Of het is al verkocht, of dat gaat gebeuren. Waarom denk je dat Derek Ogilvie het presenteert ("begeleidt", volgens Robert ten Brinkquote:Op woensdag 23 maart 2011 15:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
of haar gewoon in het nederlands laten spreken, het wordt verder toch nergens anders uitgezonden ?
of wel ?
Spookyquote:Op donderdag 9 februari 2012 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
die lampen die aan en uit gingen, whoaaah.
Om Lieke zie ik op tegen het kijkenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spooky![]()
Ik weet trouwens niet of Lieke van Lexmond helemaal past bij dit programma
Misschien is het een kwestie van wennen voor haar (én voor de kijker inderdaad!). Ze was té aanwezig en keek alsof ze een fotosessie als model deed.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Spooky![]()
Ik weet trouwens niet of Lieke van Lexmond helemaal past bij dit programma
Jij vindt het allemaal zó ongeloofwaardig dat je op FOK! een hele kruistocht voert tegen dit soort verschijnselen. Hoezo... niet boeiend...quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die zich ervoor lenen op deze manier met een aantal zweverige idioten over hun overleden dierbaren te praten op amusementstelevisie...
Zoals je weet ben ik een groot fan van cold readerquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Jij vindt het allemaal zó ongeloofwaardig dat je op FOK! een hele kruistocht voert tegen dit soort verschijnselen. Hoezo... niet boeiend...
Dan hebben we tenminste nog íets gemeenquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zoals je weet ben ik een groot fan van cold readerPeter van der Hurk
, dát dan weer wel.
Volgens mij leven we in een vrij land, dat ieder mag doen wat ie wil.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Dat er nog steeds mensen zijn die zich ervoor lenen op deze manier met een aantal zweverige idioten over hun overleden dierbaren te praten op amusementstelevisie...
Ik heb toch niet gezegd dat het niet mag? Ik verwonder mij er alleen over dat er zóveel mensen zijn die zich voor zoiets lenen, op deze manier geëxploiteerd en uitgebuit willen worden, maar dat heb ik ook bij programma's over bijvoorbeeld bruiloften/scheidingen/ruzies/liefde.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgens mij leven we in een vrij land, dat ieder mag doen wat ie wil.![]()
Ik vind dat niet zo verwonderlijk. De nabestaanden zitten nog met zoveel vragen en zijn vaak wanhopig op zoek naar antwoorden en dit zal voor sommigen een laatste strohalm zijn en voor anderen een welkome manier om meer duidelijkheid te krijgen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 00:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het niet mag? Ik verwonder mij er alleen over dat er zóveel mensen zijn die zich voor zoiets lenen, op deze manier geëxploiteerd en uitgebuit willen worden,-knip-
Grapjas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef Bayswater het volgende:
Pff, vandaag een moord die uitvoerig bij Peter R. de Vries is geweest. Had ik ook mijn verhaal kunnen doen met mijn zesde zintuig.
De schoonvader was geloof ik hoofdverdachte omdat hij vreemd ging.
Hoezo? Heel veel feiten uit die uitzending worden hier ook genoemd.quote:
Ik geloof niet in jou dat klopt, zou je zelf ook niet moeten doen.quote:
Wat is dit voor een flutreactie? Wat moet ik hier mee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:08 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik geloof niet in jou dat klopt, zou je zelf ook niet moeten doen.
Beledigd zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flutreactie? Wat moet ik hier mee?
quote:
Fixedquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:57 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Wat is dit voor een flutreactie? Wat moet ik hier mee?
Inderdaad, mensen die niet snappen dat dit een amusementsprogramma is en niets meer dan dat...quote:
Nog zo'n troll, jij bent anders ook gewoon amusement ipv een echt mens.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die niet snappen dat dit een amusementsprogramma is en niets meer dan dat...
Schelden...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nog zo'n troll, jij bent anders ook gewoon amusement ipv een echt mens.Dan dumpen we je aan de kant van de weg, stuk stront.
Goh wat een toeval, waar zullen ze dat vandaan hebben? Van hun zesde zintuig of gewoon ook van de site van Peter R. de Vries.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 01:05 schreef Boca_Raton het volgende:
Verstikking: precies wat de paragnosten als doodsoorzaak noemden
Ach nee, blijf hier nou wegquote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:10 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Goh wat een toeval, waar zullen ze dat vandaan hebben? Van hun zesde zintuig of gewoon ook van de site van Peter R. de Vries.
Vreselijk inderdaad, dat dat sensatie-programma van RTL4 zó'n misbruik weet te maken van mensen die treuren om hun dierbaren en ze zó weet te manipuleren waardoor ze op amusementstelevisie zich 'laten helpen' door 'paragnosten' om het Nederlandse volk te vermaken...quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kon dit topic helemaal niet vindenStond zeker een pagina verder.
Iemand vanavond gekeken? Wát een aflevering
Wát een weerzinwekkende misdaad. Die vrouw is gewoon vermoord door die buren. Dat was toen in 2003 al het vermoeden, maar door die huisarts is een kapitale fout gemaakt doordat hij, ondanks zijn twijfel, de dood van Sylvia Derkx als een natuurlijke dood bestempelde. Ondanks dat ze op bed lag met een scheve neus (gebroken) en verder kerngezond.
En diezelfde buren die op de dag van haar dood haar spullen al naar hun huis overbrachten. De erfenis opstreken (voor elkaar gekregen door jarenlang misbruik van het vertrouwen).
Ik kom niet eens uit mijn woorden: wát een weerzinwekkende misdaad. Door twee mensen beraamd, door twee á drie mensen koelbloedig uitgevoerd. En ze zijn er vooralsnog mee wég gekomen. Want: de vermoorde vrouw is inmiddels gecremeerd en de buren hebben alles kunnen reinigen in het huis, vlak ná de moord.
Nou werkelijk, als één misdaad het verdient om opgelost te worden, dan is het deze wel!
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 07:10 schreef Bayswater het volgende:
Goh wat een toeval, waar zullen ze dat vandaan hebben? Van hun zesde zintuig of gewoon ook van de site van Peter R. de Vries.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 09:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze weten vantevoren toch niet waar ze heen gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |