Ik ben ook eens op klaarlichte dag achter een supermarkt met een vriend door zes man beroofd/mishandeld met messen etc. En er liep genoeg volk op een paar meter langs en dat loopt gewoon door hoor. Mensen zijn gewoon te benauwd om wat te doen. Nederland, vandaag de dag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
En waar zijn de getuigen? Die garage ligt onder -tig flats, 's avonds laat niemand wat gehoord of zo?
Geen woorden voor![]()
![]()
Ik vind het al vreemd dat een 'onbekende' garagebox s'nachts open staatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Die laatste zaak.... mensenkinderen wat heftig. Een stel opgeschoten kleuters van rond de 17 die zo'n jongen een garage inschoppen en 'm daar letterlijk laten stikken... omdat hij wat verkeerds zei.
Dat zijn geen mensen, dat zijn beesten, beulen. Hoe is het mogelijk??
En waar zijn de getuigen? Die garage ligt onder -tig flats, 's avonds laat niemand wat gehoord of zo?
Een knul van 20 zijn leven geëindigd omdat hij wat verkeerds zei.
Geen woorden voor![]()
![]()
Ik begreep dat die hut van hem was en vroeg of ze meeging. Toen ze langs de flat liepen vluchtte ze naar binnen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:04 schreef emss het volgende:
Dat snap ik ook niet. Als die vent net de broek van je vriendinnetje heeft losgesneden, dan laat je hem toch niet meegaan naar je hut? Goed dat dat andere meisje de politie heeft gewaarschuwd.
Ben erg benieuwd naar de ontknoping van de Cheryl Morrien zaak.
je piept vast anders wanneer 'savonds alleen op de bank de tv met dit programma erop aan hebt staan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik snap niet waar jullie last van hebben hoor.
Ja dat heb ik altijd, want ik woon alleen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:52 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
je piept vast anders wanneer 'savonds alleen op de bank de tv met dit programma erop aan hebt staan.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:06 schreef emss het volgende:
ik kijk het altijd 's avonds alleen op m'n donkere zolderkamer ;-) Zo eng vind ik het niet. Wel indrukwekkend (sommige zaken) die van vorige week waren weer een beetje saai omdat eigenlijk niets opgelost werd.
mij ook, ik denk dat tessa, peter, coby geen tijd/zin hadden in nog een seizoen, petra is btw veel te nerveus voor dit seizoenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijkt iemand naar de nieuwe serie?
Het verbaast me dat het land dat het programma ontwikkeld heeft, niet een winnaar stuurt, maar Petra
Ik dacht dat RTL wel slim genoeg zou zijn om contractueel te verplichten, maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:10 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
mij ook, ik denk dat tessa, peter, coby geen tijd/zin hadden in nog een seizoen, petra is btw veel te nerveus voor dit seizoen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |