Je beledigt mensen met een kale kopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen want het is natuurlijk niet netjes, maar die Sander V heeft ook zo'n grote kale kop. Zelf bij P&W gezien.
Poor youquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef Maanvis het volgende:
Je beledigt mensen met een kale kop. En een ringbaardje. Die Sander heten.
Sorry kale manquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je beledigt mensen met een kale kop. En een ringbaardje. Die Sander heten.
Hij is fotograaf en werkt o.a. voor Mijn Geheim.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Poor you.
Heeft de stoelenmeneer wat te melden?
Ik dacht altijd dat die van stockbeelden gebruikmaakten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij is fotograaf en werkt o.a. voor Mijn Geheim.
Jij hebt een abonnement?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die van stockbeelden gebruikmaakten.
Hij maakt ook foto's voor het blad Anoniem. Ken het niet, maar foto's zijn daar echt niet gewenst volgens mij.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat die van stockbeelden gebruikmaakten.
Nee, maar mijn schoonzus welquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij maakt ook foto's voor het blad Anoniem. Ken het niet, maar foto's zijn daar echt niet gewenst volgens mij.
Oh wacht. Hij doet voorkomen alsof hij portretfoto's gemaakt heeft van grote sterren maar het zijn dus stagefoto's. Hij stond dus in het publiek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:24 schreef Disana het volgende:
http://www.mauritsvanhout.com/home2.html
Hij heeft hetzelfde pak aan
Gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat vanavond alleen naar de kroeg, hoor ik.
Die politici lijken me weer wel portretten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh wacht. Hij doet voorkomen alsof hij portretfoto's gemaakt heeft van grote sterren maar het zijn dus stagefoto's. Hij stond dus in het publiek.![]()
Toevallig ook gehoord welke kroeg?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth gaat vanavond alleen naar de kroeg, hoor ik.
Die kunnen natuurlijk ook gemaakt zijn in de Kamer. Niet echt belangrijk hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:30 schreef Disana het volgende:
Die politici lijken me weer wel portretten.
Ach, de man doet iets nuttigs met zijn leven, dat kun je van de meesten in SV niet zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die kunnen natuurlijk ook gemaakt zijn in de Kamer. Niet echt belangrijk hoor.
Alweer dat gezeur? Geen genade voor de ijskoningin die vrijwel eigenhandig onze live streams om zeep hielp!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth heeft het over de problemen die zij had met de chat. Ze is daarin heel dubbel want aan de ene kant wil ze graag laten zien hoe je tv maakt en anderzijds wil je ook dingen privé houden.
Ze zegt dan ook nog dat er bij haar een knop om moest bij haar om daar mee om te gaan. Hoezo, om er mee om te gaan? Ze gaat er helemaal niet meer mee om, er worden juist helemaal geen knoppen meer omgezet.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Alweer dat gezeur? Geen genade voor de ijskoningin die vrijwel eigenhandig onze live streams om zeep hielp!
Ze gaat er juist helemaal niet mee om, ze heeft het de keel omgedraaid door op Johan in te praten en niet zelf te vertrekken. Verstoppertje spelen ten koste van de streamers.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze zegt dan ook nog dat er bij haar een knop om moest bij haar om daar mee om te gaan. Hoezo, om er mee om te gaan? Ze gaat er helemaal niet meer mee om, er worden juist helemaal geen knoppen meer omgezet.
Wedden dat ze zelf gelooft dat ze nu sterker is en er beter mee om heeft leren gaan? Mensen houden zichzelf zo graag voor de gek.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze gaat er juist helemaal niet mee om, ze heeft het de keel omgedraaid door op Johan in te praten en niet zelf te vertrekken. Verstoppertje spelen ten koste van de streamers.
Ik denk dat je gelijk hebt. Mja, aan de andere kant, volgens mij heeft Liesbeth op deze manier ook een hoop levensgeluk en kansen weggepoetst uit haar leven.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wedden dat ze zelf gelooft dat ze nu sterker is en er beter mee om heeft leren gaan? Mensen houden zichzelf zo graag voor de gek.
Volgens mij had ze het over de Meetpoint of zoiets.quote:
Da's een koffiesjopquote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het over de Meetpoint of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |