Ja niemand doet het dus offer ik me maar op.quote:
thnxquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja niemand doet het dus offer ik me maar op.
Steeds als ik dat van de week zag trok ik ook zo'n "quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik ruik Heineken, Heineken.''
No shit!
Bij de vorige seizoenen ging er iets mis met de telling, daarom heb ik er "zoveel" van gemaakt.quote:
Hij werd doof, voor een zanger is dat behoorlijk afbrokkelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:43 schreef HuubTuub het volgende:
afbrokkelen op 53...
Die gozert moet winnenquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
''Ik ruik Heineken, Heineken.''
No shit!
nou het leek wel als ze bedoelde dat ´ie op sterven na dood was...quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:48 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij werd doof, voor een zanger is dat behoorlijk afbrokkelen
Dat blijft altijd moeilijk met dit soort dingen idd. Je kan het altijd op meerdere manieren uitleggen, maar ik vond het opzich wel logisch klinken. Hazes gaf een paar maanden voor zijn dood bij Villa BvD nog een optreden en daar was wel duidelijk dat zijn muzikale verval was ingezet. Maar hij kampte ook met de nodige gezondheidsproblemen, waardoor dat aftakelen mij niet als iets vreemds in de oren klinkt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:50 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
nou het leek wel als ze bedoelde dat ´ie op sterven na dood was...
Wat een superdomme reactie!quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:34 schreef stef040 het volgende:
Godverdomme wat een kanker dom programma!
Ja alweer he.quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef sjorsvdg het volgende:
Als het ware!
ik zat op een gegeven moment gewoon te turven hoe vaak hij het zeiquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:00 schreef sjorsvdg het volgende:
Als het ware!
Ik zat te denken als ik een euro zou krijgen voor elke keer dan was ik nu rijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 06:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat op een gegeven moment gewoon te turven hoe vaak hij het zei
Echt verschrikkelijk. "Lijkt toch", "zeg maar"quote:
'eerlijk gezegd' klopt dat welquote:Op donderdag 8 april 2010 21:44 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
'iets in die richting' kunnen we ook wel gaan turven...
Ja ik ook! Altijd gedacht dat het een oplichter was, maar twijfel nu toch wel..quote:Op donderdag 8 april 2010 23:00 schreef Wickedangel het volgende:
Grappig, altijd gedacht dat Ogilvie een charlatan was... Maar ze voelden zijn energie etc.
Dat afstandelijke van hem is wel overdreven. "Ik kom hier niet om vrienden te maken, ik kom hier voor mezelf en om te winnen."quote:Op donderdag 15 april 2010 21:40 schreef Pizzalover het volgende:
Het is als het ware weer op de teejveej!
Wat een griezel is die man,voor mij is Etty de winnaar.quote:Op donderdag 15 april 2010 21:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat afstandelijke van hem is wel overdreven. "Ik kom hier niet om vrienden te maken, ik kom hier voor mezelf en om te winnen."
Dat wist ik niet maar is goed om te horen. Dat vind ik ook boeiender.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben wel blij dat het volgende seizoen weer Plaats Delict wordt. Dat vind ik zo intrigerend...
Toevallig, jaja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef Panzermaus het volgende:
TV staat toevallig aan hier op RTL4, wat een stel droeftoeters zeg. Alleen de manier al waarop ze 'rappers' uitspreken._!
what nou jonge ik kom beneden met mijn laptop jonge en de tv staat hier aan kom dan niet fronten jongequote:
Ze denken vast dat ze de aandacht van de kijker dan beter vast kunnen houden. Net zoals telkens die aankondigingen van 'straks dit en dat, maar nu eerst...!'. Van mij hoeft dat ook allemaal niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
Vlak voor het einde vielen al mijn RTL-zenders uit, dus het eind heb ik gemist![]()
Ik werd erg onrustig van het heen en weer-geswitch tussen de twee zaken. En waarom kregen we zo'n uitgebreide terugblik op de Willeke Dost-zaak? Er zijn weliswaar twee aanhoudingen geweest, maar dat heeft niks opgeleverd. Terwijl het als een succes werd gepresenteerd. Volstrekt nutteloos
Ja, daar heb ik het ook verder gekeken. Wel irritant met die reclame als je pauzeert dus dat zou ik proberen te voorkomen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef lady-wrb het volgende:
o is het alweer begonnen?
ik ben benieuwd. die aflevering van donderdag is toch wel op rtl gemist te bekijken?
Ik heb het gezien ja, echt erg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef lady-wrb het volgende:
heeft iemand gister nog gekeken?
wat een verhaal met dat overvallen echtpaar
Ik heb ook weleens zulke dromen.Dus nee denk niet dat ze de weg kwijt isquote:Op donderdag 2 september 2010 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Lag het aan mij of is moeder Trushka een beetje de weg kwijt met die "droom" die ze "aan de politie had doorgegeven"?
Ja, ik vond het ook vrij chaotisch gisteren. Naast al de herhalingen ook dat geswitch steeds van onderwerp.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:26 schreef Eleentje86 het volgende:
Ik vond het gister een beetje irritant met elke keer dingen herhalen.
Oke ik was al bang dat het aan mij lagquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook vrij chaotisch gisteren. Naast al de herhalingen ook dat geswitch steeds van onderwerp.
hahaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriendquote:Op donderdag 23 september 2010 21:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
We krijgen toch niet weer de hele tijd "als het ware" he.
Hij zegt nou "op een of andere manier"quote:Op vrijdag 24 september 2010 07:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn vriend
Mee eens, onnodig. De foto's moeten afkomstig zijn geweest van de nabestaanden, die er niet bij hebben stilgestaan dat RTL ze dan ook allemáál en meerdere keren zou laten zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Eleentje86 het volgende:
Zit het nu terug te kijken.Waarom al die foto's van die jongen die opgebaard ligt.Vind dat nou niet echt nodigLeuk dat de hele wereld kan zien hoe jij opgebaard ligt.Dat is toch iets persoonlijks??
Jaaa inderdaad die kogels.Als je dat als nabestaande terug kijk krijg je toch de rillingen als je dat zo vaak zie.Maar goed ze doen zelf mee aan het programma..quote:Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mee eens, onnodig. De foto's moeten afkomstig zijn geweest van de nabestaanden, die er niet bij hebben stilgestaan dat RTL ze dan ook allemáál en meerdere keren zou laten zien.
Wat ik ook onzin vond: om de haverklap dat pistool en de inslag van de kogels. Ze willen het bij RTL zo spannend mogelijk makenZe vergeten alleen dat het geheel al spannend genoeg is.
ik vind dat tessa het heel ver heeft geschopt met anneke van der stap.quote:Op donderdag 30 september 2010 22:16 schreef matthijst het volgende:
Hebben die gasten ooit een zaak opgelost?
quote:Op zondag 26 september 2010 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
dat het geheel al spannend genoeg is.
je bent niet de enigequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kijk het niet als ik savonds alleen thuis ben
![]()
![]()
net de afl. bekeken en ben er ook erg benieuwd naarquote:Op donderdag 30 september 2010 22:36 schreef Waffle het volgende:
Ik vind dit wel een apart verhaal. Is deze gast al opgepakt?
Precies.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:02 schreef matthijst het volgende:
Tis natuurlijk pas knap als het de dader is...
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:59 schreef VeX- het volgende:
Ik heb de vorige aflevering soms echt vlak gelegen.
Die tekening vond ik echt eng.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
Dat er een compositietekening gemaakt wordt die ook daadwerkelijk herkenning oplevert vind ik buitengewoon knap
Als die kerel nou ook altijd op het schoolplein stond ofzo. Die ogen en die blik.. als je die zo vaak heb gezien, dan vergeet je dat ook niet meer, althans als je het weer zou zien dat je hem wel meteen weer zou herkennen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:56 schreef Wickedangel het volgende:
En dan die moeder die ernaast zit die heel stellig knikt: jaja, het is die en die manNa ruim twintig jaar!!!! Kom op zeg, de meeste mensen weten al niet meer wat ze vorige maand deden en wie ze toen tegenkwamen.
Jij niet dan?quote:
Ja ik kijk altijd in de raam of ik geen weerspiegeling van geesten zie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je bent niet de enigeik kijk het overdag online
ik zit altijd verkrampt op de bank wanneer het savonds op tv is
Ja dat vond ik trouwens ook eng.quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Eleentje86 het volgende:
Zit het nu terug te kijken.Waarom al die foto's van die jongen die opgebaard ligt.Vind dat nou niet echt nodigLeuk dat de hele wereld kan zien hoe jij opgebaard ligt.Dat is toch iets persoonlijks??
Die zie ik nu pas, maar het doet me goed dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:45 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je bent niet de enigeik kijk het overdag online
ik zit altijd verkrampt op de bank wanneer het savonds op tv is
Denk dat de soundeffects 't m ook wel voor n groot deel doen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die zie ik nu pas, maar het doet me goed dat ik niet de enige benIk vond mezelf al een aanstelster
Ik ook niet....vind het nooit engquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet waar jullie last van hebben hoor.
Het gaat om het idee.En het is niet nodig om die foto's te laten zien.Wat heeft het voor nut?quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:30 schreef VeX- het volgende:
Als je dood bent denk ik niet dat het je nog heel veel kan schelen.
Ik ben ook eens op klaarlichte dag achter een supermarkt met een vriend door zes man beroofd/mishandeld met messen etc. En er liep genoeg volk op een paar meter langs en dat loopt gewoon door hoor. Mensen zijn gewoon te benauwd om wat te doen. Nederland, vandaag de dag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
En waar zijn de getuigen? Die garage ligt onder -tig flats, 's avonds laat niemand wat gehoord of zo?
Geen woorden voor![]()
![]()
Ik vind het al vreemd dat een 'onbekende' garagebox s'nachts open staatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Die laatste zaak.... mensenkinderen wat heftig. Een stel opgeschoten kleuters van rond de 17 die zo'n jongen een garage inschoppen en 'm daar letterlijk laten stikken... omdat hij wat verkeerds zei.
Dat zijn geen mensen, dat zijn beesten, beulen. Hoe is het mogelijk??
En waar zijn de getuigen? Die garage ligt onder -tig flats, 's avonds laat niemand wat gehoord of zo?
Een knul van 20 zijn leven geëindigd omdat hij wat verkeerds zei.
Geen woorden voor![]()
![]()
Ik begreep dat die hut van hem was en vroeg of ze meeging. Toen ze langs de flat liepen vluchtte ze naar binnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:04 schreef emss het volgende:
Dat snap ik ook niet. Als die vent net de broek van je vriendinnetje heeft losgesneden, dan laat je hem toch niet meegaan naar je hut? Goed dat dat andere meisje de politie heeft gewaarschuwd.
Ben erg benieuwd naar de ontknoping van de Cheryl Morrien zaak.
je piept vast anders wanneer 'savonds alleen op de bank de tv met dit programma erop aan hebt staan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet waar jullie last van hebben hoor.
Ja dat heb ik altijd, want ik woon alleen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je piept vast anders wanneer 'savonds alleen op de bank de tv met dit programma erop aan hebt staan.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef emss het volgende:
ik kijk het altijd 's avonds alleen op m'n donkere zolderkamer ;-) Zo eng vind ik het niet. Wel indrukwekkend (sommige zaken) die van vorige week waren weer een beetje saai omdat eigenlijk niets opgelost werd.
mij ook, ik denk dat tessa, peter, coby geen tijd/zin hadden in nog een seizoen, petra is btw veel te nerveus voor dit seizoenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijkt iemand naar de nieuwe serie?
Het verbaast me dat het land dat het programma ontwikkeld heeft, niet een winnaar stuurt, maar Petra
Ik dacht dat RTL wel slim genoeg zou zijn om contractueel te verplichten, maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
mij ook, ik denk dat tessa, peter, coby geen tijd/zin hadden in nog een seizoen, petra is btw veel te nerveus voor dit seizoen
Of het is al verkocht, of dat gaat gebeuren. Waarom denk je dat Derek Ogilvie het presenteert ("begeleidt", volgens Robert ten Brinkquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
of haar gewoon in het nederlands laten spreken, het wordt verder toch nergens anders uitgezonden ?
of wel ?
Spookyquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
die lampen die aan en uit gingen, whoaaah.
Om Lieke zie ik op tegen het kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spooky![]()
Ik weet trouwens niet of Lieke van Lexmond helemaal past bij dit programma
Misschien is het een kwestie van wennen voor haar (én voor de kijker inderdaad!). Ze was té aanwezig en keek alsof ze een fotosessie als model deed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spooky![]()
Ik weet trouwens niet of Lieke van Lexmond helemaal past bij dit programma
Jij vindt het allemaal zó ongeloofwaardig dat je op FOK! een hele kruistocht voert tegen dit soort verschijnselen. Hoezo... niet boeiend...quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die zich ervoor lenen op deze manier met een aantal zweverige idioten over hun overleden dierbaren te praten op amusementstelevisie...
Zoals je weet ben ik een groot fan van cold readerquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij vindt het allemaal zó ongeloofwaardig dat je op FOK! een hele kruistocht voert tegen dit soort verschijnselen. Hoezo... niet boeiend...
Dan hebben we tenminste nog íets gemeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik een groot fan van cold readerPeter van der Hurk
, dát dan weer wel.
Volgens mij leven we in een vrij land, dat ieder mag doen wat ie wil.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die zich ervoor lenen op deze manier met een aantal zweverige idioten over hun overleden dierbaren te praten op amusementstelevisie...
Ik heb toch niet gezegd dat het niet mag? Ik verwonder mij er alleen over dat er zóveel mensen zijn die zich voor zoiets lenen, op deze manier geëxploiteerd en uitgebuit willen worden, maar dat heb ik ook bij programma's over bijvoorbeeld bruiloften/scheidingen/ruzies/liefde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgens mij leven we in een vrij land, dat ieder mag doen wat ie wil.![]()
Ik vind dat niet zo verwonderlijk. De nabestaanden zitten nog met zoveel vragen en zijn vaak wanhopig op zoek naar antwoorden en dit zal voor sommigen een laatste strohalm zijn en voor anderen een welkome manier om meer duidelijkheid te krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het niet mag? Ik verwonder mij er alleen over dat er zóveel mensen zijn die zich voor zoiets lenen, op deze manier geëxploiteerd en uitgebuit willen worden,-knip-
Grapjas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Bayswater het volgende:
Pff, vandaag een moord die uitvoerig bij Peter R. de Vries is geweest. Had ik ook mijn verhaal kunnen doen met mijn zesde zintuig.
De schoonvader was geloof ik hoofdverdachte omdat hij vreemd ging.
Hoezo? Heel veel feiten uit die uitzending worden hier ook genoemd.quote:
Ik geloof niet in jou dat klopt, zou je zelf ook niet moeten doen.quote:
Wat is dit voor een flutreactie? Wat moet ik hier mee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet in jou dat klopt, zou je zelf ook niet moeten doen.
Beledigd zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flutreactie? Wat moet ik hier mee?
quote:
Fixedquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flutreactie? Wat moet ik hier mee?
Inderdaad, mensen die niet snappen dat dit een amusementsprogramma is en niets meer dan dat...quote:
Nog zo'n troll, jij bent anders ook gewoon amusement ipv een echt mens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die niet snappen dat dit een amusementsprogramma is en niets meer dan dat...
Schelden...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nog zo'n troll, jij bent anders ook gewoon amusement ipv een echt mens.Dan dumpen we je aan de kant van de weg, stuk stront.
Goh wat een toeval, waar zullen ze dat vandaan hebben? Van hun zesde zintuig of gewoon ook van de site van Peter R. de Vries.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Verstikking: precies wat de paragnosten als doodsoorzaak noemden
Ach nee, blijf hier nou wegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Goh wat een toeval, waar zullen ze dat vandaan hebben? Van hun zesde zintuig of gewoon ook van de site van Peter R. de Vries.
Vreselijk inderdaad, dat dat sensatie-programma van RTL4 zó'n misbruik weet te maken van mensen die treuren om hun dierbaren en ze zó weet te manipuleren waardoor ze op amusementstelevisie zich 'laten helpen' door 'paragnosten' om het Nederlandse volk te vermaken...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kon dit topic helemaal niet vindenStond zeker een pagina verder.
Iemand vanavond gekeken? Wát een aflevering
Wát een weerzinwekkende misdaad. Die vrouw is gewoon vermoord door die buren. Dat was toen in 2003 al het vermoeden, maar door die huisarts is een kapitale fout gemaakt doordat hij, ondanks zijn twijfel, de dood van Sylvia Derkx als een natuurlijke dood bestempelde. Ondanks dat ze op bed lag met een scheve neus (gebroken) en verder kerngezond.
En diezelfde buren die op de dag van haar dood haar spullen al naar hun huis overbrachten. De erfenis opstreken (voor elkaar gekregen door jarenlang misbruik van het vertrouwen).
Ik kom niet eens uit mijn woorden: wát een weerzinwekkende misdaad. Door twee mensen beraamd, door twee á drie mensen koelbloedig uitgevoerd. En ze zijn er vooralsnog mee wég gekomen. Want: de vermoorde vrouw is inmiddels gecremeerd en de buren hebben alles kunnen reinigen in het huis, vlak ná de moord.
Nou werkelijk, als één misdaad het verdient om opgelost te worden, dan is het deze wel!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:10 schreef Bayswater het volgende:
Goh wat een toeval, waar zullen ze dat vandaan hebben? Van hun zesde zintuig of gewoon ook van de site van Peter R. de Vries.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze weten vantevoren toch niet waar ze heen gaan
En al weten ze het wel, al leren ze de hele site van Peter r de vries uit hun hoofd. Dan blijven er nog genoeg details over waar de paragnosten mee komen die niet bekend waren.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach nee, blijf hier nou wegDie onzin heeft zo'n baard joh...
![]()
(Ze weten vantevoren toch niet waar ze heen gaan, Knut Knutsen.)
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En al weten ze het wel, al leren ze de hele site van Peter r de vries uit hun hoofd. Dan blijven er nog genoeg details over waar de paragnosten mee komen die niet bekend waren.
Welke details waren dan niet bekend?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En al weten ze het wel, al leren ze de hele site van Peter r de vries uit hun hoofd. Dan blijven er nog genoeg details over waar de paragnosten mee komen die niet bekend waren.
Wat niet bekend is, ik bedoelde via de site van Peter R de vries.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Welke details waren dan niet bekend?
Jij hebt ook gekeken, anders vroeg je hier niet naar. Welkom fan!quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Welke details waren dan niet bekend?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar de nabestaanden hebben nu duidelijkheid.
Echt bewijs.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:05 schreef peekabo het volgende:
hele mooie aflevering, en als ik dan kijk, denk ik vaak, wat voor bewijs wil je nou nog meer??
Oh? Jij bent dus eerste ter wereld met het echte bewijs?quote:
Eehm, het is geen informatief programma. Het is een sensatie- en amusementsprogramma.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:05 schreef peekabo het volgende:
er zijn veel te weinig leuke informatieve programmas over het spirituele.
Jij bent toch ook werkelijk een Jehova's Getuige hé met dat gedram elke keerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Echt bewijs.
[..]
Oh? Jij bent dus eerste ter wereld met het echte bewijs?
[..]
Eehm, het is geen informatief programma. Het is een sensatie- en amusementsprogramma.
quote:
Nee hoor, heeft niks met gedram te maken, ik lach je alleen maar uit omdat je zo naïef bent dat je nog steeds in dat amusementsprogramma tuint.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij bent toch ook werkelijk een Jehova's Getuige hé met dat gedram elke keerGeen hond die nog luistert
ik moet alle 4 de afleveringen nog zien, welke aflevering is dit ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:26 schreef Bayswater het volgende:
Kijk die aflevering over Marianne Vaatstra even in de herhaling, dan hoef je nooit meer te kijken.
Geen van deze 4.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
ik moet alle 4 de afleveringen nog zien, welke aflevering is dit ?
De aflevering van 19 maart 2009.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
http://www.fuzzyfun.nl/ha(...)nne-vaatstra-gelijk/quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:53 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Want de vermoedelijke dader spreekt 100% zeker de waarheid?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:50 schreef Bayswater het volgende:
[..]
http://www.fuzzyfun.nl/ha(...)nne-vaatstra-gelijk/
Echt werkelijk niets hebben ze goed achteraf.
Het was geen Duitser, het waren er geen twee en ze is niet meegenomen in een auto. Het was een Friese boer op zijn fiets in zijn eentje. Kortom die paragnosten zijn net zo kansloos als jouw uitspraak.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want de vermoedelijke dader spreekt 100% zeker de waarheid?
Hoe weet je nou zeker dat ze niet is meegenomen in een auto dan? Dat er geen tweede bij betrokken is geweest? Omdat Jasper S. dat zegt? Wat er precies gebeurd is weet niemand, behalve Jasper S. En juist zijn verklaringen vertrouw ik niet, als iemand die zoveel jaar heeft gezwegen over zijn laffe daad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef Bayswater het volgende:
Het was geen Duitser, het waren er geen twee en ze is niet meegenomen in een auto. Het was een Friese boer op zijn fiets in zijn eentje. Kortom die paragnosten zijn net zo kansloos als jouw uitspraak.
Misschien kan jij je aansluiten bij de malloten op deze pagina.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoe weet je nou zeker dat ze niet is meegenomen in een auto dan? Dat er geen tweede bij betrokken is geweest? Omdat Jasper S. dat zegt? Wat er precies gebeurd is weet niemand, behalve Jasper S. En juist zijn verklaringen vertrouw ik niet, als iemand die zoveel jaar heeft gezwegen over zijn laffe daad.
Ik hoef me helemaal nergens bij aan te sluiten. Ik ga er alleen niet vanuit dat de paragnosten niets goed hebben, omdat Jasper S. hun bevindingen niet bevestigt (voor zover wij weten). Ik zie dat deze aflevering veel rust heeft gebracht voor vader Vaatstra, en alleen dat was al fantastisch.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:12 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Misschien kan jij je aansluiten bij de malloten op deze pagina.
http://www.klokkenluidero(...)n-brief-aan-steringa
Omdat de paragnosten Vaatstra in zijn theorie gelijk gaven vind ik juist zeer kwalijk. Denkend dat ze zaak nooit meer weer zou worden opgelost kunnen ze alles roepen en vooral wat de nabestaanden willen horen. Helaas voor de paragnosten kwam de dader uit een onverwachte hoek en vallen ze vreselijk door de mand,quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik hoef me helemaal nergens bij aan te sluiten. Ik ga er alleen niet vanuit dat de paragnosten niets goed hebben, omdat Jasper S. hun bevindingen niet bevestigt (voor zover wij weten). Ik zie dat deze aflevering veel rust heeft gebracht voor vader Vaatstra, en alleen dat was al fantastisch.
Wel erg dat die ouders nog steeds achtervolgd worden door die ettertjes! En net als die jongen zijn beste vriend was het een ongeluk volgens de politie... Denk zelf gewoon dat politie bang is voor dat tuigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Zo, vanavond weer een pareltje mogen zien via TV Gemist. Jongen wordt dood aangetroffen, politie zegt: noodlottig ongeluk, ouders zeggen: moord. Ouders worden ook sinds de dood van hun zoon geïntimideerd en bedreigd en zelfs tijdens de opname op een begraafplaats loopt één van de vermoedelijke daders met een fiets pal voor de gefilmde mensen langs. Een bontkraagje. Grafmonument is in het verleden al eens flink beschadigd met een dreigbrief erbij dat onderzoek naar de dood van die jongen verboden is.
Deze zaak móet opnieuw onderzocht worden, ook omdat het al de tweede soortgelijke dood binnen korte tijd is van die - deels criminele - vriendengroep waartoe die jongens behoorden.
Het Schuim der Aarde loopt nog los rond daar.Dat die héél snel in de bontkraagjes gepakt mogen worden.
EDIT: screenshot toegevoegd: [ afbeelding ]
Is ook onbegrijpelijk dat de politie daar geen enkele link in wil zien. Twee moorden binnen relatief korte tijd, allebei de jongens werden in het water gevonden. Die knullen deinzen werkelijk nergens voor terug. Bedreiging, moord, drugs, de hele mikmak.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:55 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Wel erg dat die ouders nog steeds achtervolgd worden door die ettertjes! En net als die jongen zijn beste vriend was het een ongeluk volgens de politie... Denk zelf gewoon dat politie bang is voor dat tuig
Idd zal mij ook niks verbazen als ze die ouders iets aan doenquote:Op donderdag 14 maart 2013 00:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is ook onbegrijpelijk dat de politie daar geen enkele link in wil zien. Twee moorden binnen relatief korte tijd, allebei de jongens werden in het water gevonden. Die knullen deinzen werkelijk nergens voor terug. Bedreiging, moord, drugs, de hele mikmak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |