gaat er helemaal niet meer mee om, er worden juist helemaal geen knoppen meer omgezet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer dat gezeur? Geen genade voor de ijskoningin die vrijwel eigenhandig onze live streams om zeep hielp!
Ze gaat er juist helemaal niet mee om, ze heeft het de keel omgedraaid door op Johan in te praten en niet zelf te vertrekken. Verstoppertje spelen ten koste van de streamers.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zegt dan ook nog dat er bij haar een knop om moest bij haar om daar mee om te gaan. Hoezo, om er mee om te gaan? Ze gaat er helemaal niet meer mee om, er worden juist helemaal geen knoppen meer omgezet.
Wedden dat ze zelf gelooft dat ze nu sterker is en er beter mee om heeft leren gaan? Mensen houden zichzelf zo graag voor de gek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gaat er juist helemaal niet mee om, ze heeft het de keel omgedraaid door op Johan in te praten en niet zelf te vertrekken. Verstoppertje spelen ten koste van de streamers.
Ik denk dat je gelijk hebt. Mja, aan de andere kant, volgens mij heeft Liesbeth op deze manier ook een hoop levensgeluk en kansen weggepoetst uit haar leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wedden dat ze zelf gelooft dat ze nu sterker is en er beter mee om heeft leren gaan? Mensen houden zichzelf zo graag voor de gek.
Volgens mij had ze het over de Meetpoint of zoiets.quote:
Da's een koffiesjopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over de Meetpoint of zoiets.
Dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben?quote:
Die heeft het zekere voor het onzekere genomen en zelf iemand meegnomen met een DV-camera.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was mij dinsdag nog niet eens opgevallen, maar het camerawerk was werkelijk verbluffend..
Beetje bibberig is het wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heeft het zekere voor het onzekere genomen en zelf iemand meegnomen met een DV-camera.
Vooral het camerawerk in de laatste minuut, ongekend!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Het was mij dinsdag nog niet eens opgevallen, maar het camerawerk was werkelijk verbluffend..
Wel apart..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vooral het camerawerk in de laatste minuut, ongekend!
Ze had het over haar moeder, die is aan het dementeren.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje bibberig is het wel.
Chatter Jennie vertelt dat iemand vandaag in de kattenbak van een auto is opgesloten.
Ahquote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze had het over haar moeder, die is aan het dementeren.
Het wachten is op de spoken denk ik. Tot ze die hebben gezien ga ik slapen, ik hoor het vast morgen wel!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:52 schreef tonja het volgende:
De streams zijn net op Huissen gezet. Je ziet geen reet.
Als het speciaal moet kun je vertrek na vertrek opknappen en er ondertussen wonen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 09:48 schreef Dementor het volgende:
Oh en Beequeen had wel gelijk, het is een krot.
Daar kun je echt niet wonen tenzij je de boel gaat opknappen.
Dat vergt inzet.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:13 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Als het speciaal moet kun je vertrek na vertrek opknappen en er ondertussen wonen.
Je maakt gewoon eerst een aantal kamers bewoonbaar.
Dat is - in ieder geval in deze contreien- hetzelfde. Volgens mij wordt de term 'kattenbak' hier meer gebruikt dan achterbak.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 22:53 schreef Disana het volgende:
AhIk neem aan dat ze de achterbak bedoelde dan.
Nooit gehoord, weer iets geleerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is - in ieder geval in deze contreien- hetzelfde. Volgens mij wordt de term 'kattenbak' hier meer gebruikt dan achterbak.
Maar on topic is het Ghostbusting Weekend?
Ik was benieuwd naar de etymologie, Limburgse bron zegt:quote:
quote:Het woord kattenbak heeft verschillende betekenissen. Allereerst natuurlijk de bak waar
katten hun behoefte in doen. Daarnaast de kofferruimte van een auto.
Hoe komt de auto aan het woord kattenbak? Dat woord is waarschijnlijk ouder dan de
auto zelf. Het was oorspronkelijk een bagagebak die aan rijtuigen gekoppeld werd. Het
woord komt al voor in de roman Eline Vere van Couperus uit 1889.
Nu de verklaring. Er zijn veel woorden waarin 'kat-' als eerste deel staat voor iets dat
klein is. Zo was 'kattengat' ooit een woord voor een smalle doorgang tussen huizen. Die
naam is ook gegeven aan de smalle doorvaart tussen Denemarken en
Zweden. 'Kattenkroeg' kan 'kleine kroeg' betekenen, 'kattenpis' iets gerings. Denk ook
aan kattenbelletje: een kleine mededeling. Verder kan 'kat-' ook onechtheid uitdrukken,
of iets dat vals is, zoals in de uitdrukking: eerste gewin is kattengespin. 'Kattengoud' is
nepgoud.
Vlak der geesten niet uit!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:41 schreef spuitje het volgende:
Krijgen we nu dag en nacht beelden van die bouwval? Waar zo het lijkt niemand is?
Zo, dat is geen kattenpis, het is allemaal nieuw voor me. Bedankt!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar de etymologie, Limburgse bron zegt:
[..]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:39 schreef Copycat het volgende:
Er moesten toch alleen nog wat dingetjes aangesloten worden?
Het blijft een tweedehands autoverkoper in hart en nieren.
voor mij dus ookquote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo, dat is geen kattenpis, het is allemaal nieuw voor me. Bedankt!
Cc ik moest vannacht aan je denken, op Comedycentraal komt vanaf maandag tot en met donderdag weet niet de tijd etc, viel zowat ik slaap de Office.quote:
Heeft Alsido allemaal zo gedaan hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Studio Huissen is up en running? Daar kun je prachtige programma's maken, daarvoor hoef je alleen even het huis te herbouwen en zelf wat camera's en een regiewagen mee te nemen.
misschien heeft Alsido wel 6 camera`s opgehangen in Johan zijn KipCaravanquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet wachten tot Studio Weert ook operationeel zal zijn. Zou dat een opslagloods met nog eens 4 bewakingscamera's zijn of zo?
Yep, elke dag dubbele afleveringen, van de US versie. Cc plaatst altijd een plaatje van de UK versie.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Cc ik moest vannacht aan je denken, op Comedycentraal komt vanaf maandag tot en met donderdag weet niet de tijd etc, viel zowat ik slaap de Office.
Ik moet altijd zo lachen als Johan het over zijn studio's heeft. Z'n slaapkamer is ook een studio.quote:
Is toch aandoenlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als Johan het over zijn studio's heeft. Z'n slaapkamer is ook een studio.
Thanks!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:28 schreef Toverheks het volgende:
Cc ik moest vannacht aan je denken, op Comedycentraal komt vanaf maandag tot en met donderdag weet niet de tijd etc, viel zowat ik slaap de Office.
Nuff said.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet wachten tot Studio Weert ook operationeel zal zijn. Zou dat een opslagloods met nog eens 4 bewakingscamera's zijn of zo?
Ook in het poolgebied wordt SV goed bekeken en zendt men uit vanuit Studio 9.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Is toch aandoenlijk![]()
Ik doe ook mee:
Studio Vlemmix, nu ook in Afrika
[ afbeelding ]
Oh, en de chat heeft 25 minuten stil gelegen.
ja er kwam reklame ervan voorbijschuiven nu moet ik elke keer aan Cc denkenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, elke dag dubbele afleveringen, van de US versie. Cc plaatst altijd een plaatje van de UK versie.
Alsido is onderweg?quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:08 schreef Disana het volgende:
SV Noordzee laat nog even op zich wachten
[ afbeelding ]
OMG en daar is niet eens een bar om je blind op te staren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alsido is onderweg?
Tsunami in Studio 5
[ afbeelding ]
LOL Rat TV.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:12 schreef BobdeStreamer het volgende:
Voor de nodige diepgang studio 13
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Over naar de muziekstudio:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat jij vindt is een realiteit
quote:
Ghehehequote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:25 schreef Disana het volgende:
Een nieuwe geluidsman, het werd ook tijd
[ afbeelding ]
Je hebt wat ontketend. Vanochtend dacht ik er nog over maar eens te schrijven dat zelfs ik niets meer in de COS wist te schrijven.quote:
Ik zie nu zonder scrollen meer dan een uur chat in dat kleine schermpje.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:28 schreef Disana het volgende:
De chat krijgt nu alleen nog maar af en toe een bezoeker die zegt dat het stil is.
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:30 schreef BobdeStreamer het volgende:
Nieuwe lokatie Harry Loco
[ afbeelding ]
Veel te vrolijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:31 schreef Toverheks het volgende:
Liesbeth die toch altijd op alles past, ook op de papieren/
[ afbeelding ]
De skeletten dansten op tafel.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
Maar er waren dus wat duiven te zien in Huissen en dawast?
Of was de update van Disana veel te beknopt en was het een enorm feest?
Op zolderquote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:34 schreef Gert het volgende:
Maar er waren dus wat duiven te zien in Huissen en dawast?
Of was de update van Disana veel te beknopt en was het een enorm feest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |